Mersi de reply-uri baieti. Intr-adevar cu o turbina mai mare apare acest fenomen, insa la mine pe doua Dyno uri diferite mi-a dat complet altceva, aceeasi configuratie stock, doar softul EDS (intr-adevar la Cluj am avut filtru de aer cam invechit si erau vreo 25 grade in hala respectiva, pe cand la Iasi deja era noiembrie, vreo 10 grade afara si filtrul de aer (Mann - standard) era nou).
Graficul de la Cj:
Graficul de la Is:
Filmuletele:
Cj:
https://www.youtube.com/watch?v=j8R6UfkT33A
Is:
https://www.youtube.com/watch?v=Y9rYuMuRen0
Rezumat:
Cj:
La volanta: 199.5 PS si 422.50 Nm
La roata: 158.8 PS (cuplul nu il stiu)
Is:
La volanta: 201.39 PS si 433.90 Nm
La roata: 184.58 PS si 411.44 Nm
*Mentionez ca masina are filtru de particule