Quote:
Originally Posted by zGb
DOAMNE FERESTE IAR TU? HAHAHAHAHAHAH era sa cad de pe scaun dupa postul tau...sincer iti propun sa te intorci la tuningul tau care il faci la ochi pe dacia 1310 si sa lasi masinile cu tehnologie deoparte ca esti DAUNA TOTALA
si ca sa fiu in ton cu tine sa incep... avionu pune te rog pistoane de smart si pompa de motorina de rs4 (crede-ma ca merge ca am pus si la alte masini) si filtru de particule de la bmw si daca se poate o cutie de viteze de motostivuitor cu 2 trepte si o sa castigi ceva putere
|
Prima oare sa sti de ce am scris, axa cu came de aspirat e mai ascutit, fiindca motorul nu este supraalimentat, deci este mai mare deschiderea supapelor si sunt deschise pentru mai mult timp decat la cele pentru motoare turbo. Deci, daca pui mana si vezi ce zic iti dai seama ca motorul turbo, cu axa de aspirat, si tot restul deja tunat va merge mai pine, are un efect similar cum ar fi o turbona mai mare.
Pl. la motoarele turbo pentru performanta sunt axe de ~280-310 (mai mult nu prea este in folosinta) cand cel standard variaza ~240-260.
Intreaba pe oricine care are habar si confirma ceace am scris, daca ma contrazice sa scri, dar detaliat si nu ma ataca. Daca nu esti in cunostinta de cauza sa nu faci pe alti mai prosti decat esti...