Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
14-01-10, 19:35
|
#226
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 285
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Ce atzi zice voi dak ne-am vedea undeva afara sa vb....kiselef, victoriei sau chiar pescarush se baga cineva???
|
|
|
14-01-10, 19:35
|
#227
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by BYG'u
Se pare ca aici se intampla altceva .RBN and co. vs Superchips . Cel putin asa vad eu .
RBN : In fiecare post al tau se gaseste Superchips mai slab decat SKN .
Ok ai zis asta de cel putin 100 de ori pana acum si vad ca nu intereseaza pe nimeni si nu te baga nimeni in seama. Nu te-ai saturat ????
Eu sincer m-am saturat ca am ajuns sa ma contrazic cu RBN and co. si asta ma plictiseste.
|
Prietene, despre asta este vorba, despre asta este topicul, masina cu soft SKN care acum are soft Superchips. Desi toti fac offtopic eu prefer sa le reamintesc care este subiectul principal Nu cred ca se supara decat unii pe treaba asta
|
|
|
14-01-10, 19:36
|
#228
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by b_13_wrc
Ce atzi zice voi dak ne-am vedea undeva afara sa vb....kiselef, victoriei sau chiar pescarush se baga cineva???
|
I'm in...
|
|
|
14-01-10, 19:44
|
#229
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by b_13_wrc
Am cantarit personal masina.....are 1500kg cu mine in masina si benzina pe rezerva. Eu am 70-80 kg
|
Ai 70-80 de kg cu "momitze" sau fara?
|
|
|
14-01-10, 20:03
|
#230
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
@BYG`u : Ti se pare ca esti formator de opinie sau ca toata lumea trebuie sa se alinieze in dreptul afirmatiilor tale? Nu mai fii asa agresiv in exprimare. Asta-i buna. Eu cred ca ar trebuii sa primeasca ban ca nu ti-a citit postul.
Maestre stii ca schimbarea cam-followerului la motorul de 2 l tfsi este o operatiune de intretinere nu? E adevarat, in timp acesta se degradeaza si poate duce la o scadere de putere. De la a schimba piesa mentionata si poate a castiga cativa cai pierduti (desi piesa trebuie sa fie destul de deteriorata pt a cauza o pierdere de putere) pana la afirma ca a montat o pompa cu debit marit este un pic distanta.
Motivul pt care "comparatia" cu seat-ul lui wax este pertinenta este pt ca este un benchmark. Este o masina a carei performante nu s-au schimbat intre timp . De asemenea este o masina care are performante destul de apropiate cu ale focusului pt a putea fii masurate diferentele fara instrumente specializate.
Inca ceva. Vad ca BYG`u face confuzii de fond nu de forma.
Daca RBN a zis ca focusul avea jante foarte usoare, byg`u a zis ca seat-ul are pompa si softul schimbat sau ca a avut loc o "comparatie" care de fapt nu a avut loc.
In cazul in care nu ati aflat, anvelopele de iarna au rezistenta la inaintare mai mare decat anvelopele de vara.
Auto-blocantul de pe focus nu ar avea dece sa fie cauza unor pierderi de putere la viteze mari . Acesta poate afecta negativ performantele dinamice in momentul in care se vorbeste despre viraje. In rest, in momentul in care nu exista derapaj, vreuna din rotile motrice nu se invart in gol , grupul diferential auto-blocant se comporta ca un diferential clasic deschis. Ca sa fiu mai exact am sa va spun ca nu are pierderi parazite mai mari ca unul clasic.
De asemenea, auto-blocantul face diferenta in momentul in care exista mai putina aderenta decat au nevoie anvelopele pt a nu derapa ori in cazul masinilor in discutie, masini ce produc in jur de 300 de cai nu se poate vorbi despre o situatie de aderenta insuficienta decat la plecarile bruste, de pe loc.
Un alt argument care trebuie indreptat este discutia legata de 400 de metri.
"comparatia" intre masini nu a fost o intrecere pe 400 de metri cu start de pe loc.
A fost o comparatie intre 2 masini din mers unde timpii de schimbare a vitezelor nu fac chiar asa mare diferenta.
Alt argument este "da el a dat claxonul" . Replica e simpla. De ce nu a dat si celalalt participant la comparatie claxonul? Diferentele nu sunt chiar asa de mari. Pierzi poate o fractiune de secunda dar in filmulete se vede clar ca o masina pleaca inainte si cealalta o ajunge din urma si o devanzeaza.
Daca ati fii un pic mai scoliti ati aduce argumente de genul : Ok dar drumul parcurs de o masina a fost mai lung/scurt cu x metri decat al celeilalte masini datorita curburii carosabilului (diferente de nivel sau curba stanga-dreapta). In acest caz, pe distanta pe care masinile au parcurso este foarte plauzibila ipoteza ca drumul a fost mai scurt/lung cu 0.5-1 metru adica distanta intre cele 2 masini la sfarsitul comparatiei.
Mare parte a discutiei este superflua.
Concluzia care trebuie trasa este ca masina ford focus rs care a avut chip-tuning la skn are performante mai proaste sau egale dupa resoftarea superchips.
Aici incape o urma de indoiala. Un bot de masina sau o jumatate de bot nu este o diferenta care sa "faca diferenta" (ca sa ma exprim mai plastic). De asemenea va pot spune clar din experienta personala ca folosirea unor roti (ansamblu anvelopa-janta) cu diametrul exterior mai mic va creste cuplul pus la pamant de masina prin reducerea raportului de demultiplicare . Pt o rotatie completa a motorului intr-un raport de cutie dat si cu toate celelalte variabile luate ca fiind constante , o masina cu roti mai mici va parcurge o distanta mai mica decat aceeasi masina cu roti mai mari. O alta caracteristica a schimbarii este ca prin raportul de demultiplicare micsorat , masina cu roti mai mici va avea forta motoare mai mare.
Singurul rol al seat-ului in discutie este sa fie un etalon constant. Discutia seat>focus rs sau invers nu isi are locul aici , exista alte sectiuni ale forumului pt asa ceva.
Si Marius te rog nu mai poci limba italiana .Forma corecta a cuvantului este: capisci .
Acuma dupa ce v-ati racit toti gura si ati tocit tastatura postand `enspe reply-uri nu mai bine ne adunam toti si punem bani la gramada sa inchiriem o pista de drag?
Fiecare cu patratica lui, organizat frumos. Ne dam pana crapam masinile sau terminam banii.
__________________
Audi RS4 : built by craftsmen, tuned by professionals , driven by a twat!
Audi Q5 : my other, my daily, my mobile point of service.
RBN powered and proud of it!
|
|
|
14-01-10, 20:11
|
#231
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by andreitentean
1. Si eu personal ma asteptam ca Focus-ul RS sa arate niste performante dinamice mai bune.
2. Si eu cred ca vor aparea solutii electronice mai bune, cu trecerea timpului, drept dovada rezultatul final SKN de 370.9 Hp a fost obtinut dupa 3 sedinte de resoftare. Nu cred totusi ca vor aparea inbunatatiri majore datorita unor limitari fizice ale configuratiei originale, injectoarele ating (ating, nu se apropie) duty cycle -ul maxim, iar datorita eficentei volumetrice a motorului de 2.5L la turatii inalte turbina trebuie sa compenseze cu turatii mari ale axului si astfel incinge aerul peste randamentul intercooler-ului original.
|
UN post care iti face cinste!
Totusi sunt un pic mahnit de gandul ca majoritatea audientei nu poseda cunostintele pt a intelege postul tau in profunzime.
|
|
|
14-01-10, 20:12
|
#232
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of: [VW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
duud40 vroiam sa iti raspund la prostiile care le-ai scris dar avand in vedere ca ti-am vazut semnatura o las asa pt ca as incerca degeaba .
Asta e tare , ar trebuii sa primesc ban )) i-ai intrecut pe toti
__________________
389 hp GTI
Last edited by BYG'u; 14-01-10 at 20:17.
|
|
|
14-01-10, 20:22
|
#233
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by BYG'u
duud40 vroiam sa iti raspund la prostiile care le-ai scris dar avand in vedere ca ti-am vazut semnatura o las asa pt ca as incerca degeaba .
Asta e tare , ar trebuii sa primesc ban )) i-ai intrecut pe toti
|
Credeam ca se fac confruntari stradale nu pe hartie Orice ar arata fisele dyno, pe strada in continuare rezultatul ramane acelasi 600 de euro pentru un bot de masina (in urma) si multa agitatie )))Jeez )))Bai Dudule, asta te cam ia la misto, in postura de inginer permiti unui oarecare sa se poarte asa cu tine ma?I-a scoate-l pe interval pe inaripat si arata-i niste maniere stradale
Ah, si vezi ca nu stii sa citesti, spunea ironic ca ar trebui sa ia ban cel care nu ti-a citit tie (BYG) postul ))))))Reculege-te, nu e cazul sa recurgem la tonalitati accentuate, inteleg starea de depresie dar behave
Last edited by Rabanne; 14-01-10 at 20:26.
|
|
|
14-01-10, 20:31
|
#234
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
este inginer la rbn tuning?!nu de alta dar explicatiile sunt asemanatoare echipei respective!
|
|
|
14-01-10, 20:34
|
#235
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of: [VW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Ce imi place cum va atacati )
Are dreptate RBN . Te astept la start !
|
|
|
14-01-10, 20:35
|
#236
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by BYG'u
Nu prea cred ca acel bot va mai fi recuperat vreodata ba din contra eu zic ca se va marii.
|
Ma sa stii ca ai avut dreptate, din filme s-a vazut clar ca intr-un final spre a5-a incolo s-a lungit botul ala, insa la Cupra nu la Focus )))
|
|
|
14-01-10, 20:36
|
#237
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by BYG'u
Ce imi place cum va atacati )
Are dreptate RBN . Te astept la start !
|
Iti vom oferi o noapte de neuitat ))Ba da ce ne facem ca asta e RS4 si e tractiune integrala...ai claxon dudule?Sau va dati ca fatalaii? ))))))))))9
Last edited by Rabanne; 14-01-10 at 20:39.
|
|
|
14-01-10, 20:37
|
#238
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of: [VW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Ma sa stii ca ai avut dreptate, din filme s-a vazut clar ca intr-un final spre a5-a incolo s-a lungit botul ala, insa la Cupra nu la Focus )))
|
ma sa stii ca am avut dreptate ...asa am sa spun cand se vor da din nou )
|
|
|
14-01-10, 20:38
|
#239
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of: [VW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Iti voi oferi o noapte de neuitat ))
|
Si cum va fi acea noapte ??? asa fericita ai de gand sa o faci ? ))
|
|
|
14-01-10, 20:40
|
#240
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Resoftare Ford Focus RS 2.5 T - SKN
Quote:
Originally Posted by BYG'u
Si cum va fi acea noapte ??? asa fericita ai de gand sa o faci ? ))
|
Daca ai casco, iti voi aduce o canistra si o bricheta ))))))
|
|
|
|
|