Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 04-06-11, 11:42   #1
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default 19 IUNIE - 402.33 m accelerare Slatina - ANULATA

Pentru ca realmente poate fi considerata o noua manifestare sportiva, am preferat sa deschid un nou topic, pentru a va anunta oficial ca:
Duminica 19 IUNIE 2011 se organizeaza la SLATINA
cursa de accelerare pe 402.33 m, cronometrata, dupa regulamentul "DragRacing Events"

Ieri am vizionat impreuna cu reprezentatul Politiei Rutiere Slatina, traseul ales ca pista de concurs pe str. Cireasov, intre intersectiile cu strazile Crisan respectiv B.dul A.I.Cuza (Piata Garii) si am constatat ca santul tehnologic pentru montarea noii magistrale de apa, cu latime de aprox 1.2 m situat exact in axul soselei (cu latime totala de 15 m), este complet astupat cu beton la nivelul carosabilului asfaltat.
Pentru ca aceasta zona va fi o zona interzisa concurentilor, delimitand centrul pistei de accelerare (va fi semnalizata cu anvelope, prin aceata zona trecand si cablurile tehnologice ale instalatiei de cronometrare), faptul ca este betonata, deci cu un alt coeficient de aderenta fata de zona asfaltata, nu va influenta negativ calitatile zonei de accelerare.
Deasemenea, tinand cont de calendarul sportiv al acestei perioade:
- 02 / 04 iunie = Prime Yalta Rally - Ucraina
- 04 / 05 iunie = Etapa II Indemanare - Carrefour Colentina
- 11 iunie = Etapa V V.T.M. - memorial Eugen Ionescu Cristea - Teliu
- 11 iunie = Etapa III DragRacing Events + Central European Championship - Satu Mare
- 16 / 19 iunie = Acropolis Rally - Grecia
- 17 / 18 iunie = Raliul Argesului - Pitesti,
... am considerat ca dupa ce se deruleaza etapa de campionat national de raliuri de la Pitesti, iubitorii motorsportului se pot delecta la sfarsitul saptamanii (duminica 19 iunie), ca participanti sportivi sau spectatori, la o etapa absolut noua de accelerare la Slatina, atat ca locatie de concurs, cat si ca mod de desfasurare.
Principala noutate (pe langa pista de intrecere), o constituie sistemul de cronometrare (celule ce comanda soft precizie 1/1000 sec), sincronizate cu START electronic cu semafor, tip "pom de craciun". Intreg sistemul este automatizat, functionand in bucla de 30 de sec., interventia arbitrului ne fiind posibila, decat in caz de forta majora, pentru oprirea temporara a procedurii de START.
Voi reveni in urmatoarele postari cu precizari la regulamentul particular, locatia si programul efectiv de desfasurare a evenimentului
raulllamboiu is offline  
Old 04-06-11, 13:00   #2
TOBA^

Vicepresedinte Anonymous MotorSport

Stage 5
 
TOBA^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Cronometrarea este asistata de catre echipa Drag Racing Event?
TOBA^ is offline  
Old 04-06-11, 14:56   #3
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by TOBA^ View Post
Cronometrarea este asistata de catre echipa Drag Racing Event?
NU ... desi am colaborat informational cu GAJU si echipa, este un sistem propriu de cronometrare care respecta prescriptiile FIA Drag Racing, mai putin informatiile de la 60FT si 660 FT (66FT inainte de SOSIRE) din lipsa momentana a fondurilor pentu inca 4 celule cu senzorii receptori si echipamentul auxiliar aferent.
Asa cum am promis, in postarile ulterioare am sa dau toate detaliile tehnice si lamuririle suplimentare privind modul de desfasurare a etapei.
Vreu totusi sa precizez un aspect important:
- noi, aici la Slatina, nu avem forta financiara, experienta si dotarea echipei DragRacing Event, ci doar o pasiune pentru sportul auto echivalenta. Ceea ce ne propunem este sa fim demni de postura de esalonul II al acestui campionat de accelerare din Romania, sa evoluam vizavi de ei, sa oferim posibilitati de antrenament pentru consacrati si de afirmare pentru incepatori si poate intr-o buna zi sa devenim o locatie alternativa pentru o etapa (sau mai multe) de "national"
raulllamboiu is offline  
Old 04-06-11, 15:04   #4
privat4u2

Stage 5
 
privat4u2's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Presupun ca o sa postati si grupele.Multumesc!!!
privat4u2 is offline  
Old 04-06-11, 15:11   #5
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by privat4u2 View Post
Presupun ca o sa postati si grupele.Multumesc!!!
cursa de accelerare pe 402.33 m, cronometrata, dupa regulamentul "DragRacing Events"


grupele ca grupele dar ce ne facem cu caldura ca ne omoara motoarele.ar fi bine cat mai de dimineata inceperea concursului dar asta decideti voi.
JimGod is offline  
Old 04-06-11, 15:13   #6
privat4u2

Stage 5
 
privat4u2's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by JimGod View Post
cursa de accelerare pe 402.33 m, cronometrata, dupa regulamentul "DragRacing Events"


grupele ca grupele dar ce ne facem cu caldura ca ne omoara motoarele.ar fi bine cat mai de dimineata inceperea concursului dar asta decideti voi.
Venim cu saci de gheata la noi....o sa ne descurcam noi cumva:P
privat4u2 is offline  
Old 04-06-11, 15:15   #7
mecarm

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 452
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Sa inteleg ca ati schimbat locatia???Poate ne pui si o filmare cu lungimea soselei si spatiul de franare.Era bine daca aveati sistemul de cronometrare al lui Gajul...daca tot sunt la indemana(in Romania) nu inteleg de ce nu profitati de ea(cronometrare profi).Faceti un efort si incercati sa aduceti o cronometrare profi....sau vreti la start Solenta vs Super Nova si Cielo vs Logan????Sa ma scuze posesorii lor !
mecarm is offline  
Old 04-06-11, 16:34   #8
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Care este largimea unei benzi de concurs?
Cat de mare este distanta de franare?
Franarea este in linie dreapta?
scorpio GL is offline  
Old 05-06-11, 00:06   #9
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by mecarm View Post
Sa inteleg ca ati schimbat locatia???Poate ne pui si o filmare cu lungimea soselei si spatiul de franare.Era bine daca aveati sistemul de cronometrare al lui Gajul...daca tot sunt la indemana(in Romania) nu inteleg de ce nu profitati de ea(cronometrare profi).Faceti un efort si incercati sa aduceti o cronometrare profi....sau vreti la start Solenta vs Super Nova si Cielo vs Logan????Sa ma scuze posesorii lor !
Ma tem ca esti putin nedrept daca ne cataloghezi deja "provinciali".
Este adevarat ca nu avem o instalatie profesionala "PortaTree Timing System - Eliminator super 2000" made in U.S.A, dar asta nu inseamna ca nu cunoastem rigorile unei curse de accelerare cu ET-uri in jurul lui 10.00, si ce nivel de precizie implica cronometrarea.
Cum am precizat in postul anterior, dorim sa fim demni de esalonul II al baietilor lui Gaju, nu egalii lor.
Asta nu inseamna insa ca nu dorim la START si alte masini in afara de Solenta, Super Nova, Cielo sau Logan; acceptam insa suspiciunea voastra (atata timp cat este constructiva si mai ales exprimata sportiv) si asteptam masinile de "grupa mare" dupa ce va veti convinge ca incercam sa ne ridicam la un nivel profesional.

Cat priveste traseul, cateva precizari (am atasat o schita):
Pista propriuzisa de concurs, care va fi oprita circulatiei publice pe 19 iunie intre orele 9.00 si 14.00, se compune din doua tronsoane, cu latimea de 15 m (bulevard cu doua benzi pe sens, fara rigola de separare sensuri):
1. - o portiune dreapta, perfect aliniata de: 893 m
2. - un segment deviat la aprox. 38 grd dr. de: 166 m
Configuratia zonei de concurs va fi urmatoarea:
pe tronsonul 1.
- 45 m = zona de START
- 403 m = zona de accelerare
- 455 m = zona franare preliminara
pe tronsonul 2.
- 166 m = zona de franare totala (pe aceasta zona, fiind deviata de la traiectoria principala, cele doua masini se vor alinia pe bada dreapta in sensul cursei pentru a intra in bucla de revenire - va fi bine semnalizata si supravegheata de comisari de traseu)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Circuit   ACELERARE Slatina 2011.kmz.jpg
Views:	248
Size:	144.8 KB
ID:	2031508  

Last edited by raulllamboiu; 05-06-11 at 00:25.
raulllamboiu is offline  
Old 05-06-11, 08:43   #10
dan.moraru

Stage 5
 
dan.moraru's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 416
Member of:
[DACIA]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

O harta cum se ajunge la locatia respectiva este?
dan.moraru is offline  
Old 05-06-11, 08:46   #11
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

PRECIZARI PRELIMINARE
Regulamentul general dupa care se desfasura competitia de la Slatina, este Regulamentul DragRacingEvents, (atasat) pe care noi il recunoastem si fata de care ne vom alinia , cu modificarile impuse de pozitionarea pistei de concurs pe o artera rutiera si de lipsa unui spatiu generos pentru PARCUL de PRE/START.
Scopul declarat al competitiei noastre, este ca rezultatele obtinute de piloti la Slatina, sa poata fi luate in consideratie, ca experienta dobandita in acest tip de competitie si sa acorde prioritate la inscrierea incepatorilor in Campionatul National DragRacingEvents.
Am atasat si formularul "Cerere de Inscriere", pe care il astept in mail-ul :
raulllamboiu@yahoo.com ... pana sambata 18 iunie 2011, ora 18.00.
Inscrierile efective, se valideaza duminica dimineata la Secretariatul Concursului = Hotel ROMTIMEX intre orele 7.00 si 11.30 (cand se sisteaza primirea Cererilor de Inscriere).
Taxa de inscriere este de 100 RON.
Concursul efectiv, va incepe la ora 9.00, cu min 30 min. de antrenamente libere (functie de nr. de concurenti inscrisi pana sambata la ora 18.00, vom calcula timpul de antrenament pentru min. 1 mansa / concurent).
Calificarile (memorarea timpilor pe 402.33 m) se vor desfasura pana la ora 12.00 (in principiu incepand cu ora 9.30)
Pentru a intra in finala, concurentul trebuie sa aiba min.1 trecere cronometrata validata.
In urmatoarele postari voi da detaliile tehnice ale sistemului de cronometrare utilizat.
Attached Files
File Type: pdf Regulament DragRacingEvents 2011.pdf (120.4 KB, 50 views)
File Type: doc CERERE INSCRIERE Slatina.doc (44.0 KB, 21 views)
raulllamboiu is offline  
Old 05-06-11, 08:51   #12
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by dan.moraru View Post
O harta cum se ajunge la locatia respectiva este?
Am atasat cate un Carnet de Itinerar pentru ambele variante de intrare in Slatina pe E 574 (DN 65): 1. Pitesti si 2. Craiova (de la iesirea de pe Podul Olt)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	INTRARE Pitesti catre SECRETARIAT.jpg
Views:	123
Size:	345.3 KB
ID:	2031654   Click image for larger version

Name:	INTRARE Craiova catre SECRETARIAT pg.1.jpg
Views:	91
Size:	513.7 KB
ID:	2031655   Click image for larger version

Name:	INTRARE Craiova catre SECRETARIAT pg.2.jpg
Views:	61
Size:	279.8 KB
ID:	2031656  

raulllamboiu is offline  
Old 06-06-11, 06:32   #13
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Pentu ca va fi o etapa ce se va desfasura dupa un regulament nou, revin cu:
Precizari privind modul de clasare
In competitie vor fi doua etape distincte:
1. CALIFICARILE (memorarea timpilor pe 402.33 m) care se vor desfasura pana la ora 12.00.
2. FINALELE se vor desfasura pe sistem piramidal eliminatoriu in grila proportionata.
Pentru a intra in finala, concurentul trebuie sa aiba min.1 trecere cronometrata validata si evident acesta sa fie unul dintre primii 8 timpi de parcurgere a 402.33 m (deci la calificari, NU SE TINE CONT DE TIMPUL DE REACTIE)

Am atasat un extras cu prescriptiile grupei STREET, considerand ca marea majoritate a masinilor care se vor prezenta la Slatina, sunt din aceasta categorie. In cazul in care vor fi si masini din grupa PROFI, evident vor fi acceptate in concurs, dar functie de tipul si numarul lor, vom stabili daca pot constitui grupe separate (AP1 , AP2, ...), sau va fi o singura grupa gen clasament general.
Intentia noastra este de a asigura un numar cat mai mare de treceri pentru fiecare concurent. Pentru ca [logica cursei este obtinerea unui timp cat mai bun, nicidecum pozitia pe linia de SOSIRE, vom pune mare accent pe fluenta perechilor de masini la START.
Conform regulamentului, masinile din grupele PROFI au prioritate la START, alternand totusi cu cele din grupele STREET care sunt deja aliniate
Din acest motiv,cat si datorita procedurii de Pregatire START, care dureaza exact 30 de sec. din momentul in care s-a aprins culoarea VERDE pentru mansa anterioara, zona dintre Hotelul ROMTIMEX si intersectia cu str. Cireasov, este: Parc de Preselectie Perechi, astfel incat daca la intersectie va ajunge masina care nu are pereche, va fi intoarsa la Hotel Romtimex, lasand accesul celor care au venit pregatiti, sau va alerga „BYE”, daca situatia impune.
REFUZUL de conformare la aceasta regula, constituie motiv de excludere din concurs, fara nici o despagubire
Astept orice propunere, din partea tuturor participantilor la eveniment, pentru eliminarea la maxim a timpilor "morti" si marirea fluentei concursului.
Imi doresc mult ca la sfarsitul zilei, toata lumea sa fie relaxata si multumita (in masura in care se poate si din p.d.v. al rezultatelor), dupa o zi in care toti am pus umarul sa ne "jucam serios".
Attached Files
File Type: doc GRUPE si PROGRAM Slatina.doc (54.0 KB, 41 views)
raulllamboiu is offline  
Old 06-06-11, 09:11   #14
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Quote:
Originally Posted by mecarm View Post
Sa inteleg ca ati schimbat locatia???Poate ne pui si o filmare cu lungimea soselei si spatiul de franare.Era bine daca aveati sistemul de cronometrare al lui Gajul...daca tot sunt la indemana(in Romania) nu inteleg de ce nu profitati de ea(cronometrare profi).Faceti un efort si incercati sa aduceti o cronometrare profi....sau vreti la start Solenta vs Super Nova si Cielo vs Logan????Sa ma scuze posesorii lor !
am fost anul trecut acolo,mergem cu placere peste tot,dar datorita timpul necesar pentru montarea intregului sistem,concluzia este ca la cursele stradale e aproape imposibil de utilizat.avem nevoie de cel putin 2 x 3 ore ca sa montam,demontam intreg sistemul,lucru care scurteaza enorm timpul alocat de concurs.

asa ca va rog sa fiti intelegatori la acest aspect.
nu e ca nu se vrea,ci ca pur si simplu nu este timp necesar.

si oricum este o cronometrare,mai ales cine are de reglat la masini e numai buna,plus ca si ceilalti concurenti sunt cronometrati si este cea mai buna metoda de a trage de ei sa isi imbunatateasca timpul de reactie.(timpul de reactie fiind inclus)

plus ca cursa e cursa,indiferent ca e cronometrata sau nu,daca se pleaca in acelasi timp la ce orgolii sunt.............................
__________________

The power is HERE
gaju is offline  
Old 06-06-11, 09:32   #15
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 19 IUNIE - 402.33 m accelerare SLATINA

Pe 19 e si rally show in Pitesti.....deci raliul nu e doar pe 17 si 18. Eu unul aleg sa fiu spectator aici....desi era interesanta si o cronometrata cu cotiga. bafta tuturor!
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -