01-06-11, 16:18
|
#346
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by B66sio
13.5 am scos dupa cum spunea si mecarm in 3 trepte(daca imi intra si a 4 faceti voi socoteala ce timp scoteam).Legat de cursa cu haplea el stie f bine ca i-am spus ca sunt in teste cu jantele pe 17 si ca nu stiu exact cum o sa traga masina....legat de cursa cu Masimo a explicat deja Gaju nu mai are rost sa reiau eu.
Ps.. haplea eu am dat vreo filmare de cate ori te-am aruncat dupa sosea in decursul anilor??Eu am luat piciorul din gaz cand am vazut semaforul rosu la tine...asta ca fapt divers.
|
Cand eram cu toledo,recunosc ca doar are 1600kg dar cu ibiza niciodata cred ca te cam arunc eu...cand te-am batut in bucuresti ultima oara,ai bagat pretexte ca iti patineaza ambreajul...atunci cand mergeam spre bolintin... Cu martori in spatele nostru,de la un semafor la altul.... Te astept la orice ora vrei tu....o sa ai si surprize....Cand trageam a2a ora de tine sa ne dam iar,nu ai vrut...de ce oare? Au venit mai multi sa te faca sa reluom cursa si tot nu ai vrut...sa zici saramana ca am topit pistonul,ca ai avut bay" .....
__________________
reconditionari turbosuflante stock si upgrade
injectoare si pompe motorina stock sau upgrade
Last edited by haplea; 01-06-11 at 16:24.
|
|
|
01-06-11, 16:30
|
#347
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by gaju
ACUMA,sa revenim la discutiile mai delicate
1. cursa Masimo-Sio , ambii concurenti anticipeaza startul in sistemul piramidal
Masimo are RT -(minus) 0,3
Sio are RT -(minus) 0,1
Fiind in sistem elimatoriu,doar unul dintre concurenti merge mai departe
Datorita faptului ca Masimo a anticipat primul startul,sistemul eliminatoriu l-a considerat castigator imediat pe Sio.Acest sistem lucreaza la precizie de 0,001 secunde si nu are de unde sa stie ca peste 0,2 secunde si celalalt concurent va anticipa startul.
Nu exista curse repetate in sistemul eliminatoriu.
2. bmw campina - grupa S2
au venit mai multi la mine sa imi spuna ba de gume,ba de interior
NICI UNUL NU A FACUT CONTESTATIE!!!!
am mers la el,nu avea bacheta pe spate,l-am rugat sa si-o puna,in caz contrar va fi descalificat.Mai departe,noi nu dorim sa fim politisti(ganditi-va ce inseamna sa verifici mereu 100 de masini),daca vedeti va rugam sa faceti contestatii.
gumele sunt perfect regulamentare
ca are motor de 3.5 sau 2,5 sau 2,8 e strict problema lui,daca se adevereste ca are motor de 3,5 va garantez ca nu il mai primesc la cursele unde DRE este implicata(PS : poate a-ti observat ca Tigra de la S1 de anul trecut acum a fost la S2,asa ca fapt divers ca sunt unii care se mai si indreapta ca si metoda de a concura cinstit)
3.incadrarea grupe
aici am incadrat din greseala BMW M3 portocaliu,cu nr concurs 303 la AP3 in loc de AP2,ne cerem scuze pt acest lucru,l-am realizat doar in sistemul eliminatoriu unde era prea tarziu sa mai schimbam ceva.
totusi,putea sa vina si el la noi sa ne "traga de urechi" ca am gresit la fel cum a facut si concurentul cu nr 207 (Opel Astra) care a fost la AP2 si dupa aia a fost mutat la AP1
am mai gresit si nr de concurs,dar s-au rezolvat toate,cu un pic de rabdare.
GRESEALA ESTE OMENEASCA,MAI GRESIM SI NOI,DAR VOM RECUNOASTE DACA AM GRESIT,nu mi-e rusine de absolut nimic pe aceasta lume.Totusi,nu vom purta discutii la cald,pe diferite tonalitati si va rog sa intelegeti acest lucru.
4.benzile de lipici
nu au dat randamentul care trebuia,sprea seara au inceput sa fct cat de cat,important e ca s-a facut stratul de baza BETON,LIPICI,GUMA si la urmatoarea etapa va fi asa cum trebuie
tin sa reamintesc ca gumele de strada nu au nici un randament pe acest benzi
vreau sa multumesc si eu tuturor care ne-au ajutat la desfasurarea acestei etape si au muncit alaturi de noi.
|
ai perfecta dreptate fata de ursul ph-69-smg - anul trecut am avut motor de 3500 si nu aveam nici o sansa - acum are motor de 2.524v. probabil trebuia sa anunt pe toti participantii k am pus un alt motor. apropo de bancheta am dat explicatiile de rigoare mai sus. bafta.
__________________
Condusul e ca si dragostea: intai te dai pe doua trei harburi si apoi ramai pe BMW...
|
|
|
01-06-11, 17:06
|
#348
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [RENAULT] [4Rally]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by gaju
CARE E?
|
ca de obicei sebastian arunca pastila si pe urma dispare....
sebi si cateva pagini in urma ai insinuat ceva si te-am rugat sa dezvolti ideea.
ps.si tacerea e un raspuns
avand in vedere ca ai o varsta si o vechime in lumea curselor ai face bine sa argumentezi toate afirmatiile pe care le faci,nu doar sa pui paie pe foc.
__________________
|
|
|
01-06-11, 17:36
|
#349
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Ca de obicei atrag atentia unor aspecte care e bine sa fie corecte si clare.
Am dat amanunte despre unul din aspectele la care ma refeream in privat.
Dupa cum se vede nu critic nu dau cu parul, insa cer sa fie obiectivitate.
Am gresit cu ceva?
|
|
|
01-06-11, 17:55
|
#350
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 604
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Sinergia faptelor si meandrele concretului
|
|
|
01-06-11, 17:57
|
#351
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by VooN
Sinergia faptelor si meandrele concretului
|
Ai soft? Nu vrei un soft?
|
|
|
01-06-11, 18:31
|
#352
|
Stage 2
Join Date: Feb 2010
Posts: 49
Member of: [PORSCHE]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by radubmw
ai perfecta dreptate fata de ursul ph-69-smg - anul trecut am avut motor de 3500 si nu aveam nici o sansa - acum are motor de 2.524v. probabil trebuia sa anunt pe toti participantii k am pus un alt motor. apropo de bancheta am dat explicatiile de rigoare mai sus. bafta.
|
nu te supara ca-ti atrag atentia ,,,dar nu mi se pare normala deloc atitudinea ta . te rog sa iti amintesti ca nu am protestat deloc , cu toate ca era clar ca ceva nu este in regula , ba mai mult ,,,,AM AFLAT DE MOTORIZAREA MASINII TALE.
o singura intrebare vreau sa-ti adresez "de la volanul unui porsche care are motor de 2.7 si 24v amplasat central , volanta usurata , ambreiaj sport , evacuare completa si admisie schimbate " ,,,,dar care scoate 14 secunde pe 402 metri si pleca de pe loc mai bine decat orice masina din clasa ei .
intrebarea este : CAM CE TIMP AI FI SCOS DACA PRIN ABSURD AI FI AVUT PE MASINA MOTORUL DE 3.5 ?
...probabil undeva pe la 12 secunde ?
ps : nu sunt frustrat , nu sunt nici fericit ca ai furat startul si am castigat eu locul 1 ,,,,vreau doar sa intelegi ca daca o sa trisez si eu ..si daca pun motor de 3.6 pe boxster-ul meu ..SI NU VA ANUNT ,,,, TE ASIGUR CACI NU VA AVEA NIMENI VREODATA SANSA SA MA BATA PE 402 METRI LA GRUPA S2!
mi-ar placea sa fiti mult mai fair play tu si prietenul tau din PH care are un urs galben la avatar si care am vazut ca-ti ia apararea intr-un mod care poate fi considerat ironic de unii concurenti ai grupei S2 pe care tu i-ai eliminat fara ca ei sa aiba vreo sansa si care , majoritatea lor sunt useri 4tuning si citesc si ei thread-ul asta.
mi-ar fi placut sa nu existe discutia asta , dupa cum bine remarci oricum nu eu am inceput-o.
daca o sa continui in acelasi mod , iti pregatesc eu un timp de 13.5 ...si poate ne intalnim mai devreme si nu mai iei nicio cupa . ar fi frustrant sa nu urci pe podium la S2 tinand cont de masina pe care o conduci.
succes in viitor DRE , dupa parerea mea a fost cea mai reusita etapa (cel putin pentru mine!) .
|
|
|
01-06-11, 18:41
|
#353
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,727
Member of: [2 Roti] [4Rally] [Opel]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by florinoana
nu te supara ca-ti atrag atentia ,,,dar nu mi se pare normala deloc atitudinea ta . te rog sa iti amintesti ca nu am protestat deloc , cu toate ca era clar ca ceva nu este in regula , ba mai mult ,,,,AM AFLAT DE MOTORIZAREA MASINII TALE.
o singura intrebare vreau sa-ti adresez "de la volanul unui porsche care are motor de 2.7 si 24v amplasat central , volanta usurata , ambreiaj sport , evacuare completa si admisie schimbate " ,,,,dar care scoate 14 secunde pe 402 metri si pleca de pe loc mai bine decat orice masina din clasa ei .
intrebarea este : CAM CE TIMP AI FI SCOS DACA PRIN ABSURD AI FI AVUT PE MASINA MOTORUL DE 3.5 ?
...probabil undeva pe la 12 secunde ?
ps : nu sunt frustrat , nu sunt nici fericit ca ai furat startul si am castigat eu locul 1 ,,,,vreau doar sa intelegi ca daca o sa trisez si eu ..si daca pun motor de 3.6 pe boxster-ul meu ..SI NU VA ANUNT ,,,, TE ASIGUR CACI NU VA AVEA NIMENI VREODATA SANSA SA MA BATA PE 402 METRI LA GRUPA S2!
mi-ar placea sa fiti mult mai fair play tu si prietenul tau din PH care are un urs galben la avatar si care am vazut ca-ti ia apararea intr-un mod care poate fi considerat ironic de unii concurenti ai grupei S2 pe care tu i-ai eliminat fara ca ei sa aiba vreo sansa si care , majoritatea lor sunt useri 4tuning si citesc si ei thread-ul asta.
mi-ar fi placut sa nu existe discutia asta , dupa cum bine remarci oricum nu eu am inceput-o.
daca o sa continui in acelasi mod , iti pregatesc eu un timp de 13.5 ...si poate ne intalnim mai devreme si nu mai iei nicio cupa . ar fi frustrant sa nu urci pe podium la S2 tinand cont de masina pe care o conduci.
succes in viitor DRE , dupa parerea mea a fost cea mai reusita etapa (cel putin pentru mine!) .
|
Te salut ....... https://forum.4tuning.ro/attachment.p...1&d=1304628064 aceasta este inima ursului ...anul trecut tot din campina a mers un urs 14.1 stock doar golit.....o sa aveti o mare surpriza cursa urmatoare de la tulcea ... inca un urs facut la campina
|
|
|
01-06-11, 18:47
|
#354
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
asta e motorul pe care l-a avut masina inainte......
uite si data anuntului de cand e pus la vanzare de DANY....
a renuntat la 3,5 pt ca nu il avantaja la incadrarea in grupe.....
pe 31.05 inca nu se daduse....deci exclus ca masina sa mai aiba 3,5....
ne pare rau ca o vechitura de urs a scos un timp mai bun ca al tau....
sal....
mister elucidat....
https://forum.4tuning.ro/641-piese-bm...axa-shric.html
__________________
contact 0766-671407
Last edited by jakal; 01-06-11 at 18:50.
|
|
|
01-06-11, 18:47
|
#355
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Pe topicul asta degeaba va certati in legatura cu ce a fost si ce nu.Faceti reclamatia la timpul potrivit pentru ca acum nu are nici o valoare si cei care se cearta devin ridicoli.
Referitor la timpii din S2 scosi, daca va uitati la ce s-a scos anul trecut nivelul a scazut foarte mult.Nici o masina dintre primele clasate anii trecuti inca nu a fost prezenta la start, si crede-ma, ca nu ai nici o sansa cu 3.6-le pe langa S2000-ul preparat din vara trecuta si alte cateva rachete care nu au aparut inca.
Ca sa combatem cheatingul propun ca cei descoperiti sa fie exclusi din toate competitiile DRE macar pe anul in curs, dar sa fie o decizie argumentata la fata locului cu martori.Bucurati-va ca totul a fost foarte cursiv, conditii de concurs la care acum ceva timp nici nu visam si o vreme care a tinut cu noi.Bafta la tunat si fair play.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
01-06-11, 18:48
|
#356
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 604
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by negoitacata
anul trecut tot din campina a mers un urs 14.1 stock doar golit.....
|
Sa nu exageram totusi cu stock-ul ala...
Referitor la motorul de 3.5 - dc il avea pe ala nu cred ca prindea podiumul
|
|
|
01-06-11, 18:52
|
#357
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 294
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by florinoana
nu te supara ca-ti atrag atentia ,,,dar nu mi se pare normala deloc atitudinea ta . te rog sa iti amintesti ca nu am protestat deloc , cu toate ca era clar ca ceva nu este in regula , ba mai mult ,,,,AM AFLAT DE MOTORIZAREA MASINII TALE.
o singura intrebare vreau sa-ti adresez "de la volanul unui porsche care are motor de 2.7 si 24v amplasat central , volanta usurata , ambreiaj sport , evacuare completa si admisie schimbate " ,,,,dar care scoate 14 secunde pe 402 metri si pleca de pe loc mai bine decat orice masina din clasa ei .
intrebarea este : CAM CE TIMP AI FI SCOS DACA PRIN ABSURD AI FI AVUT PE MASINA MOTORUL DE 3.5 ?
...probabil undeva pe la 12 secunde ?
ps : nu sunt frustrat , nu sunt nici fericit ca ai furat startul si am castigat eu locul 1 ,,,,vreau doar sa intelegi ca daca o sa trisez si eu ..si daca pun motor de 3.6 pe boxster-ul meu ..SI NU VA ANUNT ,,,, TE ASIGUR CACI NU VA AVEA NIMENI VREODATA SANSA SA MA BATA PE 402 METRI LA GRUPA S2!
mi-ar placea sa fiti mult mai fair play tu si prietenul tau din PH care are un urs galben la avatar si care am vazut ca-ti ia apararea intr-un mod care poate fi considerat ironic de unii concurenti ai grupei S2 pe care tu i-ai eliminat fara ca ei sa aiba vreo sansa si care , majoritatea lor sunt useri 4tuning si citesc si ei thread-ul asta.
mi-ar fi placut sa nu existe discutia asta , dupa cum bine remarci oricum nu eu am inceput-o.
daca o sa continui in acelasi mod , iti pregatesc eu un timp de 13.5 ...si poate ne intalnim mai devreme si nu mai iei nicio cupa . ar fi frustrant sa nu urci pe podium la S2 tinand cont de masina pe care o conduci.
succes in viitor DRE , dupa parerea mea a fost cea mai reusita etapa (cel putin pentru mine!) .
|
salut. e asa usor sa arunci cu rahat... nu era mai usor sa intri pe pagina mea si sa vezi toate schimbarile facute la masina???
uite aici linkul cu data schimbarii motorului: https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...na/page-9.html
si nu inteleg ce e cu amenintarile de mai sus. eu chiar te-am felicitat din suflet - chiar daca ti-am oferit titlul pe tava... aveam o alta parere, dar poate o sa ne cunoastem mai bine si sigur o sa-ti prezint masina personal. numai bine si bafta cu proiectul de a scoate sub 13.5...
|
|
|
01-06-11, 18:57
|
#358
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Toata stima posesorului acelui urs , merge si arata impecabil. Mai ales daca totul este intr-adevar dintr-un amarat de 2.5 . De abia astept sa ne vedem la Tulcea ca si competitori. Mult success.
__________________
Honda
|
|
|
01-06-11, 18:59
|
#359
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
Quote:
Originally Posted by VooN
Sa nu exageram totusi cu stock-ul ala...
|
stock la legale....
zau zic, dar nu prea am vazut....pa persoana fizica... )
ai soft? vrei un soft?.........=)))))
|
|
|
01-06-11, 19:08
|
#360
|
Stage 2
Join Date: Feb 2010
Posts: 49
Member of: [PORSCHE]
|
Re: 29 mai - Tulcea etapa II - campionat DRE
nu stiu cat de avansati in tuning sunteti voi , cei din Campina in general , dar mai aveti putin si "reinventati" domeniul
succes fratilor , sa scoateti 12 secunde intr-un final ! o sa ajungeti sa bateti ferrari si lamborghini daca mai lucrati putin la masini !
|
|
|
|
|