Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 16-03-09, 15:58   #16
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

acum a plecat baiatul sa faca alt dyno dupa ce sa facut alt soft dupa problema cu regulatorul de presiune.ma rog de el sa scaneze dynourile)si cred ca azi va reusi si poate cine stie saptamana viitoare vom vedea cum va fi si cu evacuare de la supersrint care nu are cat si cu alt soft.baiatul are ganduri mari cu masina dar nu prea are de unde se documenta
__________________
REVO ST3,APR RSC exhaust,ITG intake,Sachs Perfomance Clutch with SMF,QUAIFFE lsd,update breather kit,FORGE dv&bov,NEUSPEED dog bone,NEUSPEED rear sway bar link,H&R sway bars,EIBACH pro kit springs,BILSTEIN B8 shock absorber,VDO TURBO boost gauge,OZ ULTRALLEGERA 18"rims with MICHELIN PS2,AUTOTECH HPFP,S3 brakes pads DS2500,S3 intercooler,FORGE twincooler,IE rods,KO4 turbo,S3 injectors,S3 camshafts,RS4 FPR VALVE,Wot box,Boost controler,MOTUL fluids,CARBON LOOK.etc
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 16-03-09, 18:14   #17
Doc

Stage 5
 
Doc's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of:
[Honda]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Vezi ca la modelul asta au fost ceva probleme cu DPF-ul si update-ul de soft facut de service o ducea la 155-156cp fata de 170cp declarati, special pentru a rezolva problemele de DPF.

E posibil sa se fi facut update la serii limitate, insa am vazut masini pe dyno cu aceasta putere si nu erau modificate.
Doc is offline   Reply With Quote
Old 16-03-09, 18:25   #18
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Noi cu Unichip putem simula prezenta FAP (filtru activ de particule) si astfel elimina filtru cu totul fara eroare.

Despre evacuari se scriu multe lucruri, insa cea mai importanta chestiune nu e clara de loc majoritatii fanilor tuningului. Principala calitate a unei evacuari sport este o presine cat mai scazuta in amonte!!! Altfel spus daca pui un manometru la iesirea din turbina si mergi cu masina pe strada sau dyno la sarcina maxima si turatia de putere si citesti pama in 0.05 bar esti fericitul castigator. Daca ai 0.1 bar la o masina aspirata inseamna ca pierzi vreo 10% din cauza evacuarii, daca ai 0.1 bar la o masina care e turo si merge cu 1 bar de boost, inseamna ca pierde 5% (raportul dintre presiunea absoluta si cea din evacuare).

La masinile cu FAP daca pui diagnoza si verifici parametru "diferenta de presiune intre intrare si iesire FAP" vei vedea ca la o masina stock poti avea 0.2-0.25 bar "back pressure"!!! Adica poti sa-i pui tu ce evacuare vrei tu ca nu mai contreaza cand oricum ai un mare dop inaintea ei.

Pe de alta parte ALTEA TDI 140 cp cu turbina mare si UNICHIP cu care am scos 450 MN si 220 cp castiga 2 cp daca ii scoteai tot traseul ORIGINAL de dupa turbina. Adica evacuarea stock fara filtru de particule ca asa era masina e foarte OK pana la 220 cp...
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 16-03-09, 22:47   #19
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Noi cu Unichip putem simula prezenta FAP (filtru activ de particule) si astfel elimina filtru cu totul fara eroare.

Despre evacuari se scriu multe lucruri, insa cea mai importanta chestiune nu e clara de loc majoritatii fanilor tuningului. Principala calitate a unei evacuari sport este o presine cat mai scazuta in amonte!!! Altfel spus daca pui un manometru la iesirea din turbina si mergi cu masina pe strada sau dyno la sarcina maxima si turatia de putere si citesti pama in 0.05 bar esti fericitul castigator. Daca ai 0.1 bar la o masina aspirata inseamna ca pierzi vreo 10% din cauza evacuarii, daca ai 0.1 bar la o masina care e turo si merge cu 1 bar de boost, inseamna ca pierde 5% (raportul dintre presiunea absoluta si cea din evacuare).

La masinile cu FAP daca pui diagnoza si verifici parametru "diferenta de presiune intre intrare si iesire FAP" vei vedea ca la o masina stock poti avea 0.2-0.25 bar "back pressure"!!! Adica poti sa-i pui tu ce evacuare vrei tu ca nu mai contreaza cand oricum ai un mare dop inaintea ei.

Pe de alta parte ALTEA TDI 140 cp cu turbina mare si UNICHIP cu care am scos 450 MN si 220 cp castiga 2 cp daca ii scoteai tot traseul ORIGINAL de dupa turbina. Adica evacuarea stock fara filtru de particule ca asa era masina e foarte OK pana la 220 cp...
Voi faceti si evacuarea si unichip-ul? Daca da...cam pe la ce pret se invarte o astfel de modificare?
DjAlcohol is offline   Reply With Quote
Old 16-03-09, 23:02   #20
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Unichip costa 400 E pentru motoarele PD.

Scoaterea FAP-ului 200 E cu tot cu partea de programare a Unichipului aferente.

Evacuare completa cu un amortizor de zgomot (toba) 500 E pe 70 mm, capabila de 300 cp flow. Posibil insa sa nu aduca nici un castig, putem face un test pe dyno asa incat sa vedem asta.

Turbina hybrid TurboDynamics de 250 cp cu acelasi acuator electric 1 300 E, care se instaleasa bolt on pe galeria originala si care e garantata la 220 000 rpm si 2 bar de boost pana la 5 000 rpm ale motorului.

Turbina de V6 240 cp stock cu modificarile aferente instalarii 800 E.

Vom scoate 240 cp si 460 Nm din acest motor, cu posibilitatea de a avea mai multe harti selectabile in timp real dintr-un selector montat in bord.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 00:07   #21
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Quote:
Originally Posted by MasterTuner View Post
Unichip costa 400 E pentru motoarele PD.

Scoaterea FAP-ului 200 E cu tot cu partea de programare a Unichipului aferente.

Evacuare completa cu un amortizor de zgomot (toba) 500 E pe 70 mm, capabila de 300 cp flow. Posibil insa sa nu aduca nici un castig, putem face un test pe dyno asa incat sa vedem asta.

Turbina hybrid TurboDynamics de 250 cp cu acelasi acuator electric 1 300 E, care se instaleasa bolt on pe galeria originala si care e garantata la 220 000 rpm si 2 bar de boost pana la 5 000 rpm ale motorului.

Turbina de V6 240 cp stock cu modificarile aferente instalarii 800 E.

Vom scoate 240 cp si 460 Nm din acest motor, cu posibilitatea de a avea mai multe harti selectabile in timp real dintr-un selector montat in bord.
toate astea fiind facute masina va merge safe sau va exista si riscul ca paletii sa ajunga in pistoane.stiu ca la 2.0tdi este mai riscant
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 19:21   #22
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Noi am montat 5 astfel de turbine si nu am avut nici o problema cu ele. Ideea e foarte simpla, ca turbine cu piese noi gasesti si in Chitila sau Militari pe la diversi mestesugari locali. Insa trebuie si o masina de echilibrat Schenk de vreo 50 000 E si inca niste secrete despre cum sa ii faci "cutback" la pale, o bucsa mai speciala, si "360 thrust bearings", adica niste saibe de bronz speciale care tin bucsa centrata mult mai hotatat de miezul de fonta. Ideea cu turbinele e ca echilibrarea rotilor si rulmentii de roti. Eu am mers cu Dacia 500 km acum 10 ani cu roata 8 dupa un "drift" (desi nu stiam ca asa se cheama atunci) terminat prematur cu bordura, sau am mers tot cu Dacia pana hodorogeau la propriu rulmentii de roata de fata. Dar daca as fi vrut si putut sa merg cu 250 la ora cu rotile alea ceva dramatic s-ar fi intamplat. Deci rulmenti buni si fara joc si echilibrare de mare finete egal turbina care face boost mare mult timp. Asta e cam tot.

Tocmai am incasat avansul pentru un hybrid similar dar pentru motorul de 140 cp cu acuator vacuumatic. In 2 saptamani masina va fi gata si o sa avem graficele.

Last edited by MasterTuner; 17-03-09 at 19:29.
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 19:30   #23
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

master tuner ai pm
naka66vio is offline   Reply With Quote
Old 17-03-09, 23:47   #24
im570rm

Stage 5
 
im570rm's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

poti sa ii pui tu evacuare pe 200 filtrul de particule e restrictia nu evacuarea.Motoarele de 140 si 170 de cai sunt f rezistente seat sport alearga cu 2.0 tdi 170 dus in 250 de cai (are dpf dar nu ala original) doar din turbina schimbata si intercooler nimic altceva modificat si vedeti si voi ce ravagii face impotriva benzinarelor la wttc.
Normal o octavia vrs cu soft ar trebui sa scoata cam 210 cai fara probleme.Vedeti ca Unele dynouri dau puterea la roata nu la volanta de aici poate rezulta diferenta de cai.
im570rm is offline   Reply With Quote
Old 18-03-09, 12:03   #25
sorin83

Stage 5
 
sorin83's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 372
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Quote:
Originally Posted by Doc View Post
Vezi ca la modelul asta au fost ceva probleme cu DPF-ul si update-ul de soft facut de service o ducea la 155-156cp fata de 170cp declarati, special pentru a rezolva problemele de DPF.

E posibil sa se fi facut update la serii limitate, insa am vazut masini pe dyno cu aceasta putere si nu erau modificate.
Si mie mi-au facut acel update de soft desi masina nu avea nici o problema cu dpf-ul.
Sunteti siguri ca se reduce puterea la 155-156 cp? Mie mi se pare ca masina trage la fel de bine ca si inainte...

Last edited by sorin83; 18-03-09 at 12:12.
sorin83 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-09, 13:25   #26
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Din cate am auzit si eu din alte parti...de ex un baiat cu un Golf GT 2.0 TDI 170 cp la fel a patit. Pe mine nu m-au chemat sa faca niciun update la masina.
DjAlcohol is offline   Reply With Quote
Old 18-03-09, 15:40   #27
sorin83

Stage 5
 
sorin83's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 372
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Ar fi foarte nasol sa se fi intamplat asta mai ales ca pretul platit a fost pentru 170 cp nu 156. Daca poate sa confirme cineva treaba asta cu ceva argumente sa o faca. O sa iasa scandal mare daca se dovedeste a fi adevarat.
sorin83 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-09, 16:14   #28
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Fa-i un dyno test si o sa stii sigur atunci.
DjAlcohol is offline   Reply With Quote
Old 18-03-09, 19:11   #29
Doc

Stage 5
 
Doc's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 608
Member of:
[Honda]
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Sigur au facut asta, am softul de pe o masina citit inainte si dupa update. Toate hartile de motorina sunt mai jos la varianta cu update decat la cea de 170cp.
Doc is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 00:01   #30
sorin83

Stage 5
 
sorin83's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 372
Default Re: skoda rs 2.0tdi 170cp

Si cp au scazut la 156? daca e asa ma duc si ii pun sa-mi puna inapoi softul original care oricum nu imi facea probleme.
Chestia e ca eu nu simt pierderea de putere de care se vorbeste desi update-ul de soft mi s-a facut la 20.000 km (deci as fi avut timp sa ma obisnuiesc cu masina).
Dupa update-ul de soft am mers cu 235 km pe bord viteza maxima (presupun ca undeva la 225 viteza reala).
sorin83 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -