Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-07, 20:42   #31
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Eagleee ai nimerit-o cu pistoanele, se poate face dar e foarte complicat avand in vedere ca pistonul de PD are alta forma si este foarte greu de pus.Injectoarele de pd sunt la fel diferite ca tehnologie fata de cele non-pd.In ceea ce priveste cutia cam greu sa o spargi ,hai poate daca depasesti 500Nm sau daca magi 1-a la 100 la ora.In general trebuie sa fii un sofer foarte prost ca sa spargi cutia de diesel pd sau nonpd este mega rezistenta.
@avionu ce e aia uppipe??Nu am auzit de asa ceva sincer.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 20:45   #32
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by ceky View Post
La diesel mai mult de 5-7cp nu cred ca iei din eacuare hai sa zic 10cp dar e mult!
Ceky
La ce te referi cand spui 5-7 cp...la tot traseul sau strict la cat-back.Intrebarea e merita sau nu merita sa faci o evacuare cat-back la un TDI? Eu unul am inteles ca nu merita...voi ce ziceti?Maine ma duc sa-mi modific si eu evacuarea...dar vreau sa fac ceva strict estetic..inca nu m-am hotarat daca o fac cu doua iesiri pe o parte sau 2+2 iesiri pe o parte si pe alta.Varianta a doua costa de cel putin 2 ori mai mult si nu cred ca merita(desii ar arata demential).Voi ce parere aveti.

Bluey...daca schimbi uppipe ideal ar fii sa schimbi si downpipe si turbina si sa recalibrezi si softul.....astfel obtii maximul de performante. Teoretic traseul pana in turbina tre sa fie cat mai scurt iar dupa turbina sa ai o contrapresiune cat mai mica.Daca nu ai un soft adecvat acestor modificari degeaba modifici turbina si evacuare. Cred ca ti-ar sta f bine cu 220-230 cp sub coor...daca stii sa-i folosestii ti-ar sta si mai bine.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 21:14   #33
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
La ce te referi cand spui 5-7 cp...la tot traseul sau strict la cat-back.Intrebarea e merita sau nu merita sa faci o evacuare cat-back la un TDI? Eu unul am inteles ca nu merita...voi ce ziceti?Maine ma duc sa-mi modific si eu evacuarea...dar vreau sa fac ceva strict estetic..inca nu m-am hotarat daca o fac cu doua iesiri pe o parte sau 2+2 iesiri pe o parte si pe alta.Varianta a doua costa de cel putin 2 ori mai mult si nu cred ca merita(desii ar arata demential).Voi ce parere aveti.

Bluey...daca schimbi uppipe ideal ar fii sa schimbi si downpipe si turbina si sa recalibrezi si softul.....astfel obtii maximul de performante. Teoretic traseul pana in turbina tre sa fie cat mai scurt iar dupa turbina sa ai o contrapresiune cat mai mica.Daca nu ai un soft adecvat acestor modificari degeaba modifici turbina si evacuare. Cred ca ti-ar sta f bine cu 220-230 cp sub coor...daca stii sa-i folosestii ti-ar sta si mai bine.
Deocamdata ma multumesc si cu 140
Oricum dusmanul asteapta dupa coltz in umbra...Doar sa plang dupa mai mult
Cert este ca va fi OBD modificarea pentru motivele pe care le stie si Florin.
Dar poate o fac direct pe aia urata cu galerie, intercooler si turbina.dupa aia soft.
Trebuie sa fiu sigur ca pot sa-i tin pe astia 140 in frau intai si dupa aia ma gandesc la mai mult.
Eu nu prea sunt multumit de frane deocamdata.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 21:17   #34
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by im570rm View Post
@avionu ce e aia uppipe??Nu am auzit de asa ceva sincer.
Teava prin care ajung gazele in turbina.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-03-07, 21:25   #35
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Teava prin care ajung gazele in turbina.
Adica galeria de evacuare .
Mai exact teava dintre galerie si turbo.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 06:16   #36
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

pai si cum schimbi aia?Tai galeria?Nu prea merge.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 12:42   #37
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by im570rm View Post
pai si cum schimbi aia?Tai galeria?Nu prea merge.
Si este si inutil sa pastrezi galeria si sa schimbi doar teava dintre galerie si turbo
eu stiu asta
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 13:00   #38
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Mai prietene cum dracu sa stii cind spui o prostie ca si meseriasul de Eaglee
este vorba de galeria de evacuare ea se afla intre turbo si motor nu teava nu exista asa ceva !Initial pe motorul stock ea este parte comuna cu turbo iar cind pui turbo mai mare ele vor fii separate !
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 13:34   #39
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by ceky View Post
Mai prietene cum dracu sa stii cind spui o prostie ca si meseriasul de Eaglee
este vorba de galeria de evacuare ea se afla intre turbo si motor nu teava nu exista asa ceva !Initial pe motorul stock ea este parte comuna cu turbo iar cind pui turbo mai mare ele vor fii separate !
Ceky
Adica pe 2.0TDI nu exista uppipe.
Asta era clar deja Ceky...Multumim de observatie.
Era vorba de unele motoare care au uppipe vina mea ca am fost offtopic, ma ierti?
Acum chiar vorbesc aiurea dar cred ca sunt si motoare unde nu s-a putut monta turbina imediat dupa galeria de evacuare din motive de spatiu.
Intradevar in contextul acestui topic cuvantul uppipe nu are ce cauta.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 14:11   #40
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ma rog hai treaca !
Ceky
ceky is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 16:40   #41
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
La ce te referi cand spui 5-7 cp...la tot traseul sau strict la cat-back.Intrebarea e merita sau nu merita sa faci o evacuare cat-back la un TDI? Eu unul am inteles ca nu merita...voi ce ziceti?
in mod sigur tot traseul si sa scoti si catalizatorul....daca merita sa faci un catback la tdi? doar daca vrei sa ai un zgomot ca putere in mod sigur n-o sa ai
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 18:03   #42
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

zgomot si mult fum
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 18:07   #43
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
in mod sigur tot traseul si sa scoti si catalizatorul....daca merita sa faci un catback la tdi? doar daca vrei sa ai un zgomot ca putere in mod sigur n-o sa ai
Un zgomot ca atunci cand trag apa la buda....
Stie cineva daca e posibil sa ai probleme la catalizator din cauza fumului de dupa resoftare.
Poate asta e un motiv mai bun sa renunti la cat
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 19:46   #44
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Mersi pt lamurire.Pana la urma am pus doar doua ornamente pe toba finala originala..daca faceam dubla tre sa renunt la tobe si la carligul de remorcare...intradevar arata f bine dar costa cu 150% mai mult, tre sa renunt la carligu de remorcare si obtineam acel zgomot de care zice Bluey
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 19:49   #45
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Un zgomot ca atunci cand trag apa la buda....
Stie cineva daca e posibil sa ai probleme la catalizator din cauza fumului de dupa resoftare.
Poate asta e un motiv mai bun sa renunti la cat
Daca mergi numai in oras..exista o mica probabilitate...dar daca o mai scoti din cand in cand la drum lung nu exista nici un pericol (se curata singur catalizatorul)
Avionu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -