26-10-11, 23:29
|
#271
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,499
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by B138ALX
Da dar din pacate si el a sfarsit cursa cu probleme tehnice,asta este sfarsit de sezon dar urmeaza un nou an pt toti si speram cu bine si bun
|
da ,problemele tehnice au fost la un start mai bun sa rupt cardanul ca timp mai prost deoarece am avut 2 semislicuri 225 pe care le patinam in fericire,dar totusi mi-am batut tipul cu 12,1.su gumele alea eu zic ca am scos foarte biene.nelu cu hr a fost cel mai senzatie .bafta si respect
__________________
M20B20 - 2.0 L Straight-Six || M20B25 - 2.5 L Straight-Six
M20B27 - 2.7 L Straight-Six || M30B32 - 3.2 L Straight-Six
M30B35 - 3.5 L Straight-Six || M60B40 - 4.0 L V8 Supercharged
S??B?? - ?.? L Turbo
|
|
|
27-10-11, 03:03
|
#272
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 944
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by radubmw
mersi mult!!!!!!!!!!!!!
|
i le-am dat aseara
|
|
|
27-10-11, 10:26
|
#274
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Multumesc Abbas
va doresc o iarna cu multa liniste si ca proiectele sa apara la primavara pe pista.
Multa bafta
|
|
|
29-10-11, 14:50
|
#275
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,048
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by gaju
da Tavi ,asa e
ganditi-va la cei cu RWD cu 60ft de 1,7 si 1,8 pe fata , ce timpi ar fi iesit
nu stiu cati au analizat mai in amanunt dar cum suna :
60 ft
1. Cosmin - Audi 80 AWD - 1,62
2. Theo - GTR AWD - 1,70
3. Nebunu - Bmw RWD - 1,71 !!!!!!!!
4. Ghita - Porsche AWD - 1,72
5. Igor - Skyline AWD - 1,73
6. Abbas - RS6 AWD - 1,74
7. Muu - S3 AWD - 1,76
8. Raz - Evo AWD - 1,76
9. Dragos - Evo AWD - 1,78
10.Nelu - Bmw RWD - 1,78
deja avem masini cu tractiune spate care pleaca in fata la integrale,si astea 2 una e cu slickuri pe sarme si una cu semislick
va doresc o iarna profunda !!!!
|
HE HE MI SE PARE MIE SAU AM UN 60 FT MAI BUN CA MULTE 4X4!!!! SA INTELEG CA ASTIA SUNT CEI MAI BUNI TIMPI DIN ROMANIA LA 60 FT?
|
|
|
29-10-11, 15:19
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Asta insemna ca se duce usor usor mitul masinilor cu 4x4 pe 400m ceea ce e foarte normal sa fie asa.
|
|
|
29-10-11, 18:26
|
#277
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by MIHAI_NEBUNU
HE HE MI SE PARE MIE SAU AM UN 60 FT MAI BUN CA MULTE 4X4!!!! SA INTELEG CA ASTIA SUNT CEI MAI BUNI TIMPI DIN ROMANIA LA 60 FT?
|
Chair ai timp f bun, la anul o sa vezi 60ft bun si la awd, plus ca 60ft inseamna numai 18m , cei cu multi cai o sa aibe probleme si mai departe , ma refer la rwd. Eu cred ca awd o sa Domine in continuare .
|
|
|
31-10-11, 08:18
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [Suzuki] [BMW]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
La aceeasi putere la motor eu cred ca avantajate sunt masinile RWD nu AWD datorita pierderilor mai mici in transmisie (asta atat timp cat cu slicuri adecvate se scoate un 60 feet foarte bun; ex: Nebunu).
Deocamdata nu avem masini RWD la fel de puternice ca cele AWD in Romania. Cand vom avea va pica si acest mit al AWD pe 402 m.
A se vedea cursele de 402 m din SUA unde 4x4 la drag este un nonsens.
__________________
Oltcit 11 Club | Oltcit 11 RM | Dacia Supernova Clima 1.4 MPI | Opel Vectra Z22SE | Fiat Coupe 2.0 20V | Suzuki 750 GSXF | BMW E30 coupe 2.5 12V | BMW E30 coupe 2.5 24V | BMW E36 coupe 2.0 24V | BMW E36 318i cabrio | BMW E46 318i | BMW E30 coupe S50B30 | Mazda 323 coupe
www.streetlegal.ro
BBS - born to burn
|
|
|
31-10-11, 14:44
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Nivelul la care se fac aceste lucruri acolo este unul foarte ridicat.
In primul rand cu exceptia masinii lui George care nu prea a avut mult timp pentru ea nici o masina de la noi nu e un automobil de drag veritabil.
Ramanand intre strada si drag automobilele 4x4 isi spun cuvantul desi trebuie sa fim realisti si sa recunoastem ca o masina cu motor central poate fi maximul posibil si nu are nevoie decat de tractiune spate.
https://www.youtube.com/watch?v=O3o0N0cDQQU
https://www.youtube.com/watch?v=qiam3_2gurA
|
|
|
31-10-11, 16:43
|
#280
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by vcsomin
Chair ai timp f bun, la anul o sa vezi 60ft bun si la awd, plus ca 60ft inseamna numai 18m , cei cu multi cai o sa aibe probleme si mai departe , ma refer la rwd. Eu cred ca awd o sa Domine in continuare .
|
Eh, cosmine..tot respectul pentru eforturile si probabil sacrificiile pe care le-ai facut pt a-ti dezvolta si apoi maturiza proiectul awd care s-a dovedit foarte performant , insa ... o intrebare am la tine : Cate rwd incaltate cu hoosier drag(NON-radial) de macar 26" si cu "draglites" pe fata ai vazut anul asta la cursele ro ? Niciuna?!..huh, incredibil ...oare asta o avea vreo influenta legata de performanta rwd ?..oare o avea influenta CAPITALA mai ales la un rwd (dar si la fwd, desigur)?... .Faptul ca noi suntem niste ignoranti si cumparam "tinichele" de mii de euro pt a ne face o masina performanta la drag fara a plati cateva sute de $ pe niste gume adecvate, nu poate schimba nimic in ierarhia transmisiilor la timpul asta de curse .
PS: esti cumva de parere ca un e30 de exemplu, la nivelul celui cu boh la numar (11.2sec cu 60ft slabut) , daca ar fi incaltat cu 28" hoosier si draglites, apoi usurat macar 200kg (*), nu ti-ar bate best-ul tau actual destul de "Dominator" ca sa folosesc terminologia preferata de tine ? ... Nu mai aduc in discutie un ambreiaj mai performant, vreo cutie secventiala sau macar crabotata sau un management al motorului foarte performnant . Si mai tine cont ca cel putin in cazul locatiei de la Tulcea , pana la jumatatea anului viitor, se va intinde depunerea de cauciuc pana pe la 200+m..
Eu sunt convins ca la anul vom vedea si cateva fwd de 10.x sec la cursele de la noi... numai din ro.
(*) -nu fabulez, este f posibil daca nu se vrea a fi si masina de mers in concediu, asa cum este cazul celui dat exemplu
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
31-10-11, 17:05
|
#281
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 944
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by lascarica
Eh, cosmine..tot respectul pentru eforturile si probabil sacrificiile pe care le-ai facut pt a-ti dezvolta si apoi maturiza proiectul awd care s-a dovedit foarte performant , insa ... o intrebare am la tine : Cate rwd incaltate cu hoosier drag(NON-radial) de macar 26" si cu "draglites" pe fata ai vazut anul asta la cursele ro ? Niciuna?!..huh, incredibil ...oare asta o avea vreo influenta legata de performanta rwd ?..oare o avea influenta CAPITALA mai ales la un rwd (dar si la fwd, desigur)?... .Faptul ca noi suntem niste ignoranti si cumparam "tinichele" de mii de euro pt a ne face o masina performanta la drag fara a plati cateva sute de $ pe niste gume adecvate, nu poate schimba nimic in ierarhia transmisiilor la timpul asta de curse .
PS: esti cumva de parere ca un e30 de exemplu, la nivelul celui cu boh la numar (11.2sec cu 60ft slabut) , daca ar fi incaltat cu 28" hoosier si draglites, apoi usurat macar 200kg (*), nu ti-ar bate best-ul tau actual destul de "Dominator" ca sa folosesc terminologia preferata de tine ? ... Nu mai aduc in discutie un ambreiaj mai performant, vreo cutie secventiala sau macar crabotata sau un management al motorului foarte performnant . Si mai tine cont ca cel putin in cazul locatiei de la Tulcea , pana la jumatatea anului viitor, se va intinde depunerea de cauciuc pana pe la 200+m..
Eu sunt convins ca la anul vom vedea si cateva fwd de 10.x sec la cursele de la noi... numai din ro.
(*) -nu fabulez, este f posibil daca nu se vrea a fi si masina de mers in concediu, asa cum este cazul celui dat exemplu
|
da-mi voie sa te contrazic ...uite si exemplul Mickey Thompson ET DRAG 26/8.5/15 ...iarata-mi nerusinarea sa-mi cumpar asemenea anvelope te pup maestreeee
__________________
Mai bine 10% din ceva , decat 100% din NIMIC!!!
Drag cars don't have to be pretty they just have to go fast in a straight line
Last edited by Vulturica2004; 31-10-11 at 17:08.
|
|
|
31-10-11, 17:41
|
#282
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Quote:
Originally Posted by Vulturica2004
|
.. mda.. n-ai avut draglites pe fata =))..oricum, facand o paranteza.. de ce ai pus gumele alea asa late pe fata? si de ce dracu' nu le-ai lasat mai pe la 0.7bar alea pe spate ? ..alea in imagine, par a avea 1.0-1.2bar.. ... ah, stai ca esti aspirat.. gata, acum am inteles legat de presiune..partial
|
|
|
31-10-11, 18:02
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
din pacate Madalin nu a venit si cu setup-ul de suspensie adecvat
degeaba ai gume , daca pe puntea spate ai 300 de kg
sunt convins ca la primavara situatia se schimba.
Tavi ,de gumitele astea vorbesti ?
|
|
|
31-10-11, 18:11
|
#284
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Ce presiune utilizeaza?
|
|
|
31-10-11, 18:29
|
#285
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 944
|
Re: 23 octombrie - TULCEA - ultima etapa din campionat DRE
Presiune pe spate am avut 0.8 si a fost ok ..daca le mai scad presiunea incepe tangajul in rest sunt super multumit de ele,la anu o sa fac multe ...sanatate sa fie ......ca restul ....le facem pe toate !
|
|
|
|
|