22-02-09, 18:03
|
#286
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,245
Member of: [CITROEN]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Quote:
Originally Posted by wolverine
cam pe la ce ora incepe evenimetul? aproximativ...
|
primul start va avea loc la ora 10
inscrierea si aranjarea grupelor se vor face pana la 9.30
|
|
|
22-02-09, 18:47
|
#287
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
deci pe la ora 9 trebuie sa fim acolo...deabia astept, sa tina vremea cu noi!
|
|
|
22-02-09, 19:00
|
#288
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Quote:
Originally Posted by Teroarea
hm glupele au fost anuntate acum ca vrei sa vi cu 75cp sa te dai cu unu de 100cp este alegerea ta, nu ai de unde sa sti ca cel care detine 100cp trebuie sa castige neaparat , exista o gramada de motive de ex:rateaza startul,rateaza vitezele,are o defectiune etc.
|
asa e dar, totusi, ar fi fost bine......
|
|
|
22-02-09, 19:22
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Quote:
Originally Posted by Gabi
Hai să nu degenerăm iar īn discuţii care nu-şi au rostul.
Acum am ajuns acasă, după un drum la Bucovăţ, să fac poze, şi apoi la o īntālnire auto care mi-a trezit nişte amintiri foarte mişto.
Linia dreaptă care va fi folosită are 1200 m; atāt mi-a arătat mie kilometrajul maşinii, iar asfaltul e foarte ok. Aveţi mai jos nişte poze (nu mă-njuraţi, dar am făcut pozele fără să văd ce pozez, pentru că mi s-a dus banda de la telefon ).
Precizare: drumul este mai lat decāt se vede īn poze. Īn prezent marginile sale sunt acoperite cu zăpadă.
|
Multe multumiri domnule Gabi pentru poze!Ce ne bucuram cand vedem un petic de asfalt care arata bine ..Pe bune,pare ca arata destul de bine traseul,au loc 2 masini si atat,am crezut ca este mai lat,dar este bine si asa!Pomii aia sunt cam urati acolo,dar sper sa fie totul ok!
P.S.: Presupun ca traseul asta este pt cursa de 402m de la Craiova da?!Ca tot am vazut ca au fost discutii in paralel si despre VTM ...
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
|
|
|
22-02-09, 19:26
|
#290
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Titlul este 402 m @ Craiova. Cum am mai spus şi ieri, despre VTM nu spune nimeni, nimic şi, la cāt de parolistă este AutoOltenia, ca şi organizator de curse, nu m-ar mira să īl amāne/anuleze
Drumul e bun ! E, cred, destul de lat, ţinānd cont că īn poze marginile-i sunt acoperite de zăpadă (deci, cred eu, lipseşte cam 1,5 m din asfalt).
PS: cu plăcere, nenea kidu' !
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
23-02-09, 00:28
|
#291
|
Stage 3
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
iti multumim pt pozele cu locatia
|
|
|
23-02-09, 01:04
|
#292
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
daca si ala e drum lat cu tot cu zapada zic parerea mea merge dar nu e un drum de ce vor multi participanti bine eu vorbesc de cei constienti nu de restu adica cei mai multi
__________________
|
|
|
23-02-09, 01:31
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Quote:
Originally Posted by B 89 WRC
daca si ala e drum lat cu tot cu zapada zic parerea mea merge dar nu e un drum de ce vor multi participanti bine eu vorbesc de cei constienti nu de restu adica cei mai multi
|
La Buzau in toamna ai fost?Cred ca era putin mai strans,dar nu am vazut comentarii,si sa nu mai spuneam de calitatea asfaltului cel putin la start,plus de gardul viu format din samantari!
Si totusi a fost o cursa frumoasa
|
|
|
23-02-09, 03:20
|
#294
|
Registered
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
am spus ca merge am intalnit si mai rau dar m-a amuzat tare faza cu zapada ca e mai lat drumu da dar nu ce ar trebuie pentru niste norme de siguranta sa vedem cat balamuc o sa fie si aici din punctul meu de vedre un drum bun este de cel putin doua benzi pe sensul de mers adica 4 benzi la o cursa si doua cand redevine drum public
|
|
|
23-02-09, 09:04
|
#295
|
Stage 3
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
drumu are denivelari??????????/
|
|
|
23-02-09, 09:48
|
#296
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Kidu zicea de drumu de la buzau. Asta din craiova din cate stiu e perfect (am fost anu trecut).
|
|
|
23-02-09, 10:18
|
#297
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
drumul e super .. il stiu de anul trecut de la VTM, dar loc de parcare vom avea ?
|
|
|
23-02-09, 11:45
|
#298
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Sau o sa folosim parcarea cladirii aleia pe stanga (care n-am idee ce este sau daca are paznic ceva) care oricum e mica incap 10 masini maxim, sau o facem ca la dragonul rosu / VTM / Buzau / Pitesti la finish, si riscam sa vina un nebun peste noi sa ne faca varza. Nu se poate iesi inafara soselei ca sunt santuri de scurgere.
Ar fi o regula buna sa nu se lase spectatori pe o portiune de 200-300m DUPA linia de finish, acolo e cel mai periculos in caz ca are careva probleme cu franele, si se mai si arunca animelele pe sosea sa vada mai bine cine urmeaza sa-i faca zdrente
Dupa cum zice si organizatorul, sunt cam 1200m de drum drept care sunt arhisuficienti pentru a crea o distanta decenta intre masinile oprite dupa si linia de finish, sper doar sa planifice bine modul de aranjare a masinilor de la start si intaorcere de la finish. Poate prietenii nostri din Buzau pot contribui cu niste experiente. Iese harababura, fiecare intaorce unde-i vine, se baga in fatza, iese tziganeala si e pacat. Si nu in ultimul rand se pierde timp mult cu manevrele astea nefiind bine organizate.
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
|
|
|
23-02-09, 11:53
|
#299
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
Quote:
Originally Posted by flexus
Sau o sa folosim parcarea cladirii aleia pe stanga (care n-am idee ce este sau daca are paznic ceva) care oricum e mica incap 10 masini maxim
[...]
Dupa cum zice si organizatorul [...]
|
Parcarea este "păzită" de un nene. Organizatorii pot lua legătura cu conducere Kira Group să "negocieze" folosirea ei.
Eu nu sunt organizator. Am mers să fac poze şi să măsor de bunăvoie. De la finishul VTMului (exact din dreptul marcajului de pe asfalt, pānă la intrarea īn pădure, sunt 1200 m măsuraţi pe kilometrajul maşinii.
|
|
|
23-02-09, 13:35
|
#300
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
|
Re: 402 m @ Craiova, 15 martie 2009 (REPROGRAMATĂ + LOCAŢIE SCHIMBATĂ)
400 de m zona de concurs, 300 m franare, raman 500 m pentru poracurile auto. Indicat e ca cel de la start sa fie mai mic iar cel de la finish mai mare ca acolo, cel putin dupa prima mansa, raman jumatate din masini pana la "libere". Noi anul trecut la a doua cursa am dat cu mucii-n fasole si am dus fiecare clasa pana in finala, s-a pierdut timp cu intoarcerile dese si n-am mai avut loc pentru "libere". Daca se accepta peste 100 de masini duceti la start doar jumatate, macar in prima mansa si faceti acolo parcul auto de 100 de metri iar la finish lasati de 400 de metri, sa fie ceva liber intre cei iesiti din cursa si cei care asteapta urmatoarea mansa.
Cei care termina o cursa sa mearga pana la capatul parcului auto de la finish si dupa aceea castigatorul se pune la coada de castigatori iar pierzatorul parcheaza si asteapta cat mai aproape de bariera (la 0+1200m fata de start). Este bun un om, ideal doi, la sfarsitul zonei de franare, care sa spuna la fiecare aceste lucruri, de fiecare data. Plus ca asa se pregateste mai din timp urmatoarea mansa si nu exista riscul ca soferii sa plece teleleu pe coclauri si sa-i cauti ca disperatul. Si inca o treaba buna, daca cel din acest parc are statie poate anunta in timp real daca vreun kamikaze a pornit-o pe contra-sens, a.i. macar cei de la sosire sa aiba timp sa se agite in fata masinilor care eventual au luat startul (noi am patit-o).
Important e ca si concurentii sa fie cat mai receptivi la indicatii si sa mai aiba si ceva initiativa constructiva (sa nu blocheze ambele sensuri dupa zona de franare, sa nu lase masinile aiurea si sa plece de langa ele, sa caute sa se pozitioneze cat mai aproape de ordinea logica a grupeor etc.) ca pana la urma e vorba de timpul si mai ales de banii lor.
Poate ca am fost util.
Bafta la cursa tuturor! Urmam noi, speram
|
|
|
|
|