Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 24-10-05, 13:43   #391
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

mersi Saint. Stiam ca un logoan de 1.4 nu are cum sa fuge asa de tare.
In alta ordine de idei ... fratilor crx rupe cracii la multe masini cu pretentii. Este unul in Galati care a facut senzatie dar din anumite motive nu a putut participa.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 13:45   #392
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Yknot wrote:
Quote:
sa lamurim niste \"chestii\" : motorul lui kwx este 100% stock, turbina stock, numai boostul reglat mai sus, cutia stock, intercooler schimbat, jigler benzina schimbat..... ce vi se pare asa mult \"umblat\" la masina aia??... fabricantul o da in carte 14,5 sec/400m.
Si eu stiam ca r 5 gtt are 15,7 pe 400 de m.
Bogdan 16 v a gasit 16.
In fine pe acolo.
Daca avea de fabrica 14,5 era cea mai bomba.
Subaru are 13,9 stock.
Era ceva.
Acum cu modificarile are 14,5
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 14:01   #393
JKV

Stage 5
 
JKV's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 422
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
JKV is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 14:31   #394
PUfunos

Stock
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 5
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"JKV\"
Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
Faza e k pe fata am toyo Proxes t1-r si am avut plecare buna cu kwx,dar masina e total stock O sa inceapa modificarile la primavara de la un motor vtec pana la un turbo.Vad ca si u ai honda asa ca sti si u ce poate iesi dintr-un CRX modificat serios.
PUfunos is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 14:48   #395
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

asa mai merge, cu masini stock nu ai ce cauta la curse, si daca ti s-a parut ca ai fost foarte aproape de kwx, cere-i revansa acum pe aeroport...
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 15:59   #396
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: kwx

Quote:
Originally Posted by \"PUfunos\"
Am si io o intrebare ce parere aveti de faptul k honda crx meu cu motorul perfect standard cu nici macar o modificare si o planetara muci, era sa faca kwxul care a castigat si grupa C? Totusi io zic ca daca era masina mai usoara cu vreo 20 30 de kile il faceam ce ziceti?
Orice e posibil, CRX-ul e o masina foarte buna dar te rog ....nu te lua dupa lume sau dupa ce citesti pe internet.Problema este urmatoarea:
-in State cele mai multe experiente se fac cu CRX-uri si mai ales cu cel de 160 CP. se pot atinge performante uluitoare cu aceste masini
-modificarile la motor sint f costisitoare si intrebarea care se naste cind te gindesti la aste este: am potential financiar?
-dupa ce faci o masina asa ...bomba nu o mai poti folosi zilnic, deci....mai ai si alta masina?
- stii ca motorul de pe 5 se poate face si de 300 cp?
si acum intrebarea finala:CHIAR MERITA SA MODIFICI LA EXTREM O MASINA IN CAZUL TAU?

Vino la bucuresti duminica si o sa iau pe cineva in masina de aprox 50 kg pe post de balast ca sa poti sa iti iei revansa.
Toate bune iti doresc!
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 17:11   #397
AlexB

Stage 2
 
AlexB's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 29
Member of:
[2 Roti]
Default GT turbo 300cp

www.steverae.com
AlexB is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 17:14   #398
JKV

Stage 5
 
JKV's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 422
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"yknot\"
de ce spulberati sperantele?.... bineinteles ca pote sa faca r5gtt cu civicul, numai sa seocupe serios de el.
Discutia a fost alta....omu' a zis ca aproape l-a facut pe KWX'u cu masina stock si nici intr-o stare perfecta....iar eu i-am zis ca nu prea are cum. Nu spulber sperante, Doamne Fereste...daca omu' lucreaza la masina...adica daca ara avea un 1.6 16V, 160 CP VTEC pe CRX si daca ar mai scapa de banchete, scaun dreapta, rezerva si ce mai are prin masina, si daca si-ar mai aleza putin chiulasa, o evacuare usor marita de inox, impreuna cu o admisie ca lumea (ma refer la galerie, nu la un filtru de 2 lei) si eventual un regulator de presiune reglabil ar trebui sa ii creeze dificultati serioase KWX-ului.....ah, si bine-nteles sa isi ia niste cauciucuri cu aderenta buna, eu ar recomanta Toyo Proxes T1-S, macar pe fata....fac minuni...
JKV is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 18:24   #399
IS 18 BOG

Stage 5
 
IS 18 BOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SaintDick\"
_M_, ai idee cati cai are pe adevaratelea golf-u ala din iasi?
115 CP
IS 18 BOG is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 18:32   #400
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default

merci
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 21:20   #401
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: kwx

Quote:
Originally Posted by \"bogdan_kwx\"
Quote:
Originally Posted by \"PUfunos\"
Am si io o intrebare ce parere aveti de faptul k honda crx meu cu motorul perfect standard cu nici macar o modificare si o planetara muci, era sa faca kwxul care a castigat si grupa C? Totusi io zic ca daca era masina mai usoara cu vreo 20 30 de kile il faceam ce ziceti?
Orice e posibil, CRX-ul e o masina foarte buna dar te rog ....nu te lua dupa lume sau dupa ce citesti pe internet.Problema este urmatoarea:
-in State cele mai multe experiente se fac cu CRX-uri si mai ales cu cel de 160 CP. se pot atinge performante uluitoare cu aceste masini
-modificarile la motor sint f costisitoare si intrebarea care se naste cind te gindesti la aste este: am potential financiar?
-dupa ce faci o masina asa ...bomba nu o mai poti folosi zilnic, deci....mai ai si alta masina?
- stii ca motorul de pe 5 se poate face si de 300 cp?
si acum intrebarea finala:CHIAR MERITA SA MODIFICI LA EXTREM O MASINA IN CAZUL TAU?

Vino la bucuresti duminica si o sa iau pe cineva in masina de aprox 50 kg pe post de balast ca sa poti sa iti iei revansa.
Toate bune iti doresc!
Organizator fiind ,o sa verific mai bine Honda respectiva deoarece toti banuim ca are motor v-tec de 160cp si nu mai putin cum a declarat, si atunci am sa-l astept cu Cielo la linia de start.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 21:23   #402
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default

SEI va anunta:
fiind membru activ in consiliul director al Legal Racing doresc sa va dau ultimele detalii despre cursa de
SAMBATA/ora 12-16:30/Baneasa aeroport.
VITEZA LA LIBERE CA PE TIMPURI NOAPTEA.
SURPRIZA LA START!
aviator is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 21:32   #403
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default sal

SEI , te-ai apucat de masina? ai gasit buba? mi-a venit a doua turbina si pina simbata va fi biturbo si va avea cam 200CP.
cit despre CRX-ul ala e posibil sa aiba 160 dar cind m-am dat cu el nu am dat ......blana.Oricum e de domeniul istoriei.
Bafta multa.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 24-10-05, 21:36   #404
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

cred ca atzi gresit topicul baieti
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 25-10-05, 00:30   #405
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: sal

Quote:
Originally Posted by \"bogdan_kwx\"
SEI , te-ai apucat de masina? ai gasit buba? mi-a venit a doua turbina si pina simbata va fi biturbo si va avea cam 200CP.
cit despre CRX-ul ala e posibil sa aiba 160 dar cind m-am dat cu el nu am dat ......blana.Oricum e de domeniul istoriei.
Bafta multa.
oau 200 cai...super tare...
poate ne dam si noi , k am tot 200...
asa...de palmares akolo
SpeedeR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -