a durat cam 6 luni toata povestea. In timpul asta a fost refacuta si ranforsata caroseria care era destul de ruginita. Au urmat modificarile exterioare, partea mecanica si cea electrica (care au fost schimbate complet). Practic a ramas doar caroseria de pe ce era inainte. Ca si investitie, cu tot cu inca 2 masini de pe care am luat piese si motoare am ajuns pe la 10 000 de euro. In banii astia intra jante OZ racing F1, gume fulda Furio 215/40/16, arcuri eibach, amortizoare koni, CDA K&N, evacuare Remus, elemente interior Sparco (maciulie schimbator, frana de mana si pedale), buson de benzina racing (cel din aluminiu cu clapeta in genul celor de pe motocicletele sport), scaune recaro electrice (de astea o sa scap si o sa pun unele monococa), refacerea completa a tapiseriei. Vreo 1000 de euro a fost vopseaua, materialele de antifonare, cele de tratare a tablei si kiturile. Cam 1500 de euro a fost manopera la partea de tinichigerie. Cand spui 10 000 de euro intr-un 33 pare mult insa daca pui cap la cap toate maruntisurile care au intrat in masina se aduna foarte repede. Oricum, masina nu este nici pe departe gata insa resursele financiare, timpul si vremea de afara ma cam tin in loc. A, sa nu uit de GTV care ma tine sechestrat in el si imi cere tone de benzina (20% consum in oras)
.
Ma bucur ca imi apreciati munca si sper ca in curand sa termin 33-ul si sa il scot mai des la plimbare. Acum este functional dar nu prea e de scos pe strada iarna.