Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-11, 11:04   #91
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Cine vrea sa participe bine, cine nu sa stea acasa. Eu am ales sa stau acasa si tocmai daia nu imi permit sa-mi dau cu parerea despre grupe, atata timp cat nu particip..Cel mai corect este sa-si dea cu parerea baietii care au participat in acest campionat..

Acum nu trebuie sa sariti pe bietul om ca si-a spus o parere..E un forum public unde fiecare este liber sa-si expuna parerea, voi tot cum vreti voi o sa faceti..Sunt deja cateva pagini de cearta care nu aduc nimic bun..

@Cubanezule ai devenit mare poet de cand nu ne-am mai intalnit )) Zeule

@FFS ule felicitari pentru masina..Cu numai 250 cai sa scoti 12,XX, e intradevar o mare realizare si meritul este al tau..Nu trebuie sa te superi ca lumea are pareri...Tu stii cel mai bine ce ai sub capota si este strict problema ta.

O zi buna tuturor.
kimi is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 13:15   #92
TIGER Cupra/GTC

Stage 5
 
TIGER Cupra/GTC's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 487
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by alexone View Post
Grupele sunt foarte echilibrate, chiar si AP1.
Totul e foarte clar. Studiezi grupele si in functie de buget iti faci o masina capabila de grupa respectiva.
Este imposibil ca grupele sa fie perfecte pentru toate masinile.

Ar insemna sa facem grupe pe motoare.
Adica: VR6 cup, Dacia CUP, SFI CUP, LET CUP, M50 CUP, etc.

De asta sunt curse, pentru a putea sa bati cu un "amarat" de 2.0 aspirat FWD o masina de 3000 RWD.
Iti e frica de M3 intri la Street si ai rezolvat problema. Vreti cupe la "profi" dar sa veniti fara investitii majore la masina.

De aceea se numeste PROFI, pentru a castiga cu investitii majore.

PROFI NU INSEAMNA FARA CANAPELE.

eu zic sa se faca o grupa REVO,domnle
TIGER Cupra/GTC is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 16:00   #93
CBR-

Stage 5
 
CBR-'s Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 551
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

GTA si a spus o parere si nu e normal sa i se sara n cap.
Discutati civilizat cu argumente pro si contra ca asa este normal.
Nu l cunosc personal da ii stiu masina de pe vremea cand venea la cursele LR si stiu ca a bagat destui bani si nu e tocmai un neavizat.
__________________
S-TECH performance chiptuning 0765464052
CBR- is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 20:19   #94
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by xfactor View Post
... street's closed pizza boy, find another way home

mi`o placut maxim asta ultima, zici ca o venit direct din antrenamentele pt "bro-down`urile" cu Danutzu ))))
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 21:20   #95
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by HoricutzWSR View Post
mi`o placut maxim asta ultima, zici ca o venit direct din antrenamentele pt "bro-down`urile" cu Danutzu ))))
Sincer,m-am chinuit 1 ora sa dau un raspuns la postul respectiv...nu am reusit sa gasesc nici o replica pertinenta asa ca am renuntat.

O sa vin in continuare la evenimentele DRE,spectator sau concurent.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 22:31   #96
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

bun

sper ca v-ati lamurit "arogantele"

get back to topic ,

suntem deschisi,nu rejectez pareri , dar sa fie la subiect si cu ceva plauzibil , nu numai de la cei care au participat anu asta , ci de la oricine care are pasiune pt acest sport
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 22:44   #97
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Se stie cate etape vor fii?
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 22:52   #98
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

in principiu la fel ca si in 2011
gaju is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:01   #99
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

s-a adus in discutie si de o alta locatie in plus inafara de cele deja existente?
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:12   #100
Andreea13
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Andreea13's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD


Nu se mai poate pune un "8" in coada sa intre si loganurile de 1.6 la s1 ? deja la s2 nu mai este placere.
Este doar o intrebare , nu o propunere.
Andreea13 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:16   #101
xfactor

Stage 5
 
xfactor's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Eu sunt primul pentru treaba asta Si aici vorbesc serios ca noi doi Cata impartasim acelasi 1.6 8v
xfactor is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:29   #102
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU View Post
a veni la curse inseamna ca o faci din pasiune. daca iti permiti. daca vrei sa nu investesti tu iti cauti sponsori. premiile la profi au fost de incurajare nu ca sa iti scoti investitia sau drumul . este o mare diferenta
Inafara ca vin din pasiune,in acelas timp imi fac si publicitate
haplea is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 08:19   #103
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by Andreea13 View Post
S1
- pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD


Nu se mai poate pune un "8" in coada sa intre si loganurile de 1.6 la s1 ? deja la s2 nu mai este placere.
Este doar o intrebare , nu o propunere.
Daca mai se pune un "8" in coada va intra in grupa si honda care va spulbera grupa mult prea lejer.
alexone is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 08:25   #104
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
s-a adus in discutie si de o alta locatie in plus inafara de cele deja existente?
ar fi foarte misto sa avem mai multe locatii...la alexeni pe aeroport poate daca este betonul bun,dar din cate stiu acolo trebuie periat si curatat.pe aeroport la sibiu?or sa fie la anul si alte locatii in afara de arad si tulcea?
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 04-11-11, 08:34   #105
Rius

Stage 2
 
Rius's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 32
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by alexone View Post
Daca mai se pune un "8" in coada va intra in grupa si honda care va spulbera grupa mult prea lejer.

Daca nu ma insel, motoarele honda din gama b16X au 1587.12cmc

si puteri de la 160 HP cea mai slaba pana la 185 HP cu autoblocant

1590cmc de incadrare le baga in s1.......grupa oricum e a lor

S-a vazut ca incadrarea lor la s2 in anul a dus si la disparitia lor de pe pista....Mie unu imi era dor de sunetul de polizor.
Rius is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -