24-04-12, 10:30
|
#211
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Parerea mea e ca pentru finale ar trebui sa fie folositi doar senzorii de la finish pentru a determina cine a trecut primul linia de sosire si semaforul pentru a da startul. Avand in vedere ca s-au produs foarte multe erori de cronometrare ... pentru problele eliminatorii cred ca e cea mai buna solutie. Pe de alta parte ... daca un concurent pleaca mai tarziu cu o secunda decat celalalt si are timp mai bun cu 1.9s decat celalalt, pierde de doua ori: o data pentru ca in acea secunda cand sta pe loc celalalt accelereaza si a doua oara pentru ca se adauga acest timp de reactie. Desi primul concurent trece linia de sosire cu 0.9s mai devreme decat cel de-al doilea, pierde pe hartie cu 0.1s datorita faptului ca se adauga acel timp de reactie de 1 sec , secunda pe care oricum a pierdut-o stand pe loc in timp ce cel de-al doilea accelereaza. Toata chestiunea asta cu timpul de reactie mi se pare o prostie si un mod de a scoate castigatori pe hartie si nu cred ca asta e scopul ... Mi se pare corect pentru probele eliminatorii ca cel care trece primul linia de sosire sa castige! Astept sa ma contrazica cineva.
__________________
STOCK IS FOR LOOSERS. BAUBAU Racing!
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
Everybody can buy a car, but not everybody can modify a car...
DE VANZARE CIELO GSI 16V!!! https://forum.4tuning.ro/496-anunturi...o-gsi-16v.html
|
|
|
24-04-12, 11:01
|
#212
|
Vicepresedinte Anonymous MotorSport
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Hai sa nu mai aruncam cu noroi in cei ce sunt singurii care mai fac ceva in tara asta pentru acest sport !!!
nu este usor de organizat un eveniment ca asta !!!
FELICITARI ECHIPEI DRAG RACING EVENTS !!!!
|
|
|
24-04-12, 11:41
|
#213
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Quote:
Originally Posted by mad max
. Mai am o nelamurire in legatura cu sistemul de departajare in finale ... nu inteleg scopul adaugarii timpului de reactie in timpul final ... poate ma lumineaza cineva ....
|
salut
in calificari , timpul de reactie nu conteaza
in finale , castigatorul pe romaneste spus este cel care trece primul linia de finish , cu conditia sa nu fure startul ( mai detailat spus in finale timpul final este format din timpul de reactie plus timpul parcurs )
pe bon va apare in acest format , chiar si in calificari .
bassul a castigat sau pierdut o cursa in finale din cauza reactiei.
vezi ca vorbesti fara sa stii despre ce e vorba.
cred ca am fost destul de clar
ps : legat de sonzori am mai spus , au fost activi doar cei de 60ft si finish.
sper ca astazi sa pot pune toti timpii sus.
eu nu pot sa cred ca inca se crede ca se pot scoate castigatori din burta
Last edited by gaju; 24-04-12 at 11:43.
|
|
|
24-04-12, 11:45
|
#214
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
@ TOBA: Doamne fereste! Nu arunca nimeni cu noroi!! Felicitari baietilor pentru organizare. Era vorba de un principiu pe care nu il inteleg ...
Last edited by mad max; 24-04-12 at 11:54.
|
|
|
24-04-12, 11:49
|
#215
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
tocmai am explicat mai sus
|
|
|
24-04-12, 11:53
|
#216
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Quote:
Originally Posted by gaju
salut
in calificari , timpul de reactie nu conteaza
in finale , castigatorul pe romaneste spus este cel care trece primul linia de finish , cu conditia sa nu fure startul ( mai detailat spus in finale timpul final este format din timpul de reactie plus timpul parcurs )
pe bon va apare in acest format , chiar si in calificari .
bassul a castigat sau pierdut o cursa in finale din cauza reactiei.
vezi ca vorbesti fara sa stii despre ce e vorba.
cred ca am fost destul de clar
ps : legat de sonzori am mai spus , au fost activi doar cei de 60ft si finish.
sper ca astazi sa pot pune toti timpii sus.
eu nu pot sa cred ca inca se crede ca se pot scoate castigatori din burta
|
Nu am spus ca se scot timpi din burta ... am dat un exemplu si pur si simplu nu inteleg care este scopul adaugarii timpului de reactie in ecuatia finala care determina castigatorul cursei. Nu vreau sa ma inteleaga nimeni gresit. Nu acuz pe nimeni de nimic si nu reprosez nimic nimanui. Pur si simplu mi se pare mai bine ca in finale sa se foloseasca timpii de reactie pentru a determina daca unul dintre concurenti pleaca inainte de verde sau nu si nu sa se adauge la timpii finali. Pana la urma castigatorul pe 402m este cel care trece primul linia de finish cu un start corect (nimeni nu a furat startul), indiferent de timpul de reactie. Parerea mea .... No offece!
|
|
|
24-04-12, 11:57
|
#217
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Si pe cei ca mine gen DSG te trage un pic chestia cu timpul de reactie ca virgula cand folosesti LC ai un pic de lag la plecare... Dar stea sunt regulile si trebuie respectate de toata lumea
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
Last edited by cristi_407; 24-04-12 at 11:59.
|
|
|
24-04-12, 12:06
|
#218
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Quote:
Originally Posted by mad max
Nu am spus ca se scot timpi din burta ... am dat un exemplu si pur si simplu nu inteleg care este scopul adaugarii timpului de reactie in ecuatia finala care determina castigatorul cursei. Nu vreau sa ma inteleaga nimeni gresit. Nu acuz pe nimeni de nimic si nu reprosez nimic nimanui. Pur si simplu mi se pare mai bine ca in finale sa se foloseasca timpii de reactie pentru a determina daca unul dintre concurenti pleaca inainte de verde sau nu si nu sa se adauge la timpii finali. Pana la urma castigatorul pe 402m este cel care trece primul linia de finish cu un start corect (nimeni nu a furat startul), indiferent de timpul de reactie. Parerea mea .... No offece!
|
hai sa lamuresc inca odata si mai clar
semaforul pornescte si apare verde la amandoi in acelasi timp
ca sa ajungi la finish ai 2 componente
- timpul parcurs de cand apare verde pina incepi sa misti masina ( timpul de reactie)
- timpul parcurs pe distanta de 402 metri ( E.T.)
in finale conteaza timpul de reactie + E.T. , pe romaneste - cel care trece primul.
au fost multe cazuri in care unul din concurenti au avut E.T. mult mai bun , dar un timp de reactie slab , si au pierdut
exemplu :
concurent 1 : RT 0,5 sec , ET - 10 sec
concurent 2 : RT 1 sec , ET - 9,8 sec
castigatorul este concurent 1 care are un timp total de 10,5 sec fata de 10,8 sec
|
|
|
24-04-12, 12:18
|
#219
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
e vreo posibilitate sa se mareasca timpul de pregatire, adik de cand pozitionezi masina cu cele 4 becuri albe, pana cand pornesc becurile galbene?
|
|
|
24-04-12, 12:28
|
#220
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
anul trecut semafoarele au fost pe 0,4 PRO - adica cu cele 3 becuri galbene deodata
anul asta am revenit la 0,5 , adica galben,galben,galben
daca nici pe asta nu e bine , altul mai incet nu am.
cristy - am intrat in ceata , ce are lagu cu reactia ? reactia e de cand s-a facut verde pina incepi sa misti masina
sirius - sunt vreo 5 secunde de cand sunt aliniati amandoi pina apare verde.
ESTE ARHISUFICIENT !!
mai baieti , sunt deschis la orice , dar deja avem un an de experienta , as dori sa ridicam stacheta mai sus.
|
|
|
24-04-12, 12:31
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Pai aste e chestia Cristi ca daca ridici piciorul de pe frana exact cand e verede pierzi mult pt ca LC de pe VW are un timp destul de slab de reactie.. Trebuie sa calculezi un pic diferenat de la semafor cu timpu cutiei.. In fine ) ... scuze )
|
|
|
24-04-12, 12:36
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
si rolul vostru de piloti care este ?
hai ca pe semaforu asta pleci cu 0,1-0,2 fara nici o treaba.
|
|
|
24-04-12, 12:40
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
Corect.. e rolul nostru sa calculam si sa plecam cat mai bine.. Eu doar spuneam ca desi suna mai usor chestia cu LC e chiar mai greu decat la o manuala..
PS: La GTR cu e cu LC? timpul de reactie?
|
|
|
24-04-12, 12:51
|
#224
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
o sa vezi ca nu e asa de greu , cu LC e floare la ureche.
cei care nu au ce sa spuna ? un ochi pe semafor , unu pe turometru
|
|
|
24-04-12, 12:55
|
#225
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: 21/22 aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS
) cea mai mare surpriza a etapei care a fost dupa parerea echipei DRE?
|
|
|
|
|