Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-05-09, 23:59   #256
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by serban_pc View Post
Am citit a-2-a oara cu aceeasi atentie si tot nu inteleg unde bati, sa-mi spui cand pot comenta......
Felicitari organizatorilor ca a iesit in general bine(mai bine ca la multe legale la care am fost), mici comentarii care oricum trebuie sa existe.
Eu doar vroiam sa spun ca toti suntem modificati, dar odata ce bagi cum zic unii"cateva mii de euro" ai pretentii mai mari de la masina si deci gandesc ca nu are rost sa te mai dai cu copii/clase inferioare ca doar d-aia ai bagat atatia bani .... .
Sunt curios ce se afla sub capota novei albastre care si-a ales grupa E(201-250CP)......
Imi pare rau dar se pare ca ai inteles gresit notiunea de tuning: nu pe tine trebuie sa te modifici, incearca sa modifici ceva la masina ca sa ai performante. Cat despre copii...astia ar trebui sa stea acasa si sa se uite la Animax, liniutele sunt pentru cei care investesc timp, nervi si bani pentru a putea avea rezultate. Atata timp cat fiecare declara corect puterea de fabrica a motorului de pe masina in momentul inscrierii, nu vad care-i problema.
bitnet is offline  
Old 25-05-09, 01:43   #257
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by alex_pan View Post
salut...este pt.prima data cand scriu aici,si stiu ca o sa imi sara multi in cap dar asta este...eu am condus opel vectra tm 24 kox la aceasta cursa si cred ca aveam si eu ceva de spus.in primul rand am de comentat la distanta f.scurta si de cursa si de franare,in al 2-lea rand trompetele de la finish care m-au ars pt.ca probabil erau cu gandul la cuc,cu toate ca batusem seat leon 170 cp de fabrica modificat 230cai,dar asta nu mai conteaza,dupa ce s-a facut scandal m-au bagat inapoi in cursa,dupa aceea organizatorii au dat la o parte 3 masini de langa mine ca sa ma dau cu cine vor ei,sarisera masinile de constanta pe mine sa ma dau cu ei ca sa poata sa ma scoata cat mai repede din cursa sa nu cumva sa ajung prea departe,renault clio si scoda octavia,normal cine a ajuns si in finala,masini care nu are nici una sub 200 cai.dar asta este nu imi pare rau ca am venit pana acolo si nu imi pare rau de nici o cursa din tara,dar am si eu o intrebare pe nasy cu DGH-ul la ce grupa l-ati fi bagat daca venea?343 cai?cred ca cine cunoaste masina stie ca pana la finish o tinea numai in drift in viteza a 2-a...pe distanta pe care s-a desfasurat cursa este distanta lui de plecare de pe loc....iar daca organizatorii nu au putut sa ii dea afara pe cei care au pierdut si se puneau din nou la start.....mai bine nu mai organizati pt.ca astea nu sunt curse,castiga cine e mai smecher sau mai tare in pumn sau chemati oameni din local combat la paza.

Salut, in primul rand seatul nu are 230 cp, imi vine greu sa cred ca la un motor 2.0 tdi castigi 60 CP din soft si evacuare. Eu am avut impresia ca te-am ajuns pana la sfarsit si ca eram amandoi cam acolo. Fata care dadea startul era afona, iar fetele de la finish erau total pe langa, cred ca nu vedeau bine. Mie mi-a placut, macar am apucat sa ma dau(nu ca la pitesti sau craiova), organizarea a fost foarte buna din pct meu de vedere...singurele minusuri ar fi fetele cu startul si finish-ul si distanta scurta. O sa pun maine un filmulet cu prima cursa dintre seat si opel.

P.S. Felicitari baiatului cu R5 de la grupa B si baiatului cu renaultul clio de la grupa C, sunt curios ce modificari avea acel clio.
DjAlcohol is offline  
Old 25-05-09, 02:08   #258
alex_pan

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 7
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by DjAlcohol View Post
Salut, in primul rand seatul nu are 230 cp, imi vine greu sa cred ca la un motor 2.0 tdi castigi 60 CP din soft si evacuare. Eu am avut impresia ca te-am ajuns pana la sfarsit si ca eram amandoi cam acolo. Fata care dadea startul era afona, iar fetele de la finish erau total pe langa, cred ca nu vedeau bine. Mie mi-a placut, macar am apucat sa ma dau(nu ca la pitesti sau craiova), organizarea a fost foarte buna din pct meu de vedere...singurele minusuri ar fi fetele cu startul si finish-ul si distanta scurta. O sa pun maine un filmulet cu prima cursa dintre seat si opel.

P.S. Felicitari baiatului cu R5 de la grupa B si baiatului cu renaultul clio de la grupa C, sunt curios ce modificari avea acel clio.
da,poti sa castigi si 80 de cai din soft si evacuare,nu a spus nimeni ca te-am batut vreo 2-3 masini si ai dreptate m-ai ajuns pana la finish....am spus doar ca femeile dupa parerea mea femeile nu au ce sa caute la curse....
alex_pan is offline  
Old 25-05-09, 02:20   #259
alex_pan

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 7
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by BMC View Post
Toti ne-am dat pe aceleasi conditii si probleme de genu sunt tipice la toate cursele iar ca DGH-ul mai sunt masini dintre care au venit la cursa si le-au batut mashini mai slabe dar acele masini ca sa fie competitive la 402m ar trebui sa se organizeze curse prin ungaria cel mai aproape si sa-si cumpere fiecare slickuri de circuit sa faca ceva, in romanica noastra astea sunt conditiile de drag race si avantajate sunt 4x4 care avem fwd si rwd daca depasim bunul simt al cailor scrie pe noi cruise pe autostrada care si aia e vai mortii ei, asa ca ne suparam ca magaru pe sat si nu avem ce face decat sa multumim lui Geoana ca ii s-a sculat sa vina sambata la constanta cu avionu ca in masina e cald si lu x-ulescu ca n-avem strazi si lu nea caisa ca nu se face o pista de drag race si uite asa, ASTEA SUNT Conditiile la noi, Sa ne impacam cu ideea si sa facem ceva in privinta asta, ca de comentat e plina tara de comentatori!
ai dreptate ca nu s-a putut face o cursa de 400 m,dar totusi nu e normal pe 300 m...ce a fost a fost si gata pana la urma..dar oricum nu s-a respectat nici regulamentul,de exemplu daca aveam turbo pe masina cine stia?nu s-a facut nici o verificare,aveam 200 cai si probabil bateam toata grupa si atunci eram nesimtit nu?octavia rosie si cu renault clio aveau peste 200 cai....eu nu am nici o satisfactie cand bat o masina de 100 cai cu vectra sfi de 150 cai....
alex_pan is offline  
Old 25-05-09, 03:15   #260
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Da nu inteleg ce vrei??? Cine isi pune soft sa urce in grupa sau ce vrei??? Ii doresc baiatului cu Clio sa faca 500 de cai pe masina si sa ramana tot la grupa C!! Si sti de ce ?
Pentru ca a bagat bani si pasiune in masina lui...nu va place , nu mai veniti.
Alfa_band is offline  
Old 25-05-09, 03:30   #261
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by alex_pan View Post
da,poti sa castigi si 80 de cai din soft si evacuare,nu a spus nimeni ca te-am batut vreo 2-3 masini si ai dreptate m-ai ajuns pana la finish....am spus doar ca femeile dupa parerea mea femeile nu au ce sa caute la curse....

Sunt convins ca poti castiga 80 cp din soft si evacuare, dar nu la un motor de 2L diesel.
O sa fac un test dyno zilele astea si o sa aflu exact. As fi incantat sa fie adevarata estimarea ta . Bafta
DjAlcohol is offline  
Old 25-05-09, 06:31   #262
andreiwtw

Stage 5
 
andreiwtw's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

[QUOTE=FLO_GSU;2347691]
Quote:
Originally Posted by TOBA^ View Post
vreau sa incep cu FELICITARILE PT X-TEAM pt organizare...


TOBA te rog daca poti sa-mi dai si mie un link ceva unde pot vedea ceva poze cu ursul 2.5 turbo din ANONYMUS!! MS! FELICITARI INCA ODATA PT CUPA si pt toti din CLUB!!! BAFTA!
gasesti aici niste filme cu el ... :


https://www.youtube.com/my_videos?pi=...&sa=0&sq=&dm=1
andreiwtw is offline  
Old 25-05-09, 06:38   #263
andreiwtw

Stage 5
 
andreiwtw's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,360
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

[QUOTE=andreiwtw;2348761]
Quote:
Originally Posted by FLO_GSU View Post
gasesti aici niste filme cu el ... :


https://www.youtube.com/my_videos?pi=...&sa=0&sq=&dm=1
si poze aici :

http://forum.anonymous.ro/forum/showthread.php?t=692
andreiwtw is offline  
Old 25-05-09, 07:52   #264
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Imi pare rau dar se pare ca ai inteles gresit notiunea de tuning: nu pe tine trebuie sa te modifici, incearca sa modifici ceva la masina ca sa ai performante. Cat despre copii...astia ar trebui sa stea acasa si sa se uite la Animax, liniutele sunt pentru cei care investesc timp, nervi si bani pentru a putea avea rezultate. Atata timp cat fiecare declara corect puterea de fabrica a motorului de pe masina in momentul inscrierii, nu vad care-i problema.
Sunt curios ce varsta ai tu de intelegi total pe dos. Ma refeream la masini cand am spus ca "suntem modificati".
Sa inteleg ca daca ai o masina turbo de 150CP iti iei bataie de la una aspirata tot de 150CP si apoi te duci si bagi 3000E ca sa schimbi turbina,soft,intercoler, numai ca sa o poti batea pe aceasta de 150CP.
Eu unul am satisfactie cand ma dau cu masini mai tari(in nici un caz mai slabe) si cateodata le mai si dau....... .
Eu daca as fi avut o masina de 250CP(modificata) m-as fi bagat cu siguranta la grupa E, pt ca nu vad rostul sa bagi atatia bani si timp ca sa ramai la aceeasi grupa, trebuie sa avansam nu sa stam pe loc.

Spune-mi si mie te rog ce masina a tu!
__________________
SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI !!

(Fara erori, ballastri slim, orice tip de bec, ieftin si cu garantie)
https://forum.4tuning.ro/460-faruri-s...n/page-19.html/www.xenonieftin.ro
0724186590 / 0766900342;ID mess : serban_pc ; Bucuresti - Titan
serban_pc is offline  
Old 25-05-09, 08:10   #265
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by serban_pc View Post
Sunt curios ce varsta ai tu de intelegi total pe dos. Ma refeream la masini cand am spus ca "suntem modificati".
Sa inteleg ca daca ai o masina turbo de 150CP iti iei bataie de la una aspirata tot de 150CP si apoi te duci si bagi 3000E ca sa schimbi turbina,soft,intercoler, numai ca sa o poti batea pe aceasta de 150CP.
Eu unul am satisfactie cand ma dau cu masini mai tari(in nici un caz mai slabe) si cateodata le mai si dau....... .
Eu daca as fi avut o masina de 250CP(modificata) m-as fi bagat cu siguranta la grupa E, pt ca nu vad rostul sa bagi atatia bani si timp ca sa ramai la aceeasi grupa, trebuie sa avansam nu sa stam pe loc.

Spune-mi si mie te rog ce masina a tu!
Se pare ca in discutia voastra este diferenta de mentalitate...
Fiecare munceste la o masina ca sa-si castige grupa, dupa ce 1 an la rand ai tot castigat la anu nu mai are rost sa te dai tot la B de exemplu, urci la C si tot asa...

El are o masina care fuge gravvvvvvvvvvvvv

Last edited by kimi; 25-05-09 at 08:47.
kimi is offline  
Old 25-05-09, 08:39   #266
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by serban_pc View Post
Sunt curios ce varsta ai tu de intelegi total pe dos. Ma refeream la masini cand am spus ca "suntem modificati".
Sa inteleg ca daca ai o masina turbo de 150CP iti iei bataie de la una aspirata tot de 150CP si apoi te duci si bagi 3000E ca sa schimbi turbina,soft,intercoler, numai ca sa o poti batea pe aceasta de 150CP.
Eu unul am satisfactie cand ma dau cu masini mai tari(in nici un caz mai slabe) si cateodata le mai si dau....... .
Eu daca as fi avut o masina de 250CP(modificata) m-as fi bagat cu siguranta la grupa E, pt ca nu vad rostul sa bagi atatia bani si timp ca sa ramai la aceeasi grupa, trebuie sa avansam nu sa stam pe loc.

Spune-mi si mie te rog ce masina a tu!
Hai ca-ti satisfac curiozitatea: am 38 de ani, masina mea este Ibiza 1.8T 180CP la baza, modificat sa aiba undeva la 250CP (modificari facute CU MULTI BANI, timp pierdut si nervi). Acum tu ai vrea sa urc la E, nu? Poate ca ar face fata si pe-acolo dar iti garantez ca este mai mare satisfactia cand iei locul I la grupa D decat locul 2 la E. Cand voi considera ca masina poate aspira la locul I si la E, cu siguranta ma voi inscrie acolo.
Am inteles perfect ce-ai vrut sa spui prin "suntem modificati" dar nu m-am putut abtine sa nu taxez exprimarea. Si cu astea, am incheiat.
O zi buna!
bitnet is offline  
Old 25-05-09, 08:57   #267
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by SEBY2009RC View Post
cand ? ... nu am prea mai vazut asa ceva pe la noi de ani buni
Rebel_Boy is offline  
Old 25-05-09, 09:27   #268
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Deci focul meu este urmatorul:
De ce oare se baga masini de 180CP la baza(sa nu zicem ca de >230CP) la grupa de 135-165CP? Toti stim ca 1.8T are in general 150CP , dar oare 1.8T de la skoda octavia VRS nu cumva are mai mult(poate chiar integral)?
serban_pc is offline  
Old 25-05-09, 09:28   #269
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

BMC,Multumesc pentru urari si felicitari!!!Am o poza cu motorul dar nu pot s`o scot din tel .. am luat una de pe net,asa arata si motorul meu .. este cel mai mic motor V6 am impresia
Momentan pe mine ma tine in loc softul .. pot sa-l fac oricand,numai ca am alte prioritati momentan,sper ca la urmatoarea legala sa vin pregatit si pe partea asta
Lascaria,sar`na pt poza
Pt baiatul din Cta multumesc inca odata pentru filme,le-am salvat acu pe toate

P.S.: La grupa B clasamentul a fost ceva de genul:
1. Renault 5 1.4 T
2. Peugeot 206 GTI
3-4 Seat Izbita 1.9 TDI si Mazda MX-3 1.8 V6 (De precizat ca "finala mica" ar fi castigat-o Seatul lui Kimi )
5,6,7,etc nu mai stiu
Attached Images
File Type: jpg 22133960006_large.jpg (70.3 KB, 91 views)
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare

Last edited by kidu2006; 25-05-09 at 10:08.
kidu2006 is offline  
Old 25-05-09, 09:50   #270
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 402m @ Constanta, 23 mai - aeroportul Mihai Kogalniceanu

Quote:
Originally Posted by serban_pc View Post
Deci focul meu este urmatorul:
De ce oare se baga masini de 180CP la baza(sa nu zicem ca de >230CP) la grupa de 135-165CP? Toti stim ca 1.8T are in general 150CP , dar oare 1.8T de la skoda octavia VRS nu cumva are mai mult(poate chiar integral)?
Cu ce masina ai participat la Constanta ??
kimi is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -