Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 12-07-11, 10:28   #316
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Cu BMW-ul 335i alb are cineva vreun filmulet ?
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 10:39   #317
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

si mult asteptatii timpi

in sheet-ul timpi sunt toti timpii din concurs inclusiv finale si superfinale.
Attached Files
File Type: rar tulcea 10 iulie.rar (36.4 KB, 306 views)
gaju is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 10:57   #318
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

mersi .... mi-ai facut ziua putin mai buna.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 11:49   #319
Radu.

Stage 5
 
Radu.'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 569
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

A, si felicitari pentru ideea cu "omuletul" michelin
Radu. is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 12:22   #320
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
si mult asteptatii timpi

in sheet-ul timpi sunt toti timpii din concurs inclusiv finale si superfinale.
mc k m-ai botezat te tin minte de paste ...nui prob

PS: nota 10 pt orgaizare si tot asa de acum inainte
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 12:48   #321
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

hai sa revenim la curse

nu vreau sa fiu carcotas,dar la multa lume am remarcat reglarea deficitara a suspensei.

din pct meu de vedere este foarte importanta pt a putea avea o plecare f buna.

lasand la o parte integralele,as face un mic top al 60 ft(primii 18 metri),ca si aproximare se poate calcula ca 0,1 sec castigate din 60 ft se dubleaza la final

1,82 sec - 60 ft - Nebunu - bmw 325 turbo,tractiune RWD cu ceva michelin de coasta , echivalent a 225 f uzate primite cadou de la cineva,care vroia sa le arunce la gunoi.
1,87 sec - 60 ft - Squid - bmw m3,tractiune RWD cu ceva Yokahama
1,89 sec - 60 ft - Scorpio - vw golf,tractiune RWD cu semislick Toyo parca
1,91 sec - 60 ft - Porno Kitty - bmw m3 turbo,tractiune RWD,slick MT et street
1,99 sec - 60 ft - Skoda Silviu ,tractiune FWD,slick Michelin fara autoblocant

in rest foarte multi timpi de 2 sec,dar multi dintre ei puteau fi scazuti serios daca reusesc un setup la suspensie impreuna cu o guma aderenta care sa aiba presiunea optima

daca o sa lucrati la acest aspect,vezi avea surprize f mari in continuare

mai jos ,gasiti o poza cam cum ar trebuie sa fie o masina in pozitia de lansare(daca mai are cineva cu Sunny-ul de Galati sau cel de la Exelisis)
poza e singura care am gasit-o si reflecta ce am scris mai sus.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	plecare.jpg
Views:	297
Size:	43.7 KB
ID:	2081094  
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 13:07   #322
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Dupa mine pentru masinile FWD ar trebui facute urmatoarele:

- suspensia pe spate tre sa fie batz (nici chiar sudata) si cea pe fatza sa permita doar o mica miscare sus jos ca sa elimini efectul de "tzopiala" (eventual coilovere cu reglaj pe duritate si inaltime)

-de asemenea gasirea presiunii optime in cauciucurile fata (in functie de cata greutate ai pe puntea fata)

- cauciucurile pe spate trebuie umflate mai mult pentru a nu permite lasarea masinii din talonul cauciucului

- bucsi poliuretanice

- LSD

- plecarea cu ambreajul putin patinat (folosirea franei de mana la plecare)

- si cel mai important : slickuri sau semislickuri (nu le cumparati si veniti cu ele noi la curse. au o pelicula protectoare care trebuie "uzata" )

Eventual masina ridicata de fund nitel (nu prea mult ca la viteza mare o sa fiti pe toata "strada")


parerea mea

Last edited by t@uru; 12-07-11 at 13:10.
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 14:38   #323
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

mersi boss
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 16:13   #324
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Quote:
Originally Posted by t@uru View Post
Dupa mine pentru masinile FWD ar trebui facute urmatoarele:

- suspensia pe spate tre sa fie batz (nici chiar sudata) si cea pe fatza sa permita doar o mica miscare sus jos ca sa elimini efectul de "tzopiala" (eventual coilovere cu reglaj pe duritate si inaltime)

-de asemenea gasirea presiunii optime in cauciucurile fata (in functie de cata greutate ai pe puntea fata)

- cauciucurile pe spate trebuie umflate mai mult pentru a nu permite lasarea masinii din talonul cauciucului

- bucsi poliuretanice

- LSD

- plecarea cu ambreajul putin patinat (folosirea franei de mana la plecare)

- si cel mai important : slickuri sau semislickuri (nu le cumparati si veniti cu ele noi la curse. au o pelicula protectoare care trebuie "uzata" )

Eventual masina ridicata de fund nitel (nu prea mult ca la viteza mare o sa fiti pe toata "strada")


parerea mea
Scuze ca ma bag, dar iata ce am gasit de setarea suspeniei pentru drag.

"If you want to go drag racing in a rear wheel drive car then you want the back of the car to squat off the line to maximise weight transfer to the rear and therefore onto the rear tyres. This maximises traction and helps prevent wheel spin. To achieve this you would soften the rear dampers to allow faster compression. If you had the rear dampers set to hard, as you might run the car on a race track, then the car would be less inclined to squat so traction would be reduced. Conversely, if you want to go drifting and are finding it hard to break traction and are having problems with understeer then making the rear dampers harder will help reduce traction whilst making the front dampers softer will give greater front traction. This will make the rear of the car looser whilst minimising understeer thus altering the vehicles handling characteristics more towards drift than drag, road or track".
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 16:21   #325
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Scuze ca ma bag, dar iata ce am gasit de setarea suspeniei pentru drag.

"If you want to go drag racing in a rear wheel drive car then you want the back of the car to squat off the line to maximise weight transfer to the rear and therefore onto the rear tyres. This maximises traction and helps prevent wheel spin. To achieve this you would soften the rear dampers to allow faster compression. If you had the rear dampers set to hard, as you might run the car on a race track, then the car would be less inclined to squat so traction would be reduced. Conversely, if you want to go drifting and are finding it hard to break traction and are having problems with understeer then making the rear dampers harder will help reduce traction whilst making the front dampers softer will give greater front traction. This will make the rear of the car looser whilst minimising understeer thus altering the vehicles handling characteristics more towards drift than drag, road or track".
Omul vorbea de tractiune fatza...nu spate
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 16:25   #326
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

spectacol pe pista

ap1

- new entry Dragut Costin cu M3 care a spart rau de tot recordul de la 13,9 la 12,9,o masina f buna pt aceasta grupa
- bun venit lui Madalin cu ursul de Prahova,promite mult
- ii astept atat pe Radu cat si pe Bogdan data viitoare la profi,pot mult mai mult aici decat la street
- f incantat de aparitia lui Dinu Cristian cu un proiect low-budget , Vw Golf I cu motor central de audi , 2,8 cmc - 193 de cai la origine,tractiune spate,ca si plecare pot sa va spun ca a fost prima masina care a facut un pic de whellie la noi, si pe viitor ar fi ncesar un whellie-bar,ca si plecari e destul de bomba, a scos constant 1,9 60 ft,mai e de lucru la aerodinamica,dar cand va fi cat de cat okay,va face probleme

ap2

- pot sa zic un sg lucru : Ghittaaaaa Sillvvvviiiiiuuuuuuuuuuuuuu !!!bravo lui, a juns la 11,6 si cu niste investitii in masina sunt sigur ca poate pana la sf anului un HIGH 10'
- ma bucur pt Cipri cu M3 ca in sfarsit a coborat sub 13 ' , la fe si pt Razvan care a reusit un 12,2( poate alte gume si ceva mai ingust pe spate ar intra in 11 ' )
- am promis o lada de bere V8 ( Musculescu Florin ) m-a disperat la capitolul 60 ft,merge constat 2,0x, l-am intrebat : ai LC ? raspuns nu, ma duc la el si SURPRIZA : nici macar turometru care sa indice corect

ap3

- nu credeam ca la un timp de 9,06 am sa spun : cam putin
- 8,881 era un timp la care anul asta nici macar nu indrazneam sa visez,Bravo Theo&Crew,sincer cred ca mai poate mai jos,nu mult dar mai poate
- MUU - din pacate nu are stres(motivatie) sa traga tare de masina,e un loc 2 asigurat pt el,daca nu se va plafona prea mult si sa devina prea sigur de el
- surpriza faina a lui Nebunu(best 60 ft la tractiune pe o axa)
ps : as dori sa incetati cu supozitii ca este ajutat de DRE,face parte din echipa,dar cursa e cursa si concurentul e concurent
- felicitari lui Ionut pt noul record personal,si plus ca a plecat cu masina pe roti
- nu sunt sigur,dar parca si Calin a reusit record personal

ap 4

- NO COMMENT :

- Igor - 1100 cai,Theo - 1300 cai,Ghita 900 cai,Florin 900 de cai,Porno Kitty aprox 700-750,Bobi Mom - 600,Iuhasz - 800 cai,Iulica - nu stiu dar si el e peste 500 cai,Catalin ma gandesc si la el peste 450 de cai

- de curiozitate am calculat : PESTE 7250 DE CAI

- Igor - pacat ca nu a gasit plecarea,dar 9,07 e un nou inceput
apropo a spart treapta 2 si 3 in superfinala, a provocat la un nou duel Pulsaru de la Exelisis
- Theo - a reusit 10,17 dar pe un soft light, pe cel agresiv,cutia nu a facut fata,intrand in protectie,dar este timp
-Florin - under 10', probabil caldura si presiunea atm au contat enorm,la Arad astept macar un 9,6 de la el
- Ghita - 10,14 - fata de 10,44 suna bine,sunt convins ca la urmatoare cursa face 9+

URSI TURBO - cat cuprinde,Ionut la prima cursa a devenit cel mai rapid BMW cronometrat de la noi,daca il lasam pe Golum afara(poate sa ramina si Bmw,dar si dragster) cu 11,25 fata de 11,33 a lui Domy,care se pare ca isi termina si el masina pt Arad
- duel aprig Bobi Mom vs Iulian 11,9 vs 11,8
- Catalin mai trebuie sa umble pe la masina pt tine pasul cu "retromobilele"

Audi rs6 - cata - 10,9 fata de 11,7 suna cu totul diferit,a inceput ziua cu 11,4 dar a ajuns unde a trebuit

ap5

-multi au ras,zambit dar uite ca Haplea a coborat sub 13 cu 2,3 60 ft
12,9 era parca record national anul trecut
- Masimo - a gasit o portita si a profitat de ea,la anul va fi trecut in regulament ,pina una alta NOU RECORD NATIONAL 12,7 , bravo Liviu
- iulica - i-am promis 30 de runuri la inceput ,a facut 10 pe slick,pe semislick,doar pe lipici si in sfarsit nu a spart nimic

APROPO - in afara de un Passat care a bubuit ceva la motor in primul run,nici un abandon...........


am sa revin mai tarziu si cu rubrica street,unde au fost f multe surprize
gaju is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 16:37   #327
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Quote:
Originally Posted by cstavaru View Post
Omul vorbea de tractiune fatza...nu spate
Corect, my bad.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 18:17   #328
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Quote:
Originally Posted by alex66six View Post
felicitari echipei ppr! bravo dop! au facut treaba buna!
bravo rata! 12.3 e un timp foarte bun!
felicitari DRE!
Multumim frumos frate,te asteptam cat mai repede printre noi.

Rezultatul banuiesc ca l-ai afla = 8 cupe!!!
KENZO is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 18:39   #329
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

KENZO, dude te rog io mult, de acuma incolo la curse, te rog opreste`te cand iti fac semn inainte de aliniere nu incerc sa opresc lumea de dragu lelii, ci are nevoie si Cristi de timp pana introduce numerele de concurs in sistem si sa dea drumu la semafor, si daca, concurentii se aliniaza se da peste cap toata treaba acol no offence sau ceva...felicitari pt participare si rezultat!
__________________
Vand Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC, 125cp :

https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post5624650
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 18:49   #330
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: 10 IULIE - Tulcea - etapa 4 campionat DRE (Amanata din 3 in 10 datorita prognozei

Ms!Ok..de acum plec direct,din burn continui cursa))))

Nu se va mai intampla,promit,doar ca...eram prea excitat de startul ala)
KENZO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -