Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 24-08-10, 20:58   #31
energie

Stage 3
 
energie's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 127
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Si lista a cam ajuns la final...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AAA7.JPG
Views:	275
Size:	54.1 KB
ID:	1624507  
energie is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 21:25   #32
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Superba initiativa si sper sa se ridice la nivelul asteptarilor.
Personal si multi altii nu sunt de acord cu aceste grupe de participare imprumutate gresit si irational de la partenerii maghiari.
Atat impartirea pe grupe de cilindree cat si partea de departajare pe tractiune este neechitabila.
Oamenii care vin la start o fac din pasiune se cam dau oriunde si oricum, chiar si pe strada fara grupe, cronometrari, lipsesc aceste evenimente mai ales in raza Bucurestiului.
Cred ca ar fi un mare castig daca participantii sau potentialii participanti ar fi consultati pe aceasta tema.

Eu am folosit si promovat aceasta formula:
"
Grupe de participare

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cpfficeffice" />>>

J 421cp si peste>>

Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp>>

J 421cp si peste>>


Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.

Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta. "
>>
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 02:07   #33
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

chiar ma intrebam cand o sa apara si acest lucru ?parca si vad ca urmatorul subiect : facem un poll cu grupele sa aleaga participantii?

imi vine greu sa cred ca nu ai citit tot ce s-a scris aici si nu ai inteles ideea.Nu are rost sa le enumaram.

fiecare are dreptul sa aleaga.

e posibil ca si grupele alese de catre noi in cativa ani sa fie depasite si schimbate.timpul va decide.

numai ca ,inainte de toate,te rog sa verifici trei lucruri

- chestia cu partenerii maghiari - nu o pricep nicicum
- faza cu irational(inteleg ca suntem romantici,dar acuma si irationali?las sa fim tampitii Romaniei,daca te incalzeste,numai sa evoluam)
- Ungaria sa fie doar singura tara in care se merge pe acest sistem?

nu are rost sa reluam discutii care au mai fost.

vezi ca sunt aceleasi grupe si la Slatina si Tulcea.poti sa faci aceleasi lucru si acolo.
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 02:17   #34
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

continuare liste inscrieri aranjate pe grupe

daca sunt neclaritati va rog sa ma contactati

va rog sa trimiteti fisele noi de inscriere cei care nu sunteti pe lista.
Attached Files
File Type: pdf inscrieri preliminare1.pdf (59.4 KB, 90 views)
gaju is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 06:39   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Nu e scopul meu sa jignesc pe nimeni, mai ales pe cineva care face ceva in sensul organizarii de astfel de evenimente.
Nu va victimizati ca nu vreau sa arunc cu noroi in nimeni.
Mi-am spus punctul de vedere.
Imi pare rau daca modul meu de exprimare a lasat de dorit.
Irational se refera la echitabilitatea grupelor cat despre grupe este clar ca sunt un copy-paste maghiar fiindloc de unde sunt importate in aceasta forma.
Incearca sa pozitionezi pe grupele voastre masinile inscrise, fa un exercitiu de imaginatie si vezi cine si cum ar putea sa castige.
Apoi incearca sa le incluzi in grupele Legal Racing.
Cat despre tabela de vot s-a facut si de fiecare data, iar grupele Legal Racing au avut de castigat, insa organizatorul poate impune ce reguli vrea, nimeni nu-l obliga sa fac altfel.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 07:14   #36
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

lasand grupe deoparte( nu sunt copy paste,am mai adaugat inca 2 grupe) ,scopul nostru a fost mentionat de la inceput si chiar regret ca ai trecut asa usor peste el :

- setarea masinilor la potential maxim
- posibilitatea urmarii progreselor/regreselor de la o etapa la alta in urma diferitelor setup-uri

ps :
-nu se victimiseaza nimeni,din pct nostru de vedere sunt f echilibrate dar tot timpul vor fi opinii pro si contra si nu terminam nici la anu cu asta
- iti respectam pct de vedere,si chiar o sa fii invitat la iarna(daca doresti sa particpi) la o discutie despre grupele folosite pentru anul 2011
-important e sa facem ceva sa evoluam la capitolul drag,nu sa ne intrebam acuma pe ce grupe sa mergem cand putem sa zicem ca nivelul la noi este la pamint( cu toate ca la CEDC am avut 2 locuri 1,un loc 2 si 3,dar la restul grupelor suntem mult in urma)
- inca odata - doar in Ungaria sunt aceste grupe?NU DE ALTA,DAR SA TERMINAM CU IDEEA CA MAGHIARII ....bla bla bla
gaju is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 07:36   #37
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

De ce nu folositi grupele de la FRAS care au un suport international real?
Spun ca sunt copy paste deoarece sunt izbitor de asemanatoare si sursa de inspiratie se afla acolo.
Pentru a obtine progres trebuie sa creezi concurenta, pentru a creea concurenta trebuie sa aduci cat mai multe masini la start iar diferentele in aceeasi grupa sa fie minore.
Ce legatura are un v6 de 3800cc american cu alta masina americana gen ZR1?
Incerca sa faci exercitiul de a pune in grupele de sitem LR masinile care participa. Ai sa vezi ca iti rezulta intreceri mai frumoase.
Altfel ii dai pe toti oricum le iai timpul si gata insa ...
Asta e parerea mea.
Care e ponderea de populatie maghiara la Tg. Secuiesc?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 07:50   #38
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Hai sa lăsăm grupele deoparte
sunt clare si nu se schimba si fiecare are argumente pro si contra

Tg Secuiesc s-a nimerit sa fie prima de cānd am luat cronometrarea!Tulcea a anuntat īnainte ca o sa aibă cronometrare

hai sa ne oprim aici
participi la iarna la discuţii?acolo chiar pot fi constructive
gaju is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 10:20   #39
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

are dreptate sebastian, daca se face un sondaj si nu e "manarit" grupele LR vor castiga mereu, hai faceti exercicitu asta pana la sf sapt aici, asa macar informativ sa vezi ce vrea "populatia"
__________________
S-TECH
Performance chiptuning
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 10:39   #40
eNorel

Stage 3
 
eNorel's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 126
Member of:
[FORD]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Un 2.5T (25xx cmc) intra la S3 sau S4 ?
eNorel is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 10:48   #41
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Quote:
Originally Posted by eNorel View Post
Un 2.5T (25xx cmc) intra la S3 sau S4 ?
S3
kimi is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 11:48   #42
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Scrie clar in regulament : pana in 2500 cmc, turbo - S3, peste 2500 cmc turbo - S4
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 12:19   #43
DTEu?

Stage 4
 
DTEu?'s Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 215
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

sincer sa fiu eu unul sunt putin dezavantajat de aceste grupe, pai pornind la baza cu 1.9 tdi cad ln aceeas grupa cu 2.0 tdi 4 motion. Pe cand la grupele LR niciodata nu se va lntampla asa ceva. Este logic sa existe competitie si fiecare sa traga sa lsi faca masina cat mai competitiva dar cu toate modificarile maxime aduse niciodata un 1.9 nu o sa bata 2.0 tdi......asta este.
__________________
Anonymous MotorSport
www.anonymous.ro
DTEu? is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 12:27   #44
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Aceste grupe incurajeaza dezvoltarea DRAG RACING-ului. De exemplu locul 1 la Satu Mare la grupa Diesel a fost un 1.9 TDI, la fel si locul 3. Asa ca mai bine sa nu mai comentam nimic legat de grupe.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp



Last edited by vladpvs; 25-08-10 at 12:30.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 13:55   #45
TOBA^

Vicepresedinte Anonymous MotorSport

Stage 5
 
TOBA^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402m, Tg. Secuiesc, 29 august 2010

Organizatorul are dreptul sa faca grupele cum vrea ... Daca nu ne convine nu participam ...si daca vrem alte grupe -organizam!
Felicitari organizatorilor pt acest eveniment .... Bun , rau , grupe bune, grupe rele... Nu avem ce sa alegem asa ca participam si sustinem putinele evenimente din tara noastra!
__________________
Hotel Amphitryon - www.hotelamphitryon.ro
Spalatoria Auto Amphitryon
TOBA^ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -