Quote:
Originally Posted by Avionu
Intradevar e loc de mai multa putere la astfel de presiuni. Dar prefer sa-l decomprim, schimb injectoare si dupa dau mai tare. Avantajul la presiunea asta e ca scot putin fum in sarcini mari si deloc in sarcini mici,medii. Din cate stiu golful tau scotea ceva fum in orice conditie.
|
Pai mi se parea normal sa dau fum cand aveam injectoare mari sde tuning si mergeam cu presiune destul de mare...
Ca sa nu crape chiuloasa
(aviz amatorilor) am preferat sa mergem cu un amestec mai bogat ... masina fiind strict de distractie nu de duminica...
Masina dadeam fum enorm in overboost la mers normal schimbat in 2500-3000 fumul era in limitele unui diesel...pana la urma inclusiv 1.5 dci de pe logan stock da fum dupa un numar de KM...
Apropo de diesel ... in Buzau exista intr-o perioada un Leon rosu care zicea ca rupe tot si la mare la Saturn a fost 2-0 pt mine... era facut tot de Power team Buzau?
Tin minte ca era rosu si plin de kit prin fata,spate...era 1.9 tdi 150 cp la baza si avea multe modificari ...oare mergea tot pe 2 bari constant
)
Bluey... fac tot posibilul sa ma prezint de 1mai cu un 1.9 TDI de 74kw/101 cp pe talon ... mai exact cum ne place nou 101+
Ps: in cazul in care nu sti cum mergea golful 4 am un mic filmuletz...scuze de offtopic...
https://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs