Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Optiunea mea in privinta participarii la campionatul DRE
Am participat la Profi, si ma gandesc sa particip la Street 3 4.92%
Am participat la Profi, si voi participa tot la Profi 15 24.59%
Am participat la Street, si voi participa tot la Street 32 52.46%
Am participat la Street si ma gandesc sa particip la Profi 11 18.03%
Voters: 61. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 30-11-11, 11:16   #1
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Salut,

M-am gandit sa fac un sondaj sa vedem cati dintre cei de la Profi sunt "bantuiti" de gandul de a participa la Street in 2012, datorita faptului ca se admit slick-uri E sau DOT la Street conform noului regulament. Votati...
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 30-11-11, 12:41   #2
mihaistan

Stage 5
 
mihaistan's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of:
[CITROEN]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

eu ma bag la profi... street e de distractie asa... performanta se face la profi !
mihaistan is offline   Reply With Quote
Old 30-11-11, 12:51   #3
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

catalin

un pic te-ai grabit cu sondajul,dar daca tot ai facut hai sa facem niste lamuriri pt noul sezon

taxe de inscriere :

la street si la profi daca se vor inscrie fara pretentii financiare vor fi identice
cine vrea la profi si vrea si premii in bani , va fi o taxa suplimentara

atentie cu regulamentul de street , ca sunt niste cerinte acolo,care vor trebuie respectate ( bari pe masina,toate elementele de carosierie prezente, 1 element poate fi usurat , 1 pereche de usi de exemplu este considerat element ,atentie la interior cu mocheta si banchetele)

nu prea vad de ce masini de profi ar da inapoi la street , ceea ce este clar ca ca grupa de profi este pt masini dedicate spre performanta.
acuma ca unii nu au suficienta rabdare sa scoata untul si maximul de performanta din ele , asta e

referitor la creearea unei grupe "SPECIAL " sa zicem , as fi de acord sa zicem sa apara o masina gen cum e a lui George , dar nu as pune pe Theo si Igor aici doar ca merg foarte tare. unu e cu motor de 2.0 si altul cu 2.5 ,ca ei au setate masinile la blana si scot timp, e partea a doua , si merita felicitarile noastre , dar la multi sunt cel putin cu 0,7 secunde sub potential ca nu au setarile asa cum trebuie, si de la bun inceput , trebuie inteles clar , ca nu se fac in 2-3 curse ci in ani de practica. ca anul acesta am inceput sa avem timpi sub 12 , 11 , 10 si chiar 9 secunde , dar totusi sa ramanem cu picioarele pe pamant , ca nu pot sa vina rezultate in cateva etape

acuma , fiecare decide , dar ar fi bine moral ca cei cu masini puternice sa se bata unde e locul si unde satisfactiile sunt mult mai mari , decat sa treaca la grupe unde sa zicem vine lumea cu "masini de duminica " si sa faca prapad , si unde de asemenea noi ca si organizatori nu putem interveni ,ramanand la latitudinea fiecaruia ce si cum

acum direct la subiect , masina lui catalin bmw 335 mi se pare de street si o vad acolo , dar de exemplu BMW-ul Porno Kitty nu mi-l imaginez acolo,chit ca stiu de discutiile cu trecerea lui Street si ii va fi respectata decizia,dar acea masina poate sa mearga un low 10 linistita daca pune puterea jos,acuma depinde de ei ce cale vor urma

va doresc spor la treaba si fineturi

decat un topic de acest gen, apreciam mult mai mult un topic legat de obtinerea un 60 ft cat mai bun ,era mult mai constructiv ,dar nici acesta nu e de lasat deoparte pt cei interesati

pt noi e important sa veniti,sa evoluati si la sfarsit de an sa vedeti unde ati ajuns.cine a fost la festivitate poate explica ce comunitate avem,eu nu gasesc cuvinte sa imi exprim admiratia
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 30-11-11, 13:23   #4
ciprian_the_1

Stage 5
 
ciprian_the_1's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of:
[BMW]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

vom participa tot la profi stati linistiti am vrut sa ii speriem putin pe cei de la street la grupa la care am fi intrat)))) nu lasam garda jos in nici un caz)) succes tuturor iarna asta
__________________
1.4 ...............
ciprian_the_1 is offline   Reply With Quote
Old 01-12-11, 00:03   #5
TIGER Cupra/GTC

Stage 5
 
TIGER Cupra/GTC's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 487
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

eu o sa particip la street,cu un fiat coupe,orikum ma gandesc k n am ce concurenta sa am decat 2.0l tfsi,adik foarte slab la aceeasi configuratie cu fiatul(vb de kitul turbo)
TIGER Cupra/GTC is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 19:17   #6
MK16V

Stage 4
 
MK16V's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 172
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Raman la "fetite", momentan nu imi permit sa tin o masina de profi, asa ca o sa ma mai bucur de ea cativa ani si pe strada. Am in planuri o recarosare si un complet alt look.
MK16V is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 00:23   #7
Balaurr

Stage 5
 
Balaurr's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,843
Member of:
[VW]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Ambele au partile lor atragatoare,eu raman totusi la profi
Balaurr is offline   Reply With Quote
Old 16-12-11, 21:09   #8
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

..de cele mai multe ori , este dificil si nemeritat de costisitor (aici referindu-ne la utilizarea aceleiasi masini), sa te intorci la street dupa ce ai pornit hotarat spre a-ti pregati o masina/structura pentru clasa pro... iar motive intemeiate ar fi greu de argumentat. Deci ma indoiesc de faptul ca cineva plecat pe proiect pro , va decide ulterior sa treaca "in barcuta" clasei street ...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 01-01-12, 21:32   #9
D O G

Stage 4
 
D O G's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 206
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Profi frate, profi...
D O G is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 10:44   #10
WRT-SHARK

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
..de cele mai multe ori , este dificil si nemeritat de costisitor (aici referindu-ne la utilizarea aceleiasi masini), sa te intorci la street dupa ce ai pornit hotarat spre a-ti pregati o masina/structura pentru clasa pro... )
Eu stiu pe cineva cu o masina de curse italieneasca care a modificat asa de tare structura ca nici daca ar vrea nu mai poate sa se intoarca
WRT-SHARK is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 20:52   #11
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

...merci dom' Cristi .., da' imediat i-as arunca climatronicu' inauntru si zecile de kg de sarmaraie , plasticaraie si toate inutilitatile ce au creeat (in ultimii 20 ani) dependenta discipolilor zeului automobil si de indata nu vor mai fi vizibile "lipsurile" metalice ) ... Insa ,pentru moment.. sunt retinut in privinta asta
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 20:55   #12
WRT-SHARK

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
...merci dom' Cristi .., da' imediat i-as arunca climatronicu' inauntru si zecile de kg de sarmaraie , plasticaraie si toate inutilitatile ce au creeat (in ultimii 20 ani) dependenta discipolilor zeului automobil si de indata nu vor mai fi vizibile "lipsurile" metalice ) ... Insa ,pentru moment.. sunt retinut in privinta asta
Ce frumos ai spus lipsurile metalice
WRT-SHARK is offline   Reply With Quote
Old 07-01-12, 18:39   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Eu consider ca desi au aparut cateva masini performante spectacolul apartine clasei street.
Este mult mai greu sa ai rezultate bune cu o masina de strada in comparatie cu o coaja.
Parerea mea este ca limita street trebuie sa fie greu de trecut, atat timp cat o masina are dreptul de a circula pe drumurile publice imediat dupa cursa este street.
Orice masina cu ITP cred ca trebuie sa fie street.
Usurarea trebuie sa fie lasata si la street, poti sa scoti tot din masina masa, sa ai elemente de caroserie usurate, dar similare cu cel originale.
Anvelopele de curse trebuiesc acceptate si la street.
Asta e parerea mea si cred ca fiecare are dreptul sa se exprime.
In momentul in care structura caroseriei a fost mutilata se impune rolbar si trecerea la profi.
Nu poti niciodata compara o masina de strada supermodificata cu o structura si un motor. Desigur accpet ca daca masina este total lipsita de ceea ce ar trebuii o aca apta de a circula pe drumurile publice sa treaca nu fie incadrata la street.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 07-01-12 at 18:43.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-01-12, 21:06   #14
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Cred ca multi nu ar mai venii atunci... Eu ce sa fac daca masina mea are 10 airbag uri si mufe si cacaturi in toate scaunele si banchetele?Sa le deomontez de fiecare data cand e etapa? Daca s-ar ajunge la o asa mica diferenta eu sincer as renunta pt ca nu vad rostul..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-12, 02:57   #15
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sondaj: Trecerea de la Profi la Street datorita noului regulament DRE 2012

Nimeni nu te obliga sa le demontezi, dar vezi RS6-Audi care vine cu ea chelita la fiecare etapa la care participa si nu se plange de nimic. Sunt convins ca un RS6 nu are mai putine mufe decat un Golf.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -