Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-14, 10:43   #136
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Water Methanol Injection

la mers normal prin oras un rezervor de 5l era de ajuns pentru un plin.
ca si consumul de combustibil depinde de ce talpa ai
elspa is offline   Reply With Quote
Old 04-03-14, 12:02   #137
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Water Methanol Injection

ma bate gandul la o instalatie st.2 dar ar trebuii un buton care sa fie la indemana sa poti apasa on/off. de ex daca vreau sa merg normal/off si ma intalnesc cu unu cu care ma dau din mers in oras, vreau sa pot apasa butonul pe on. se poate face asa ceva?
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 04-03-14, 13:20   #138
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Water Methanol Injection

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
ma bate gandul la o instalatie st.2 dar ar trebuii un buton care sa fie la indemana sa poti apasa on/off. de ex daca vreau sa merg normal/off si ma intalnesc cu unu cu care ma dau din mers in oras, vreau sa pot apasa butonul pe on. se poate face asa ceva?
daca e stage 2 atunci are un controller care se monteaza in interiorul masinii si evident ca se poate seta sa nu porneasca pe langa reglajul de boost.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	devils_own_new_controller.jpg
Views:	151
Size:	19.3 KB
ID:	2950009  
elspa is offline   Reply With Quote
Old 19-06-14, 04:31   #139
kilo

Stock
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1
Default Re: Water Methanol Injection

Salut prezenta sistemelor de injectie apa ( si eventual alcool) si in Romania.
Postez aici deoarece nu exista un al thread care sa trateze subiectul.
Daca este inoportun cer adminului sa ma corijeze.

Desi este foarte bine documentata influenta pozitiva a injectiei de apa in vederea ameliorarii combustiei nu poti gasi multe astfel de sisteme in alta parte a lumii decat America.
Si toti promoveaza metanolul in proportii diferite ca solutie finala.
Snowperformace ( www.snowperformace.com) sustine obtinerea de economii de carburant cu unul din modele!
Altii, cu ceva experienta in domeniu ( www.rbracing-rsr.com )insista ca apa nu arde si metanolul este insuficient sa modifice consumul ...si mai noi intrati pe acest segment dar bine dotati si cu experienta in motoare (http://www.bankspower.com) sustin ca la sarcini mari efectul de racire al gazelor de evacuare atat de promovat nu mai exista, ba chiar se incalzeste evacuarea..

Eu lucrez de mult la un economizor pe baza de apa..am ceva experienta cu asa zisul HHO si acum am in teste in kit de injectie apa care face si electroliza pe traseu.
Un amestec interesant de apa ionizata si oxi-hidrogen care poate induce reactii ulterioare - in camera de ardere - cu gazele de evacuare ramase ne-evacuate.
Ipoteza mea este ca asa au functionat si celebrele masini cu apa - atat de controversate!
Nu pe hidrogen - care nu poate fi produs in volumele necesare - ci pe amestecuri explozive pe baza de compusi ai azotului cu apa ionizata ..gazelele de electroliza - asa zisul HHO- nu sunt decat capsa de detonatie ...

Am un astfel de kit in faza de serie zero.
Este la teste acum.

Primul rezultate:
Aici in China: disparitia fumului negru pe intreaga plaja de turatii si o crestere de putere, un motor diesel fost turbo, acum aspirat...
In Europa: la debit maxim ( diuza de 0.15 mm / pompa de 9 bari ) se incalzeste motorul, un HDI..

Astept rezultate mai departe, pe consum.

Daca este cineva pe aici cu posibilitati de tuning sunt interesat de o colaborare.
kilo is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -