Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-11, 21:10   #31
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Quote:
e buna remarca scorpio, dar cred ca pt alt topic
In regulamentul postat (si este unul singur, nu stiu unde ai vazut 3) scrie asa:
3.3 Documente necesare: Cerere de înscriere în original; Permis de conducere; Talonul de înmatriculare.
...
Cosmin - chiar in documentul de mai sus scrie ceea ce zicea Scorpio:

Quote:
Sunt admise să participe automobile înmatriculate în România şi în altă ţară, cu Inspecţie Tehnică Periodică şi Asigurare Obligatorie - valabile.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 21:39   #32
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Chestia e simpla, eu pot sa vin, sau stau calm acasa?Am 2800cmc, masina usurata si-mi trebuie mai mult de 250m in linie dreapta ca sa ma opresc.Am pus intrebarea la general ca mai stiu ca sunt si altii ca mine si poate vor vrea si ei sa vina.Nu am itp si asigurare, pentru ca nu merg cu masina pe drumuri publice, desi e inscrisa.Daca vin intru la profi separat, sau ne dam toti intr-o singura grupa street?
Pun aceste intrebari pentru ca la ultima cursa la care am fost in Pitesti a fost o dezorganizare totala, si s-au facut multe confuzii la incadrari pe grupe si la decernarea premiilor.Asta era in 2009, si chiar nu as avea de dat bani aiurea.

Daca ea nu vrea, eu ma mai duc?
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''

Last edited by scorpio GL; 29-08-11 at 21:43.
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 02:57   #33
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Smile Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Quote:
Originally Posted by xfactor View Post
Cristi o masina de drag nu are ce sa caute la curse pe strada,stim cu totii cat de periculoasa e.I-a sa ni-l imaginam pe George Gollum la liniute la Pitesti?
Eu merg zilnic cu ea, am toate actele in regula chiar si autorizatia de folie numai ca in talon e 1.4 benzina si sub capota 1.9 diesel.... Problema la mine e spatiul de franare.... Imi mai treb inca pe atat pt franare sau cred ca vreo parasuta....
__________________
reconditionari turbosuflante stock si upgrade
injectoare si pompe motorina stock sau upgrade
haplea is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 11:44   #34
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

eu am o singura recomandare

daca faceti curse pe strada,mergeti doar pe grupe de street(EVENTUAL LASATI LA LATITUDINEA FIECARUIA CAT DE TARE VREA SA ISI GOLEASCA MASINA)

nu are rost sa faceti si grupe de profi pt ca :
- aveti 13 grupe
- din cate stiu eu sistemul permite startul la 2 minute interval,cea ce inseamna maxim 60 de masini pe ora
- va trebuie 2 ore numai pt finale, va mai raman 4 ore pt concurs care la 60 de masini inseamna ca fiecare se da de maxim 4 ori si din 60 de masini - 39 sunt pe podium care mi se pare aiurea,daca ve-ti avea mai multe masini riscati ca fiecare sa nu se dea mai mult de 2 ori si dupa aia o sa iasa discutii ca ce si cum.......................

mai departe faceti cum vreti,dar la capitolul grupe este ceata completa,si asta nu e bine deloc.
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 11:55   #35
alexone

Stage 5
 
alexone's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[Suzuki]
[BMW]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
eu am o singura recomandare

daca faceti curse pe strada,mergeti doar pe grupe de street(EVENTUAL LASATI LA LATITUDINEA FIECARUIA CAT DE TARE VREA SA ISI GOLEASCA MASINA)

nu are rost sa faceti si grupe de profi pt ca :
- aveti 13 grupe
- din cate stiu eu sistemul permite startul la 2 minute interval,cea ce inseamna maxim 60 de masini pe ora
- va trebuie 2 ore numai pt finale, va mai raman 4 ore pt concurs care la 60 de masini inseamna ca fiecare se da de maxim 4 ori si din 60 de masini - 39 sunt pe podium care mi se pare aiurea,daca ve-ti avea mai multe masini riscati ca fiecare sa nu se dea mai mult de 2 ori si dupa aia o sa iasa discutii ca ce si cum.......................

mai departe faceti cum vreti,dar la capitolul grupe este ceata completa,si asta nu e bine deloc.
Mare dreptate ai Gaju.
Eu vreau sa particip dar nu stiu daca pot lasa interiorul acasa sau nu.
Ar trebui precizat clar daca se poate da jos sau nu.
In regulament nu se specifica nimic de usurarea masinilor deci teoretic fiecare face ce vrea.
Asteptam o lamurire din partea organizatorilor.
Multumim!

P.S.: din cate stiu la Pitesti clasamentul se face din timpii obtinuti, nu cu finale ...
__________________

Oltcit 11 Club | Oltcit 11 RM | Dacia Supernova Clima 1.4 MPI | Opel Vectra Z22SE | Fiat Coupe 2.0 20V | Suzuki 750 GSXF | BMW E30 coupe 2.5 12V | BMW E30 coupe 2.5 24V | BMW E36 coupe 2.0 24V | BMW E36 318i cabrio | BMW E46 318i | BMW E30 coupe S50B30 | Mazda 323 coupe
www.streetlegal.ro
BBS - born to burn

Last edited by alexone; 30-08-11 at 11:58.
alexone is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 12:21   #36
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

pai asta ziceam si eu

sa dai copy&paste e simplu

daca tot vor sa o faca,si Pitestiul are ceva traditie ,sa fie atenti la detalii

eu le-am dat un sfat,ei aleg ce si cum.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 19:02   #37
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

din cum ii stiu pe organizatori n-or sa se uite sa vada daca-s usurate sau nu...
pana la urma masinile sunt pregatite de liniutze. asta-i un aspect de care se poate tine cont doar personal.

am inteles ca mansa a 3-a vor fi libere ca si anul trecut.

si revin la capitolul asigurari: in regulament se specifica la pct. 3 documentele necesare (cerere inscriere, permis, talon). deci astea se verifica. Pct 4 in care face precizare la Itp si asigurare este mai mult pt obtinerea aprobarilor de catre primarie, DJSA etc. cel putin asta am inteles de la organizatori. cine e interesat poate suna sa afle sigur

pt clasa profi tre sa fie min 5 masini
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 19:27   #38
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Asta da raspuns

Altii incearca de un 1 an de zile sa ii educam spre spiritul de castigare a competitiei prin lupta directa pe pista fara matrapalzacuri si voi ii indemnati la fentat cum ca ORGANIZATORII nu se uita

Care va diferenta dintre Street si Profi

Voi realizati ce discuții o sa starniti?
gaju is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 19:30   #39
xfactor

Stage 5
 
xfactor's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Cristi da-le pace!
xfactor is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 21:20   #40
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Quote:
Originally Posted by xfactor View Post
Cristi da-le pace!
Asa ar fi cel mai bine
kimi is offline   Reply With Quote
Old 31-08-11, 10:18   #41
alcool

Stage 3
 
alcool's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 81
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
[VW]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

hai ca poate va fac si eu o vizita!!
alcool is offline   Reply With Quote
Old 31-08-11, 11:54   #42
59AFA

Stage 5
 
59AFA's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 978
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Cursele gen Pitesti si Slatina mi se par o ofensa adusa echipei DRE !
Daca tot organizati pe strada , organizati in sistemul vechi ,Legal Racing , care se preteaza la cursele de genul asta .Lasati sistemul asta de cronometrare balta , ca mai mult va incurca si creaza discutii.
Gaju se chinuie sa ridice nivelul curselor din Romania iar voi ce faceti ? Va bagati picoarele in munca lui cu evenimente care nu starnesc altceva decat discutii , ca in anii precedenti . Bafta .

P.S. Cum sa ceri itp si asigurare la o masina de curse ? )))
Incurajam lumea sa isi faca masini de curse si sa participe cu ele doar la evenimente sau ne intoarcem in trecut si iesim noaptea pe strada , ca avem 400 cp , asigurare si itp )))
__________________
--------------------------------
Renault Clio 1.5 dci
Renault Megane II 1.9 dci
Renault Clio Sport 2.0 16v

--------------------------------

Last edited by 59AFA; 31-08-11 at 12:03.
59AFA is offline   Reply With Quote
Old 31-08-11, 12:09   #43
TOBA^

Vicepresedinte Anonymous MotorSport

Stage 5
 
TOBA^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

cam asa e !!!!e greu sa treci in palmares timpul scos la o cursa de strada...mai bine grupele LR !!!nu ar mai fi discutii !
TOBA^ is offline   Reply With Quote
Old 31-08-11, 12:31   #44
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

hai ca am ajuns unde nu trebuie

din partea mea sa organizeze pe ce sistem vor ei,dar sa o faca CLAR si dupa reguli bine stabilite SI CARE SUNT RESPECTATE

ma dispera cat de repede schimba unele chestii vizavi de buna organizare

ps : fiind un circuit stradal,te supui regulilor care sunt aplicate pe strazi.
de aia am recomandat folosirea doar de categorii street,daca vine unu cu o masina care nu e in regula cu actele si pateste ceva,sa nu uite ca e sub incidenta legisltatiei rutiere.

asta e , sunt facute sa fie la numar,fara nici o treaba cu starea curselor de fapt sau cu evolutia/involutia lor.

fiecare organizeaza,CONCURENTII ALEG.

Last edited by gaju; 31-08-11 at 12:35.
gaju is offline   Reply With Quote
Old 31-08-11, 14:53   #45
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 10 septembrie 2011 - 402 m @ Pitesti

Nu stiu de unde s-a nascut polemica asta...dar pentru mine e simplu. Departajarea se face dupa cilindree si nu spune nimeni ca tre sa ai sau nu masina usurata. Toate intra in aceeasi oala....fie ca au sau nu banchete sau alte chestii. Nu o sa fie profi sau street.
Faza cu cronometrarea am mai dedus-o si anul trecut....ca sa ai aprobarea necesara tre sa bagi pe cineva la inaintare..... si ca sa il bagi tre sa te folosesti de cronometrare nu?
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -