Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-10-12, 12:28   #1
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Dupa o asteptare de 2 ani (de cand am cumparat masina) in sfarsit masinuta a primit softul mult dorit. Pentru soft am fost la Cluj, la Vasiler Barz (digitaltuning . ro - LVBpowerengineering) care mi-a fost de mare ajutor in rezolvarea unor probleme cu passatul in trecut. Asadar, toata stima pentru munca si omenia de care da dovada !

Cat despre soft, ce pot spune..e demential. O crestere de 58 CP care se simte al naibii de bine. Depasirile au devenit o joaca acuma, un lucru extrem de banal si relaxant, iar consumul..se arata din ce in ce mai bun.

Dupa ce am terminat cu softul, pe la 3 dimineata, am pornit de la Cluj spre Arad. In 220 km, masina mi-a consumat 8 litri, ajungand in Arad cu un consum de 3.7 la o viteza medie de 85 km/h. Un consum extrem de bun din punctul meu de vedere.

Cateva zile mai tarziu am plecat din Arad spre Bucuresti. Plin de bagaje (atat portbagaj cat si bancheta spate) + doua persoane, un catel si un drum destul de aglomerat, consumul a fost de 4.8% la o medie de viteza de 82 km/h. Din nou, consumul foarte bun spre deosebire de ce aveam inainte. In aproximativ aceleasi conditii (ceva mai putine bagaje) am scos consum de 5.2% la o viteza medie de 72-75 km/h.

0-100 km/h si 80-120 km/h inca nu am facut, dar o sa fac zilele astea. Cert este ca, cu softul original 0-100 scoteam in 14-14.5 secunde, iar 80-120 parca facea in 8 secunde (nu mai stiu sigur). Acuma ma astept pe 0-100 undeva la sub 10 secunde, avand in vedere ca cel de 105 CP scoate 10 secunde pe 100 km/h.

In continuare voi lasa pozele, graficul si filmuletul sa vorbeasca, iar in cateva zile voi veni si cu detalii legate de 0-100 km/h.


Inca o data, ii multumesc lui Vasile Barz pentru omenia si profesionalismul de care a dat dovada !


P.S.: Graficul si testele au fost facute pe un dyncom 15000 series cu Edy breaks.

P.P.S.: Consumul a fost facut la pompa, dar este aproape acelasi cu cel de pe bord (+/- 0.2)

https://www.youtube.com/watch?v=J9MV_7pifN8&feature=plcp
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	247672_10151085960126903_1904882429_n.jpg
Views:	330
Size:	96.4 KB
ID:	2569655   Click image for larger version

Name:	264348_10151085957546903_2109055574_n.jpg
Views:	289
Size:	70.6 KB
ID:	2569656   Click image for larger version

Name:	561594_10151085956556903_2057453076_n.jpg
Views:	262
Size:	66.3 KB
ID:	2569657  

Click image for larger version

Name:	20120929_124859.jpg
Views:	234
Size:	2.26 MB
ID:	2569658   Click image for larger version

Name:	250508_10151086575111903_1693358305_n.jpg
Views:	785
Size:	128.1 KB
ID:	2569659  
50rio is offline   Reply With Quote
Old 02-11-12, 19:54   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Mi se pare mie sau pana in 1700rpm era mai voinic softul de serie? Iar la cap de turatie este inchis mai devreme si deci in zona maxima de rpm a pierdut ceva.
Cu s-a luat turatia la motor?
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 02-11-12 at 19:57.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-11-12, 23:34   #3
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Softul pana la 1600rpm nu este modificat. Turatia este luata de pe bord si testele sau facut pana la 4500rpm , iar la 4350 unde vezi decadera finala si zici ca e pierdut, nu e nimic pierdut. Se datoreaza finalizarii mai rapide a testului (era ora 2 noaptea si eram foarte obositi iar eu mai trebuia sa ajung in Arad - 250 km). Se vede foarte clar ce face softul original dupa 3250rpm, adica nu face altceva deca sa coboare, in schimb softul modificat urca frumos si trage liniar.

In plus, acuma masina imi trage pana in 5000 RPM (unde incepe rosu), fata de 4000 cu softul original. Si NU, nu este efectul placebo ! Masina este cu totul alta.

Daca tu-mi poti oferi un grafic mai frumos al unui 1.6 TDI de 75 CP pt comparatie, te rog sa o faci. Eu de doi ani de zile tot caut soft pentru masina, si in ultimele 3 luni de cand a aparut, crede-ma ca am vazut tot felul de grafice. Eu sunt extrem de multumit de ce a iesit, mai ales graficul, dar si senzatia de pe strazi.
50rio is offline   Reply With Quote
Old 02-05-13, 11:17   #4
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Revin cu un nou 1.6 TDI 75 CP dus la 143 CP si 320 Nm

https://www.youtube.com/watch?v=ARiUXQB9Cvg
50rio is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 12:22   #5
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Quote:
Originally Posted by 50rio View Post
Revin cu un nou 1.6 TDI 75 CP dus la 143 CP si 320 Nm

https://www.youtube.com/watch?v=ARiUXQB9Cvg
cu ce modificări tehnice s-a ajuns la puterea asta ?
Bong is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 14:33   #6
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Nici o modificare tehnica.

Motorul de 1.6 TDI are 3 variante de putere, chit ca partea tehnica/hardware este identica.

Variantele de putere sunt 75, 90 si 105 CP, diferentele fiind intre soft-uri si nimic mai mult
50rio is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 16:09   #7
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Quote:
Originally Posted by 50rio View Post
Nici o modificare tehnica.

Motorul de 1.6 TDI are 3 variante de putere, chit ca partea tehnica/hardware este identica.

Variantele de putere sunt 75, 90 si 105 CP, diferentele fiind intre soft-uri si nimic mai mult
Salut, Pentru Otavia 1.6 tdi 105 cp, an 2010 se poate face aceasta resoftare? Am intrat pe site si nu apare. In caz afirmativ un pm cu pret si locatie. Multumesc anticipat.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 16:14   #8
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Quote:
Originally Posted by 50rio View Post
Nici o modificare tehnica.

Motorul de 1.6 TDI are 3 variante de putere, chit ca partea tehnica/hardware este identica.

Variantele de putere sunt 75, 90 si 105 CP, diferentele fiind intre soft-uri si nimic mai mult
La naiba, si cand te gandesti cat se chinuie unii cu aspirate sa scoata 10cp in plus
bluey is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 17:12   #9
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

1.6 tdi-ul inlocuieste vechiul si fiabilul 1.9 tdi de 105 CP care s-a pus in ultima vreme.

Motorul e flexibil si mai poate, dar inca mai are probleme de fiabilitate la piesele adiacente..
50rio is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 09:22   #10
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

OFFTOPIC : Eu nu sunt convins ca intre cele 3 motorizari diferenta este doar de soft.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 10:16   #11
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Nu-ti ramane decat sa verifici.

Singurele diferente intre 75 si 90/105 CP sunt la toba finala (la cele de 90/105 este un pic mai mare) si tamburi (la 75) vs discuri pe spate (la cel de 90/105)

Restul sunt la fel..injectoare, turbine, intercoolere..etc. Au aceleasi coduri
50rio is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 12:18   #12
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Pai bine ... si un motor are doar injectoare , o turbina si un intercooler ?
Axul cu came ,raportul de compresie , grosimea bielelor samd ... astea sunt la fel ?

Nu te contrazic , e foarte posibil sa fie identic motorul ... dar in aceeasi masura poate sa nu fie.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 13:14   #13
50rio

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 28
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Motorul nu a fost verificat doar de mine..
50rio is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 10:48   #14
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

Bogdan, tu ai modifica puterea unui motor din axa cu came si compresie si ai lasa turbina si injectoarele la fel?
Este mult mai eficient sa faci un motor si sa il vinzi cu 3 game de putere , decat sa faci 3 motoare diferite.
Si singurele care puteau fi inlocuite de fabricant erau injectoarele si turbina , pentru alte puteri.
Vezi 1.5Dci cu 3-4 variante de putere unde se modifica injectoarele si turbina.
Sau 1.9tdi.

Si pe mine m-ar roade daca as vedea pe unu ca isi dubleaza puterea cu un soft, pe cand eu am bagat inca o data valoarea masinii pentru 50cp.
Dar unii sunt mai norocosi decat altii, iar altii isi fac norocul cu mana lor .
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 08:58   #15
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: VW Polo 6R 1.6 TDI 75hp by LVBpowerengineering

pai si .. te roade ?
shadowro is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -