Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-05-05, 23:38   #16
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Ai spus ca esti unul care a studiat,eu sunt mai pe dinafara subiectului. Explica-mi si mie care e diferenta dintre un motor atmosferic, si unul supra-alimentat, si cum faci transformarea de la unul la altul?

Ce contine kit-ul de montare? Cum au fost calculati cei 155 CP la dacie \"1300 stock\" ?

Vrem argumente si poze facute la tine la garaj, nu poze luate de pe net. O prezentare a masinii pe care s-a montat sistemul,cand a fost brevetat.

Ce inventie ai facut,din moment ce supra-alimentarea a fost inventata de zeci de ani? Cu ce vine in plus sitemul tau? Ce are nou fata de clasic?
Daca scanezi brevetul de inventie (asta daca exista), si il uploadezi sa il vedem, inchizi gura la toti scepticii !

Dupa limbajul tehnic, si argumentele tehnice date in ultimul post, se vede ca \"ai studiat sistemele turbo\"
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 30-05-05, 07:32   #17
Camaro

Stage 1
 
Camaro's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 19
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default

Trebuie sa dau cateva explicatii:
1.Sistemul merge pe motoare cu injectie de benzina si pe diesel.Pe carburator sau carburatoare NU merge.
2.Turbina antrenata de gazele de evacuare a fost inventata de zeci de ani, este adevarat, dar eu am spus ca am un sistem turbo, nu o turbina clasica, ideea de supraalimentare este la baza si nu o turbina.
3.Dacia 1300 stock cu care ma laud (sic!!) are o mica modificare insignifianta :motorul este 1300 dar are o injectie monopunct inventata de mine si supraalimenata la 3,5 bar iar puterea la roata a fost masurata pe stand Pendel la DACIA.
Nu-mi pasa daca nu credeti, idei sunt multe, sceptici si mai multi, ganditori mai putini.....A propos de \"marmote\" ce ziceti de un diesel in 2 timpi de 900 cmc si 166 CP?Si asta brevetat!
Sa va vad comentariile!
Camaro is offline  
Old 30-05-05, 07:42   #18
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Pana in momentul in care vei posta dovezi clare, nimeni n-o sa te creada.

Cum spunea si SGM mai sus, pune o copie scanata a brevetului de inventie si... mai discutam.
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline  
Old 30-05-05, 08:47   #19
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default

dar poate omul kiar a inventat ceva! nu s-au terminat inventziile in domeniul auto. datzi omului o sansa! nu va cere nimeni sa \"crede si nu cerceta\" dar inainte sa comentezi aiurea mai bine asteapta mai multa informatie din partea autorului! eu unul cred ca este posibil de ce nu ar fi? pt ca nu v-atzi gandit voi inainte?

camaro succes omule dar fa te rog putzina lumina in situatzia asta ca e plin de \"pesedishti\"!
potzi sa pui si un *** scanat ca nici dreq nu stie cum arata unul original!
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
cosmineloo is offline  
Old 30-05-05, 08:51   #20
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"cosmineloo\"
dar poate omul kiar a inventat ceva! nu s-au terminat inventziile in domeniul auto. datzi omului o sansa! nu va cere nimeni sa \"crede si nu cerceta\" dar inainte sa comentezi aiurea mai bine asteapta mai multa informatie din partea autorului! eu unul cred ca este posibil de ce nu ar fi? pt ca nu v-atzi gandit voi inainte?
Cand vii si arunci galusca, ca ai inventat ceva, nu te prezinti cu o poza luata de pe net (vezi primul mesaj din topic), ci vii cu propria ta inventie, right? Sau... cum e corect? Testezi terenul inainte?

Quote:
Originally Posted by \"cosmineloo\"
camaro succes omule dar fa te rog putzina lumina in situatzia asta ca e plin de \"pesedishti\"!
potzi sa pui si un *** scanat ca nici dreq nu stie cum arata unul original!
Poate ca asa e... sau poate ca nu.
Gabi is offline  
Old 30-05-05, 09:32   #21
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Ma daca e inventia lui si e pe bune atunci nota 10. Dar sa vina si el cu niste detalii, o schema bruta.o explicatie a functionarii sistemului ca daca zice ca are brevet pe ea nimeni nu poate sa ii fure inventia.
__________________
Ciro_zel is offline  
Old 30-05-05, 09:46   #22
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: uraa

Quote:
Originally Posted by \"Camaro\"
Ce fericit sunt ca nu puteti sa credeti!
Sa vedeti cand v-o inghetza rasul pe fata cand v'oti pomenii cu 155 CP de la o /dacia 1300 stock!Succes!
Man ... tu ori faci glume proste sa vezi cine le haleste ori .. ori faci glume proaste. Pai ai spus ca aduce un surplus de 80% puterii motorului. Ok. Ai luat legatura cu o civilizatie extraterestra si ti-a spus un secret. E posibil. Dar cum ai pus tu in practica nu stiu. De ce ? Pai nu cunosti matematica. O dacie stock are in cel mai bun si fericit caz 75 cai. Cum se face ca ai ajuns tu la 155 cai din surplusul de 80% ??? Adica ai adus un aport de 100 % ? ) C'mon !!! Invie Einstein si te pune sa recalculezi tu experimentul Philadelphia !
Si inca ceva. Cum naibha nu creste consumul ? Pai prin turbina ta minune dai aer. Ok. Dar benzina nu-i mai dai ? Poate merge pe aer si asta e secretul . Sau e un sistem alternativ cu lemne , carbuni sau ziare ... si asa ... logic k nu mai consumi benzina . Iar turbina baga aer sa intretina arderea. Si ... ce turbina ai folosit pe a ajunge la 3.5 bari ? Presupun ca poate mai mult ca doar nu o duceai la limita fiabilitatii . Si racirea uleiului care trece prin o turbina ce baga 3.5 bari ? Muuult prea multe semne de intrebare si ... plecarea de la o premiza eronata. 70 cp + 80 % = 155 cp Gresit !!!!!!!!!
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 30-05-05, 10:49   #23
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

poate ne dai macar un numar al brevetului de la OSIM
la rece vorbind acum ...avand in vedere ca exista si motoare care merg cu apa dar sunt ingropate pe undeva pt a se mai putea face bani din petrol.....nimic nu e imposibil, dar nu asa
vii si arunci niste cuvinte....pui o poza luata de pe net si faci pe smecherul.
ai ceva de ascuns? ai dacie de 150 de cai? vino la legale, ridica capota sa se vada motorul de dacie si da-te cu masini de 150 de cai.
pe mine oricum m-ai dat pe spate cu faza:
Quote:
:motorul este 1300 dar are o injectie monopunct inventata de mine
cum adica ai inventat sistemul de injectie? asta care exista acum ce are de l-ai inventat inca odata?.....sau era prea simplu sa adaptezi de la alta masina?...nu era la nivelul tau?
banuiesc ca nu ti-ai luat jenti de aliaj....ai inventat altele
COObra is offline  
Old 30-05-05, 11:54   #24
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

in acest moment pot spune ca sunt de acord sa nu imi mai cumpar alta masina si sa bag acei 800 de euro in minunea Dvs. garantati aceste performante? mergem la dino dupa aceea, si sa dea Dumnezeu si Maica Domnului sa nu iasa ceea ce vorbim la inceput!!!

atat spun, bag banii, dar dc nu ies rezultatele scontate...ajungem rau!

eu am motor de 1.6, nou, motorului i s-a vazut performanta pe Baneasa, deci se stie; se poate verifica inainte starea lui tehnica pentru o mai mare siguranta - eu nu zic 155 de cai, zic 130 sau 140 de cai; sunt?
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline  
Old 30-05-05, 14:28   #25
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

nauzi mah ca nu merge la tine ca ai carbelitor
sa treci pe la mine sa iti dau 4 seringi sa il treci pe injectie....inventezi tu ceva acolo
ba da chiar asa.....ditai inventatorul si nu ai fost in stare sa il faci sa mearga si pe carburator?
COObra is offline  
Old 30-05-05, 21:01   #26
dandan

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 103
Default

Sunt fericitul inventator al unui sistem turbo care se poate pune pe orice masina!Se monteaza in 2 ore, nu necesita suduri sau chestii d'astea si costa doar 600 de euro! Este omologat RAR si brevetat la OSIM.
Chiar daca masina are turbo, se poate monta, sistemul devenind tip twinturbo.
Partea frumoasa este ca este actionat la buton, si puteti beneficia de putere de la ralanti!In fapt nu chiar la ralanti ci la cea mai mica atingere a acceleratiei!In full power!
Merge si la benzina si la diesel, acesta din urma resimtind din plin efectele puterii conferite!
Fara sa ma laud pot sa cresc puterea unui motor cu pana la 80%.Si asta fara sa dauneze masinii, fara sa-i afectez parametrii, nici macar consumul!
E? Suna bine?
Pe probate!

dandan is offline  
Old 31-05-05, 08:41   #27
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

ok, no problem, o sa ii adaptez o injectie monopunct, ba chiar sunt dispus sa o cumpar tot de la camaro, da alta-i problema:

varule, vrei sa ne suparam? sa nebunesc, ai postat aici porcaria asta, acum du-o pana la capat, sau faci misto de noi, sub rezerva unui nume si a netului?

da-mi un raspuns, ca vad ca la alt topic ai raspuns, de asta nu mai stii?

bah ce mor io pe astia care n-au ce face, si noi mai prosti decat ei, ca-i bagam in seama!!!

sgm-ule, sterge naiba prostia asta de topic, ca dau in balbaiala de la prostiile astea
Bytzu is offline  
Old 31-05-05, 09:02   #28
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

daca ar fi inventat ce zice el acolo.......orice fabricant de automobile mai mare l-ar fi imbracat in aur instantaneu.
vai va dati seama .......sa maresti puterea unui motor cu 80% fara a afecta consumul si stresul asupra componentelor motorului. adica fara a scurta viata acestuia. turbina si compresorul ar deveni mai depasite decat carburatorul de dacie.
un bmw m5 de 400 cai ar ajunge la 700+ cai putere fara modificari majore.
si altii baga zeci de mii de euroi pt asta. ce prosti.
un pic offtopic: totusi o parte din mine e de acord ca odata si odata se va inventa ceva revolutionar, poate chiar de catre un roman, dar in nici un caz promovat in felul asta, nu la banul asta.......iar inventatorul ala va fi ori extrem de bogat si cunoscut, ori va mori foarte repede intr-un accident.........de masina probabil.
COObra is offline  
Old 31-05-05, 13:19   #29
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Astept sa postezi ceva concret, ca pana acum nu a fost nimic concludent, din contra! Daca nu se intampla asta,se inchide topicul. Succes.
UniculSGM is offline  
Old 31-05-05, 15:55   #30
ZoliaT_2
Super Moderator

Stage 5
 
ZoliaT_2's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 324
Member of:
[Super Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"ZoliaT_2\"
am un oltcit 12tsr.. cat m-ar costa o asemenea solutie ?
mie chiar nu imi raspunde nimeni ?
ZoliaT_2 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -