Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
Hai ca ieri am vorbit cu un prieten de GTR-ul vostru si ma intrebat dece pe fisa de dyno ultimi cai cresc brusc....undeva pe la 6700U/min?
Si la Nm si la Cp?Sincer nu stiu ce sa ii raspund...
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...
Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
@DZ1
Acelasi "spike" este si pe curba de pierderi... si probabil la masurarea pierderilor in acea zona a fost ceva care a "perturbat" estimarea pierderilor.
Si cum curba de putere este data de puterea masurata la roata + pierderi - fluctuatia pierderilor a fost "indusa" si in curba puterii si cuplului.
Dar asemenea spike-uri am tot vazut pe grafice fie la inceputul curbelor, fie la final - acolo unde fie incepe fie se termina accelerarea/masuratoarea.
Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
Spike-urile de care vorbesti se datoreaza debreierii. Astfel cele de la inceputul masuratorii se datoreaza faptului ca nu se sincronizeaza ambreiajul cu turatia, ca pe strada cand conduce prietena ta, ce simti tu in masina simte si dyno-ul. Spike-ul de la turatii mari pe finalul masuratorii se datoreaza debreierii inainte de limitatorul de rpm. Graficul trebuia taiat inainte de cresterea aceea a pierderilor in transmisie care nu e plauzibila de altfel. Va spun eu care de 5 ani folosesc acelasi dyno .
Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
Quote:
Originally Posted by MasterTuner
Spike-urile de care vorbesti se datoreaza debreierii. Astfel cele de la inceputul masuratorii se datoreaza faptului ca nu se sincronizeaza ambreiajul cu turatia, ca pe strada cand conduce prietena ta, ce simti tu in masina simte si dyno-ul. Spike-ul de la turatii mari pe finalul masuratorii se datoreaza debreierii inainte de limitatorul de rpm. Graficul trebuia taiat inainte de cresterea aceea a pierderilor in transmisie care nu e plauzibila de altfel. Va spun eu care de 5 ani folosesc acelasi dyno .
Dar domnule, daca se graficul se taie inainte de cresterea aceea a pierderilor in transmisie puterea este mai mica, sub pragul de 900 de cai, nu?
Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
Quote:
Originally Posted by andreitentean
Dar domnule, daca se graficul se taie inainte de cresterea aceea a pierderilor in transmisie puterea este mai mica, sub pragul de 900 de cai, nu?
Nu asta era ideea mea, daca are sau nu are 900CP, pe prietenul meu il interesa motivul cresteri abrupte la terminarea curbei, era o curba care nu si-o explica.
Acum am inteles,noi banuiam o franare din greseala, multumesc pt. raspuns "master Tuner".
Re: NISSAN GTR R35 by Exelixis Motorsport 900CP+, 1000Nm+
Quote:
Originally Posted by DZ1
Hai ca ieri am vorbit cu un prieten de GTR-ul vostru si ma intrebat dece pe fisa de dyno ultimi cai cresc brusc....undeva pe la 6700U/min?
Si la Nm si la Cp?Sincer nu stiu ce sa ii raspund...
Cand ai sa afli raspunsul la aceasta dilema, te rog sa ma anunti.
Indiferent de puterea obtinuta toti trebuie sa fim de acord ca vorbim de o masina care stock este perfromanta.
Tuningul in acest caz vrea sa sublinieze, sa nuanteze trasaturile de caracter dominante.
Felicitari pentru curajul de a dezvolata un proiect atat de ambitios.
Confirmarea muncii bine facute v-a aparea odata cu palmaresul.