Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 28-10-11, 13:36   #46
xfactor

Stage 5
 
xfactor's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
alex


a fost o intrebare legat de limita la S1 cu 1599 fata de 1550 , cred ca s-a discutat si anul trecut , e clar honda de 160 cai sau cat o avea,nu are ce cauta aici


.
Facem asa S1 pana in 1590 si pana in 1600 marci autohtone(ce nu e bine)Eu vreau pana la anul sa cobor sub 16,oricum fac masina pentru mine,am batut si masini de la S2 cu putere dubla fata de a mea.Mie nu imi e frica cu noile grupe de la S2 decat de Clio rs,si Bmw 18.is.Oricum la anul incerc sa vin la Toate cursele. Mi se par super misto noile grupe,ne vedem in noiembrie!
xfactor is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 23:09   #47
mab24v

Stage 3
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
stiu ca e greu sa bati Pulsaru sau pe Igor , cel putin fara sa investesti la fel de serios.

am inteles pct de vedere , vedem poate facem un dragster category

exceptand pe Igor si Pulsar , nu vad probleme de aderenta pt RWD fata de AWD

Domy a scos 1,6 60 ft , intradevar nu la noi , dar Tulcea nu cred ca e mai slaba ca si KKL , si daca vine o masina setata cum trebuie si la noi ,sunt convins ca la anu se va scoate 1,4-1,5

Breki,pe care sunt convins ca il cunosti , cu 650 de cai , motor bagat in habitaclu a scos 9,4 si un incredibil 1,28 60 ft . de ce nu s-ar putea si la noi
si a lui Breki e o investie la sfert de pret fata de Pulsar , Igor , GTr-uri.


foarte buna ideea cu "dragster category"

ar suna cam asa : orice masina indiferent de motorizare sau tractiune, capabila de sub 10s pe 402m
mab24v is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 23:31   #48
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
nu prea vad ce sa schimbam la profi

in afara de pulsarul de la Exelisis care va concura la anu mai sus in AP4 ,nu prea vad dezechilibru


sunt dedicate strict pe performanta
Eu as scoate de la Ap1 motoarele +2990cc RWD si le-as baga la AP2.
Adica grupa sa fie pana la 3000cc FWD si pana la 2900cc RWD.Asta cu privire la M3-ul E36 care este mult in fata celor mai mici in grupa.Nu contest ca in urma unor investitii majore acest M3 poate fi depasit,insa pentru a da o sansa si celor mai mici sa progreseze si mai ales sa nu-si piarda pasiunea pentru aceste curse as face mutarea respectiva.

Este doar o parere si nu astept replici acide,doar raspunsuri clare.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 00:27   #49
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

de ex mai e o motorizare care sare din schema la S1 si intra la S2 unde nu are nicio sansa 1.6 ti-vct 1596cm,oricum asta nu conteaza.(a fost doar un exemplu)

Grupele din punctul meu de vedere mi se par ff ok la street...sa auzim numai de bine si ne vedem la anu
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 00:55   #50
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by mab24v View Post
foarte buna ideea cu "dragster category"

ar suna cam asa : orice masina indiferent de motorizare sau tractiune, capabila de sub 10s pe 402m
10.5s cred ca ar fi o valoare mai buna pentru Romania in acest moment...
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 01:46   #51
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Mai baieti

Intind mana si luati si piciorul )

Vrem competie si ne plafonam la 10,5 ???

La lupta frate,ca aveti de unde scadea !!!!
Daca eram plini de 1,5-1,7 60ft pe RWD mai ziceam si eu
Vrem evolutie sau plafonare,ca nu stim sa punem puterea jos???e nevoie de timp aici,nu delasare dupa cateva incercari

Nu ma așteptam la asa ceva
Un razboi nu se castiga cu o batalie,si la profi orice greseala se plateste enorm
Vor fi o droaie de masini care sunt in low11 care la anu merg low10 sau sub


Ap1 : ce tot atata cu Costin in sus,in jos???cu Dop e mult mai ușor pt el ??Bravo lui,a avut 2,5 si a investit pt AP1 cu combinatia fatala pt 2011

Uita-ti esenta : CP/KG

Atat de mult regret ca nu a venit Corsa sa vedeti 11,2 vs 12,8
S-au bagat bani in Corsa ,dar e 1,5 sec decat Costin ,care nici M3-ul nu e 2 bani , o masina de 12 sec FWD costa sub M3 Costin

Fiat Punto 1,4 turbo - 10,4 o fi vreun ALIEN ???

Daca concurenta te face sa iti pierzi interesul,nu am ce sa fac,te lovesti de ea peste tot
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 02:40   #52
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post


S-au bagat bani in Corsa ,dar e 1,5 sec decat Costin ,care nici M3-ul nu e 2 bani , o masina de 12 sec FWD costa sub M3 Costin

Fiat Punto 1,4 turbo - 10,4 o fi vreun ALIEN ???

Daca concurenta te face sa iti pierzi interesul,nu am ce sa fac,te lovesti de ea peste tot
Cred ca incurci putin calculele.un E36 cu motor M3 286cp costa cat cutia de viteze de la Corsa aia de Bg...pot sa-ti spun cat costa aproape orice piesa de pe Corsa aia pentru ca de 4 luni studiez o astfel de configuratie...de corsa asta am auzit acum 2 saptamani.Daca tot vorbim de performanta hai sa fim seriosi.Corsa aia ajunge pe la 15-20.000E proiect final,un E36 este 2500E iar un motor de M3 286cp mai costa inca 3000E....adica bag 20kE in fwd si masina devine inutilizabila pe strada doar ca sa bat un amarat de M3 de 6000E cu care omul se duce si la munte si la mare ...daca vrea chiar si la pescuit...

Spun doar ca daca ar iesi din grupa M3-ul lumea ar fi mult mai interesata sa investeasca in masinile din acea grupa si asa or sa apara si performantele de care vorbeai,mai ales ca pasionatii de BMW au la indemana 2.8-ul care nu este departe ca si capacitate de acel M3....sa faca si ei ceva pentru puterea aia nu doar sa monteze un motor si atat.

Repet,este doar o opinie personala si nu tin neaparat sa se intample asa.Vreau doar sa vad daca voi organizatorii sunteti dispusi sa abordati aceste curse doar pe termen scurt sau aveti un plan mult mai elaborat cu aceste curse de drag.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 03:26   #53
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

De Corsa aia eu ți-am dat detaliile si nu e 20k

Alternativa
Caroserie 500 eur
Motor 3000 V6 500 eur
Cutie crabotata - 3000 eur
Gume 500 eur
Suspensie 1000 eur
Punte spate 1000 eur
Fibra 1500 eur

Aproximativ 8000 si mergi tot low11

Cu 15000 cumperi 1,8 turbo Fwd de 780 whp sau Honda lui Sandor de 9,7 sec

Nu prea am inteles ultima fraza
gaju is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 04:01   #54
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
De Corsa aia eu ți-am dat detaliile si nu e 20k

Alternativa
Caroserie 500 eur
Motor 3000 V6 500 eur
Cutie crabotata - 3000 eur
Gume 500 eur
Suspensie 1000 eur
Punte spate 1000 eur
Fibra 1500 eur

Aproximativ 8000 si mergi tot low11

Cu 15000 cumperi 1,8 turbo Fwd de 780 whp sau Honda lui Sandor de 9,7 sec

Nu prea am inteles ultima fraza

Caroseria 500...pregatita 1500
Motorul de pe Corsa 300E de baza...la 250cp ...8000E
Cutia 3000E doar internele +800E blocant+1000E schimbator si selector=4800
Suporti motor si planetare =600E

Deja ai 15.000,plus punte,gume,fibra si alte neprevazute iesi lejer la 20K E.

Stiu ca am vb amandoi de corsa aia si m-am uitam si eu cam ce piese au pe masina.Eu vorbesc sa faci Corsa aia de la zero cu piese noi pentru ca un astfel de proiect nu-l poti face cu piese din dezmembrari sau deja folosite de altii.Si sa nu mai spun ca nu toti au la indemana cunostinte,atelier si scule pentru a realiza asa ceva fara costuri legate de manopera.

Nu vreau sa ma intelegi gresit,eu doar arunc cu parerea si daca tu crezi ca devin prea insistent pe tema asta pot s-o las balta in orice secunda.Momentan nu am nici o legatura personal cu grupa despre care vorbeam,mi-a atras atentia doar pentru ca am un prieten care se da la grupa aia cu 1.8 NA FWD si ca el sa poata avea pretentii la acel M3 trebuie sa mai toarne cel putin 7-8000 in acea masina....


Prin ultima fraza insinuam ca pentru dezvoltarea acestei pasiuni pentru cursele pe 402m ar trebui ca grupele sa fie putin mai stranse pentru ca toti din grupa aia sa incerce sa evolueze treptat fara a fi nevoiti sa se bata cu o masina care vine stock 286cp rwd cand 90% au intre 130 si 200 cp.Eu cred ca multi vor renunta la acea grupa pentru ca au prea mult de tras sa prinda acel M3 din urma,si ca ar fi mai bine pentru ei ca si participanti precum si pentru voi ca promotori sa-i tineti aproape prin a le acorda o sansa reala in acea grupa....e doar o opinie proprie si daca gresesc imi cer scuze anticipat.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 05:35   #55
babone
Honda Driver

Stage 5
 
babone's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

GTA si pentru mine a fost un "shock" sa zic asa ca sa-l vad pe Costin ca a scos 12.8 la AP1 etapa trecuta,grupa pentru care si eu imi pregatesc masina dar din punctul meu de vedere masina o fac in primul rand pentru mine,nu special pentru a castiga acea grupa ca daca il voi depasi vreodata pe Costin va veni altu cu alta si mai si.Chiar daca M3 nu va mai fi la AP1 din cate am auzit pe aici mini de la street va concura in 2012 la profi asa ca poate ar trebuii ca prietenul tau sa-si faca griji si pentru alte masini si daca vrea sa participe la drag si sa castige grupa sa se astepte la ceva investitii.Acum sincer sa fiu si eu as rasufla usurat daca Costin ar fi la AP 2,macar asa iarna asta ).Gaju la care punto 1.4 te referi,cel din Ungaria,RSP punto?
babone is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 07:35   #56
Rius

Stage 2
 
Rius's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 32
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

12.8 nu este un timp extraordinar pentru o grupa de profi, nici ap1. La anu sunt ferm convins ca in grupa or sa fie si timpi de low12. motoarele din limita superioara 2.8-3.0 aspirate impinse la maxim sunt singurele care vor putea face fata turbatelor de 1,5 - 1,6 cand acestea isi vor face aparitia, reglate si setate cum trebuie (avem 4 potentiale 2-czt, honda de galati, mini).

Sunt bine facute grupele, iar la profi se urmareste strict performanta. Problema strict in romania este ca sunt foarte....foarte putini cei care te pot indruma catre upgrade-urile potrivite cu investitie echilibrata. Eu unu am patit pe pielea mea. exact aceeasi masina e care o am, adica un clio rs, scoate 12.8 cu o investitie de 4000 euro si usurata la maxim. Mie cu minim dublu bani bagati in ea, mi se bulbucau ochii si ma bucuram ca un copil cand am vazut 13.85 ala nenorocit.
Rius is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 12:47   #57
negoitacata
2 Roti

Stage 5
 
negoitacata's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,727
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[Opel]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by Rius View Post
12.8 nu este un timp extraordinar pentru o grupa de profi, nici ap1. La anu sunt ferm convins ca in grupa or sa fie si timpi de low12. motoarele din limita superioara 2.8-3.0 aspirate impinse la maxim sunt singurele care vor putea face fata turbatelor de 1,5 - 1,6 cand acestea isi vor face aparitia, reglate si setate cum trebuie (avem 4 potentiale 2-czt, honda de galati, mini).

Sunt bine facute grupele, iar la profi se urmareste strict performanta. Problema strict in romania este ca sunt foarte....foarte putini cei care te pot indruma catre upgrade-urile potrivite cu investitie echilibrata. Eu unu am patit pe pielea mea. exact aceeasi masina e care o am, adica un clio rs, scoate 12.8 cu o investitie de 4000 euro si usurata la maxim. Mie cu minim dublu bani bagati in ea, mi se bulbucau ochii si ma bucuram ca un copil cand am vazut 13.85 ala nenorocit.
Dar acum poti sa dormi linistit ai scapat de Radu ..bafta la anu
negoitacata is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 14:38   #58
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Gta - pune 3000 V6 de Opel cu 500 EUR in loc de 8000 in motor de 2.0

Nu pot multumi pe toti,o sa vina si Mini la profi ,a mers 12,9 in Street
Sa nu uitati ca Mini a fost la baza NA
Sa il scot si pe el ????

Ma gandesc,ca vb de Fiesta cu motor de 1,8,daca nu e asa de bine pregatita,poate sa mearga la Street

Ne(va) trebuie experienta,practica si surprizele o sa apara si atunci sa vezi tu
Grupele nu se fac pe exceptii,decat sa bagi 20k in Corsa cumpara un M3 cu 5-6 k si basta,sanse egale

Babone - de acel Fiat am vb
gaju is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 15:01   #59
MIHAI_NEBUNU

Stage 5
 
MIHAI_NEBUNU's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by mab24v View Post
foarte buna ideea cu "dragster category"

ar suna cam asa : orice masina indiferent de motorizare sau tractiune, capabila de sub 10s pe 402m
+1...
MIHAI_NEBUNU is offline   Reply With Quote
Old 29-10-11, 15:21   #60
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: PROPUNERI GRUPE SI REGULAMENT 2012

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
Gta - pune 3000 V6 de Opel cu 500 EUR in loc de 8000 in motor de 2.0

Nu pot multumi pe toti,o sa vina si Mini la profi ,a mers 12,9 in Street
Sa nu uitati ca Mini a fost la baza NA
Sa il scot si pe el ????

Ma gandesc,ca vb de Fiesta cu motor de 1,8,daca nu e asa de bine pregatita,poate sa mearga la Street

Ne(va) trebuie experienta,practica si surprizele o sa apara si atunci sa vezi tu
Grupele nu se fac pe exceptii,decat sa bagi 20k in Corsa cumpara un M3 cu 5-6 k si basta,sanse egale

Babone - de acel Fiat am vb

Nu am spus nimic de Mini,ba chiar este exemplul de masina care merita sa castige grupa.Compara acel Mini stock cu M3-ul stock si vei intelege ce am vrut sa spun.Eu mi-am spus punctul de vedere si nu mai are sens sa continuam discutia pe tema asta.Sa mergem mai departe.
GTA is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -