Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 23-01-07, 18:03   #31
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

nop...atata motoare avea calibra!!!
daca ai indoieli: http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Calibra

poate referi la ecotec v6 2.5....
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 21:53   #32
bulldog_cox

Stage 5
 
bulldog_cox's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Member of:
[AUDI]
Default Re: N2O pe calibra???

pai pana dai 800 euro pe un nos,nu mai bine dai 1000 euro pe un tuning la motor,cu garantie si aduci un c20let la 280cp,
atat e in germania.
__________________
S6 C4 avant 2.2 turbo


Vand Xenon-Sibiu -click

bulldog_cox is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 00:23   #33
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

Eu sunt ca msceptic in privinta de +~70cai la un potor din 1000euro...
In germania numai munca ar costa atata...cred, nu stiu numai presupun.
Dar totusi tre multe schimbat, turbo mai mare ~500$, galerie (manufacturat, costal la un 200sx-500$) intercooler-300$, tevi, si chip...nu cred ca din mai putin de 2000sa reusesti...+manopera.
Eu numia presulun, stiind ce modificare cam cat iti da, si pretul aproximativ a pieselor.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 07:18   #34
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: N2O pe calibra???

Quote:
Originally Posted by bulldog_cox View Post
pai pana dai 800 euro pe un nos,nu mai bine dai 1000 euro pe un tuning la motor,cu garantie si aduci un c20let la 280cp,
atat e in germania.
nu nu nu.
ar avea alt motor si atat.
dar daca si-ar pune nos ................?????????????
cati au nos???????
eeeeeeeeeee , nu e smecherie ?
eu unul personal nu as da bani pe nos in favoarea unui motor mai puternic si care culmea e la aceeasi bani.
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-07, 08:51   #35
bulldog_cox

Stage 5
 
bulldog_cox's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Member of:
[AUDI]
Default Re: N2O pe calibra???

e smecherie,e drept,dar din cate stiu nosul trebuie alimentat cand se termina butelia...
si in legatura cu lucrat motorul c20let,iti izc sigur ca e 1000euro cu garantie si ti-l aduce la 280cp
bulldog_cox is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 19:18   #36
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: N2O pe calibra???

Quote:
Originally Posted by bulldog_cox View Post
e smecherie,e drept,dar din cate stiu nosul trebuie alimentat cand se termina butelia...
si in legatura cu lucrat motorul c20let,iti izc sigur ca e 1000euro cu garantie si ti-l aduce la 280cp
nu te-am contrazis in legatura cu pretul.
dar parerea mea este ca pui nos dupa ce ai scos din motor tot ce se poate.
asa mi se pare mai interesant.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 25-01-07, 20:25   #37
bulldog_cox

Stage 5
 
bulldog_cox's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Member of:
[AUDI]
Default Re: N2O pe calibra???

cred ca ai dreptate....nu stiu ce sa zic cu nos-ul poate daca il pui cand nu mai ai ce scoate din motor...cand ii dai o "pedala" aduni pistoane si supape
oricum...sa revenim la subiect...daca ai bani si iti permiti pune-ti nos pe calibra
bulldog_cox is offline   Reply With Quote
Old 26-01-07, 00:09   #38
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Buuuun ... si acum asa ... de curiozitate ... cati dintre voi AU nitro si cati dintre voi au fost intr-o masina in timpului unui shot de minim 30-50 cai ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 26-01-07, 10:51   #39
bulldog_cox

Stage 5
 
bulldog_cox's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Member of:
[AUDI]
Default Re: N2O pe calibra???

eu nu am fost,dar...normal ca as vrea
bulldog_cox is offline   Reply With Quote
Old 26-01-07, 18:55   #40
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

este foarte tare, ca si cum e la un TDI tunat mai veche cand intra turboul in functiune (fara ECU sofisticat)
Am fost intruna care avea de 70...wow...a apasat la 4000 si apna la 7500 a lasat sa mearga masina inra 3-a...ai de mine. ~140-150 era masina...bestial este. (civic 1.6 Vti)
Mai tare decat orice turbo.
Eu personal cred ca pentru o masina de zi cu zi este destul un demaraj de 0-100 in 7-8s, iar cand innebunesti poti apasa butonul si...intra motorul in actiune.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 27-01-07, 00:07   #41
bulldog_cox

Stage 5
 
bulldog_cox's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Member of:
[AUDI]
Default Re: N2O pe calibra???

cat timp tine shot ul asta?
o butelie cam cat poate tine?e scumpa o reincarcare?
bulldog_cox is offline   Reply With Quote
Old 29-01-07, 13:47   #42
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: N2O pe calibra???

Am eu pe masina. (duuh:P) Tzin sa spun ca chestia cu adunatul pistoanelor iesite prin chiulasa e o poveste circulata de multa vreme. E normal ca la noi in tara unde nitro e aproape absent sa luam zvonuri si sa le recirculam, pentru ca nu avem exp cu ele. Eu insa am sapat ani buni + ca am avut si experienta practica. "nos"ul face acelasi lucru pe care il face si turbo, isngura diferenta fiind ca nu ia oxigenul din atmosfera, ci din butelie. Si la un turbo daca dai boost prea mare ti-ai copt motorul. Cheia e sa ai bun simt.

In ce priveste tuning de 1000E pt 80cp in plus... hai ca la un motor turbo mai merge (ex 2.0 de 200cp, cam 50cp in plus chipul, evacuarea, admisia si un IC mai mare inca vreo 30), dar mai apropiat de 2000. In schimb daca nu ai turbo, e imposibil. Si pt genul asta de motoare nitro-ul e o solutie f buna. Ba chiar mai buna ca turbo, deoarece nu avem problemele legate de temperatura f mare generata de comprimare, ba chiar din contra, n2o-ul iese la nush cate zeci sau sute de grade minus, deci detonatiile pot fi mai eficient controlate. Pt masina mea nici macar nu exista un kit turbo, nu are loc cica iar kiturile compresor sint la niste preturi aberante (gen 20.000) doar ca scrie bmw. Asa ca nitro e o solutie mai mult decat multumitoare. Oricum caii standard se ocupa ei de traficul de zi cu zi, iar intalnirile cu masini ca rs4 ori x55amg sint rare si scurte, deci perfecte pt nos. Daca stii cum sa il iei, nitro-ul e chiar mult mai fiabil ca turbo/super/normal modificat pt k sulicita motorul foarte putin. Iar pt pretul pe care il are, nimic nu ii poate egala castigurile de cp.

shotul tine cat te tine butelia. depinde cat de mare e ea si cati cp are shotul. Eu am butelie de 10lbs, asta e dimensiunea medie, si un shot de 170. Odata am vrut sa vad exact cat ma tine si am repetat in secvente de 12-13 secunde (cam cat tine sfertul de mila) si a iesit 11 treceri complete, la a 12a parca a pus careva frana ca a intrat doar benzina si a inecat motorul hihi. Daca pui shot mai mic, te tine mai mult si viceversa. Pt masinile de la noi, cu 2-3000cmc, un shot de 50 e mai mult decat semnificativ, iar o butelie medie de 10lbs tine multa vreme.

Eu aveam o relatie stomatolog si imi umpleam butelia cu 700.000, dar te poti duce la orice Lindegas ca au. Sincer zic ca merita clar
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-07, 19:53   #43
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: N2O pe calibra???

voi c ati alege: Calibra Turbo 4X4 sau Calibra V6? K sunt in dilema. kre are motoru' mai "tunabil" (>>cp si >> N/m)?
david_david is offline   Reply With Quote
Old 29-01-07, 19:59   #44
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: N2O pe calibra???

am avut akm 2 ani o calibra turbo 4X4 (C20LET 204CP 2L Turbo)---era al tatalui--- si visam sa fac motorul k la My Photos la profil(ala e acelasi motor da' p vectra), dar au ramas doar vise......k a vandut-o. Akm as vrea sa imi iau yo una. Dar nu sunt sigur Calibra V6 sau 2.0l turbo...
david_david is offline   Reply With Quote
Old 30-01-07, 16:54   #45
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Intre astea 2 as alege un escort cosworth 4x4 .
Lucian is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -