Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 20-09-12, 06:39   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
stai liniștit. garantez că nici la grupa mică nu ar avea vreo șansă. sunt unele mașini care pur și simplu nu au pic de potențial....



după grupele DRE există diesel sub 2000 cmc și diesel peste 2000 cmc, indiferent de tracțiune, și una singură la Profi pentru toate.
Conform DRE inspirate din grupele din Ungaria.
Deci care e raspunsul?
Unde intra diesel 4x4?

Eu cred ca dieselul estecot la cot cu benzina acum si grupee LR ii ofera unei astfel de masini o incadrare corecta, fara a ignora ca ar putea sa existe.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 08:04   #62
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

pot sa fie inspirate si din Mozambic , care e problema ??

eu zic sa facem grupa separata si 4x4 diesel ca in 17 curse a aparut o singura data o masina

organizatorul ofera , concurentii aleg . Treaba e f simpla , ce sfant trebuie milioane de dezbateri

am mai spus , nu va plac , va doresc spor la organizat , daca e nevoie de ajutorul nostru stiti unde ne gasiti
__________________

The power is HERE

Last edited by gaju; 20-09-12 at 08:19.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 08:40   #63
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Tocmai la grupele DRE ma refeream si spuneam ca-s inechitabile.
S-a facut un sondaj in care s-au prezentat sistemele de grupe si lumea a votat mai mult grupele LR.
Grupele tale erau ok pentru ce era acum n ani, acum .. sunt total depasite.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 08:58   #64
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

ar mai fi variante care sa se poata aplica in cazul sistemelor de cronometrare cu sesiune de antrenamente
Gr 1 masini sub 9 sec
Gr 2 masini intre 9-10
si tot asa , ar putea fi in zona de 10-12 sec delimitate grupele la 0.5 secunde asta urmarind statistica rezultatelor si atunci nu ar mai fi problema cu profi , amatori , diesel , cilindree etc.
faci timp mai bun ca grupa in care te dai ..pierzi la grupa aia si treci automat in cea superioara ceva de genul asta si s-ar elimina multe speculatii cu cai din talon cu cilindree etc
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 09:14   #65
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

ce speculatii sunt cu cilindreea ?

in varianta asta te rog sa vezi cate grupe ar iesi ?
daca mergi la interval de 1 secunda , da-mi o motivare la o masina de 11,1 secunde sa o faca mai tare sa intre in grupa de 10 secunde ?????

grupele DRE sunt indreptate spre performanta si cred ca 2 ani au fost suficienti ca sa aratam acest lucru.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 09:18   #66
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Eu imi mentin parerea referitor la grupe....am spus-o si acum multi ani....cati participanti sunt, atatea grupe tre sa fie.Toata lumea e multumita si pleaca acasa cu ravnita cupa
In ultimele posturi nu vad nimci legat de cursa asta.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 10:00   #67
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
ce speculatii sunt cu cilindreea ?

in varianta asta te rog sa vezi cate grupe ar iesi ?
daca mergi la interval de 1 secunda , da-mi o motivare la o masina de 11,1 secunde sa o faca mai tare sa intre in grupa de 10 secunde ?????

grupele DRE sunt indreptate spre performanta si cred ca 2 ani au fost suficienti ca sa aratam acest lucru.
cu cilindreea ce nu e clar?erau probleme cu motoarele de bmw de 2.5-2.8 pe vremuri si multe motoare care ca si apect sunt asemanatoare, nu stiu cum aveti voi grupele impartite dar subliniam faptul ca se elimina orice problema.
intre 10 si 13 poti face la interval de 0,5 sint 6 grupe plus 2 sub 10 plus 2 peste 13 sint 8 grupe.cite grupe ai tu acum in total_cu profi cu diesel etc?
deci functie de statisticile pe care le ai poti face delimitarea sectorului de timp.si la antrenamente dupa cum trage fiecare stie in ce grupa sa se bage . e f simplu si fara batai de cap.
si in plus sti unde sa incadrezi masina la acel moment.

Last edited by bogdan_kwx; 20-09-12 at 10:05.
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 10:48   #68
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

revin cu intrebarea :

cum motivezi un pilot de 11,1 secunde sa traga mai tare si care ar fi interesul lui sa intre in grupa de 10 secunde cu 10,9 ?

repet , interesul nostru este performanta , sa traga pilotii de ei , si la tulcea au fost multe exemple pozitive in acest sens.

dar ca sa punctam , este topic dedicat , hai sa lasam aici curat , voi ca si piloti trebuie in primul rand sa va bucurati ca mai sunt curse in plus fata de DRE si dupa aia aveti dreptul de a alege daca participati sau nu.

decat pe strada , mai bine in cadru legal , indiferent de cat de bine/prost e organizat. toata lumea isi doreste sa faca cat mai bine
gaju is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 10:57   #69
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:07   #70
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by dydy-andrey View Post
Super !
Golful 3 de 1.6 75 cai intra in grupa cu 325, 328 si chiar cu Golf 3 2.8 VR6 )
E o aberatie, grupa S2 ar trebui impartita in doua. Si faptul ca grupele se cheama S1-S8 n-are sens, atat timp cat nu exista alta categorie...
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:12   #71
A3cosmin

Stage 2
 
A3cosmin's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 39
Thumbs down Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Grupele pe secunde nu exista pentru ca sunt o aberatie.
Cele mai corecte sunt grupele pe cai putere din talonul de fabrica iar restul e castigul concurentului pentru munca depusa de a-si mari performantele de unde apare si spectacolul.
Si grupele de la DRE sunt oarecum bine gandite din anumite privinte dar ganditi-va la grupa de diesel sub 2.0 cmc ce sanse de castig ar avea un 1.6 tdci in fata unui 2.0 (1968cmc) tdi pd ?! ...raspunsul il stiti si voi
asta e parerea mea personala si o sustin.. cine stie ca nu are sanse sa vina oricum, nu se imbogateste nimeni material din premii..
A3cosmin is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:13   #72
squid

Stage 5
 
squid's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,059
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

E bine ca au separat integralele pentru ca distanta de concurs e destul de mica...
squid is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:16   #73
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S8
- intre 1701 si 2000 cmc diesel FWD,RWD,AWD


unde vezi tu 1,6 diesel vs 2.0 diesel in grupele DRE ????

daca nu ai citit, te rog sa te informezi in prealabil

cele prezentate in acest concurs sunt grupele folosite de catre DRE in 2011 , anul acesta au fost modificate , tocmai pt a evita situatii de genu.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:19   #74
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
E o aberatie, grupa S2 ar trebui impartita in doua. Si faptul ca grupele se cheama S1-S8 n-are sens, atat timp cat nu exista alta categorie...
s-au copiat grupele de anul trecut

anul acesta fost S2 si S3 au fost impartite in 3 grupe


S2
- intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
- intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
- intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
- intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
- intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD
gaju is offline   Reply With Quote
Old 20-09-12, 11:23   #75
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by dydy-andrey View Post
Super !
Golful 3 de 1.6 75 cai intra in grupa cu 325, 328 si chiar cu Golf 3 2.8 VR6 )
cu motorizarea aia te dai de placere , daca vrei , nu poti emite pretentii niciunde in lumea asta.

este a 5-a editie,cine vrea se da , cine nu sta acasa.dar e o oportunitate buna pt multi pt care Tulcea si Arad sunt departe , ce tot impartiti atata firul in patru.
gaju is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -