Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-12, 22:13   #31
Niku01

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 3
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Am citit atent, dar mi se pare cam greu ce verificat putea motorului la curse .
Gresesc ?
Niku01 is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 22:21   #32
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Se ia in calcul puterea motorului cu care e echipat automobilul si se inmulteste cu niste coeficienti, daca e cazul. Ce e in plus fata de puterea respectiva, e castigul concurentului.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 22:22   #33
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Nu ai inteles, te rog mai citeste de 3-4 ori regulamentul si mai vorbim pe tema lui.
Nu pot sa dezbat pana nu-l citesti atent.
Attached Files
File Type: doc Grupe de participare2012.doc (6.4 KB, 32 views)

Last edited by SEBASTIAN; 17-09-12 at 22:25.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 22:32   #34
Niku01

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 3
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Ok atunci explica-mi pe un exemplu clar .
Daca am un motor de 2.0 TFSI care are 200 cp, cu care intru in grupa D, si ii pun o turbina mai puternica + modificarile necesare, si ajung la ~350 de cp, unde ma incadrez si cum imi faci calculul ?

Nu e nevoie de vreo dezbatere, pur si simplu cred ca, oricat de buna ar fi ideea ta cu grupele pe cp, se poate 'fura la mana' destul de tare . E posibil sa ma insel .

Cum spunea si Zero_Cool, e castigul concurentului ..

Si hai totusi sa nu umplem topicul asta referitor la cursele de pe 22 cu alte discutii .
Niku01 is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 22:35   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Doar la curse nu asteptam masini stock iar daca din 200 ai obtinut 1000cp e sansa ta dar nu te astepta sa fi fericit pt ca poate fi cineva cu 1001 sau sa nu fi in forma in aceea zi.
D
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-12, 22:41   #36
catalyn_93

Stock
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 7
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Cunoaste cineva detalii despre ce masini vor participa sau exista vreo lista cu cei ce vor participa?Pentru mine unul ar cantari destul de mult in decizita de participare (din pacate in calitate de spactator) la acest concurs. Multumesc anticipat si o seara buna sa aveti
catalyn_93 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 12:19   #37
danutzu^vla

Stage 1
 
danutzu^vla's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 18
Talking Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

prezenti si baietii cu berline,Dacia Fanatics de la Curtea de Arges,sustinatorii lui Alex PVA,o sa fie veselia in floare !!
danutzu^vla is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:17   #38
RadooM

Stage 4
 
RadooM's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 293
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

nu inteleg de ce prima grupa se termina la 1586cmc, nu sunt un cunoscator al legalelor, dar dupa cum vad cu pisica 1.6 de 100cp intru la s2, avand 1596cmc.
RadooM is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:20   #39
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by RadooM View Post
nu inteleg de ce prima grupa se termina la 1586cmc, nu sunt un cunoscator al legalelor, dar dupa cum vad cu pisica 1.6 de 100cp intru la s2, avand 1596cmc.
Dar la grupele LR ar fi mai bine?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:20   #40
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Cu adeverinta de la Biserica care sa o ateste sub juramant (puterea), daca nu e vb. de 'transplant', ca sa inteleaga toata lumea.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:27   #41
RadooM

Stage 4
 
RadooM's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 293
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Dar la grupele LR ar fi mai bine?
mi se pare mai ok asa dupa cmc, dar nu am inteles de ce 1585cmc si nu 1600...evident dupa cai putere fiecare o sa se inscrie dupa puterea din talon.
RadooM is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:29   #42
danutzu^vla

Stage 1
 
danutzu^vla's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 18
Smile Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

https://www.4tuning.ro/articole/dacia-1310-135-cp/

must be there !
danutzu^vla is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:40   #43
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by RadooM View Post
mi se pare mai ok asa dupa cmc, dar nu am inteles de ce 1585cmc si nu 1600...evident dupa cai putere fiecare o sa se inscrie dupa puterea din talon.
Ca sa se evite honda de 160 de cai care nenoroceste grupa
gaju is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 16:42   #44
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Este subiectiv si nu e corect sa daca era dupa puteri nu exista aceasta problema.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 17:05   #45
C T 19 K R A

Stage 5
 
C T 19 K R A's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 737
Member of:
[SKODA]
[Inferno Motorsport]
Default Re: LINIUTZE PITESTI 2012 - 22.Septembrie

Quote:
Originally Posted by RadooM View Post
nu inteleg de ce prima grupa se termina la 1586cmc, nu sunt un cunoscator al legalelor, dar dupa cum vad cu pisica 1.6 de 100cp intru la s2, avand 1596cmc.
Grupa se termina cu 1586 cmc ca nu se intre honda de 1.6 de 125 si vtecu de 160 si mi se pare foarte corect
@ Exemplul o face Honditza lui Mihai Ursu care cu un motor stock 1.6Vtec a luat locul 1 si locul 2 la grupa S2 la ultimele doua etape de la Tulcea.
__________________
A.C.S INFERNO MOTORSPORT CONSTANTA

www.infernomotorsport.ro



Bmw e46 https://forum.4tuning.ro/643-masina-...ml#post5865573
Ex Skoda Octavia 1.9 tdi https://forum.4tuning.ro/229-masina-...857-1-9-a.html
Inscrieri Inferno Motorsport Constanta:https://forum.4tuning.ro/367-inferno...constanta.html
C T 19 K R A is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -