31-10-11, 18:55
|
#286
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [Suzuki] [BMW]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Eu am mers cu cauciucuri 165/80/14 pe fata foarte usoare, foarte inalte si cu tren de rulare f mic. Chiar s-au simtit la ET.
|
|
|
31-10-11, 18:57
|
#287
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by gaju
din pacate Madalin nu a venit si cu setup-ul de suspensie adecvat
degeaba ai gume , daca pe puntea spate ai 300 de kg
sunt convins ca la primavara situatia se schimba.
Tavi ,de gumitele astea vorbesti ?
|
Da Cristi, de alea vorbesc (oricum cred ca a fost singura cu draglite-uri *)..nu va mai luati de mine, pentru ca io mare parte a curselor le-am vazut prin lcd-ul camerei video sau prin vizorul celei foto .. ..in rest nu ma uit la masini ca ma invaluie o stare de iritare si frustrare cam idioata, in masura in care nu am si eu troaca mea acolo .
(*)- sau in lipsa de fonduri, merg si niste table de 5" latime cu gume inguste..dar nicidecum aluminiu cu et foarte negativ si latime 8" /gume 225 sau mai late
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
Last edited by lascarica; 31-10-11 at 19:00.
|
|
|
31-10-11, 22:00
|
#288
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Respect parerile altora, dar raman, cu a mea . Un cauciuc nu rezolva mare lucru, fara setup adecvat al suspensiei. Pana acum nu am vazut asa ceva in RO. La nivel de campionat degeaba scoate numai la tulcea, un rwd sau fwd timp bun, si pierde in rest. Avem RWD si FWD de peste 600cp - destul de multe la rwd, dar timpi sub 11 parca vre-o 2 ?
Vedem la anul
Last edited by vcsomin; 31-10-11 at 22:29.
|
|
|
31-10-11, 22:24
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Asa este trenul de rulare are o mare importanta cand esti vitregit si trebuie sa arunci forta de tractiune doar prin doua roti, cu toate astea performanta fara putere nu se poate deci jocul ramane deschis.
|
|
|
01-11-11, 13:03
|
#290
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 729
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Restu de poze....
|
|
|
02-11-11, 21:13
|
#291
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
|
|
|
02-11-11, 23:48
|
#292
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
mda Sebi , pe o suprafata adecvata si cu gume de drag (NON-radiale, evident..nu jumatati de masura) , un rwd mucifica pe 60ft majoritatea awd-urilor...d-aia americanii nici macar nu prea se obosesc sa se consume cu proiecte de drag awd.. pentru drag - direct rwd ! si se ocupa doar de O problema..aderenta intre rotile spate si suprafata de start
|
|
|
03-11-11, 07:11
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Cred ca monstru ala are 2t si 2000cp. Este fantastic cum pleaca.
Subaru pare o jucariuta la start desi in timpul cursei accelereaza si el ceva.
|
|
|
03-11-11, 17:16
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Diferenta AWD vs FWD sau RWD, este motricitatea f buna, cum pistele de la noi nu sunt inca tratate complet, pun un box de bere la bataiate ca inca 2 ani AWD domina , pariu asa amical.
As vrea sa vad un timp apropiat de asta scos de un FWD sau RWD in acelasi conditi, aa cu 1.6 60ft , nu 1.3 cat are exelisis. , si pe betonul de la unguri (not the best).
https://www.youtube.com/watch?v=Im8o-Zjwtd0
|
|
|
03-11-11, 19:48
|
#295
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Cosmine, eu am specificat in mod cat se poate de clar mai sus: "pe suprafata adecvata" ... in plus, NICIUNUL dintre e30-urile potente de la noi, nu a venit cu slickuri de drag si cu roti inguste pe fata anul asta...toti au venit cu masinile echipate mai de show, asa..de poze ..sper sa nu se supere nimeni pe afirmatia mea... Este evident ca nu te va intrece nimeni din rwd, cat timp nu-si vor schimba atitudinea legat de echiparea masinii pt o cursa de drag... este evident ca nu te va intrece nici un rwd atata timp cat vine echipat cu anvelope de coasta ori drag radials ,iar masa masinii va fi egala cu a ta sau a oricarui awd ...ma refer la puteri comparabile... Dar ..poate pana la anu', nu va mai justifica nimeni niste rezultate sub asteptari, cu replici de genul : "eu nu vreau sa-mi bat joc de masina".. fiind vorba despre oameni ale caror venituri le permit fara nici un fel de probleme sa aiba un set de usi pentru curse si unul pt strada si deasemenea un set de roti de curse si unul de strada...
Despre fwd, nu a afirmat nimeni ca va intrece un awd de putere si masa comparabila... doar ca investitia va fi la mai putin de Jumatate.. iar rezultatele nu foarte departe
|
|
|
03-11-11, 20:16
|
#296
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by lascarica
Cosmine, eu am specificat in mod cat se poate de clar mai sus: "pe suprafata adecvata" ... in plus, NICIUNUL dintre e30-urile potente de la noi, nu a venit cu slickuri de drag si cu roti inguste pe fata anul asta...toti au venit cu masinile echipate mai de show, asa..de poze ..sper sa nu se supere nimeni pe afirmatia mea... Este evident ca nu te va intrece nimeni din rwd, cat timp nu-si vor schimba atitudinea legat de echiparea masinii pt o cursa de drag... este evident ca nu te va intrece nici un rwd atata timp cat vine echipat cu anvelope de coasta ori drag radials ,iar masa masinii va fi egala cu a ta sau a oricarui awd ...ma refer la puteri comparabile... Dar ..poate pana la anu', nu va mai justifica nimeni niste rezultate sub asteptari, cu replici de genul : "eu nu vreau sa-mi bat joc de masina".. fiind vorba despre oameni ale caror venituri le permit fara nici un fel de probleme sa aiba un set de usi pentru curse si unul pt strada si deasemenea un set de roti de curse si unul de strada...
Despre fwd, nu a afirmat nimeni ca va intrece un awd de putere si masa comparabila... doar ca investitia va fi la mai putin de Jumatate.. iar rezultatele nu foarte departe
|
hei hei vezi cu afirmatiile astea cu masinile de show .
eu nu am masina de show da?????
pe mine nu m-a invitat nimeni la nici un show cu masini dastea . de ce oare????!!!!!!
sau ma rog am fost invitat odata dar cand am trimis poze cu masina s-a ocupat locul cu scuzele de rigoare . de ce oare????
sunt lucruri pe care nu le inteleg . sau am eu ghinion nust ce sa zic.
poate luam si eu vreun premiu.
de fapt sigur luam vreun premiu.
pentru cea mai ..... masina hihihihihihihihi
dar pana la urma Drag cars don't have to be preeeeeeeety . those cars have to be fast in straight line
|
|
|
03-11-11, 20:37
|
#297
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Da ba dilimache, ai dreptate ... insa legat de echiparea necorespunzatoare(gume de coasta in loc de dragslick), aici nu te includeam pe tine sau altii cu bugete model -deloc .Oricum, daca tu ai avut ceva de dovedit anul asta, ai dovedit-o cu prisosinta. Bravos .
|
|
|
03-11-11, 20:56
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Noi vom face tot posibilul sa fie aderenta
Tavi - da de ce radialu nu e bun ???
Daca scot un 1,5 cu ele ,dai o bere ???
Totusi , au fost 4 curse pe lipici,prima a fost mai de show , dar deja la ultima cursa a fost deja cam ce trebuie sa fie
La anu insistam undeva dupa a 2 cursa de pe lipici , se va schimba situatia,am mai prins si noi experienta
|
|
|
03-11-11, 21:32
|
#299
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Mda.. probabil ai scoate un 1.5 cu radialul... cu masina TA ... nu cu transmisia manuala si calculatoarele stock de pe majoritatea ursilor turbati...Eu sunt de parere ca gumele cu structura de ranforsare radiala, lucreaza mai putin in talon la lansare, deci protectie mai mica a transmisiei si rotatie mai violenta a caii de rulare la start, deci poate rupe aderenta mult mai usor decat non-radial. BINENTELES, aici facand referire STRICT la anvelope specifice de DRAG ,in cele doua versiuni structurale.
|
|
|
03-11-11, 21:38
|
#300
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by vcsomin
Diferenta AWD vs FWD sau RWD, este motricitatea f buna, cum pistele de la noi nu sunt inca tratate complet, pun un box de bere la bataiate ca inca 2 ani AWD domina , pariu asa amical.
As vrea sa vad un timp apropiat de asta scos de un FWD sau RWD in acelasi conditi, aa cu 1.6 60ft , nu 1.3 cat are exelisis. , si pe betonul de la unguri (not the best).
https://www.youtube.com/watch?v=Im8o-Zjwtd0
|
Eu cred ca George cu Camaro are cele mai mari sanse sa obtina un timp de revista si este tractiune spate, dar itnradevar e singurul care calca pe urmele dragsterului .
La el problema de aderenta mare este cand dupa ce a parcurs cursiv 100m incepe sa dea in gol violent.
|
|
|
|
|