Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 04-02-10, 19:04   #16
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Multumesc pentru felicitari. Si nu mi-o lua in nume de rau, dar ma uitam pe graficele voastre cu GT2260 si vedeam ca in zona in care puterea sta sus e mai mica decat la set-up-ul meu. Adica la mine se poate spune ca face 240 cp pe o banda de 800 rpm, la voi e ceva mai ingust, dar deasupra ce-i drept.
Florin oricum Seatul are alte rapoarte in cutie decat Audi si Octavia si il dezavantajeaza mult pe 400m.
Stiu ca am facut proba cu Alex si avea alta turatie in aceeasi treapta si la aceeasi viteza cu mine.Pierdea foarte mult pe 400m din cauza cutiei si a greutatii chiar daca avea cred 20cp in plus fata de mine pe dyno la vremea respectiva.
Sa speram ca este un hibrid bun si va fi fiabil.
Cum ti se pare lagul hibridului fata de 2260 ca ai calcat acceleratia in ambele?
Merita riscul sa pui un hibrid pentru un lag mai mic??
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 10:39   #17
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

In teorie, intrucat hybridul are axul si elicea turbinei similare cu cele originale, in timp ce 2260 e mai mare in diametru, si elicea compesorului de 56 mm in loc de 60 mm la 2260, rezulta ca inertia hybridului fata de GT2260 e mult mai mica.

Ca senzatie insa ma tem sa emit "teorii" despre cum si in ce fel se simte comparativ, ce e evident insa e ca fata de turbina stock nu s-a plans nici unclient ca ar fi mai laggy, iar noi am vandut 2 bucati si unor clienti care aveau puterea stock. Asta pentru simplul motiv ca domnii avusesera deja niste experiente cu mai multe turbine schimbate stricate doar din utilizarea masinii normala, stock, ei avand o varsta si nefiind la prima masina, si vroiau una cu care sa uite de cuvantul turbina, noi dandu-le 2 ani garantie.

Pe dyno nu se vede o diferenta notabila intre spool-ul vostru si al hybridului, ce e clar e ca Toledo nu scoate fum deloc jos. S-ar putea insa ca la accelerarile bruste la ture medii hybridul sa fie mai sprinten. Pe de alta parte hybridul e dezavanajat in teorie pe ture mari, lucru care insa nu se vede flagrant pe dyno, asta si datorita prelucrarii "cut back" a palelor turbinei. O alta chestiune care merita studiata e ce se intampla in timp cu turbina stock GT2260 la presiuni mari. Despre hybrid se stie ca tine fara probleme pana pe la 2.2 pe termen lung, insa avantajele ca putere intre 2.2 si 1.9 bar sunt mici insa eficienta termodinamica e mai mica la 2.2, altfel spus pui stres pe turbina si motor fara sa scoti cai. Despre GT2260 fiind o turbina stock e gandita de fabricant sa mearga la 1,6 bar pe V6 TDI. Asta ar insemmna in teorie ca dupa 2 bar nu ar trebui sa-i placa. Insa am vazut si eu atat la voi cat si la tipul cu 1.9 105 Leon argintiu parca cu 2260 presiuni mari, la el chiar am vazut 2,6 bar. Sincer nu imi venea sa cred ca rezista insa asa se pare.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81

Last edited by MasterTuner; 05-02-10 at 20:53.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 10:43   #18
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

EGT-ul nu ar trebui sa fie mai mare pe un motor cu hibrid?
Ma gandesc ca fiind mai mic diametrul turbinei pe partea calda creste EMP-ul.
Daca bagi 2 bar in motor automat va creste si EMP si EGT odata cu el
EGT mai mic il pun la avantaje de 2260
bluey is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 20:54   #19
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Toledo e pe la noi sa-i facem ceva pe la bucse.Dava vrei hai sa le comparam...
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 22:53   #20
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Daca sunteti maine pe acolo va fac o vizita
Intrebare : Alex a avut probleme la chiuloasa pana acum?
Fisuri, apa consumata?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 09-02-10, 21:32   #21
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Masina a venit la noi cu chiulasa sparta, clientul reclamand consum de apa. I-am pus una second si totul e OK. Masina inainte a avut un "kit turbo" cu GT2052 de pe 2.5l TDI 180 cp de la un "mare" tuner polonez care credea ca daca polizeaza eticheta lumea nu stie ce turbina e aia . Set-up-ul asta de care va vorbesc s-a stricat asta fiind motivul venirii la noi. Apropos de turbine stock mai mari folosite ca upgrade VS. hybrid, asta nu a rezistat foarte mult la 1.9 bar si 210 cp, probabil cateva mii de km.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 12-02-10, 10:24   #22
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Intrati pe situl nostru si aveti un filmuletz in stanga pe prima pagina, cu Toledo pe dyno.

www.mastertuner.ro
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 09:52   #23
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Masina a venit la noi cu chiulasa sparta, clientul reclamand consum de apa. I-am pus una second si totul e OK. Masina inainte a avut un "kit turbo" cu GT2052 de pe 2.5l TDI 180 cp de la un "mare" tuner polonez care credea ca daca polizeaza eticheta lumea nu stie ce turbina e aia . Set-up-ul asta de care va vorbesc s-a stricat asta fiind motivul venirii la noi. Apropos de turbine stock mai mari folosite ca upgrade VS. hybrid, asta nu a rezistat foarte mult la 1.9 bar si 210 cp, probabil cateva mii de km.
Asta probabil din cauza la setup. Nu din cauza la turbo. Baiatul cu golful 3 din bz are aceasi turbina cu un setup f agresiv si merge si a castigat si competitii auto.
__________________
www.eXclusiveclub.ro
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 19:59   #24
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: Turbo upgrade pe Seat Toledo 2.0 TDI cod motor BKD by MasterTuner

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Daca sunteti maine pe acolo va fac o vizita
Intrebare : Alex a avut probleme la chiuloasa pana acum?
Fisuri, apa consumata?
Salut Marian,
Cum sti, masina avea ceva probleme cu pierderea apei din vasul de expansiune. Cand mi s-a stricat turbo, acel turbo luat de la altcineva, care zicea ca e ok, in fine, si-a facut treaba, dar din cand in cand o mai duceam la nea Traian pentru reparatii, cand mi s-a stricat a 2-a sau a 3-a oara, am zis sa iau ceva mai bun, nou. Si asa am ajuns la Florin, stiind ca se ocupa cu turbine bune; dat fiind ca am dus-o la service specializat, am zis sa investigheze si pierderea de apa. S-a ajuns la concluzia ca era chiuloasa, dat fiind ca nu aveam buget, am mers pe varianta unei chiuloase SH. Timp de 6-9 luni am tot tinut masina in service si am tot schimbat chiuloase (vreo 3 parca), si in final de Craciun 2010 a cedat de tot. Initial am crezut ca e turbina (simptome: fum alb, lipsa putere, mers sacadat), dar se pare ca ar fi tot chiuloasa, turbina fiind OK, alta varianta ar fi injectoarele. Acum deoarece s-a desfacut de prea multe ori motorul am hotarat sa schimb motorul.
Legat de mersul masini cu turbo, in putinele momente cand am apucat sa merg cu masina, prin tara, recunosc ca era placere maxima, putere din belsug; iti aduci aminte ca si atunci cand ne dadeam ziceam ca rupe, e acum e grava. Prea multe performante nu am reusit, decat scarturi in a 3-a in depasiri, un vmax 230 linistit (inainte de abia un 210-215).
Concluzie, recomand schimbarea turbine, dar.......aveti grija.

PS: cine imi poate recomanda un bkd bunicel, adica neumblat si cu km nu prea multi, rog sa ma contacteze, sunt interesat.

PS2: Florin, interesant ca iti faci reclama cu masina mea. A iesit ceva treaba, am si eu comision?
__________________
SEAT TOLEDO 2.0TDI, ~200CP(asa arata aparatele), plus alte chichite interesante .
tuningmotor.ro
Bicolorul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -