23-09-12, 00:14
|
#152
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Quote:
Originally Posted by DoDo Ionut
|
Bravo Dodo!!!!! Pacat ca nu am avut cum sa ajung....abia am terminat motorul!!!
|
|
|
23-09-12, 00:22
|
#153
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of: [DACIA]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
|
|
|
23-09-12, 00:50
|
#154
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 592
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Stie cineva cum s-a descurcat Golful asta?
|
|
|
23-09-12, 02:02
|
#155
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 737
Member of: [SKODA] [Inferno Motorsport]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Felicitari Mihai Evo pentru cupa dar si lui Dodo care ne-a obisnuit deja
|
|
|
23-09-12, 03:56
|
#156
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
S-a intrat „la liber” pe grupe. nu s-au cerut taloane, nimic. puteam să am 2.0 pe mașină și să nu posed permis de conducere, că intram unde vroiam, efectiv nu a interesat pe nimeni.
mă declar PRAF...dar ce-i drept venind cu mașina plină, full interior + juma de șifonier pe banchetă, portbagaj plin și jante grele pe 17 nu puteam să emit pretenții de performanță.
chestie amuzantă : după măsurătorile proprii (senzorii de pe cutie + GPS + etc), am plecat de la start, am mers cât am putut de tare până la linia de sosire (în jur de 120-130 km\h), am frânat până la 0km\h și tot nu s-au făcut 402m.
încă o impresie : concurenți fără pic de onoare, în speță diverși țărani. explicație : la start era un „ceas” atașat de un mini-semafor, care se făcea verde când secundele erau la 00. țăranul a plecat când a bătut 59, eu când a bătut 00, respectiv culoarea semaforului făcându-se verde. cu toate acestea, până la finnish aproape l-am prins din urmă. la sfârșit „ce te-am bătut fratee”...nu e că am plecat bine eu...deși eu am plecat diferență 4 mașini lejer în spate din cauza acelei secunde, eu dând drumul ambreiajului fix când s-a făcut verde, și tot felul de faze de genul.
organizarea per total, la pământ. dai anunț că folosești un sistem de grupe, folosești altceva. dai un program cu manșe etc, până la ora 16:00 premierea la 17:00, la 14:30 am plecat acasă că se terminase tot.
respect pentru cei care s-au dat pe bune, cu cărțile pe față și înscriși la grupele corespunzătoare, respect Night Angels care au ținut căcatu' în frâu cât s-a putut.
citându-l pe un coleg...de asemenea participant la acest eveniment: „ frate, eu pot să mă bag la A, că am 90 de cai în talon. ce satisfacție aș avea să tăvălesc mașinile care chiar au ce căuta acolo? ce valoare ar avea o cupă nemeritată, câștigată în fața unor concurenți mult mai slabi? nu mi se pare normal, dar nu toți fac așa”. ACESTA este motivul pentru care grupele LR sunt DE CĂCAT la noi. Nu pentru că sunt gândite prost, ci pentru că noi ca oameni suntem de căcat. 2.0 declarat și 2.8 pe mașină...și alte bălării...
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Last edited by Bong; 23-09-12 at 03:58.
|
|
|
23-09-12, 09:51
|
#157
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Tocmai asta e problema grupelor LR ,una declari si alta ai.Daca ai declara puterea adevarata pe care tu sti ca o are masina si ai intra la o grupa mai sus ,acolo nu ar fi acelasi lucru?Tu ai fi "corect" dar nu si cei din grupa
|
|
|
23-09-12, 11:04
|
#158
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Problema nu e a grupelor, ci a lipsei verificarilor tehnice. Daca nu verifica nimeni ce motor ai, la fel poti sa faci si la grupele in functie de cilindree. Ai 2.5, spui ca ai 2.0 si te inscrii intr-o grupa inferioara... Nu grupele sunt problema. Si puterea adevarata despre care zici tu, nu conteaza la inscriere. Diferenta dintre puterea de fabrica a motorului cu care vii la curse si puterea lui reala e castigul tau. Tu trebuie doar sa fii corect si sa declari puterea de fabrica a motorului cu care vii, nu a celui din talon, daca nu e acelasi. Si in caz ca ai facut modificari semnificative, exista coeficienti care pot sa te faca sa urci o grupa sau mai multe.
Legat de cursa de la Pitesti, din punctul meu de vedere a fost una reusita, exceptand problemele cu cei care s-au inscris la alte grupe decat trebuia. Pauzele dintre manse au fost scurte, totul a mers cursiv, fara intreruperi... poate si faptul ca n-au fost foarte multe masini a ajutat la asta. Cateva poze:
|
|
|
23-09-12, 11:56
|
#159
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Oki,spre exemplu eu o sa fac un swap cu un motor de 1.6 caruia ii atasez turbo,nu am vazut coeficient pentru turbo insa motorul stock avea 75 CP,intru la A1 sau A?Daca nu exista diferenta ce cc atunci nu m-ar oprii nimeni sa-l fac de 1.9 cu stroker ,tot aceasi suma de bani ma costa.Este adevarat si la grupele tip DRE exista probabilitatea ca cineva sa aiba cc mai mare decat declarat insa se poate face contestatie din cate imi amintesc,in fine,parerea mea este ca per total acest tip de grupe sunt un pic mai dezechilibrate si se poate "fura" mai usor.
|
|
|
23-09-12, 12:39
|
#160
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
La Pitesti nu stiu ce coeficienti s-au folosit, dar conform regulamentului Legal Racing, coeficientul pentru montare de turbo e 1.6. 75 x 1.6 = 120, deci ai intra la B.
|
|
|
23-09-12, 13:18
|
#161
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Problema nu e a grupelor, ci a lipsei verificarilor tehnice. Daca nu verifica nimeni ce motor ai, la fel poti sa faci si la grupele in functie de cilindree. Ai 2.5, spui ca ai 2.0 si te inscrii intr-o grupa inferioara... Nu grupele sunt problema. Si puterea adevarata despre care zici tu, nu conteaza la inscriere. Diferenta dintre puterea de fabrica a motorului cu care vii la curse si puterea lui reala e castigul tau. Tu trebuie doar sa fii corect si sa declari puterea de fabrica a motorului cu care vii, nu a celui din talon, daca nu e acelasi. Si in caz ca ai facut modificari semnificative, exista coeficienti care pot sa te faca sa urci o grupa sau mai multe.
Legat de cursa de la Pitesti, din punctul meu de vedere a fost una reusita, exceptand problemele cu cei care s-au inscris la alte grupe decat trebuia. Pauzele dintre manse au fost scurte, totul a mers cursiv, fara intreruperi... poate si faptul ca n-au fost foarte multe masini a ajutat la asta. Cateva poze:
|
Parerea mea este ca inscrierea se face pe proprie raspundere.
Organizatorul nu trebuie sa fie jandarm, fiecare sa declare corect asa e normal.
In cazul in care organizatorul observa altceva prin simturile lui sau primeste o contestatie atunci trebuie sa verifice. In functie de rezultat sa ia o decizie corecta de descalificare sau mutare in grupa inferioara daca mai e posibil.
|
|
|
23-09-12, 13:19
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Quote:
Originally Posted by babone
Oki,spre exemplu eu o sa fac un swap cu un motor de 1.6 caruia ii atasez turbo,nu am vazut coeficient pentru turbo insa motorul stock avea 75 CP,intru la A1 sau A?Daca nu exista diferenta ce cc atunci nu m-ar oprii nimeni sa-l fac de 1.9 cu stroker ,tot aceasi suma de bani ma costa.Este adevarat si la grupele tip DRE exista probabilitatea ca cineva sa aiba cc mai mare decat declarat insa se poate face contestatie din cate imi amintesc,in fine,parerea mea este ca per total acest tip de grupe sunt un pic mai dezechilibrate si se poate "fura" mai usor.
|
Conform DRE ... nu poate nimeni sa-i deschida motorul pe baza de contestarie si sa stabileasca cilindreea. Tu ai lasa pe cineva sa-ti bulibaseasca motorul?
Asa ca si din acest punct de vedere este un regulament prost.
|
|
|
23-09-12, 14:18
|
#163
|
Inferno Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of: [Inferno Motorsport] [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
atunci ia zi mi tu mie LR are asa ceva in regulament?deci si regulamentul LR e foarte prost,nu?.macar la DRE grupele sunt mai bune pt ca,sunt echilibrate,nu se poate fura asa rau,lumea vine pt performanta,nu pt o amarata de cupa care o ai pe nemerit la LR.(exceptand participantii fair play)
Sebastian te inteleg ca vrei sa ti promovezi cursele,foarte bine,da de ce trebuie sa arunci cu noroi si sa faci la orice fraza de a ta referire la DRE?ALtfel nu esti capabil?Fa-ti ma nene campionatul tau...si nu mai abera atat.
sa nu mai zic de diesel bagate in aceeasi oala cu benzina.pai ei cu un c...t de soft de 3-400e castiga 30-40cp si 50nm ,iar eu bag cam 1500e,daca nu mai mult pt 30-40cp si 30nm.
cum iti dai tu seama care e 2.0 12 v si 2.5 12v ??chiar daca o sa zici ca te iei dupa seria dupa block.iti zic eu....block de 2.0 cu interne si chiuloasa de 2.5 cum iti suna?
zero-cool:sa mi zici si mie cate pers zic la inscriere caii reali!!nu vezi ca toti sunt stock la curse?ce sunt alea modificari?
Last edited by Evo-Jr; 23-09-12 at 14:21.
|
|
|
23-09-12, 14:32
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Quote:
Originally Posted by Evo-Jr
zero-cool:sa mi zici si mie cate pers zic la inscriere caii reali!!nu vezi ca toti sunt stock la curse?ce sunt alea modificari?
|
Majoritatea concurentilor sunt corecti. Departajarea nu se face dupa caii reali. Trebuie declarate doar modificarile pentru care exista consecinte din punct de vedere al departajarii (trecere de la 8v la 16v, montare de turbo, compresor sau nos). Si cu diesel-ul ai dreptate, partial. Cred ca cel mai corect e sa fie in aceeasi oala cu benzina, dar sa existe coeficient si pentru motoarele supraalimentate din fabrica, si atunci diesel-urile respective sa urce una-doua grupe fata de cum e acum.
|
|
|
23-09-12, 16:52
|
#165
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie
Quote:
Originally Posted by Evo-Jr
atunci ia zi mi tu mie LR are asa ceva in regulament?deci si regulamentul LR e foarte prost,nu?.macar la DRE grupele sunt mai bune pt ca,sunt echilibrate,nu se poate fura asa rau,lumea vine pt performanta,nu pt o amarata de cupa care o ai pe nemerit la LR.(exceptand participantii fair play)
Sebastian te inteleg ca vrei sa ti promovezi cursele,foarte bine,da de ce trebuie sa arunci cu noroi si sa faci la orice fraza de a ta referire la DRE?ALtfel nu esti capabil?Fa-ti ma nene campionatul tau...si nu mai abera atat.
sa nu mai zic de diesel bagate in aceeasi oala cu benzina.pai ei cu un c...t de soft de 3-400e castiga 30-40cp si 50nm ,iar eu bag cam 1500e,daca nu mai mult pt 30-40cp si 30nm.
cum iti dai tu seama care e 2.0 12 v si 2.5 12v ??chiar daca o sa zici ca te iei dupa seria dupa block.iti zic eu....block de 2.0 cu interne si chiuloasa de 2.5 cum iti suna?
zero-cool:sa mi zici si mie cate pers zic la inscriere caii reali!!nu vezi ca toti sunt stock la curse?ce sunt alea modificari?
|
Este dreptul lor pot sa o faca.
Totusi vorbim de curse, iar acesta nu este un mare avantaj tinad cont de faptul ca oricum intentinam sa ducem grupa C la cca 175cp.
Cine munceste si baga bani, munca, cunostinte in masina are avantaje.
In ce priveste DRE eu cred ca un V8 de 3800 poate primi un short block de 5400 fara sa ia cineva in sema asta.
La BMW v8 de 3.0l se poate trece la 4.4 ... si nimeni nu stie.
Sunt curse si cei care folosesc regulamentul in favoarea lor fara sa-l incalce ... nu sunt sanctionati, cat castiga ramane de vazut.
Oricum pe viitor te asteptam la start.
|
|
|
|
|