Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 15-11-10, 15:41   #451
luci4n_vl

Stage 5
 
luci4n_vl's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

ceva filme HD nu se pun? domnul SYD presimt ca va venii cu ceva ffff tare de la acest eveniment....
luci4n_vl is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 15:59   #452
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Bai ori eu sunt prost, ceea ce e posibil, ori cretin..ori nu stiu ce sa mai zic.
Eu inteleg faza cu tuning, si cu ce poate omu', iar la clasele pe cilindree chestia mi se pare perfect normala...acolo da...incurajezi performanta, vezi ce poate face omu dintr-un motor de 1.6...2.0...2.5 etc.....dar cand faci grupe pe cai, si vi cu 200 de cai la clasa de 100, unde e performanta ? unde e spiritul ala de competitie de tot vb voi pe aici? Dc mai sunt pe cai putere? Si daca spuneti ca decat frustrati pt cupe fac gura, ei ce mama masii sunt? Nu tot asa?? Daca era fustrat pt cupa...ramaneam la A1, castigam clasa, plecam acasa cu premiul si eram fericit nu ? Voi chiar nu vedeti cat de inapti sunteti in gandire!!! Si imi cer scuze ca jignesc....dar DA...MOMENTAN AM O FUSTRARE....SI O AM PE PROSTIA VOASTRA!!!!! Bai daca venea la mine.....ala cu 200cp de cai de la A si imi zice...frate..imi place sa castig, daca sistemul imi permite eu profit...plm...stiu ca e urat dar asta, pe cuvantul meu ca nu mai ziceam nimic, omu' isi accepta mocirla in care e si in care ii face placere sa traiasca cine as fi fost eu sa ii spulber visele, vrea si el sa castige! Dar cand imi spuneti ca noi ei nu alearga pt cupe, ci vor performanta, la ce mama masii se lauda....si se felicita ca au castigat??????? Daca castigau la C..sa zicem...cu masina de grupa A stock...atunci toate laudele!!! Si da....si mie imi place sa castig...DAR CAND MERIT!!!!!! Eu din naivitate cand am vrut sa vin la cursele organizate dupa putere....am zis sa ma bag la B, pt ca toate masinile de 100cp le faceam, si cineva mi-a zis...nu coaie...ramai la A ca e grupa, a stat 2 zile sa ma convinga!! Ma rog...nu are rost, si nu ai cu cine!!
Si daca e vb de cupe, sa stiti ca am si din alea, unele castigate la concursuri mult mai dificile decat astea, eu nu tip dupa cupe, tip dupa BUN SIMT SI CORECTITUNE!!
EU UNUL LA SISTEM LEGAL RACING NU MAI PARTICIP NICIODATA, SISTEMUL PE CILINDREE MI SE PARE MULT MAI CORECT, SI ACOLO DA INTRADEVAR SE INCURAJEAZA PERFORMANTA!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:04   #453
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by luci4n_vl View Post
ceva filme HD nu se pun? domnul SYD presimt ca va venii cu ceva ffff tare de la acest eveniment....
am pus eu ceva mai jos
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:13   #454
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
Bai ori eu sunt prost, ceea ce e posibil, ori cretin..ori nu stiu ce sa mai zic.
Eu inteleg faza cu tuning, si cu ce poate omu', iar la clasele pe cilindree chestia mi se pare perfect normala...acolo da...incurajezi performanta, vezi ce poate face omu dintr-un motor de 1.6...2.0...2.5 etc.....dar cand faci grupe pe cai, si vi cu 200 de cai la clasa de 100, unde e performanta ? unde e spiritul ala de competitie de tot vb voi pe aici? Dc mai sunt pe cai putere? Si daca spuneti ca decat frustrati pt cupe fac gura, ei ce mama masii sunt? Nu tot asa?? Daca era fustrat pt cupa...ramaneam la A1, castigam clasa, plecam acasa cu premiul si eram fericit nu ? Voi chiar nu vedeti cat de inapti sunteti in gandire!!! Si imi cer scuze ca jignesc....dar DA...MOMENTAN AM O FUSTRARE....SI O AM PE PROSTIA VOASTRA!!!!! Bai daca venea la mine.....ala cu 200cp de cai de la A si imi zice...frate..imi place sa castig, daca sistemul imi permite eu profit...plm...stiu ca e urat dar asta, pe cuvantul meu ca nu mai ziceam nimic, omu' isi accepta mocirla in care e si in care ii face placere sa traiasca cine as fi fost eu sa ii spulber visele, vrea si el sa castige! Dar cand imi spuneti ca noi ei nu alearga pt cupe, ci vor performanta, la ce mama masii se lauda....si se felicita ca au castigat??????? Daca castigau la C..sa zicem...cu masina de grupa A stock...atunci toate laudele!!! Si da....si mie imi place sa castig...DAR CAND MERIT!!!!!! Eu din naivitate cand am vrut sa vin la cursele organizate dupa putere....am zis sa ma bag la B, pt ca toate masinile de 100cp le faceam, si cineva mi-a zis...nu coaie...ramai la A ca e grupa, a stat 2 zile sa ma convinga!! Ma rog...nu are rost, si nu ai cu cine!!
Si daca e vb de cupe, sa stiti ca am si din alea, unele castigate la concursuri mult mai dificile decat astea, eu nu tip dupa cupe, tip dupa BUN SIMT SI CORECTITUNE!!
EU UNUL LA SISTEM LEGAL RACING NU MAI PARTICIP NICIODATA, SISTEMUL PE CILINDREE MI SE PARE MULT MAI CORECT, SI ACOLO DA INTRADEVAR SE INCURAJEAZA PERFORMANTA!
Aline, nu iti dau dreptate. De ce? Pt ca oricum, in ambele situatii se incurajeaza performanta. Atata timp cat eu am motorul din acte e normal sa ma inscriu la grupa unde intru normal. Ca sa nu aducem in discutie coeficientii care oricum pot sa iti bage pe gat masini ceva mai puternice . Una e cand eu plec de la 115 cai stock si alta e cand pleci de la 136.
In sistemul pe cilindree.....acolo la alte competitii ti se baga coeficientii de turbo chiar daca masina are din fabrica turbo. E normal sa vrei pe cilindree.....ai cai multi pe cilindree mica.
Cei care se baga cu 200 de cai la A...e problema lor...se multumesc cu victime sigure si nu vor sa riste. ce te faceai daca venea haplea peste voi?
Fi fericit...ai batut tot,masina iti merge bine, scrie mare pe luneta 1,3 mpi si aplaudacii vor aprecia . Vrei sa bati leonul? Investeste mii de euro si ai sa il bati. Te duc eu la cineva care iti poate face masina bomba.....chiar si cu motorul actual. E alegerea noastra ca am ales sa modificam tigai, in care bagi bani multi si castigi 5 cai....daca ii iei si pe aia. El a ales sa investeasca intr-un diesel care iti aduce satisfactii cu ceva mai putini bani.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca veneau la grupa B greii.....ma refer la 5-uri cu motoare de volvo sau la cristi cu g1. Iti spun eu.....se pierdea compresia la 99% din masinile din grupa.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:21   #455
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Bai ori eu sunt prost, ceea ce foarte posibil , ori tampit.....dar dc se face diferentierea pe putere daca aceasta nu se ia in calcul! Si terminati cu vrajeala clasica daca omu baga in masina. Si eu am bagat bani in ea, si eu cheltui bani cand vi la curse. Dar spre deosebire de alti eu doresc ca munca mea sa fie apreciata corect. Si daca tot ziceti ca cei care comenteaza sunt fustrati dupa cupe sunteti niste ipocriti infecti...si scuze ca jignesc dar altfel nu se poate. Nu sunt disperat dupa cupe, am si din alea si unele castigate la concursuri mult mai dificile decat liniutele, dar aia care vin cu masini cu o putere demna de clasa D la clasa A cum sunt? La cursele pe cilindree acolo da....se incurajeaza intradevar performanta, dar aici ce performanta? E ca si cum ai 10 ani de box si te duci la gradinita si ii bati pe aia si te crezi campion! Si daca eu sunt fustratul dupa cupe..atunci aia care se lauda pe forum cu performantele lor, cu masini de 200cp care castiga la clasa de 100cp cum sunt? Normali si echilibrati? Daca castiga la clasa C sa zicem......nu la D unde era normal, atunci da...tot respectul si sa vedea intradevar cat de potenta era masina, din 90cp TDI reusind sa faca o masina de 200cp stock nu poti sa ai decat respect, dar cand esti mandru ca ai batut 1 masina cu motor de 1.3 si 100cp )) si te lauzi , ) As vrea daca puteti sa intelegeti ideea mea, daca unul din "performari" astia venea si imi zicea...frate mie imi place sa castig, profit ca sistemul asta imi permite sa fac asta, stiu ca nu e corect dar deh, nu mai ziceam nimic, pt ca vedeam nivelul lui, accepta mocirla , se scalda in ea si nu aparea fustrarea mea, care da exista, dar nu pt faptul ca nu am luat cupa..si pt faptul ca nu exista bun simt si corectitudine! Eu oare era eram fericit daca ramanea la A1 si castigam? dc m-am bagat eu ca prostul la A , si la libere m-am dat cu masini de B nu stiu!!
ORICUM...E ULTIMA DATA CAND MAI PARTITCIP IN SISTEMUL LR...INCADRAREA PE CILINDREE MI SE PARE MULT MAI OK, SI DA ACOLO SE INCURAJEAZA INTRADEVAR PERFORMANTELE!
Iar cat tine de organizare tin sa ii felicit pe baietii de la night angels cat si pe cei care au ajutat la fluidizarea cursei, aranjarea parcului auto si tot ce a tinut de organizarea cursei, pana acum cea mai reusit cursa din pitesti! Pacat de unele minusuri..cel mai mare fiind franarea in curba!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:28   #456
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

se comenteaza degeaba , regulile erau : puterea din talon la care se aplica coeficient de tractiune si montare suplimentare turbo / compresor , restul tine de alegerea participantilor daca vor grupa superioara sau trebuiau eliminati cei ce nu erau inscrisi corespunzator cu regulile de mai sus.
restul e treaba ta ce masina si ce configuratie alegi , poate este frustrant de exemplu ca la vag-uri iei masina de 100 de cp in talon si o duci la 200 cu soft , turbina si eventual injectoare , dar asta e viata , pentru sistemul asta sunt eficiente .
asa putem vorbi si de sistemul pe capacitate care avantajeaza anumite masini in anumite cazuri , hondele de 1.5 si 1.6 care nu au concurenta la clasa lor de capacitate .
sa ne imaginam sistemul LR ca s-ar fi desfasurat corect cu masini ce se incadreaza cu tot cu modificari la clasele respective , se trezeau altii si ziceau , a pai a venit nu stiu care si i-a scos interiorul si i-a taiat structura de rezistenta , nu e corect ca eu am 1200 kg si el 900 , atunci nu mai modificam si ne dam cu masini stock si vedem ce masina e mai rapida din fabrica ?
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:46   #457
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Imi cer scuze ca am postat de 2 ori cam acelasi mesaj, dar imi merge internetul destul de prost! La cilindree e altceva ...ca nu iti specifica puterea, daca bagi bani si reusesti sa setezi o masina buna e meritul tau, dar cand e vorba de putere e altceva, bobby tu ai dreptate, dar eu sunt convins ,dupa cat te cunosc eu ...ca daca tu iti duci kadettul la 200 cp nu te mai dai la B, si asta era ideea care o vroiam sa o subliniez! Interiorul il poate scoate orice, veniti cu ideei obiective si pe subiect, s-a modificat faza la cilindree,s1 e pana la 1550 deci v tecurile se duc la s2, si acolo...bv lor daca si-au ales o masina capabila din start si mai ales daca mai si investesc in ea! Acolo nu ai ce comenta..nu stiu daca ma intelegi....te uiti la motor....e de 2000 cmc se incadreaza in clasa DA, felicitari! Dar daca ieri se facea o masurare dyno(stiu ca e fantezist..dar vb ipotetic) ....te gasea cu 200cp la 100cp...adio...descalificat....get the point???
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:54   #458
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by DjRainManFast View Post
EU UNUL LA SISTEM LEGAL RACING NU MAI PARTICIP NICIODATA, SISTEMUL PE CILINDREE MI SE PARE MULT MAI CORECT, SI ACOLO DA INTRADEVAR SE INCURAJEAZA PERFORMANTA!
Nu cred ca te obliga nimeni sa participi la o cursa .. e alegerea ta daca stai acasa sau nu. Nu iti convin grupele unde tu nu poti tine piept masiniilor de aceasi cai la baza dar modificate .. dar vad ca idolatrizezi grupele DragRacing unde esti in carti nefiind dieselurile cu tine in grupa, asa ar trebui sa sar si eu si cei care sunt in postura mea de cur in sus la grupele DragRacing unde cu un amarat de 1.8Turbo de 150cp la baza ma bat cu Golf 5 GTI ED30 de 230 cp la baza, Leon Cupra de 240cp, Mazda Mps de 265 cp, Astra OPC de 240cp, Fiat Coupe de 220cp sa nu mai zic de bmw-urile 2.5T..
Dat fiind faptul ca nu ma intereseaza cupele ma duc si ma dau si la grupele DragRacing doar de distractie, daca sunt disperat dupa cupe si stiu ca o iau in mana stau frumusel acasa sau ma duc aplaudaci (ceea ce ti-as recomanda)..
__________________

- piese auto import - www.volksparts.ro
E-mail: volksparts@zappmobile.ro - www.koni.com.ro
Tel: 021-434.85.15 ... Fax: 021-769.21.99

Last edited by Rebel_Boy; 15-11-10 at 17:09.
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:56   #459
xboxgeorge

Stock
 
xboxgeorge's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 4
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

salutare all ...
io acuma ce mam uitat la video-urile de pe net ...am vzt cat de mica era distanta de franare ..pt k io am stat la start si nu se vede bn ...ma intreb dak nu franau la timp unde ajungea masinile ?))

imi spuneti si mie cati cp avea lks-u si cu top-u ...k mom-u ) am vzt k are in jur de 600 de cp #-o .
MULTUMESC!
xboxgeorge is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 16:58   #460
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy View Post
Nu cred ca te obliga nimeni sa participi la o cursa .. e alegerea ta daca stai acasa sau nu. Nu iti convin grupele unde tu nu poti tine piept masiniilor de aceasi cai la baza dar modificate .. dar vad ca idolatrizezi grupele DragRacing unde esti in carti nefiind dieselurile cu tine in grupa, asa ar trebui sa sar si eu si cei care sunt in postura mea de cur in sus la grupele DragRacing unde cu un amarat de 1.8Turbo de 150cp la baza ma bat cu Golf 5 GTI ED30 de 230 cp la baza, Leon Cupra de 240cp, Mazda Mps de 265 cp, Astra OPC de 240cp, Fiat Coupe de 220cp sa nu mai zic de bmw-urile 2.5T..
Dat fiind faptul ca nu ma intereseaza cupele ma duc si ma dau si la grupele DragRacing doar de distractie, daca sunt disperat dupa cupe si stiu ca o iau in mana stau frumusel acasa sau ma duc aplaudaci (ceea ce ti-as recomanda)..
+ 1
kimi is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 17:00   #461
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Deci si eu m-am contrazis odata pe asta si asa se procedeaza peste tot in lume..Ai pe certificat 200 cp..intri la sub 200..chiar daca tu ai 400..e treaba ta..si eu m-am confrunat cu chestia asta..la clasa mea vin gti uri care stock pleca de la 198 si acolo intra, chiar daca au schimbat turbo si etc..E meritul lui ca au investit mii de euro..Asa daca s-ar baga la clasa mai sus normal ca vine cel cu Subaru care cu 2000 de euro ii da 100 cp si te bate..na..e relativa chestia..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 17:02   #462
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by xboxgeorge View Post
salutare all ...
io acuma ce mam uitat la video-urile de pe net ...am vzt cat de mica era distanta de franare ..pt k io am stat la start si nu se vede bn ...ma intreb dak nu franau la timp unde ajungea masinile ?))

imi spuneti si mie cati cp avea lks-u si cu top-u ...k mom-u ) am vzt k are in jur de 600 de cp #-o .
MULTUMESC!
Cam cum ti-ai dat tu seama ca are 600? Eu mi-am dat seama ca are vreo 450.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 17:02   #463
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy View Post
Nu cred ca te obliga nimeni sa participi la o cursa .. e alegerea ta daca stai acasa sau nu. Nu iti convin grupele unde tu nu poti tine piept masiniilor de aceasi cai la baza dar modificate .. dar vad ca idolizezi grupele DragRacing unde esti in carti nefiind dieselurile cu tine in grupa, asa ar trebui sa sar si eu si cei care sunt in postura mea de cur in sus la grupele DragRacing unde cu un amarat de 1.8Turbo de 150cp la baza ma bat cu Golf 5 GTI ED30 de 230 cp la baza, Leon Cupra de 240cp, Mazda Mps de 265 cp, Astra OPC de 240cp, Fiat Coupe de 220cp sa nu mai zic de bmw-urile 2.5T..
Dat fiind faptul ca nu ma intereseaza cupele ma duc si ma dau si la grupele DragRacing doar de distractie, daca sunt disperat dupa cupe si stiu ca o iau in mana stau frumusel acasa sau ma duc aplaudaci (ceea ce ti-as recomanda)..
Nu ma intereseaza cine face cursele, eu spun doar o parere, si nu sunt avantajat nici acolo, stai linistit, ca nu am nici o sansa la crx uri sau civic uri , mai ales daca sunt vtec si mai sunt si alte masini dar nu prea sunt cunoscute la noi, dar acolo nu poti sa fi suparat ca te-a batut cineva care e in incadrat corect la clasa ta....aia era ideea!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 17:04   #464
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

e vorba de sisteme care avantajeaza / dezavantajeaza diverse configuratii de baza , dupa cum s-a spus si mai sus .

intotdeauna vor fi speculatii , plangeri .

daca regulile sunt stabilite de la inceput , participi sau nu .
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 17:36   #465
SNP10

Stage 3
 
SNP10's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 166
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by zahharia View Post
clubul Street Spirit Crew a participat la acest eveniment cu doua masini, una la grupa A1 ( solenza , care a avut al 3 -lea timp din grupa si nu a primit premiu sau ce c...t se dadea , a fost blat , cupele le-au dat celor din ARGES cu loganurile de 1.6 90 cp stock , si grupa era de 75 ) si singurul Peugeot 207RC care a fost la grupa D si nu a facut fata , defapt prin calcul , el trebuia sa intre la C , dar a fost bagat la D , asta e, gresala noastra , dar pentru o masina din grupa D care nu a avut cu cine sa se dea la start, au adus o masina din grupa E , care avea 260 cp ( baiatu cu opelu GTC alb , asa am inteles )

in fine , organizarea oarecum ok , si-au dat silinta... dar franarea in curba, masini de 131cp bagate la A1 pana-n 75 cp .... ce sa mai zic ( eu am auzit faza asta, si suna cam asa, Buna ziua, vreau si eu sa ma inscriu > Organizatoru cati cai are masina, 131 , a bagate la A1 , pai e frumos asa ceva?

am pierdut o zi de Duminica foarte frumoasa pentru un eveniment de rahat...

Pentru cei de la Night Angels tot respectu ( cei care au stat cu noi la start la ora 7 dimineata )


Gtc alb este 1.6 turbo 180 cai la baza.E masina de grupa D.
SNP10 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -