Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 02-04-11, 11:17   #211
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by raul_tm View Post
@gaju: cu un 1.6 turbo pe fata fara slick dai 1 si 2 pe loc si crede-ma ca daca nu pune puterea jos si-o ia de la aspirat.

1 si 2 sta pe loc
si cu a 3-a?
...........

semi-slick inseamna tot street...
recuperezi ce ai pierdut pe primii 150 de metri.
si crezi ca e suficient?? daca ratezi o treapta crezi ca e asa usor de recuperat chiar daca ai 50-60 de cai in plus?

ai destui hondari in timisoara sa iti explice ca pe 402 m esti dependent de plecare.

nu prea vad rostu pozelor puse de tine,pe langa ca sunt aiurea,chiar nu vad nevoie sa vii cu poze lamuritoare ca sunt destui care stiu cu ce se mananca,nu traiesc prin supozitii si curse virtuale.
__________________

The power is HERE
gaju is offline  
Old 02-04-11, 13:30   #212
fritz-sv

Stage 5
 
fritz-sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,210
Member of:
[SEAT]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

salut spunemi te rog 14turbo unde se incadreaza?si daca inteleg bine se da cu un bmw 28 aspirat de 193 cai ? mersi adica acolo se incadreaza?
fritz-sv is offline  
Old 02-04-11, 14:18   #213
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Citeste regulamentul,mai clar nu cred ca se poate !!!
gaju is offline  
Old 02-04-11, 20:45   #214
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by Kelu View Post
Potenza RE050 e un cauciuc street 100%, aceleasi gume le-am avut si eu din fabrica.

Discutia cu lista de cauciucuri din regulament se face numai in cazul in care sunt semi-slickuri.
Se accepta Toyo R888, la street?
geti is offline  
Old 02-04-11, 22:07   #215
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Din moment ce e semislick.......

Dar vezi ca nu e cea mai buna alegere la drag
gaju is offline  
Old 02-04-11, 23:19   #216
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Mersi mult de raspuns,pe care il iau drept afirmativ. Cat despre semislick pentru drag acum depinde si de suprafata pistei.
geti is offline  
Old 03-04-11, 17:47   #217
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Totuşi citeşte regulamentu ca mai sunt r888 cu dot pe ele (varianta americana) si alea nu intra la street

nu ştiu de ce insistati pe clasicele r888 de la noi ca alea sunt de circuit,nicidecum de drag
gaju is offline  
Old 03-04-11, 18:29   #218
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Sunt modificari care nu cred ca afecteaza intr-o asa mare masura performanta, iar daca este o cursa si participantii o trateaza cu respectul cuvenit e numai de bine.
Adica o anvelope de curse nu trebuie sa il urce la profi.
Cateva piese de usurare nu trebuie sa-ti puna performantel la profi.
Daca masina este golita de cateva accesorii inutile la cursa cum ar fi scaune, banchete tapiserii, roata de rezerva… nu trebuie sa fie aruncat in groapa cu lei.
Daca altii au facut asa nu insemna neaparat ca e bine si ca asta e cheia succesului.
Combustibilul poate fi si el ales fara sa te propulseze la profii. De exemplu E85 poate fi un avantaj la utilizare fiind totusi un combustibil de strada(street pentru cine nu intelege limba romana).
Despre grupe va spun ca nu sunt echitabile asa cum sunt impartite, este o incanonare artificiala. Exemplele sunt multiple si multe s-au evoacat, iar la diesel e apogeul …
Ce legatura are 19tdi cu 4.2tdi? Stiu o sa-mi spuneti ca nu sunt la start…atatea masini… pai nici nu-i incurajati sa vina daca regulamentul este frustrant.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 03-04-11, 19:15   #219
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

"om trai si om vedea" e o vorba pe la noi !!!

ps:
- combustibilul nu te arunca la profi
- hai sa denumesc street=amatori si profi=profi sa vedem dacă are logica

Mai departe le ducem asa cum sunt, scopul nostru este lupta cu timpul la profi si placerea de a concura cei cu "maşinile de duminica" la street , de acea premii in bani for vor fi doar la profi,la street doar cupe,cred ca si de aici se deduce ce vrem si pt asta încercăm sa cream toate condiţiile pt performanta,mai departe depinde doar de concurenti.Dacă as face competiile astea pt succes financiar as face 20 de grupe sa câştige toti si sa vina 200 de masini,dar nu doresc acest lucru
- referitor la AP 5 diesel ţi se pare asa mare diferenţa între 13.2 la o tractiune fata cu 1.9 TDI fără VHT comparativ cu 12.9 la o integrala de 4.2?mie nu si pariez ca 13.2 ăla cu VHT se duce anu asta la macar 12.8 cu VHT
gaju is offline  
Old 03-04-11, 20:17   #220
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Mi se pare ca e o foarte mare difetenta intre 1.9tdi si 4.2 tdi restul e meritul proprietarului.
Eu nu as trata superficial si nici nu as crea discriminare.
Amatori sunt si sunem cu totii in acest moment.
SEBASTIAN is offline  
Old 03-04-11, 20:37   #221
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

sa zicem '' amatorii'' au doua grupe.

la profi e cu totu si totu altceva si nu cred ca discriminam pe nimeni,dar cred ca stii si tu foarte bine ca un 4.2 e o masina infinit mai grea decat un 1.9 si la drag totu se reduce la CP/KG in contetul unui pilot adecvat.

profi vorba ta e groapa cu lei,si cine e leu,sa fie pina la capat si ii va fi recunoscuta ''coama''.
gaju is offline  
Old 03-04-11, 20:37   #222
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Mi se pare ca e o foarte mare difetenta intre 1.9tdi si 4.2 tdi restul e meritul proprietarului.
Eu nu as trata superficial si nici nu as crea discriminare.
Amatori sunt si sunem cu totii in acest moment.
tin sa-mi exprim parerea...

daca ti se pare mare diferenta intre 1.9 tdi si 4.2 tdi ia-o pe partea ailalta:

1.9 tdi exista si pe polo, si pe ibiza si cred ca s-a pus si pe skoda fabia.

4.2 tdi in schimb s-a pus pe a8, q7 si alti dinozauri.

de asemenea....cine o sa se bage cu 1.9 la profi o sa fie foarte sigur pe el.
inca una: arata-mi un q7 in romania cu 4.2 tdi preparat pentru curse, adica unul care nu ar intra la street, sau un a8 sau alta masina pe care s-a pus 4.2 tdi, ca de vreo skoda octavia, sau polo cu swap la 4.2 eu unu nu am auzit.

cheers !
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline  
Old 03-04-11, 22:33   #223
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Bong, la profi nu vin baieti cu motoarele care au fost puse de fabrica pe masini.Nu o sa vezi vapoare cu motoare mari acolo, o sa vezi cotete cu motoare puternice.Daca nu ai auzit tu, nu inseamna ca nu s-au facut unele swap-uri.Fata de proiectele prezentate aici sunt mult mai multe care se fac fara a fi mediatizate.
Personal as veni in orice grupa, oricand si oriunde, dar problemele cred ca sunt altele:
-veniti si voi cu cronometrarea functionala la ora stabilita? Anul trecut niciodata nu s-a respectat ora de start
-formati o coada ordonata sau o lista de participare fara a se baga in fata beizadelele locale cu masini de la mami si tati?
-ne dam toti participantii in mod egal -La Tulcea cred ca de minim10 ori am auzit in megafoane'' Si acum din nou Doooomnuuul Ghiiiitaaaa''.Adica daca se greseste startul si ai porsche/M6/Viper ai acelasi numar de coaie ca ceilalti cu ursi/pisici/kadett/golf/civic etc?

Restul cred ca nu e asa de important, sa ne dam , sa vedem cat poate cotetul fiecaruia si atat.Daca iei sau nu o cupa, tot masina aia o ai.Daca bagi bani ca disperatul si nici macar nu te dai e un pic mai rau zic eu.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
scorpio GL is offline  
Old 03-04-11, 23:04   #224
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Foarte bine spus Scorpio, ai cam pus punctul pe I.
geti is offline  
Old 03-04-11, 23:25   #225
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

scorpio GL & geti: la cate curse organizate de/in colaborare cu Drag Racing Events ai fost din cele 5 in 2010?

Din ce imi aduc aminte la cursa de la Tulcea in ziua de sambata cine a vrut sa se dea a avut si timp si loc pentru 20 de runuri.

Nu zic ca nu au fost probleme deloc, au fost situatii de genul Ianca sau Targu Secuiesc in care vremea a pus serioase probleme. Dar au fost si curse genul Tulcea sau Arad unde totul a inceput la ora stabilita si chiar s-a depasit programul anuntat inital si fara a avea loc intreruperi. De aici si pana la veniti si voi cu cronometrarea functionala la ora stabilita? Anul trecut niciodata nu s-a respectat ora de start e o diferenta cam mare.
__________________
Opel GT

Last edited by Kelu; 03-04-11 at 23:35.
Kelu is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -