Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 15-04-08, 21:22   #1
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Motor mic, turbina mare - ce e de facut?

ce ii faci la motor atunci knd iti invarte turbina prea tarziu adik 5000ture......am un motor de 1.6 renault fuego turbo si am cumparat o turbina xspower t3/t4......si ma gandesc k nu o sa invarta decat peste 4500....ce recomandati......o axa modificata sau ce???
__________________
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 15-04-08, 21:47   #2
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: doar pt cunoscatori!!

Cel mai simplu ar fi sa vinzi turbina aia si sa pui una mai mica......

Daca nu....problema se complica.Poti monta un compresor mecanic odata cu turbina sau sa schimbi internele motorului si sa faca vreo 9000rpm.

Sfatul meu.......ia un turbo mai mic.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 02:00   #3
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: doar pt cunoscatori!!

daca ai posibilitatea sa reglezi axele actuale ale masini poti incerca sa te joci un pic cu ele , e destul de posibil sa reusesti sa scazi de la 5000rpm la 4500rpm
200SX is offline   Reply With Quote
Old 16-04-08, 02:55   #4
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: doar pt cunoscatori!!

Pentru 1.6 cu motorul in stare originala e bine sa ai presiune la 5000 cu acest turbo.
Sa nu uitam ca e o generatie veche, geometrie veche, nu e cu rulmenti si e supradimensionat petnru ce ai tu. Acest turbo este bine pentru motoare de 2.0 16V, tu ai 1.6 8V, ce inseamna un debit de gaze evacuate cu 30-40 % mai putin, ce e foarte mult.

Deci, cu acest turbo nici o sansa nu ai fara de a investi cateva mii de euro in motor pentru a inbunatatii caracteristicile de "gas flow". In schimb orientazate spre ceva mai mic dar tot hibrid (k24-26) si o sa ai satisfactia si plusul ce da un hibrid, adica trage de mai jos si are un volum de aer destul de mare petnru turatii mari.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 13:00   #5
duud40

Stage 3
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
Talking Re: Motor mic, turbina mare - ce e de facut?

ai putea sa pui un supercharger electric sa bage aer pe galeria de evacuare... sa invarta turbo.. nu?!
duud40 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 18:09   #6
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Motor mic, turbina mare - ce e de facut?

Quote:
Originally Posted by duud40 View Post
ai putea sa pui un supercharger electric sa bage aer pe galeria de evacuare... sa invarta turbo.. nu?!

NU..............
GTA is offline   Reply With Quote
Old 25-04-08, 07:26   #7
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Motor mic, turbina mare - ce e de facut?

Quote:
Originally Posted by duud40 View Post
ai putea sa pui un supercharger electric sa bage aer pe galeria de evacuare... sa invarta turbo.. nu?!
dumnezeule......................
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 25-04-08, 07:56   #8
M Y U

Stage 5
 
M Y U's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 884
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Post Re: Motor mic, turbina mare - ce e de facut?

Vinde t3/t4 asta si cumpara un t25/t28.
M Y U is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -