R-Classe va beneficia doar de motorizari V6 si V8. Pe benzina va fi oferit V6, ce va echipa R 350 si care ofera 272 CP. Acesta accelereaza R-ul de la 0 la 100 km/h in doar 8,3 secunde si poate atinge o viteza maxima de 230 km/h. R 500 este propulsat de un V8 de 306 CP, care accelereaza noul model de la 0 la 100 km/h in 6,9 secunde si atinge o viteza maxima de 240 km/h. R 320 CDI va fi momentan singura oferta diesel si va oferi 224 CP si un cuplu maxim de 510 Nm. Pentru acest model este anuntat un consum mediu de 8,9 litri/100 km. Toate motorizarile vor fi echipate in standard cu transmisia automata 7G-Tronic, care va putea fi operata prin intermediul functiei Direct-Shift, ce este oferita in premiera pe M-Classe. Tractiunea integrala permanenta este standard, optional putand fi comandata suspensia pneumatica AIRMATIC.
fata de valorile maxime oferite din standard s-a obtinut un cuplu cu aproape 150 de Nm mai mult decat la versiunea diesel (!), si pe o plaja de turatii mare ( pana la aproape 5000 de turatii, e foarte mult ), si aproape cu 50% mai multi cai decat la cea mai puternica motorizare pe benzina...
o fiara sub masca de familiala
sunt curios daca suspensia coborata este disponibila si la versiunea cu airmatic...