daca imi este permisa o opinie vis a vis de cea neagra. Cred ca daca nu ar avea pe ea toate vinylurile alea, niste jante ceva mai mari si astupate gaurile ovale din bara spate, ar arata mult mai bine. Oricum felicitari pentru cei ai reusit sa faci din ea.
fara sa vreau sa supar pe nimeni, pot spune ca cea neagra este o rusine!!! nu are nici o legatura cu tuningul, si este pacat ca a aparut ca termen de comparatie cu cea rosie.... NU EXISTA termeni de comparatie.... iubesc alfa33 si pot spune ca una stock arata mai bine dkt cea neagra... ink o data, scuze dk am deranjat
Te inteleg perfect, si eu am aceeasi boala pe cei care prin tuning inteleg spoiler de tip faras, jante pe 18' la motor de 1,4, angel eyes si stopuri lexus si un eleron de FIA GT pe spate In plus, prin tuning multi cred ca si muzica cu 50 de milioane de W le face masina nu stiu cum. In fond, multi nici nu au c..ie sa conduca o masina puternica sau sa modifice una care sa ajunga in zona de performanta. Eu nu ma consider vre-un pilot de WRC sau WTCC insa macar ma tin cat de cat de volan si nu ma fac de ras cu masinile mele
OK! Parerea mea este ca un tuning nu trebuie sa neglijeze motorul... De fapt pentru mine baza este motorul!
Alfa 33, pot sa te intreb daca Alfa ta 33 QV este cu aripi umflate pentru ca e QV sau i-ai umflat tu aripile? Farurile de la ce sunt? De la alfe mai vechi? Poate de la 33 dinainte de `85?
Ms.
Fabulous, aripile sunt modificate de mine cu ajutorul tinichigiului care le-a facut din tabla. Farurile, din pacate, nu sunt de alfa pentru ca nu am gasit de la modelele mai vechi asa ca am adaptat unele de BMW seria 5 de prin anii 80-90.
Mental Concret. Exact asta spuneam si eu vis a vis de tuning. O spun de fiecare data si o repet cand este necesar. Tuning inseamna modificarea performantelor masinii. Aici intra motor, tren de rulare, transmisie, evacuare, carburatie etc
Salutare la toata lumea. Tocmai mi-am achizitionat un Alfa Romeo 33 1.5 din '86(pasiune mai veche pentru Alfa Romeo, am mai avut unul din ,68 Alfa Romeo 1750 de 132 CP) si arata destul de rau,ma gande-am dc ma poate ajuta cineva cu ceva materiale despre motor,caci deocamdata ma gasit o curea rupta(nu de tot) sper sa nu se fi indoit vreo supapa, si abia acum il desfac.Tinem legatura, caci ami am ceva probleme si lucruri de lamurit, dar nu se poate totul deodata Va multumesc anticipat.
OK sa zicem ca da ...e cam incarcata alfa 33 neagra si ca intr-adevar poate i.ar sta mai bine fara atitea viniluri (cu toate ca sunt masini si cel mai concret ex ar fi in 2f2f,evident ca nu se compara alfa cu nici una din filmul acela niciodata, carora le sta f bine cu multe viniluri---dar s zicem ca nu sunt misto astea).Imi asum criticile... Da intr-adevar ar trebui jante mai mari pt ca BBS-urile alea sunt destul d vechi si ca model.
DAR nu stiu daca e chiar asa d rau...pt ca s aduci o masina din stock in etapa asta *ma refer strict la partea de caroserie-tinichigerie* nu e asa usor. A fost nevoie de multe luni d munca. Si de ex cea rosie are aripile umflate...ok ii sta f bine nimik d zis...dar sa pui o bucata de meta;l dreapta si sa sudezi si sa dai cu chit nu e mare inginerie.... La cea neagra aripile spate-razele sunt din metal ca si prizele din aripile de fata, narile d p capota, pragurile, partea de jos a spoilerului fata si multe altele...sa faci asemenea forme din metal*caci totul e metal nu e fibra turnata in forme de face oricine* nu e asa usor... Va rept ca ma refer strict la partea de caroserie.
Referitor la gaurile ovale din spoilerul spate...e un spoiler adus din italia si facut de squadra 33 special pt alfa 33 (e singura parte de fibra d p masina).
Imi asum criticile voastre pt ca si mie sincer mi se pare incarcata--ma refer la viniluri dar la partea de tinichigerie ...nu stiu... De ex capota se deschide invers fata de cum se deschide original...numai cate masuratori si calcule s.au facut pt a se face balamalele...
Astept inca critici ...
33 tun , fara suparare cred ca fiecare de aci iti rspecta lunile de munca dar ideea tuningului este marirea raportului CP/kg
ideea care este, ca si munca , da, nimic de criticat dar ca design masina este incarcata si nu cred ca ti-a imbunatatit performantele
iti dau un sfat, nu te luat dupa americani ca sunt cei mai chiciosi cand vine vorba de masini ; la ei dc pui un neon sub masina, led-uri la esapament si pe schimbator deja e tuning
poate era mai bine dc faceai prizele,etc din fibra decat tabla
oricum am vazut ca la noi cei care sunt buni la tinichigerie prefera tabla fibrei.
poti sa te superi dar trebuie sa o spun : in fata atat ai schimbat ca nu mai aduce deloc cu o "italiana"
pe viitor chiar dc faci numai bricolaj cauta si tu pe net pt modelul respectiv de masina ce au facut altii inaintea ta pt ca trebuie sa imbini talentul cu munca, altfel....