24-10-05, 13:43
|
#391
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
mersi Saint. Stiam ca un logoan de 1.4 nu are cum sa fuge asa de tare.
In alta ordine de idei ... fratilor crx rupe cracii la multe masini cu pretentii. Este unul in Galati care a facut senzatie dar din anumite motive nu a putut participa.
__________________
Honda
|
|
|
24-10-05, 13:45
|
#392
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Yknot wrote:
Quote:
sa lamurim niste \"chestii\" : motorul lui kwx este 100% stock, turbina stock, numai boostul reglat mai sus, cutia stock, intercooler schimbat, jigler benzina schimbat..... ce vi se pare asa mult \"umblat\" la masina aia??... fabricantul o da in carte 14,5 sec/400m.
|
Si eu stiam ca r 5 gtt are 15,7 pe 400 de m.
Bogdan 16 v a gasit 16.
In fine pe acolo.
Daca avea de fabrica 14,5 era cea mai bomba.
Subaru are 13,9 stock.
Era ceva.
Acum cu modificarile are 14,5
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
|
|
|
24-10-05, 14:01
|
#393
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 422
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
|
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
|
|
|
24-10-05, 14:31
|
#394
|
Stock
Join Date: Jun 2005
Posts: 5
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"JKV\"
Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
|
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
|
Faza e k pe fata am toyo Proxes t1-r si am avut plecare buna cu kwx,dar masina e total stock O sa inceapa modificarile la primavara de la un motor vtec pana la un turbo.Vad ca si u ai honda asa ca sti si u ce poate iesi dintr-un CRX modificat serios.
|
|
|
24-10-05, 14:48
|
#395
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
asa mai merge, cu masini stock nu ai ce cauta la curse, si daca ti s-a parut ca ai fost foarte aproape de kwx, cere-i revansa acum pe aeroport...
__________________
samurai 4x4
|
|
|
24-10-05, 15:59
|
#396
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
|
Re: kwx
Quote:
Originally Posted by \"PUfunos\"
Am si io o intrebare ce parere aveti de faptul k honda crx meu cu motorul perfect standard cu nici macar o modificare si o planetara muci, era sa faca kwxul care a castigat si grupa C? Totusi io zic ca daca era masina mai usoara cu vreo 20 30 de kile il faceam ce ziceti?
|
Orice e posibil, CRX-ul e o masina foarte buna dar te rog ....nu te lua dupa lume sau dupa ce citesti pe internet.Problema este urmatoarea:
-in State cele mai multe experiente se fac cu CRX-uri si mai ales cu cel de 160 CP. se pot atinge performante uluitoare cu aceste masini
-modificarile la motor sint f costisitoare si intrebarea care se naste cind te gindesti la aste este: am potential financiar?
-dupa ce faci o masina asa ...bomba nu o mai poti folosi zilnic, deci....mai ai si alta masina?
- stii ca motorul de pe 5 se poate face si de 300 cp?
si acum intrebarea finala:CHIAR MERITA SA MODIFICI LA EXTREM O MASINA IN CAZUL TAU?
Vino la bucuresti duminica si o sa iau pe cineva in masina de aprox 50 kg pe post de balast ca sa poti sa iti iei revansa.
Toate bune iti doresc!
|
|
|
24-10-05, 17:11
|
#397
|
Stage 2
Join Date: Oct 2004
Posts: 29
Member of: [2 Roti]
|
GT turbo 300cp
|
|
|
24-10-05, 17:14
|
#398
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 422
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
|
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
|
|
|
24-10-05, 18:24
|
#399
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SaintDick\"
_M_, ai idee cati cai are pe adevaratelea golf-u ala din iasi?
|
115 CP
|
|
|
24-10-05, 18:32
|
#400
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
merci
|
|
|
24-10-05, 21:20
|
#401
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re: kwx
Quote:
Originally Posted by \"bogdan_kwx\"
Quote:
Originally Posted by \"PUfunos\"
Am si io o intrebare ce parere aveti de faptul k honda crx meu cu motorul perfect standard cu nici macar o modificare si o planetara muci, era sa faca kwxul care a castigat si grupa C? Totusi io zic ca daca era masina mai usoara cu vreo 20 30 de kile il faceam ce ziceti?
|
Orice e posibil, CRX-ul e o masina foarte buna dar te rog ....nu te lua dupa lume sau dupa ce citesti pe internet.Problema este urmatoarea:
-in State cele mai multe experiente se fac cu CRX-uri si mai ales cu cel de 160 CP. se pot atinge performante uluitoare cu aceste masini
-modificarile la motor sint f costisitoare si intrebarea care se naste cind te gindesti la aste este: am potential financiar?
-dupa ce faci o masina asa ...bomba nu o mai poti folosi zilnic, deci....mai ai si alta masina?
- stii ca motorul de pe 5 se poate face si de 300 cp?
si acum intrebarea finala:CHIAR MERITA SA MODIFICI LA EXTREM O MASINA IN CAZUL TAU?
Vino la bucuresti duminica si o sa iau pe cineva in masina de aprox 50 kg pe post de balast ca sa poti sa iti iei revansa.
Toate bune iti doresc!
|
Organizator fiind ,o sa verific mai bine Honda respectiva deoarece toti banuim ca are motor v-tec de 160cp si nu mai putin cum a declarat, si atunci am sa-l astept cu Cielo la linia de start.
|
|
|
24-10-05, 21:23
|
#402
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
SEI va anunta:
fiind membru activ in consiliul director al Legal Racing doresc sa va dau ultimele detalii despre cursa de
SAMBATA/ora 12-16:30/Baneasa aeroport.
VITEZA LA LIBERE CA PE TIMPURI NOAPTEA.
SURPRIZA LA START!
|
|
|
24-10-05, 21:32
|
#403
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
|
sal
SEI , te-ai apucat de masina? ai gasit buba? mi-a venit a doua turbina si pina simbata va fi biturbo si va avea cam 200CP.
cit despre CRX-ul ala e posibil sa aiba 160 dar cind m-am dat cu el nu am dat ......blana.Oricum e de domeniul istoriei.
Bafta multa.
|
|
|
24-10-05, 21:36
|
#404
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
cred ca atzi gresit topicul baieti
|
|
|
25-10-05, 00:30
|
#405
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: sal
Quote:
Originally Posted by \"bogdan_kwx\"
SEI , te-ai apucat de masina? ai gasit buba? mi-a venit a doua turbina si pina simbata va fi biturbo si va avea cam 200CP.
cit despre CRX-ul ala e posibil sa aiba 160 dar cind m-am dat cu el nu am dat ......blana.Oricum e de domeniul istoriei.
Bafta multa.
|
oau 200 cai...super tare...
poate ne dam si noi , k am tot 200...
asa...de palmares akolo
|
|
|
|
|