Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 29-03-10, 00:09   #91
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Nu stiu cati cai are masina aia... Tu stii cati cai are masina ta??
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:16   #92
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Pai nu ai folosit dragcalculatorul?? Pentru ce sa mai mergem la dyno de acum incolo
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:16   #93
vgroza

Stage 5
 
vgroza's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Bitnet: Este o vorba, multi vorbesc putini cunosc! Se pare ca si in cazul tau se aplica, sti dece? Pentru ca daca erai atat de initiat pe cat vrei sa pari ca esti ti-ai fi putut da seama ca in spatele unui timp foarte bun nu stau doar caii putere generati de motor. Rotile sunt al2lea cel mai important lucru la dragracing, tine minte asta.... Urasc cand vad cat de uraciosi, invidiosi, carcotasi, bagatori in seama etc etc sunteti unii. Eu zic ca pe viitor sa nu te mai bagi in seama asa ca numa iti dai cu firma-n cap si ne irosesti timpu cu prostii, mai bine dute si citeste ceva ca sa fi mai documentat pentru ca ai lacune grave se pare, obeserv asta din ce ai scris pana acuma, poate ma insel dar asa pare. O seara placuta si timpi cat mai buni la toata lumea, inclusiv tie. PACE !
__________________
Kingpin Boardshop:Cluj-Napoca, Bdul. Eroilor 31/2 (in gang)
vgroza is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:25   #94
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Ma tu nici nu stii sa scrii corect gramatical si ma trimiti pe mine sa studiez? Tu de ce intervii in discutie, esti cumva partas la marea pacaleala?
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:34   #95
vgroza

Stage 5
 
vgroza's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Lasa tu gramatica ca nu te-am trimis la facultatea de litere. ) Parca vad ca si tu esti ceva tunar a.k.a "concurenta" si esti frustrat si invidios ca alti pot si tu nu. Tind sa cred ca la cum scri tare miroase a concurenta, am dreptate zi sincer.
vgroza is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 00:39   #96
vgroza

Stage 5
 
vgroza's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

@Bitnet: hahahahahaha..doar acuma am vazut semnatura ta, imi este clar acuma ) Nu am eu treaba cu nimeni sa nu ma intelegi gresit dar nu imi place improscatul asta cu venin. Trebuie apreciate aceste lucrari cu bune si cu rele doar asa se ajunge la progres, ca unu scoate timpul x cu 400cp iar altul timpu y cu 244cp aici intervin foarte multe aspecte.

Last edited by vgroza; 29-03-10 at 00:56.
vgroza is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 09:23   #97
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Din cate am auzit eu si la etapa asta aderenta era destul de scazuta.
Nici macar masinile lor consacrate nu au dat tot ce au putut.
Dar ca sa vii sa spui ca masina nu are mai mult de 300 cp...
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 11:18   #98
Paul RR
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 522
Member of:
[Honda]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

pai de unde sa se stie la buzau ce a fost in ungaria? de unde sa se stie cum a fost pista, cum a fost vremea?
pe pista ramasese vht din septembrie anu trecut, si care in cateva luni s-a murdarit cu praf si chestii care il faceau alunecos. toate masinile au scos timpi mai slabi decat de obicei, deci ce sa incerci sa explici unora care au stat acas ca era f greu cu plecatul...

si atata insista omu ca e pacaleala si marketing, de parca au smenuit ungurii celulele sa iasa 12.4 la GTI si 2 dyno-uri separate sa dea in jur de 400 de cai la Polo asta.
Paul RR is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 18:30   #99
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Nu mai bagati in seama. Vlad acuma stie ce are de facut , stie ce a gresit , numai incercand poti sa vezi cum stau treburile. Vlad stai linistit am auzit zilele astea 2 povesti pana m-am plictisit. Si despre tine , si despre altii. Mai nou F1 PISTI am auzit ca nu stie pleca de pe loc =)). Asa ca stai linistit si nu mai baga in seama toti atotstiutorii.Diferenta ii ca tu ai mers sa incerci altii au stat acasa dar au fost tari la tastatura
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 19:46   #100
BYG'u
VW Driver

Stage 5
 
BYG'u's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 501
Member of:
[VW]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
dubioase tare puterile astea si masinile facute de Revo - anul trecut un GTI ED 30 cu k04 (max 380 cp spune Revo- ca la Revo mecanica e mai smekera si se poate si 380 cp din K04) scotea 12.4 iar a ta, mult mai usoara, cu GT28 si peste 400 CP scoti peste 13 cu mult?
n-am nimic cu tine sau Revo dar ceva e putred la mijloc... cel putin asa mi se pare mie

In primul rand acel Edition 30 avea Toyo R888 NOI ,suspensia era reglata pt Drag , afara era MULT mai cald si pista era tratata.
DECI cu 2 R888 incalzite bine pe o pista aderenta si o suspensie bine reglata = Edition 30 de 12.4 cu soft REVO.

Acum intrebare: Crezi ca REVO a platit la unguri pentru acel 12.4 ????

BTW: Eu stiu din proprie experienta ce inseamna plecarea proasta.
Bitnet ar trebuii sa iti amintesti de cursa mea cu fiatul la tulcea si apoi de cursa de la bucuresti.
__________________

389 hp GTI
BYG'u is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 19:57   #101
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

https://www.youtube.com/user/loxyrox#p/u/6/4et9w-ZtzcU
https://www.youtube.com/user/loxyrox#p/u/11/d-aJ7--3Ois
https://www.youtube.com/user/loxyrox#p/u/20/pa8zInqZImc
https://www.youtube.com/user/loxyrox#p/u/9/min333x7hb0
Urmarind aceste filmari nu ma pot abtine sa nu te felicit pentru plecarile foarte bune pe care le-ai facut, Vlad. Nu vad si nu aud sa fi avut probleme de aderenta cum sustineti voi.
Cam asa se aude cand chiar se pierde aderenta pe plecare: https://www.youtube.com/watch?v=K2DnBYkldqw
Paul RR, de data asta nu am fost in Ungaria ceea ce nu ma impiedica sa fiu cat de cat informat cu privire la ce s-a intamplat acolo. In septembrie insa ne-am deplasat la King of Europe 3 masini din Buzau, stiai asta? Plus Satu Mare,Sibiu... Tu ai facut vreo deplasare la vreuna din cursele din zona asta a tarii??
BYG-ule, partea a 2-a a filmarilor dintre tine si Fiat-ul Coupe este singura filmare concludenta. Restul, sincer, nici nu ar fi trebuit sa fie facute publice. Nu spun nimic..
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 20:18   #102
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Cam trista situatia cu A6 1.9 tdi. Sunt tare curios ce putea sa-i faca sa bata 400 cp si 400kg in minus. Mai ales ca 1.9 tdi nu prea poti sa-l duci mai mult de 400-450 cp si asta cu interventii fff mari dar il poti duce relativ lejer la ~300 cp.
__________________
www.eXclusiveclub.ro
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 22:13   #103
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

dar la meciul cu r5-ul ce s-a intamplat ?
rew is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 22:14   #104
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Quote:
Originally Posted by BYG'u View Post

Acum intrebare: Crezi ca REVO a platit la unguri pentru acel 12.4 ????
sunt convins ca nu a platit nimeni pe unguri, cum la fel de convins sunt ca masina are alta configuratie decat cea declarata.
eu inca nu am vazut o alta firma de tuning care sa scoata dintr-o evacuare si o pompa de benzina + soft 150 cp peste ce e din fabrica.
__________________
Opel Astra GTC OPC

Last edited by MadCow; 30-03-10 at 22:22.
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 23:12   #105
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: VW Polo GTI 1.8 Turbo REVO Stage 3

Fratilor

aici vb de timp sau de puteri?
Puterea a fost masurata pe 2 Dyno-uri si a fost o diferenţa f mica īntre ele
ce nu e clar?si Dyno-ul lui Exils e naspa?

Legat de curse poţi sa ai putere si nu stralucesti din prima.care e problema?cati din voi după ce ati dublat puterea reuşiţi din prima cele mai grozave plecari si cei mai super timpi,cele mai reusite setari de suspensie,ambreiaje si gume?

Felicitări pt Power Team Buzau ca alături de "anonimi" faceţi 2000 km pt a alerga la legale,cu atāt mai mult ar trebui sa creati o comunitate , nu cearta si ar trebui sa intelegeti nişte chestii

pe de alta parte fiecare trebuie sa īşi vāndă marfa,si asta e de īnţeles
dar momentan Revo a făcut nişte maşini cu rezultate f bune care nu pot fi contestate.voi aveţi la fel nişte dieseluri f bune asa ca este loc destul Pt toţi

dar păcat ca mereu se arunca cu noroi

Dar aici pedalati aiurea
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -