Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 14-06-05, 15:05   #16
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re:

Quote:
Originally Posted by B 31 FXN
ti-a ars supapele? asta de obicei se poate intampla cand mergi sarac, se supraincalzeste si se pot arde supape, bujii
Nu ti se pare evident? la o benzina cu CO mai mic, cand mergi cu amestec sarac apar detonatii, rateuri etc, si opresti... cand ai CO mai mare, detonatiile nu mai apar si n-ai cum sa stii daca e prea cald motorul sau nu... doar daca ai avea un senzor de temperatura a chiulasei

~Nautilus

Last edited by admin; 04-03-06 at 19:30.
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 06-02-06, 14:27   #17
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Din cate stiu CO mai mare poate provoca deteriorarea prematura a supapelor datorita puterii mai mari de detonare. Indicat ar fii daca folosesti benzina cu CO mai mare decat cea recomandata de producatorul motorului, sa schimbi in prima faza supapele si arcurile lor cu unele custom mai rezistente
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline   Reply With Quote
Old 07-02-06, 09:09   #18
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default aditivi indicati

Salut.

Am citit in foarte multe publicatii din domeniul curselor de 1/4 mile(mai ales in publicatii de la NHRA)ca aceste produse sunt cele mai bune pentru uzul de strada.

La prima poza la cea street formularetul este undeva pe la 20 de euro
La 2 racing formula(contine in compozit si N2O)retul este de aprox 25 euro.
La 3 system cleaner(pentru curatat sistemul de alimentare)retul este de aprox 15 euro.

.................
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nos_octane_boost_street_formula_142.jpg
Views:	301
Size:	22.6 KB
ID:	66978   Click image for larger version

Name:	nos_octane_boost_racing_formula_128.jpg
Views:	252
Size:	23.5 KB
ID:	66979   Click image for larger version

Name:	nos_fuel_system_cleaner_732.jpg
Views:	227
Size:	18.9 KB
ID:	66980  

__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 07-02-06, 12:56   #19
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Interesant... pacat insa ca nu se gasesc si la noi! Cel putin deocamdata
NOS is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:21   #20
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default

O benzina cu un CO mai mare nu ajuta cu nimic un motor bine tunat pentru un CO mai mica, dar nici nu strica nimic. E ca si cum i-ai da la porc EVIAN sa bea. Un CO mai mare iti permite sa tunezi motorul altfel asa incat sa obtii o putere mai mare. Spre exemplu poti avea un avans mai mare fara sa detoneze.

Substantele de mai sus sant banale si se gasesc pe toate drumurile, cghiar si prin posetele multor domnisoare neconectate la drag racing: toluen, acetona, si altele. Asta are in ea si Trei Brazi. Odata schimbata insa benzina cu una cu CO mai mare se modifica si greutatea specifica si puterea coalorica, la final amestecul trebuind si el modificat in consecinta. Ca concluzie trebuie sa te duci la un tuner si sa ii spui ce benzina de curse pui ca sa iti faca motorul sa profite de asta. Altfel motorul poate merge si mai prost cu cat greutatea specifica creste.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 08-02-06, 10:26   #21
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Yup ... si din cate stiu eu e bine sa folosesti benzina cu CO cat mai mare cat dai drumu la nitro sa nu apara detonatii.
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 21:00   #22
Trickz

Stage 5
 
Trickz's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
[RENAULT]
Default

io folosesc 95 de la OMV pe clio 1.4 8v
Trickz is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 21:18   #23
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
OMV 100 se apropie de 95 real, cu cifra octanica.

Daca vrei benzina adevarata baga Trei Brazi, cu care alerga baietii la raliuri, costa in jur de 5E litrul.
Benzina de care zici tu are cifra octanica 102 reala si costa 1,20 euro pe litru.
SI este facuta pentru motoarele supraalimentate.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 21:33   #24
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
OMV 100 se apropie de 95 real, cu cifra octanica.

Daca vrei benzina adevarata baga Trei Brazi, cu care alerga baietii la raliuri, costa in jur de 5E litrul.
Benzina de care zici tu are cifra octanica 102 reala si costa 1,20 euro pe litru.
SI este facuta pentru motoarele supraalimentate.
Eu stiu f bine si mai cumpar asa ceva din cand in cand.
Costa 3,ceva euro pe litru + tva fara accize si nu ai voie sa o folosesti pe strada.
Are certificat pt cifra octanica si se face in functie de cerinte.
Pt turbo e una pt aspirat alta.
Cifra octanica este de peste 106 chiar 114 in unele cazuri.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-02-06, 22:55   #25
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
OMV 100 se apropie de 95 real, cu cifra octanica.

Daca vrei benzina adevarata baga Trei Brazi, cu care alerga baietii la raliuri, costa in jur de 5E litrul.
Benzina de care zici tu are cifra octanica 102 reala si costa 1,20 euro pe litru.
SI este facuta pentru motoarele supraalimentate.
Eu stiu f bine si mai cumpar asa ceva din cand in cand.
Costa 3,ceva euro pe litru + tva fara accize si nu ai voie sa o folosesti pe strada.
Are certificat pt cifra octanica si se face in functie de cerinte.
Pt turbo e una pt aspirat alta.
Cifra octanica este de peste 106 chiar 114 in unele cazuri.
PAi si eu stiu foarte bine !!
Tocmai vorbisem cu cineva la telefon si am intrebat cat costa si ce cifra octanica are.
Pentru EVO de Gr. N.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 06:48   #26
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"EVOLUTION8\"
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
OMV 100 se apropie de 95 real, cu cifra octanica.

Daca vrei benzina adevarata baga Trei Brazi, cu care alerga baietii la raliuri, costa in jur de 5E litrul.
Benzina de care zici tu are cifra octanica 102 reala si costa 1,20 euro pe litru.
SI este facuta pentru motoarele supraalimentate.
Eu stiu f bine si mai cumpar asa ceva din cand in cand.
Costa 3,ceva euro pe litru + tva fara accize si nu ai voie sa o folosesti pe strada.
Are certificat pt cifra octanica si se face in functie de cerinte.
Pt turbo e una pt aspirat alta.
Cifra octanica este de peste 106 chiar 114 in unele cazuri.
PAi si eu stiu foarte bine !!
Tocmai vorbisem cu cineva la telefon si am intrebat cat costa si ce cifra octanica are.
Pentru EVO de Gr. N.
Astfel de benzina poate distruge realmente usor un motor de serie.
Nu recomand sa faceti experimente pe motoare clasice, nu toate rezinsta.
Nu orice motor agreeaza aceasta benzina cu cifra octanica ridicata si foarte importanta este si cifra calorica.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 06:58   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Cifra octanica a benzinei va arata cât de mult poate fi comprimat combustibilul înainte de a se aprinde spontan.(autoaprindere)
Când amestecul se aprinde din cauza compresiei, si nu din cauza scânteii de la bujie, se produce fenomenul numit detonare, care poate defecta motorul.


Benzina cu cat are cifra octanica mai mare suporta avansuri mai mari si rezulta putere mai mare fara detonatii.

La diesel vorbim de cifra cetanica.

Detalii:
Benzinele (cel mai de seama combustibil lichid) se obtin pe trei cai. Benzinele naturale rezulta prin distilarea petrolului (aproximativ 30–40% din petrolul brut). Benzinele de cracare termica si catalitica se obtin din fractiunile superioare din petrol(lampant , motorina).Spre deosebire de cele naturale, benzinele de cracare contin alchene. Prin incalzirea la peste 400° a fractiunilor mai grele de titei(motorina sau pacura) are loc procesul de cracare, obtinandu-se fractiuni mai usoare(benzinele de cracare).In functie de conditiile in care se lucreaza, se deosebesc: procedee de cracare termica si procedee de cracare catalitica.
[/b]
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-02-06, 08:19   #28
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Benzina de curse poate sa ajuta, doar in singur caz: daca aveti electronica/setari facute special pentru benzina cu cifra octanica mare.

Toate masini de linute in Polonia, care sunt modificate au 2 mape de benzina: 1 pentru benzina normala de 98 si alta pentru benzina de curse.
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 01-03-06, 20:24   #29
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

Sebastian, benzinele se mai pot obtine si prin procedeul Fischer-Tropsch, inventat de nemti prin 40, ca procedeu de sinteza folosind .........carbune!
Astfel de benzine (un coctail de hidrocarburi aromatice) se foloseau in motoarele turbo din F1 anilor '80. In anii 40, benzinele americane \"straight run\" aveau cam 50 RON.
Din cate tin eu minte, benzina TreiBrazi are ceva toluen prin ea pentru a creste cifra octanica.
Ca info de interes general, RON insemana Research Octanic Number . mai exista si MON, Motor Octanic Number , care e cu vreo 10 puncte mai mica decat RON.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-06, 23:14   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Benzina de curse poate sa ajuta, doar in singur caz: daca aveti electronica/setari facute special pentru benzina cu cifra octanica mare.

Toate masini de linute in Polonia, care sunt modificate au 2 mape de benzina: 1 pentru benzina normala de 98 si alta pentru benzina de curse.
Nu e suficient, temperatura in camera poate creste mult si nu va jucati cu focul poate distruge motorul daca nu eu tip solid cu materiale peste medie ca duritate.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -