26-04-09, 15:00
|
#481
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Dupa cateva zile de absenta revin cu cererea updatata.
Sunt doua persoane care si-au anuntat retragerea, insa nu au fot pentru moment sterse din lista.
|
|
|
26-04-09, 18:30
|
#482
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Mitsubishi]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
up-date la lista nu se mai face si sa o postati aici? sa mai vedem si noi ce si cum
|
|
|
26-04-09, 18:30
|
#483
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Mitsubishi]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
lol , tocmai ce am scris acum 2 sec da mi-ai luat-o inainte
scz .... tase dc nu apar pe lista , ti-am dat pv acum 5 zile parca , Honda Accord
__________________
Liga Moderatorilor
|
|
|
26-04-09, 21:24
|
#484
|
Stage 1
Join Date: Apr 2007
Posts: 15
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
M-as inscrie si eu dar nu stiu unde.....
Ma poate cineva orienta?
|
|
|
26-04-09, 21:31
|
#485
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Aici e regulamentul si aici e cererea in format editabil.
|
|
|
26-04-09, 21:47
|
#486
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
hmm frumos deja au inceput ...
a3 1,8T .... adica turbo pentru organizatorii care nu stiu ce inseamna T, il inmulteste cu coeficient 0.95 si il baga in clasa C dragut
nu sunt un expert ... dar sa isi deie si alti cu parerea
aceasi categorie C bmw 320d, o fi cu turbo o fi fara dar cica are 163 cp cam greu de crezut ca fara turbo, desi eu stiam ca are 136 cp , adica mai mult de 1,8 turbo benzina de la audi care cica are 150......
poate altii mai specialisti au o parere diferita ?
Last edited by mortu; 26-04-09 at 22:19.
|
|
|
26-04-09, 21:49
|
#487
|
X-Team Racing Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of: [X-Team Racing Club] [VW]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
are turbo din fabrica si este tractiune fata ... ce nu e ok ?
|
|
|
26-04-09, 22:10
|
#488
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
au inceput frate , nici pana acum n-ati invatat care sunt regulile?... defapt asta nu e de condamnat , dar abtineti-va sa faceti comentarii rautacioase ca x nu respecta grupa sau etc , cand tu nici macar nu te-ai obosit sa citesti regulamentul bine ...
daca tot afceti "sesizari" de genu , incercati sa veniti si cu argumente. , ca asa de dat aiurea din gura toata lumea se pricepe
|
|
|
26-04-09, 22:24
|
#489
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Quote:
Originally Posted by mortu
hmm frumos deja au inceput ...
a3 1,8T .... adica turbo pentru organizatorii care nu stiu ce inseamna T, il inmulteste cu coeficient 0.95 si il baga in clasa C dragut
nu sunt un expert ... dar sa isi deie si alti cu parerea
aceasi categorie C bmw 320d, o fi cu turbo o fi fara dar cica are 163 cp cam greu de crezut ca fara turbo, desi eu stiam ca are 136 cp , adica mai mult de 1,8 turbo benzina de la audi care cica are 150......
poate altii mai specialisti au o parere diferita ?
|
Esti pe langa subiectul masini-motoare rau de tot .
|
|
|
26-04-09, 22:27
|
#490
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 35
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Quote:
Originally Posted by mortu
hmm frumos deja au inceput ...
a3 1,8T .... adica turbo pentru organizatorii care nu stiu ce inseamna T, il inmulteste cu coeficient 0.95 si il baga in clasa C dragut
nu sunt un expert ... dar sa isi deie si alti cu parerea
aceasi categorie C bmw 320d, o fi cu turbo o fi fara dar cica are 163 cp cam greu de crezut ca fara turbo, desi eu stiam ca are 136 cp , adica mai mult de 1,8 turbo benzina de la audi care cica are 150......
poate altii mai specialisti au o parere diferita ?
|
mai documenteaza-te putin si ai sa vezi cum sta treaba
|
|
|
26-04-09, 22:30
|
#491
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Probabil ca sunt pe langa motoare, dar daca vii la constanta o sa vezi ca nu o sa ma fac de rusine, cum nu m-am facut nicaieri in tara
la sibiu m-a facut in finala un Brabus D6... si organizatorii nici nu stiau ca e Brabus si ca are compresor si trebuia bagat in alta clasa.... dar na
Am zis ca nu sunt super specialist, dar daca tu crezi ca am gresit cu ceva in afirmatiile mele, dami argumente ca am gresit si recunosc gresala
|
|
|
26-04-09, 22:36
|
#492
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
1 la mana 1.8t , are turbina din fabrica iar regulamentul zice clar ca masinilor cu turbo din fabrica nu li se mai aplica coeficient de turbo , decat celor care au fost aspirate din fabrica iar ulterior li s-a montat turbo/ compresor .iar coeficientul de 0,95 cu acre s-a inmultit puterea initiala este coeficientul de tractiune fata. deci acuma e mai clar ca audi e incadrat corect???
2) nu stiu daca ai aflat ca exista mai multe serii de 3-are ,(gen e30 , e36 , e46 , e90 ) , mai documenteaza-te si afla care 320d dintre seriile mentionate mai devreme are 163 cp
|
|
|
26-04-09, 22:53
|
#493
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 82
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
bine m-ai convins, imi cer scuze daca am gresit
totusi nu mi se pare ok ca o masina turbo sa concureze cu una aspirata.
Cat despre modificari dupa cate stiu un cip la o aspirata iti aduce 8-10% din puterea motorului in plus, pe cand la o masina cu turbo de fabrica diferenta de putere castigata prin remapare e net superioara.
adica de ce sa nu aplici coficientul de turbo unei masini turbo, nu mi se pare drept nici pentru cei care si-au modificat masinile si au investit mii de euro in kituri turbo
Oricum vom vedea diferentele pe pista, si fiecare cati cai are sub capota. Sper doar sa se faca temeinic verificarea tehnica
|
|
|
26-04-09, 23:10
|
#494
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
mortu: sa o luam babeste... deci daca masina are TURBO DIN FABRICA ( adica STOCK ).. coeficientul NU SE APLICA . Daca are alt TURBO sau se monteaza la una aspirata .. atunci se aplica acel coeficient.. ce e greu de inteles? Regulamentele sunt bune... daca pici aspirat cu turbo..asta e..! vrei performante? pune-ti turbo.
|
|
|
27-04-09, 00:25
|
#495
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,287
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: 1 mai 2009, 402 m @ Constanta
Quote:
Originally Posted by dolb
mortu: sa o luam babeste... deci daca masina are TURBO DIN FABRICA ( adica STOCK ).. coeficientul NU SE APLICA . Daca are alt TURBO sau se monteaza la una aspirata .. atunci se aplica acel coeficient.. ce e greu de inteles? Regulamentele sunt bune... daca pici aspirat cu turbo..asta e..! vrei performante? pune-ti turbo.
|
Mi se pare O MARE ABERATIE...
99,99% din masinile turbo(fabrica)sunt chipate(cele care se "dau")...daca ar veni stock ar fi ceva dar sa compari de ex: 130hp turbo cu 130 aspirat.....................................e din alt film.....
ps dolb:unora le place aspiratul...altora turbo sunt 2 categorii total diferite
turbo ar fi frumos sa fie cu turbo...si aspirat cu aspirat...
una peste alta sper sa fie organizat...dupa "2 tepe" multi cred ca pleaca de acasa "indoiti"...
__________________
TRANSPORT AUTO & ASISTENŢǍ RUTIERǍ!!! 0721 157 976 !!!
Last edited by MOUZE; 27-04-09 at 09:44.
|
|
|
|
|