Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 21-08-10, 09:09   #31
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Pentru ca s-au finalizat toate demersurile cu autoritatile locale pentru autorizatia de concurs, si s-a definit sistemului de cronometrare, sunt in masura sa anunt oficial ca:
pe data de 04 SEPTEMBRIE 2010 se va desfasura la SLATINA o cursa legala de accelerare pe 402.33 m, pentru automobile.

Am aderat si noi la conventia cu DragRacing Events Romania de a intra intr-un circuit national de competitii oficiale, de darg racing, desfasurate conform regulamentelor F.I.A. si “European Drag Racing Campionship”, cu scopul declarat de a selecta in urma unui campionat (derulat in mai multe locatii din tara), pilotii si automobilele cele mai performante, care sa reprezinte Romania, in competitiile externe.
Elementele de noutate sunt: cronometrarea cu un echipament „PortAtree Timing System” (precizie subdiviziune secunda: 5 zecimale), START cu semafor tip „pom de craciun”, masurare: timp de reactie, acceleratie instantanee, viteza finala si timp.
Grupele de automobile vor fi de tip FIA Street, iar clasamentul se va face la final functie de timpii realizati (deci nu va fi foarte important cu cine se „alearga” in paralel, ci doar suma celor doi timpi, obtinuti individual pe pista = reactie + ET).
Functie de timpul disponibil vom permite si accesul motocicletelor.
In urmatoarele postari, am sa incerc sa dau toate detaliile de organizare sportiva, pentru ca tuturor concurentilor admisi la start, sa le fie foarte clar cum se va derula cursa.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 21-08-10, 14:57   #32
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Pentru ca elementul de noutate (la Slatina) il reprezinta sistemul de cronometrare, am sa abordez prezentarea lui, inaintea Regulamentului Particular si a modalitatilor de inscriere.
O prezentare generala a sistemului de cronometrare, ce va fi folosit pe 4 septembrie, la Slatina, poate fi vizualizata pe link-ul de mai jos: https://www.youtube.com/watch?v=diptS44aHF8

Pentru a intelege si mai bine principiul de START si cronometrare, va prezint atasate doua reprezentari schematizate, explicate incontinuare:
Fotocelule: (schema Cronometrare accelerare)
Exista minim 6 fotocelule (1 la 6 pe desen),pentru fiecare banda de concurs, care sesizeaza (independent de celelalte), pozitia masinii in fiecare punct de masura.
Acestea sunt dispuse astfel:
- 3 bucati fotocelule la start: PRESTART (1), START (2) si GARDA START (3)
aceste 3 linii (pozitionate la distante foarte precise) sesizeaza pozitia corecta a concurentului la start; startul incorect si declanseaza cronometrarea (individual de fiecare masina), dupa lumina VERDE. Tot aceste celule, cronometreaza “Timpul de Reactie” (intre VERDE si START cronometru)
- 1 buc fotocelula la 60 picioare (18.29 m) – masoara acceleratia initiala
- 1 buc fotocelula la linia de sosire la 1/4 sau 1/8 mile (402.33 m sau 201.166 m)
- 1 buc celula cu 66 picioare ( 20.12 m) inaintea liniei de sosire – masoara viteza cursei (timpul in care se parcurg ultimii 20.12 m = viteza media inainte de SOSIRE).

Semaforul (“pomul de craciun): (schema Pom de Craciun)
Semaforul de START ofera functiile necesare pentru alinierea la start si alegerea corecta a momentului startului. Sirul de lampi ofera informatii despre momentul cand concurentul poate intra la start, respectiv daca acesta a oprit in pozitia corecta pentru a se initia PROCEDURA de START. Dupa aprinderea succesiv a lampilor GALBENE, lumina VERDE va semnaliza momentul STARTULUI.
Lumina ROSIE indica startul incorect efectuat (start furat sau dat in marsarier).

Cronometrarea:
In fiecare punct de masurare rezultatul are precizia de o miime de secunda.
- Masurarea timpului net e declansata de deblocarea razei celulei START (2) sau intreruperea razei celulei GARDA START (3). Pentru declansarea cronometrarii timpului net, este nevoie de un start corect, respectiv “Timp de Reactie” pozitiv.
- Durata timpului de reactie tine de la aprinderea luminii VERZI a semaforului pana la inceperea masurarii timpului net (deblocare 2 sau intrerupere 3)
- Timpul brut (care conteaza pentru calificarea in finala) este suma timpului net si a timpului de reactie.
- Organizatorul are posibilitatea masurarii unor timpi informativi partiali la jumatatea pistei, la 330, 660 sau 1000 feet (picioare).

Astept orice tip de intrebare, la care ma voi forta sa raspund in timpul cel mai scurt, pentru a utiliza la maxim timpul ramas pana la cursa, pentru clarificarea nelamuririlor.
Attached Files
File Type: pdf Cronometre accelerare.pdf (15.8 KB, 30 views)
File Type: pdf Pom de Craciun.pdf (62.9 KB, 39 views)
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 21-08-10, 19:28   #33
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
sunt in masura sa anunt oficial ca:
pe data de 04 SEPTEMBRIE 2010 se va desfasura la SLATINA o cursa legala de accelerare pe 402.33 m, pentru automobile.
Acesta este cel mai important lucru, faptul că sunt puse la punct autorizările şi devine oficial, cronometrarea va da un mare plus la nivelul calitativ al cursei, aşteptăm anunţarea modului de înscriere
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 09:57   #34
privat4u2

Stage 5
 
privat4u2's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Si pt motoare e pt 200 m??as ruga organizatorii sa ne posteze si noua delimitarea grupelor atat la masini cat si la motoare.
privat4u2 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 10:15   #35
bogdan23sb

Stage 2
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 35
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

sper sa fie un spectacol frumos si sa dam dovada noi participanti spectatori de cat mai mult respect reciproc bafta in continuare cu organizarea
bogdan23sb is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 10:18   #36
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Quote:
Originally Posted by bogdan23sb View Post
sper sa fie un spectacol frumos si sa dam dovada noi participanti spectatori de cat mai mult respect reciproc bafta in continuare cu organizarea

multumesc pt incurajari in numele tuturor din organizare
david_david is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 11:37   #37
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Quote:
Originally Posted by privat4u2 View Post
Si pt motoare e pt 200 m??as ruga organizatorii sa ne posteze si noua delimitarea grupelor atat la masini cat si la motoare.
Evident ca va fi pe 200 m.
Pentru definirea grupelor la motociclete, as avea nevoie de informatii de la posesorii din zona, vizavi de capacitatile cilindrice mai raspandite
(nu cred ca ar fi corect sa anunt pur si simplu 2 grupe: sub 750 cmc / peste 750 cmc). Eventual doritorii sa-si exprime parerile (raulllamboiu@yahoo.com).
Asa cum am mentionat insa si din postarea anuntului de desfasurare, participarea oficiala in concurs a motoarelor, va fi conditionata de numarul de masini inscrise, care la randul lor,vor limita timpul de competitie.

Totusi, ca de fiecare data, in mod sigur o sa dam drumul macar demonstrativ la cateva manse moto (pentru cronometrare, va trebui sa se modifice putin configuratia amplasamentului celulelor finale).

Last edited by raulllamboiu; 22-08-10 at 12:01.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 21:17   #38
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Referitor la zona de desfăşurare a concursului, certific urmatoarele:
Locaţia: b.dul Cireasov, intre intersectia DN65/E574 (Craiova-Pitesti) cu DJ 546 Draganesti (aprox. 500 m de uzina de Aluminiu, partea stg. direcţia Pteşti –Craiova, spre centu Slatina) şi str.Cristian
Lungime traseu = 721 m, asfalt, 4 bezi de circulaţie separate de linie dublă (15 m intre borduri)
Configuraţie: zonă industrială (sâmbătă şi duminică lipsă activitate), fără blocuri sau locuinţe individuale, rigole laterale de flori (aprox. 1 m laţime, unde sunt montaţi stâlpii de iluminat stradal), trotuare asfalt, lăţimi până la gardul unităţilor, min 2 m.
Locaţie parc inchis: curte SC RUS OIL (organizator), peste 3000 mp, lateral în zona liniei de sosire
Locaţie START: în zona DN65, platformă betonată, lateral dr. direcţia de concurs, aprox. 600 mp.
Traseu de revenire la START: după zona de frânare se face la dr. pe str. Cristian, după care800m dr. + 380 m dr. +460 m dr., se reintră in DN 65 la aprox 400m de platforma de la START

Atasate aveti o imagine a circuitul coplet de concurs (cu verde este reprezentat traseul de revenire la START) si o imagine cu Pista de Concurs (str. Cireasov), pe care urmeaza sa se definesca zonele de acces public si Parcul Prestart concurenti (unde se va face ordonarea concurentilor pentru fiecare mansa).... probabil undeva dupa zona de franare.

Referitor la regulament, programul evenimentului, delimitarea zonelor interzise publicului, parc prestart, incalzire cauciucuri, ... am sa fac precizarile finale, dupa intalnirea de marti seara, cu "staful" de coordonare al evenimentului
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Vizualizare circuit SLATINA.jpg
Views:	159
Size:	147.6 KB
ID:	1621308  
Attached Files
File Type: pdf Pista concurs Slatina.pdf (2.00 MB, 16 views)

Last edited by raulllamboiu; 22-08-10 at 21:21.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 23:59   #39
mcdu

Stage 2
 
mcdu's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 43
Member of:
[DACIA]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Grupele cum vor fii? a1,a,b sau s1, s2, s3...??
mcdu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 06:17   #40
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Quote:
Originally Posted by mcdu View Post
Grupele cum vor fii? a1,a,b sau s1, s2, s3...??
Varianta F.I.A.: s1, s2. s3 ...
Dupa cum am anuntat in postarile anterioare, scopul competitiei este de a promova instituirea unui campionat national, prin care sa se selecteze cei mai buni piloti si automobile care sa reprezinte Romania in competitiile internationale (asta este si ratiunea obisnuirii concurentilor cu o cronometrare atat de riguroasa).

Last edited by raulllamboiu; 23-08-10 at 06:20.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 09:36   #41
privat4u2

Stage 5
 
privat4u2's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Sfatul meu ca grupele de motoare trebuie diferentiate destul de bine pt ca sunt diferente mari intre ele.O idee de grupe ar fii urmatoarea:
Grupa A: 500cmc-600cmc
Grupa B: 601cmc-750cmc
Grupa C: 751cmc-1000cmc
Grupa D: 1001cmc- restul motocicletelor cu cilindree mai mare de 1001cmc
Este o simpla propunere si cred ca grupele ar fii satisfacatoare pentru toata lumea.Astept si eu raspuns.
In curand o sa primiti lista cu masinile si motoarele care vor participa din partea Shadows Racing Team Rm Valcea.
__________________

Daca semeni Vant...culegi Furtuna....de aici intzelegi ce vrei.
privat4u2 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 16:56   #42
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Quote:
Originally Posted by privat4u2 View Post
Sfatul meu ca grupele de motoare trebuie diferentiate destul de bine pt ca sunt diferente mari intre ele.O idee de grupe ar fii urmatoarea:
Grupa A: 500cmc-600cmc
Grupa B: 601cmc-750cmc
Grupa C: 751cmc-1000cmc
Grupa D: 1001cmc- restul motocicletelor cu cilindree mai mare de 1001cmc
Este o simpla propunere si cred ca grupele ar fii satisfacatoare pentru toata lumea.Astept si eu raspuns.
In curand o sa primiti lista cu masinile si motoarele care vor participa din partea Shadows Racing Team Rm Valcea.
Este un punct de vedere si promit sa tin cont de el. Problema ar fi ca sa avem min. 2 motoare la aceeasi grupa (la masini trebuie min 5, altfel urca mai sus cu o grupa), ca sa sa incercam o ierarhizare de timp.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 18:37   #43
privat4u2

Stage 5
 
privat4u2's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 829
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

Eu banuisc ca se vor strange...multumesc
privat4u2 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 22:58   #44
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

imi cer scuze tuturor ca inca nu am pus un film cu traseul si poze cateva asa cum obisnuiam, dar am avut unele probleme personale. maine vor aparea si filmuletzul si pozele. promit
david_david is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 23:15   #45
agentulsecret4

Stage 5
 
agentulsecret4's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 295
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 402m auto-moto, Slatina, 4 septembrie 2010

asteptam cu interes
agentulsecret4 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -