Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 07-04-07, 10:05   #16
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Pai...la 12v compresia e 8.8:1
la 24v 10.5:1
Care are compresie mai mica e mia buna, adica mai ieftin de modificat.
Dar iti recomand daca vrei face ceva ca limea sa ei una cu motronic (injectie) si nu K-jet.
Mi usor de facut si e ami bun cu turbo
il decomprima pe 24v si face treaba .
ies mai multi cai.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 15:30   #17
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

un set de pistoane forjate de la JE pt comp 8.5:1 costa 1000$, o varianta mai ieftina de la Wiseco in jur de 700$
injectie stand alone megasquirt, vems sau si mai bine haltech sau motec asta in functie de buget
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...

Last edited by Gabi_323i; 07-04-07 at 15:32.
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 07-04-07, 19:31   #18
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

acuma depinde ce vrei, la 2000euro gasesti motor M5...la 340cai
mai reconditiobnezi un pic din onca 1000 si e foarte bun.
daca vrei cai mai multi...tubo, dar aia te costa dublu!!!
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 14-04-07, 05:14   #19
BMW Fan
Ford Driver

Stage 3
 
BMW Fan's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 131
Member of:
[FORD]
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

as pune m5 dar am auzit ca ies mai bine cu cunsumul cu 2.5 turbo si tot asa merge, si intratinerea la un m5 costa miliarde :P
BMW Fan is offline   Reply With Quote
Old 14-04-07, 22:24   #20
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Sa fim seriosi...la o asemenea amsina te intereseaza consumul???
Iati un diesel...un 2.5 si gata...140cai pana la 200 e bun si gata...
cada esti serios pui M5 sau turbo...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 15-04-07, 19:23   #21
BMW Fan
Ford Driver

Stage 3
 
BMW Fan's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 131
Member of:
[FORD]
Red face Re: Pe care motor merge mai bine ?

Eu te inteleg. Eu asa m-am gandit sa aduc din strainatate un urs facut deja si sa montez tot de pe ala pe al meu nu numai de motor am nevoie ci si de ambreaj si exterior ca e stoc al meu Un ursulet cu motor M5 e greu de gasit in germania de vanzare, acolo cine face manevra de a schimba motorul ila isi face pt el. Deaceea am vrut sa aduc 2.5 24v si sa pun aici turbo pe ea.
Ce zici sa mai caut m5 afara(vreo 8000E masina) sau sa iau tot afara 2.5 cu 1000E si sa pun tubina, cip .....
BMW Fan is offline   Reply With Quote
Old 01-06-07, 16:35   #22
Pilif

Stage 4
 
Pilif's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 275
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

cam la cati bani te duce sa pui turbo pe un 2,5 12v??sa zicem sa il duci unveva 280-300 cp.un pret estimativ daca se poate.
Pilif is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 01:15   #23
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Pilif View Post
cam la cati bani te duce sa pui turbo pe un 2,5 12v??sa zicem sa il duci unveva 280-300 cp.un pret estimativ daca se poate.
Daca faci tu scoti din 3000 si ai ~300cai, dar nu tine restul...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 11:21   #24
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by BMW Fan View Post
Eu te inteleg. Eu asa m-am gandit sa aduc din strainatate un urs facut deja si sa montez tot de pe ala pe al meu nu numai de motor am nevoie ci si de ambreaj si exterior ca e stoc al meu Un ursulet cu motor M5 e greu de gasit in germania de vanzare, acolo cine face manevra de a schimba motorul ila isi face pt el. Deaceea am vrut sa aduc 2.5 24v si sa pun aici turbo pe ea.
Ce zici sa mai caut m5 afara(vreo 8000E masina) sau sa iau tot afara 2.5 cu 1000E si sa pun tubina, cip .....
Eu as lua o masina M3 accidentata din Germania or de unde vrei si as monta totul pe masina mea.Solutia sigura,testata, si stai linistit
Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 14:17   #25
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Ai dreptate, numai ca e greu sa omologezi...si e30 M-ul nu era prea puternic, trebue un e36 accidentat dar probleme la rar, dat eu totusi asi pune de e34 (M5 3.8L 340cai) asta da diferenta si se gaseste ieftin, fara accidente fara orice.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 14:25   #26
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Ai dreptate, numai ca e greu sa omologezi...si e30 M-ul nu era prea puternic, trebue un e36 accidentat dar probleme la rar, dat eu totusi asi pune de e34 (M5 3.8L 340cai) asta da diferenta si se gaseste ieftin, fara accidente fara orice.
Lasa asa, masina este prea usuara pt 3.8L
Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 14:35   #27
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by BMW Fan View Post
2.5 24v sau 2.5 12v merge mai bine turbo?
pe care e mai usor de montat?
Este vorba de un turbo mai slabut
ca sa raspund la itrebarea ta parerea mea este 2,5 12v ,BMW a scos si chiulasa cu 24v pentru economie .Pe 2.5 12v este testat ca merge bine .Un prieten a pus
Garrett 3076R pe 2.5 12v (set complet interne,modificata chiulasa valvetrain .................................................. ...etc) si a scos pe dyno 500hp usor
__________________
AudiTT TQ 300hp 42kg (BAM) stage II 1,6 bar overboost 1.4 fix
stage III is coming

Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 15:05   #28
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Georgekey View Post
Lasa asa, masina este prea usuara pt 3.8L
NoNo, intre perfect, si modelul de 325 nu este acceasi cu 316, este intarit.
Dar oricum, cine face e30 cu 4-500 cai pune rollcage fiindca sasiul nu tine, nu greutatea ci fortele. (dar daca bine stiu motorul M este mai usor decat 2.5-ul)

ps. ce elctronica are prietenul tau? Stand alone ems?
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 17:01   #29
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
NoNo, intre perfect, si modelul de 325 nu este acceasi cu 316, este intarit.
Dar oricum, cine face e30 cu 4-500 cai pune rollcage fiindca sasiul nu tine, nu greutatea ci fortele. (dar daca bine stiu motorul M este mai usor decat 2.5-ul)
ps. ce elctronica are prietenul tau? Stand alone ems?
Pentru un model asa de veche trebuie rollcage dar pentru un model mai nou 93-97 se poate si asa ,rollcage se pune dar este scump(WRC) si este urit pe o masina care nu este rally si circula zilnic prin oras.
Mi se pare Motec (blank) si este programat softul si reglat de un renumit Grec tuner pe Dyno........
Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 02-06-07, 18:10   #30
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Pe care motor merge mai bine ?

Quote:
Originally Posted by Georgekey View Post
Pentru un model asa de veche trebuie rollcage dar pentru un model mai nou 93-97 se poate si asa ,rollcage se pune dar este scump(WRC) si este urit pe o masina care nu este rally si circula zilnic prin oras.
Mi se pare Motec (blank) si este programat softul si reglat de un renumit Grec tuner pe Dyno........
Scuze dar cred ca vorbim despre 2,5 12v (care motor era in e30 '82-'91)
Sti multe despre tuning, dar tuning de capalog, unde bifezi ce trebue si in rest mondezi. Nu trebue Fia omolog rollcage (wrc) ca sa se simta, este destul cateva bari bine plasate pentru o rigitate mai mare, si e ieftina operatia (normal ca nu oricum si nu din orice teava si nu oricum sudat...)
Motecul e bun (este utilizat si la rally si peste tot unde-s masini modificate dar un astfel de motor nu merita, costa ~2000$) dar in nici intr-un caz nu e programat pe dyno, pa banca de testat motoare da, acolo sunt facute adevaratele programe.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -