Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Mercedes tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-12, 21:35   #1
SorinGugiu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Exclamation Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Ma poate ajuta cineva cu niste infoarmatii legate despre un cip tuning la un mercedes A140 83CP(benzina) unde as putea sa fac si la ce cai ar putea ajunge sau daca exista turbina pt modelul A140 ? Am auzit ca ar exista un fel de compresor care este cam universal deci ar merge pe orice masina unde as putea gasi informatii legate de acest compresor ?orice informatie cu care ma poate ajuta sa cresc caii la masina imi este de folos . Va multumesc mult sper sa ma juste cineva !
SorinGugiu is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 21:15   #2
flavyus1987

Stage 1
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 10
Default Re: Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Nu-ti bate capu cu idei de genul.
Mai bine vinde masina , si daca tot iti place acest model ia un motor de 2.1 in 8valve la 140CP. Si daca nici asa nu te multumeste cauta 2.1 twin la 250CP(cam rar), dar deja de la 100cp in sus pe gargarita asta poti sa pui deoparte bombonele "cip -cip" pentru coliva.

Dar incearca sa schimbi din treapta 1 si 2 dupa ce nu se mai vede acul pe turometru(pui si tu cu marker-ul 7, sa nu zici ca ai trecut pe rosu), din a3-a cand trece acul de 110km/h iar a5-a o dai cand ajungi la 140 sau chiar 150km/h.
Sa vezi ce frumos trage masina si urla ca "micul ferarri", iar viteza maxima din talon nu o sa ti se mai para un mit.
Dupa aceea vi aici sau pe forumul mercedes si te plangi ca-ti bate motorul.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 11:22   #3
SorinGugiu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Default Re: Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Quote:
Originally Posted by flavyus1987 View Post
Nu-ti bate capu cu idei de genul.
Mai bine vinde masina , si daca tot iti place acest model ia un motor de 2.1 in 8valve la 140CP. Si daca nici asa nu te multumeste cauta 2.1 twin la 250CP(cam rar), dar deja de la 100cp in sus pe gargarita asta poti sa pui deoparte bombonele "cip -cip" pentru coliva.

Dar incearca sa schimbi din treapta 1 si 2 dupa ce nu se mai vede acul pe turometru(pui si tu cu marker-ul 7, sa nu zici ca ai trecut pe rosu), din a3-a cand trece acul de 110km/h iar a5-a o dai cand ajungi la 140 sau chiar 150km/h.
Sa vezi ce frumos trage masina si urla ca "micul ferarri", iar viteza maxima din talon nu o sa ti se mai para un mit.
Dupa aceea vi aici sau pe forumul mercedes si te plangi ca-ti bate motorul.
Viteza pe talon 170 scrie ) a mers cu 170 a1 a numia stiu cat se duce dar a2a ajunge la 82 km cam asa a3a dupa ce am schimbat pompma de benzina s a dus 130 schimbata la 5000 din 6000 masina e din 98 -90.000 KM . Dar vreau sa o fac la 100CP tu nu ai idee de compresoru ala care se pune ? am auzit ca e universal si merge pe orice tip de masina . Daca ai de unde afla ma ti si pe mine la curent te rog . Sau cum pot castiga niste cai in plus , ce sa i fac? Sa schimb toba ? Sa pun filtre sport ? CHiar nu ma pricep in domeniu asta poate ma ajuti si pe mine cu informatii
SorinGugiu is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 12:11   #4
flavyus1987

Stage 1
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 10
Default Re: Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Pentru a monta un compresor sau turbosuflanta motorul necesita modificari majore.
Compresorul este actionat de cureaua de transmisie, si nu mei avea loc sa il montezi, poate doar in continuarea alternatorului sau a compresorului de aer conditionat(daca ai)=> curea transmisie mai mare in circumferinta.
Tubosuflanta e actionata de gazele de pe evacuare, deci implica alte modificari.
Sa nu vorbim si de materialul folosit, motorul nu e destinat pentru astfel de modificari.
Teorie e multa de povestit, gasesti si pe google, dar nu vei obtine rezultatul dorit cu bani putini.
Singurul lucru o remapare care mai mult de 90CP (teoretic) nu iti va aduce, dar nu cred sa fi facut cineva acest lucru pe modele aceastea.Cunosc un caz pe motor de 1.4 peugeot 207 dus la 90CP cu mapare.
Daca iti arde sa cheltui banii pune un filtru sport si elimina toba de esapament.
Pentru a marii viteza maxima schimba toate cauciucurile cu ceva mai mare, dar egale ca diametre intre ele(cunoscatorii stiu de ce), dar vei pierde din demaraj.

Sfatul meu este s-o lasi cum a fatat-o masa.Dai ce-i trebuie la timp si de calitate.Nu-i masina de curse.

Vrei masina mica si puternica, "lupul deghizat in oaie", ia un Smart fortwo cu bani putin, cel mai prapadit din punct de vedere al motorului, pe care sa il schimbi cu un motor de hayabusa.Informatii gasesti pe net.Era si un site care comercializa aceste motoare, proiectate pentru smart 42.
Acesta e un vis ce poate deveni realitate.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 13:15   #5
SorinGugiu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Default Re: Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Quote:
Originally Posted by flavyus1987 View Post
Pentru a monta un compresor sau turbosuflanta motorul necesita modificari majore.
Compresorul este actionat de cureaua de transmisie, si nu mei avea loc sa il montezi, poate doar in continuarea alternatorului sau a compresorului de aer conditionat(daca ai)=> curea transmisie mai mare in circumferinta.
Tubosuflanta e actionata de gazele de pe evacuare, deci implica alte modificari.
Sa nu vorbim si de materialul folosit, motorul nu e destinat pentru astfel de modificari.
Teorie e multa de povestit, gasesti si pe google, dar nu vei obtine rezultatul dorit cu bani putini.
Singurul lucru o remapare care mai mult de 90CP (teoretic) nu iti va aduce, dar nu cred sa fi facut cineva acest lucru pe modele aceastea.Cunosc un caz pe motor de 1.4 peugeot 207 dus la 90CP cu mapare.
Daca iti arde sa cheltui banii pune un filtru sport si elimina toba de esapament.
Pentru a marii viteza maxima schimba toate cauciucurile cu ceva mai mare, dar egale ca diametre intre ele(cunoscatorii stiu de ce), dar vei pierde din demaraj.

Sfatul meu este s-o lasi cum a fatat-o masa.Dai ce-i trebuie la timp si de calitate.Nu-i masina de curse.

Vrei masina mica si puternica, "lupul deghizat in oaie", ia un Smart fortwo cu bani putin, cel mai prapadit din punct de vedere al motorului, pe care sa il schimbi cu un motor de hayabusa.Informatii gasesti pe net.Era si un site care comercializa aceste motoare, proiectate pentru smart 42.
Acesta e un vis ce poate deveni realitate.
Tu zici ca schimb filtru da aer sau ce filtru ? Eu vreua sa o fac 90 100 cp ca mor pe cacatii aia suferinzi cu bmw-uri din 1980 la care le atarna tabla si isi pun tot felu de turbine etc . Am citit ceva legat de cip si o face la 90 cp da nu merita 300 euro parerea mea ... si roti am 185 /55 r15 iarna si vara 195 /55 r15 cu jenti de aliaj .. daca scot toba nu face urat ?
SorinGugiu is offline   Reply With Quote
Old 17-01-12, 00:09   #6
SorinGugiu

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Default Re: Chip tuning Mercedes A140 turbina, compresor.

Ce este remaparea? Chip tuning ? sau e acelasi lucru ? Unde se poate face prin bucuresti ai idee? Multumesc sper sa imi raspunzi daca ai timp !
SorinGugiu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -