Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-10, 07:23   #46
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Cam greu de crezut...sa suporte un ambreaj de fabrica 125 000 km si mai nou 490 nm ...
2 bar constant? sau in overboost?
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 08:11   #47
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Pai te chem sa il dam jos impreuna luna asta
Sau poate ne plictisim toti pe aici si ne apucam de minciunele si numai tu stii ce e la mine pe masina sau la altii.
Unde iti e golful?
Constant.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 08:45   #48
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Eu am schimbat ambreiajul la ~130 000 km. Am masina de la 0 km unichip de la 60000 (180 cp) si turbo upgrade de la 120 000km. Acum are 146000 si merge fara nici o problema. Ambreiajul este tot unul stock. Cand o pica pun unul sport cu volanta monomasica si gata.
Masina face fix 2 bari pana la ~ 4900rpm. Am ceas digital pe ea asa ca orice carcotas/neincrezator poate sa vina sa se convinga. Mai era loc de putina putere dar am considerat sa ma opresc aici pana nu decomprim putin motorul
P.S. Sa nu credeti ca am menajat masina in vre-un fel
Bluey hai sa vedem care ajunge primul la 300
__________________
www.eXclusiveclub.ro

Last edited by Avionu; 02-02-10 at 08:49.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 10:50   #49
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Pai te chem sa il dam jos impreuna luna asta
Sau poate ne plictisim toti pe aici si ne apucam de minciunele si numai tu stii ce e la mine pe masina sau la altii.
Unde iti e golful?
Constant.
Din auzite am inteles ca ai peste 2 bari ... asa ca nu stiu unde sunt minciunelele...
Undeva prin pitesti ...
Iti zic eu ce aveam pe el... nu trebuie sa il cauti prin pitesti...
Oricum acum chiar regret ca l-am dat ca observ ca aveam si eu cu cine sa ma dau
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 10:53   #50
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Eu am schimbat ambreiajul la ~130 000 km. Am masina de la 0 km unichip de la 60000 (180 cp) si turbo upgrade de la 120 000km. Acum are 146000 si merge fara nici o problema. Ambreiajul este tot unul stock. Cand o pica pun unul sport cu volanta monomasica si gata.
Masina face fix 2 bari pana la ~ 4900rpm. Am ceas digital pe ea asa ca orice carcotas/neincrezator poate sa vina sa se convinga. Mai era loc de putina putere dar am considerat sa ma opresc aici pana nu decomprim putin motorul
P.S. Sa nu credeti ca am menajat masina in vre-un fel
Bluey hai sa vedem care ajunge primul la 300
Eu unul cred ca aveti prea putina putere pt cati bari aveti in turbo...asta e parerea mea...
Am inteles ca masinile trag foarte bine si va felicit pentru asta ...dar inca mai sunt masini de 1.9 Tdi care va pot pune probleme gen WTF
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 11:03   #51
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Pai am apucat sa ma dau cu un g5 facut de wtf si condus de wtf.
Turbina hibrid si soft pus de el pe masina.
Il astept cand se incalzeste si cu 1.9tdi-ul.
http://www.seatcupra.net/forums/show...=132111&page=5
Asta a fost cel mai puternic 2.0tdi pana nu de mult.
Masina scoate 330bhp cu injectie de propan si Nos.
Pe diesel a scos doar 245 cu tot cu chiuloasa portata.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 11:08   #52
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Nu are nici o legatura Golful 5 facut de WTF cu masina personala a lui WTF...
Cum zici tu ... oricum sunt tare curios ce faci cu masinile actuale...
As intra din nou in hora tdi-urilor ca vad ca sunt injectii destul de mari pe aici...
)

PS: oricum ar fi fost o cursa frumoasa cu tine... eu aveam cai mai putini si 1100 kg deci compensam diferenta de putere ...

Last edited by Hooya1985; 02-02-10 at 11:12.
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 11:17   #53
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Nu sunt injectii
Exista fise dyno si filme si curse castigate.
Tu oricum acum ai un tfsi banal care nu iese cu nimic din comun cum o facea tedeiul
Come back to the dark side we have cookies!
bluey is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 11:26   #54
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Ai sa ramai surprins ... nu e chiar asa de banal ... vei vedea la prima legala
Chiar o sa imi caut un Golf 4 pe net de 101 cp ...
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 17:02   #55
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Intradevar e loc de mai multa putere la astfel de presiuni. Dar prefer sa-l decomprim, schimb injectoare si dupa dau mai tare. Avantajul la presiunea asta e ca scot putin fum in sarcini mari si deloc in sarcini mici,medii. Din cate stiu golful tau scotea ceva fum in orice conditie.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 20:04   #56
nicholas

Stage 4
 
nicholas's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Foarte bun rezultatul. bravo
nicholas is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 01:52   #57
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Intradevar e loc de mai multa putere la astfel de presiuni. Dar prefer sa-l decomprim, schimb injectoare si dupa dau mai tare. Avantajul la presiunea asta e ca scot putin fum in sarcini mari si deloc in sarcini mici,medii. Din cate stiu golful tau scotea ceva fum in orice conditie.
Pai mi se parea normal sa dau fum cand aveam injectoare mari sde tuning si mergeam cu presiune destul de mare...
Ca sa nu crape chiuloasa (aviz amatorilor) am preferat sa mergem cu un amestec mai bogat ... masina fiind strict de distractie nu de duminica...
Masina dadeam fum enorm in overboost la mers normal schimbat in 2500-3000 fumul era in limitele unui diesel...pana la urma inclusiv 1.5 dci de pe logan stock da fum dupa un numar de KM...

Apropo de diesel ... in Buzau exista intr-o perioada un Leon rosu care zicea ca rupe tot si la mare la Saturn a fost 2-0 pt mine... era facut tot de Power team Buzau?
Tin minte ca era rosu si plin de kit prin fata,spate...era 1.9 tdi 150 cp la baza si avea multe modificari ...oare mergea tot pe 2 bari constant )
Bluey... fac tot posibilul sa ma prezint de 1mai cu un 1.9 TDI de 74kw/101 cp pe talon ... mai exact cum ne place nou 101+
Ps: in cazul in care nu sti cum mergea golful 4 am un mic filmuletz...scuze de offtopic...
https://www.youtube.com/watch?v=0w9NrMSWhGs

Last edited by Hooya1985; 03-02-10 at 02:03.
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 08:14   #58
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Quote:
Originally Posted by Hooya1985 View Post
Apropo de diesel ... in Buzau exista intr-o perioada un Leon rosu care zicea ca rupe tot si la mare la Saturn a fost 2-0 pt mine... era facut tot de Power team Buzau?
Tin minte ca era rosu si plin de kit prin fata,spate...era 1.9 tdi 150 cp la baza si avea multe modificari ...oare mergea tot pe 2 bari constant )
Nu, nu era facut de noi, curiosule, pe vremea aceea nici nu existam ca si club si nici nu-l cunosteam pe Razvan, proprietarul Leonului. Despre rezultat intelesesem altceva dar nu mai conteaza, poate ca este cum spui tu. Vad ca din ce in ce mai mult iti pasa de noi, te rog, totusi, sa nu ne porti tu atata grija. Tu efectiv ai facut ceva la vreo masina sau doar ai platit sa-ti faca altii? Banuiec ca nu ca ai fi auzit macar ca la 2,0 TDi chiulasele au avut o problema recunoscuta chiar si de producator.
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 08:52   #59
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

YDT-ule te astept.
Oricum tot nu vad rolul tau in toata discutia asta
Asta apropo de injectii.
Si zici ca in overboost dadea mult fum????
Asa fac dieselurile cand au prea mult aer
bluey is offline   Reply With Quote
Old 03-02-10, 17:16   #60
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Audi A3 2.0TDI 140cp cu soft Powertech

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Nu, nu era facut de noi, curiosule, pe vremea aceea nici nu existam ca si club si nici nu-l cunosteam pe Razvan, proprietarul Leonului. Despre rezultat intelesesem altceva dar nu mai conteaza, poate ca este cum spui tu. Vad ca din ce in ce mai mult iti pasa de noi, te rog, totusi, sa nu ne porti tu atata grija. Tu efectiv ai facut ceva la vreo masina sau doar ai platit sa-ti faca altii? Banuiec ca nu ca ai fi auzit macar ca la 2,0 TDi chiulasele au avut o problema recunoscuta chiar si de producator.
Cand eu mi-am facut TDI-ul cred ca la Buzau se stia doar de chip...iar motorizarea 2.0 TDI inca era in faza de proiect cand mi-am luat masina...
De aceea am si zis ca imi iau un Golf 4 sa il fac nu sa ii crap chiuloasa...
Iar in legatura cu Leonul rosu poate m-a batut in visele lui zemoase ca la Saturn l-am batut fara drept de apel ...
NU trebuie sa fim mecanici ca se ne facem masinile...iar ca sa ajungi din 101 cp la 240 cp era ceva tinant cont ca nu existau tampoane de cutie nicaieri si trebuia il gandesti ... pt ca odata ce treceai de 220-225 cu o cutie de 5 trepte la 5 plecari spargeai tamponul...
Asa ca nu ma lua pe mine cu bani la altii ca momentan pe diesel nu sunt outsider...si cred ca filmele din arhiva 4tuning si cupele sunt argumentele cele mai bune
Hooya1985 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -