Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-10, 07:39   #256
Sobi

Stage 4
 
Sobi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 187
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Este forba de forta de tractiune pe care o poate folosi.
Avand integrala masina pune mai mult jos pe primii metrii.
Fiind vorba de doar 400m masina Audi cu tractiune integrala pune mult mai mult jos decat un BMW cu un cuplu enorm extrem de greu de gestionat.
Insa pe strada rezultatul poate fi altfel.
Oarecum gresit in cazul de fata Pentru ca cele 2 A5-uri erau stage 2, iar unul dintre ele ( cel al lui masimo ) era si privat de interior (doar scan sport la sofer) la care, e adevarat, se adauga si tractiunea integrala, care le conferea un mic sprint la start si cum puterea era oarecum egala, eu cu 335 il ajungeam, dar nu destul de tare incat sa-l depasesc...
Mie nu mi s-a parut ca se comportau asa haotic 335-urile la start sau ca rupeau aderenta si asta fara slick-uri (eu cel putin aveam pe masina jante de 19" si pneuri de strada).. 335-ul care a pus pana la urma niste slick-uri a si scos un timp mai bun
Sobi is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 09:41   #257
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

La o cursa de drag startul insemna f mult.
Cu cat aderenta este mai buna cu atat poti ridica pragul de cuplu aruncat la roti.
Automat trebuie sa discutam de forta de tractiune care poate fi crescuta avand eficienta data de aderenta.
Un 4x4 in conditiile unor masini de strada are ceva avantaj, dar daca vorbim de drag veritabil spatele detine recordul, de preferat cu motor central.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 10:04   #258
TIGER Cupra/GTC

Stage 5
 
TIGER Cupra/GTC's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 487
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by dragusu View Post
nuci nu stiu ei ce ii asteapta la S3...
ori vrei sa insinuezi k o sa castige un fwd grupa asta?
TIGER Cupra/GTC is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 10:42   #259
iorgos

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Oricat ar fi de softat un A5, tot nu ar trebui sa stea in fata unui 335, decat primi 20 de metri.
iorgos is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 11:35   #260
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by iorgos View Post
Oricat ar fi de softat un A5, tot nu ar trebui sa stea in fata unui 335, decat primi 20 de metri.
Nu inteleg de unde ai scos prostia asta.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 12:26   #261
iorgos

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Din sacosa lui Mos craciun

Acum sa redevenim seriosi.

Cresterea de putere duce la patinarea rotilor la start, dar fiind quatro are un avantaj.

Deci din 240CP, se poate ajunge la un maxim de 280-290.

In schimb 335-ul are 286CP, cu avantajul ca tractiunea spate il impinge cum trebuie, tot traseul.

La puterea lui A5, resoftat se poate sa gresesc.

Daca stie cineva poate sa-mi dea de veste.

Oricum nu sunt un fan al motoarelor diesel.

Esti multumit?
iorgos is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 12:31   #262
Sobi

Stage 4
 
Sobi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 187
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by iorgos View Post
Din sacosa lui Mos craciun

Acum sa redevenim seriosi.

Cresterea de putere duce la patinarea rotilor la start, dar fiind quatro are un avantaj.

Deci din 240CP, se poate ajunge la un maxim de 280-290.

In schimb 335-ul are 286CP, cu avantajul ca tractiunea spate il impinge cum trebuie, tot traseul.

La puterea lui A5, resoftat se poate sa gresesc.

Daca stie cineva poate sa-mi dea de veste.

Oricum nu sunt un fan al motoarelor diesel.

Esti multumit?
A5-ul lui Roby (cel alb, locul I) are tot ~340cp iar cel al lui Massimo (cel negru) banuiesc ca are cam tot asa si mai are si interiorul scos.
Sobi is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 12:41   #263
iorgos

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

In cazul asta imi cer scuze.

Din cauza asta nu au reusit nimic cele doua 335-uri.
iorgos is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 12:59   #264
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

A5-ul lui masimo e mai "potent" decat A5-ul lui Robi, si o sa va convingeti de asta cat de repede
Faptul ca si-a usurat masina l-a costat pe masimo, masina dadea in nas inca de la start si cu toate astea a scos un 13.00 fata de 12.992 a lui Robi..

Mi se pare "comic" ca masimo a avut cel mai bun timp pt un diesel cam 1 an de zile si nu si-a "revendicat" titlul de cel mai rapid diesel din RO, iar acum a scos cineva 12.992 fata de 13.00 cat a scos el si gata,e regele dieselului pe forumuri din RO si din afara
__________________
Audi S2
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 14:23   #265
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

tipic romanesc as putea adauga.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 14:32   #266
Sobi

Stage 4
 
Sobi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 187
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by CoCaine View Post
A5-ul lui masimo e mai "potent" decat A5-ul lui Robi, si o sa va convingeti de asta cat de repede
Faptul ca si-a usurat masina l-a costat pe masimo, masina dadea in nas inca de la start si cu toate astea a scos un 13.00 fata de 12.992 a lui Robi..

Mi se pare "comic" ca masimo a avut cel mai bun timp pt un diesel cam 1 an de zile si nu si-a "revendicat" titlul de cel mai rapid diesel din RO, iar acum a scos cineva 12.992 fata de 13.00 cat a scos el si gata,e regele dieselului pe forumuri din RO si din afara
Nu stiu de ce esti suparat ca nu a "incoronat" nimeni pe nimeni. Nu am zis nimic de masina lui pentru ca nu stiam detalii si nu vroiam sa se supere cineva pe mine ca dau informatii false, in schimb am spus ca era si usurata pe deasupra, adica in capul meu e undeva mai sus... A avut putin ghinion la Tulcea si a pierdut.. si eu am pierdut aiurea la Slatina... dar tot pierdut se cheama :P

Si pana la urma daca a fost nr. 1 1 an altii nu mai au cum sa ajunga primii ?! Asta e, a pierdut locul 1 acum, pare sa fie o echipa destul de potenta si poate o sa revina, poate o sa ocupe altcineva pozitia din frunte asa e in concursuri...

Ei sunt adversarii mei directi asa ca in cursa nu tin cu niciunul, tin cu mine , dar mai presus de tot eu sper ca suntem toti prieteni si admiram ce au facut ceilalti iar daca au facut mai bine ca noi incercam sa invatam. La Tulcea am avut dupa calificari al 3-lea timp si credeam ca o sa iau macar locul 3, dar in finala alt 335 a facut o figura frumoasa si a reusit un 13,2 ! Ar trebui sa fac contestatii acum ?! sau ce ?! asta e ! a castigat corect si nu a facut altceva decat sa ma ambitioneze sa pregatesc masina mai bine pentru cursa viitoare !
Sobi is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 18:13   #267
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by Sobi View Post
A5-ul lui Roby (cel alb, locul I) are tot ~340cp iar cel al lui Massimo (cel negru) banuiesc ca are cam tot asa si mai are si interiorul scos.
Ambele masini mergeau foarte bine si trebuiesc felicitati.
Racing Code modifica A5 3.0tdi cu 6 trepte mecanice in formula optima asa:
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post3364814
In ce priveste 335 este cert faptul ca se pot obtine puteri mult mai mari, iar in conditii de foarte buna aderenta are un cuvant greu de spus.

.... este clar ca timpul masurat pe 402m, nu conteaza cum, cand, unde ... genereaza clasamentul.
Sigur ca unii se straduie mai mult altii obtin "succerurile" mai usor
Bafta tuturor!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 19:08   #268
razvanxx

Stage 4
 
razvanxx's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by dragusu View Post
nuci nu stiu ei ce ii asteapta la S3...

cateva surprize de la buzau!!!
razvanxx is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 19:49   #269
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by razvanxx View Post

cateva surprize de la buzau!!!
M-am prins..., revine Dragusu!!
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 21:42   #270
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: Tulcea Racing Days 11-12 septembrie(drag ,drift,expo)

Quote:
Originally Posted by Sobi View Post
! Ar trebui sa fac contestatii acum ?! sau ce ?! asta e ! a castigat corect si nu a facut altceva decat sa ma ambitioneze sa pregatesc masina mai bine pentru cursa viitoare !
ma bucur ca ai ajuns la aceasta atitudine,asta e pt acest si scopul nostru
de aia am si lasat la libera voastra alegere cu ce incaltati masinile,cat scoateti din ele si ar fi bine sa profitati la urmatoarea cursa ca pt la anul o sa apara grupele de profi unde cu slickuri,mai mult de un element de caroserie sau golit interior sunteti in groapa cu lei

asa se mai aerisisc unele grupe "suprapopulate"

Cocaine,nu sunt de acord cu faza ca daca usurezi masina iti da in nas,efectul e chiar invers.cele doua 2 a5-uri au acelasi soft ,singurele diferente fiind soferii,rotile si downpipe-ul modificat la cel alb a lui Robi si interioul scos la cel negru a lui Masimo plus ca fiecare pleaca din alta turatie

335-urile daca puneau macar semislickuri erau tot pe acolo
__________________

The power is HERE
gaju is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -