Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-01-12, 18:16   #16
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

sebastian te rog retine si citeste cu atentie ce ti-am sctis eu in pm

acesta e motivul pentru care am facut acest topic un pm primit de la sebastian :

Raspund la intrebarile care se afla in zona corect pusa. Acolo subiectul este altul si toate posturile mele sunt legate de acel subiect.
In alte ordine de idei facandu-mi o idee despre felul in care te porti cu mine, posturile tale... evit sa-ti raspund pt a face noise, flame...


nu e atac concentrat e doar o incercare sa primesc un raspuns la o intrebare de a mea.daca nu ai putut/nu ai vrut sa raspunzi pe acel topic (intrebarea nu a fost tendentioasa dar a puso deoarece stiam ca folosesti modelul asta de dyno) a deschis unu public unde fiecare putea sa raspunda, atacurile le vezi doar tu.

am zis clar apreciez munca voastra NU APRECIEZ INGANFAREA SI FITELELE PE CARE LE BAGI TOT TIMPUL.


dece nu faci un proiect identic cu cele pe care le comentezi si demonstreaza ca esti mai bun,
daca nu ai facut ceva asemanator de unde stii ca la tine iese mai bine?

topic inchis
__________________
vand seat leon 1.8t 4x4 300 cai https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...x4-300-cp.html





Last edited by ct77pia; 01-01-12 at 18:26.
ct77pia is offline  
Old 01-01-12, 18:39   #17
Flo_Vre

Stage 5
 
Flo_Vre's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

PIA daca masina ta era facuta de Racing Code mai exista threadul asta ; nu uita ca a contat foarte mult pentru tine si partea financiara in alegerea tunerului , am dreptate ?
Flo_Vre is offline  
Old 01-01-12, 18:46   #18
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

am sustinut eu ca nu e asa? dar totusi am optat pentru o firma care a demonstrat pe 1.8t in multe randuri.

Last edited by ct77pia; 01-01-12 at 18:49.
ct77pia is offline  
Old 01-01-12, 18:54   #19
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
bluey in calitate de moderator, observand intelegerile suspusilor de pe aici copiezi politica, dar nu te pot acuza de nimic, esti nevinovat desi motorul tau de vw e masurat pe un stand aceeasi marca cu cel de la firma la care am facut referire. Mai ai graficul cu puterea la motorul tau?
Am grafice obtinute pe dyno la masina mea de la prima modificare. Si dupa fiecare modificare (soft sau mecanica) am facut o masuratoare.
Irelevant in cazul de fata pentru ca nu exista dyno-ul mustang cand am masurat masina actuala.
Masina dinainte am masurat-o la singurul stand disponibil la vremea respectiva in Bucuresti adica acum 7 ani. Si am masurat-o si stock si dupa modificarea softului.
Ca asa face fiecare nu?
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline  
Old 01-01-12, 20:15   #20
Alex I

Stock
 
Alex I's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 7
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Pentru oricine este interesat de modul de functionare al unui dyno va recomand link-ul urmator: https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html
In link-ul de mai sus veti gasi informatii pe care nu le veti gasi nicaieri altundeva in aceasta forma concreta si coerenta, nivelul de cunostinte necesar intelegerii articolului de mai sus este cel al unui elev de clasa X-a, deci nu imi fac probleme ca dvs nu stapanati matematica si fizica acestui nivel.

Daca aveti intrebari concrete si argumentate mi-ar face mare placere sa va raspund. Bineinteles, discutia ar fi cu atat mai interesanta cu cat intrebarile voastre s-ar baza mai mult pe fizica si matematica (foarte simpla de altfel) ce este implicata in procesul de testare dyno.

Pe "net" gasim in orice domeniu, desigur pe langa informatii bune, si o gramada de maculatura care atat timp cat nu este insotita de explicatii si demonstratii matematice sunt nule din punct de vedere tehnic.
Atata timp cat in link-ul de mai sus, (respectiv https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html) toate afirmatiile si exemplele sunt bazate pe DEMONSTRATII MATEMATICE in loc de gargara si pe exemple concrete in loc de pareri, fara sa dau dovada de lipsa de respect la adresa nimanui, consider ca intrebarea "Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu" este pusa in mod putin tendentios sau in necunostinta modului de functionare al unui stand dyno.

In ambele cazuri nu pot decat sa recomand citirea articolului mai sus mentionat care, printre altele contine si raspunsul detaliat la postul initial "Mustang dyno's require you to manually enter vehicle weight and environmental conditions." ceea ce este doar pe jumatate adevarat , in sensul ca nu trebuie introdus absolut nimic pentru a face masuratoarea de putere, orice informatie introdusa de operator NU POATE AFECTA VALOAREA PUTERII MASURATE ! daca cititi articolul, acolo este exemplificat pas cu pas in mod clar de unde apare fiecare valoare, iar Total Torque ce determina in final puterea afisata nu este dependent de greutatea introdusa de operator,( nici de numele, prenumele sau numarul de inmatriculare ).

Mustang Dyno este un dyno de tuning foarte bun putand efectua mult mai multe teste in afara de cel banal de masurarea a puterii. In anumite teste de incarcare dinamica manuala se poate face simularea drumului "Road Simulation" in care se pot introduce manual anumiti paramerii ce determina sarcina de incarcare "la roti" printre acestia sunt : panta drumului, greutatea masinii, gradientul de variatie a pantei functie de timp, coeficientul de franare cu viteza (simuleaza rezistenta la inaintare aerodinamica) si altele.

In final nu pot decat sa invit pe cine este sceptic sa vina sa inchirieze standul nostru Mustang Dyno, binenteles il vom lasa pe el sa indeplineasca functia de operator, sa introduca ce valori doreste de cate ori doreste. Nu este mai usor asa decat sa fi luptator cu tastatura ? Iti dai cu parerea despre ceva ce s-a explicat si demonstrat intr-un limbaj pe care nu il poti interpreta dupa cum vrei tu , respectiv limbajul matematica-fizica ce sta la baza oricarui dyno, iar daca vrei sa adaugi sau sa contrazici orice relatie matematica din demostratie esti mai mult decat bine venit, dar fa-o cu argumente, demonstreaz-o matematic, nu cu lalaieli gangave si posturi incomplete luate "de pe net". Masuratorile Dyno sunt un domeniu exact in care legile fizice si matematica nu se "indoaie" cu pareri de forum oricat de suparat ai fi tu pe anumite persoane.

P.S.
Cu toate ca Romania se afla in milenul trei pe langa oameni normali si inteligenti exista si o fauna foarte interesanta si variata; de la oameni de show-biz care merg la vrajitoare pana la specimene care nu vor sa decat sa faca scandal si sa dea cu excremente in ei si cei din jur, pentru acesti bipezi nu exista si nu vor exista niciodata argumente logice. Din fericire, cel putin in domeniul in care activez, respectiv Tuning & Motorsport am constatat cu placere ca numarul celor din a doua categorie este foarte mic, in comparatie cu prima categorie, ei ramanand in schimb cei mai zgomotosi.
Alex I is offline  
Old 01-01-12, 20:52   #21
Flo_Vre

Stage 5
 
Flo_Vre's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Quote:
Originally Posted by ct77pia View Post
am sustinut eu ca nu e asa? dar totusi am optat pentru o firma care a demonstrat pe 1.8t in multe randuri.
Prima optiune a fost Racing Code daca nu ma nsel iar datorita pretului te ai razgandit apoi ai facut soft prin posta la Dimsport iar in cele din urma ai fost la Buzau ...
Eu, stii foarte bine ca sunt fidel firmei RC si am devenit asa datorita serviciilor oferite de ei , nu ma ascund dar niciodata n am vorbit de rau o alta firma cum faci tu cu Sebastian...Eu n am sa nteleg niciodata cum poti vorbi de rau pe cineva cu care n ai avut nici o treaba...???
Flo_Vre is offline  
Old 01-01-12, 20:57   #22
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

miine la cafea o sa iti explic mai pe laeg si iti voi arata si niste pm

si intelege nu am nimic cu rc .. nu as fi avut nimic nici cu sebastian daca s-ar fi comportat corect cu concurenta tot timpul acuza dar nu aduce si argumente
ct77pia is offline  
Old 01-01-12, 20:59   #23
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Exclamation Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Quote:
Originally Posted by ct77pia View Post
nu as fi avut nimic nici cu sebastian daca s-ar fi comportat corect cu concurenta tot timpul acuza dar nu aduce si argumente
a spus ca graficile sunt vraiste!
ZAUBER is offline  
Old 01-01-12, 21:07   #24
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Uite un articol foarte interesant in care este explicata functionarea catorva tipuri de dinamometre cu avantajele si dezavantajele lor.
Desi se specifica legat de Mustang ca este unul dintre cele mai bune dinamometre cu frana si ca acest tip de dinamometru este mult mai util tuningului in sine pentru ca poate reproduce conditii de strada in timp real se pare ca tocmai aceste avantaje il fac mai greu de utilizat si sunt necesare mai mult timp si cunostinte de la operator pentru obtinerea proverbialei fidelitati a masuratorilor.

Varying the tie-down method or tension from run to run can significantly alter the results. Other ways to skew results include changing tire pressure, testing the car when the engine is very hot or cold, lying to the software about estimated wheel slip, hacking the software in general, moving the external dyno cooling fans closer or farther from the air inlet, and placing the temperature sensor in unusually cold or hot air so it skews the SAE correction factor.


Mustang and other manufacturers...

read full caption



Although hydraulic and eddy-current dynos have the potential to be the most accurate, their myriad test regimens make them more vulnerable to the whims of unscrupulous operators. The strain gauges must be correctly calibrated. Vehicle weight, drag coefficients, and other variables must be correctly entered into the software if load testing is combined with vehicle simulation mode. Dynojet claims it's harder to fudge the numbers on a pure inertia dyno: "Since the mass is fixed, the actual measured results will be the same every time. If you looked at a dyno test as an experiment, the dyno would be the control," with the car, vehicle dynamics, and atmospheric conditions the variables. "On our dynos, the atmospheric conditions are sampled automatically, and there aren't any other user inputs that could skew the results one way or the other."




Se pare ca unii zic mere si altii vor sa inteleaga pere.
Nimeni nu a contestat acuratetea standului Mustang sau pregatirea operatorului.
Si oricat ati repeta nimeni nu contesta acele formule sau ceva legi ale fizicii.
Repetati linkul cu biblia ca e cel mai convenabil. Foarte corect ce scrie acolo.
Dar la fel de corect pare ce scrie si in linkul pus de mine.
Si nici macar cunostinte de clasa a Xa nu ai nevoie sa iti dai seama ca daca faci 5 run-uri pe stand "de calibrare" la interval de 1 minut fiecare si faci un nr 6 cu ventilatorul in alta directie sau eventual cu sensul de rotatie schimbat vei obtine niste rezultate muuult mai mic decat realitatea.
Dyno-ul asta a masurat asta arata. Masina functioneaza in parametri normali si aia sunt caii pe care i-a scos.
Nu pun problema ca cineva ar face asta pe la noi. E simplu de aruncat cu noroi si nu e nevoie sa aratam cu degetul in curtea vecinului.
Orice proprietar de dyno banuiesc ca poate face asta daca vrea sa fie om rau sau profitor. Nu are legatura cu tipul standului sau cu cel care il foloseste.

Exemplul cu ventilatorul pus invers e doar un exemplu si nu are legatura cu formulele matematice si legile fizicii enuntate in biblia dyno.
Banuiesc ca mi se vor arata aceleasi formule si acelasi link in continuare.
bluey is offline  
Old 01-01-12, 21:10   #25
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

si eu spun ca tu esti schiop ... nu trebuie sa si demonstrez cu argumente solide,, daca nu asta se numeste denigrarea concurentei si mai departe te las pe tine sa tragi concluzia
ct77pia is offline  
Old 01-01-12, 21:18   #26
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Quote:
Originally Posted by ZAUBER View Post
a spus ca graficile sunt vraiste!
Pe ce argumente? Daca graficele sunt vraiste, de ce valorile cu softurile stock sunt corecte? Sunt vraiste ca le-am facut noi sa fie vraiste? sau ca MAHA a scos pe piata un produs slab calitativ? Pentru prima varianta, cum argumenteaza? Pentru a doua, de ce nu se adreseaza direct producatorului?
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline  
Old 02-01-12, 22:42   #27
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Userul gogu este doar o clona a lui Sebastian.
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...cing-code.html
Aici se poate vedea destul de clar asta.
Destul de josnic pentru un om sa recurga la astfel de metode cand nu are incotro si se simte bagat in corzi , dar daca altfel nu poate... N-ai cu cine domnule, n-ai cu cine.

P.S. Poti da report la acest post Sebastian ca de obicei cand esti atacat.
Nu-i problema , se rezolva.
bluey is offline  
Old 02-01-12, 22:54   #28
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

[QUOTE=bluey;4804578]Userul gogu este doar o clona a lui Sebastian.[QUOTE]

Pai ce, tu aveai cumva indoieli?!
bitnet is offline  
Old 02-01-12, 23:23   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Gogu s-a vandut de mult !
SEBASTIAN is offline  
Old 02-01-12, 23:32   #30
bmwstyle

Stage 1
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 13
Default Re: Dyno Mustang poate fi inselat? Da sa Nu

Gogu a fost vandut de mult si probabil a venit la pachet cu bunul simt al userului Sebastian.
Cum poate cineva sa aiba un asa tupeu desantat, cand e 'manjit' in asa hal si tot el sa ii acuze pe altii cum ca ei ar fi cei ce uziteaza principiul :hotul striga hotii…

Penibil, dezgustator, infantil si poate chiar susceptibil de unele dezechilibre psihice, doar asa poate fi caracterizat un astfel de......om ?!?
bmwstyle is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -