Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 19-08-12, 23:31   #106
MARIUS_TOY

Stage 3
 
MARIUS_TOY's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 82
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Pentru mine a fost super ok , am tras o mică spaima la prima franare unde mai aveam aproximativ 10-15 m si o luam pe aratura , am avut viteza de iesire 186 km.....
Dar cānd am īnceput sa franez chiar la linia de finish , era ok ....
__________________
Audi A5 3.0 TDI revo stage 2+ , Audi A6 3.0 TDI
JDM Nissan Skyline R33 GTS-T
MARIUS_TOY is offline   Reply With Quote
Old 19-08-12, 23:49   #107
MARIUS_TOY

Stage 3
 
MARIUS_TOY's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 82
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Majoritatea cupelor au rămas in Suceava
MARIUS_TOY is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 05:59   #108
Laserboy

Stage 4
 
Laserboy's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 188
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

un singur sfat pe viitor, cand fac demo drift sa anuntati sa se mute masinile...cel putin la dacie ia facut niste puncte pe amandiua usile si pe capoota cum a invartit-o langa el... In rest totul a fost foarte frumos... Bft si ne vedem la anul sau mai rpd =))
Laserboy is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 09:29   #109
grasu_gss

Stage 2
 
grasu_gss's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 71
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

polemici nu cred ca sunt la s8 in schimb la s2 eu unul nu cred ca avea cilindreea de 2.0!!! ma rog ......un pic de fair play era bine venit!! oricum noi am luat cupele ....de tuica , visinata si alti aditivi)))
__________________
bmw e30 2.5 24v!! fiat bravo 1.9td!
grasu_gss is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 10:31   #110
fritz-sv

Stage 5
 
fritz-sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,210
Member of:
[SEAT]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

ca sa nu fie discutii incadrarea in grupe si verificarea masinilor afost facuta cu 4 persoane diferite si din alte judete si au hotarit grupele si daca sunt corecte
fritz-sv is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 10:37   #111
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Asa este, am fost 4 oameni la incadrarea in grupe, nu inteleg de ce la S2 ar putea exista discutii, masina are 2.0, TEX poate confirma, si el a spus acelasi lucru. Acuma na ca masina avea galerie admisie M50, chiuloasa portata, evacuare M3,injectoare etc, e partea a 2a, si ca idee in acel motor au fost investiti mai mult de 2500 euro,nu mai spun in cutie si diferential blocant.
geti is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 11:00   #112
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

dreaq, parca se apuca careva sa dea joc chiuli sa masoare alezajul
Alin, daca ai poze sa pui pe aci.
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 11:27   #113
dragos002

Stage 5
 
dragos002's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 709
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by MARIUS_TOY View Post
Majoritatea cupelor au rămas in Suceava
Bomba A5-ul . Felicitari .
dragos002 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 11:35   #114
gonzy_et

Stage 5
 
gonzy_et's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Vreau sa felicit organizatorii si toti pe care so implicat in organizarea acestui eveniment eu mam simtit superb k si anul trecut. Numai anul acesta ganesca era masina mai bine pregatita fata de anul trecut stock. Mia placut petrecerea noaptea fiindca neam unit putin, nu conta din ce zona suntem, pana la urma asta mi se pare mult mai important decat orice batalie pe pista.
In legatura de cursa. Vreau sal felicit pe colegul cu VR6 albastru o masina exceptionala si merge foarte bine pacat ca am picat cu el in prima cursa da asta e la anul imi iau revansa .
In legatura de colegul cela cu 2.0 modificat (exceptional) intradevar foarte bine merge motorasul inca nu am vazut motor de BMW 2.0 sa faca fata la un VR6 inafara de 2.8 cu admisiea de 2.5. Dar tot respectul pentru ce a realizat la el ca nui usor sa scoti uneva la 200 cai dintrun motor aspirat de 2.0 cu 150 cai stock e foarte mult de lucru ( aproape ca la masinile de Ture/DTM)
__________________
http://bhpracing.blogspot.com/
gonzy_et is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 12:00   #115
grasu_gss

Stage 2
 
grasu_gss's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 71
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

intradevar nota 10 pt. organizatori!!! cred ca amicul meu gonzy a spus totul despre organizare , concurenti si micile "modificari"!!! inca o data felicitari si asteptam inca un eveniment speram cu "forte proaspete"
grasu_gss is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 12:56   #116
<<COSMIN>>

Stage 5
 
<<COSMIN>>'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 814
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Sa aduca aici multumirile baiatul cu vr6`le care a furat startul intr`una din curse si care teoretic pierduse grupa dar din fair play baiatul din iasi a acceptat sa se mai dea inca o data
__________________
Never Say Never
<<COSMIN>> is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 20:42   #117
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

din postura de spectator, din pacate, pot spune ca a fost bine. ceea ce am observat este ca au fost mai putine masini ca la evenimentele anterioare. probabil si din cauza sistemului de grupe. in fine, a fost optiunea organizatorilor. oricum, fiind un eveniment care nu conteaza decat ca palmares, nefiind inscris in calendarul DRE, poate pe viitor se vor gandi la un sistem mixt care sa fie mai echilibrat. exemplu la S1 honda de 1590 cmc. omul era indreptatit sa fie in grupa aceea dar era clar din start ca e castigator. unde mai este emotia competitiei?

S2 mi s-a parut cea mai interesanta grupa si cea mai spectaculoasa.

dacia de la BN super! frumoasa masina! motorul acela insa poate mai bine de atat! bafta in viitor!
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 20:47   #118
Laserboy

Stage 4
 
Laserboy's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 188
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by NT33EXE View Post

S2 mi s-a parut cea mai interesanta grupa si cea mai spectaculoasa.

dacia de la BN super! frumoasa masina! motorul acela insa poate mai bine de atat! bafta in viitor!
intotdeauna e loc de mai bine...e prima data cand sa iesit cu dacia la liniute

pe viitor mai bine sigur
Laserboy is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 21:20   #119
chupa 11

Stage 3
 
chupa 11's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 132
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by NT33EXE View Post
din postura de spectator, din pacate, pot spune ca a fost bine. ceea ce am observat este ca au fost mai putine masini ca la evenimentele anterioare. probabil si din cauza sistemului de grupe. in fine, a fost optiunea organizatorilor. oricum, fiind un eveniment care nu conteaza decat ca palmares, nefiind inscris in calendarul DRE, poate pe viitor se vor gandi la un sistem mixt care sa fie mai echilibrat. exemplu la S1 honda de 1590 cmc. omul era indreptatit sa fie in grupa aceea dar era clar din start ca e castigator. unde mai este emotia competitiei?

S2 mi s-a parut cea mai interesanta grupa si cea mai spectaculoasa.

dacia de la BN super! frumoasa masina! motorul acela insa poate mai bine de atat! bafta in viitor!
Din pacate niciodata nu poti sa-i multumesti pe toti........grupele sunt cele din campionatul national,eu zic ca sunt cele mai bune de pana acu(echilibrate).Iar cu honda de la s1,asa a fost regulamentul......nu s-au facut exceptii in nici un caz,am incercat sa fim corecti cu toti participantii.
chupa 11 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 21:35   #120
s3by
Midnight Racers Member

Stage 5
 
s3by's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[RENAULT]
Default Re: Cursa De acceleartie Floreni, editia 4 - 18-19 august 2012

Quote:
Originally Posted by geti View Post
Asa este, am fost 4 oameni la incadrarea in grupe, nu inteleg de ce la S2 ar putea exista discutii, masina are 2.0, TEX poate confirma, si el a spus acelasi lucru. Acuma na ca masina avea galerie admisie M50, chiuloasa portata, evacuare M3,injectoare etc, e partea a 2a, si ca idee in acel motor au fost investiti mai mult de 2500 euro,nu mai spun in cutie si diferential blocant.
Salut , nu te supara pe mine ca iti spun dar masina aia nu are NICIODATA cilindreea de 2000 . Hai sa fim seriosi si fair play , plus ca majoritatea avem si habar in legatura cu masinile . Tine cont ca un 2.0 de la bmw inafara de m3 de Italia , nu va merge niciodata cu orice ai face la el (mai putin turbo,compresor,stroker,nos) in felul in care merge acela . Nu vreau sa fiu carcotas dar cunosc destul de bine ce se poate face cu blocul de bmw, si ca sa obtii performantele ce le are acea masina trebuie sa fie minim 2.5 sau 2.8 , sau sa fie NOS sa ii dea inca 50cai . Tine cont ca masina nu era nici golita. Treaba ca e 2.0 poate sa o creada unul care zice ca 16v inseamna 16 volti .Parerea mea e unul dintre cele mai nereusite motoare de BMW. Pe viitor sper sa existe mai mult fair play.
Legat de eveniment in sine, echipa Kremsmueller multumeste organizatorilor , noi ne-am simtit foarte bine si pe langa asta ne-am distrat . Peisaje superbe , lumea amabila , intr-un cuvant ne vedem si la altele oranizate de voi . Va salut si sa auzim de bine
Salutari baietilor de la Power UP Suceava
__________________
"There is no replacement for displacement"





|Fiesta RS TURBO|by AS Tuning
Renault Clio Sport 172 Under construction

VAND JANTE PT FORD( 4X108 ) AZEV A
s3by is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -