Salut prezenta sistemelor de injectie apa ( si eventual alcool) si in Romania.
Postez aici deoarece nu exista un al thread care sa trateze subiectul.
Daca este inoportun cer adminului sa ma corijeze.
Desi este foarte bine documentata influenta pozitiva a injectiei de apa in vederea ameliorarii combustiei nu poti gasi multe astfel de sisteme in alta parte a lumii decat America.
Si toti promoveaza metanolul in proportii diferite ca solutie finala.
Snowperformace (
www.snowperformace.com) sustine obtinerea de economii de carburant cu unul din modele!
Altii, cu ceva experienta in domeniu (
www.rbracing-rsr.com )insista ca apa nu arde si metanolul este insuficient sa modifice consumul ...si mai noi intrati pe acest segment dar bine dotati si cu experienta in motoare (
http://www.bankspower.com) sustin ca la sarcini mari efectul de racire al gazelor de evacuare atat de promovat nu mai exista, ba chiar se incalzeste evacuarea..
Eu lucrez de mult la un economizor pe baza de apa..am ceva experienta cu asa zisul HHO si acum am in teste in kit de injectie apa care face si electroliza pe traseu.
Un amestec interesant de apa ionizata si oxi-hidrogen care poate induce reactii ulterioare - in camera de ardere - cu gazele de evacuare ramase ne-evacuate.
Ipoteza mea este ca asa au functionat si celebrele masini cu apa - atat de controversate!
Nu pe hidrogen - care nu poate fi produs in volumele necesare - ci pe amestecuri explozive pe baza de compusi ai azotului cu apa ionizata ..gazelele de electroliza - asa zisul HHO- nu sunt decat capsa de detonatie ...
Am un astfel de kit in faza de serie zero.
Este la teste acum.
Primul rezultate:
Aici in China: disparitia fumului negru pe intreaga plaja de turatii si o crestere de putere, un motor diesel fost turbo, acum aspirat...
In Europa: la debit maxim ( diuza de 0.15 mm / pompa de 9 bari ) se incalzeste motorul, un HDI..
Astept rezultate mai departe, pe consum.
Daca este cineva pe aici cu posibilitati de tuning sunt interesat de o colaborare.