Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 20-12-06, 21:18   #16
Bogdan_ozzy

Stage 5
 
Bogdan_ozzy's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,493
Member of:
[AUDI]
[MERCEDES]
[2 Roti]
Default Re: N2O pe calibra???

am inteles destul de bine .. ms
Bogdan_ozzy is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 11:46   #17
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: N2O pe calibra???

eee.... acum si cu voi, nu fiti rai. ii puteati spune ca pe un c20let cu o "butelie de nos" primeste vreo 40-50 de cai. sunt subiectiv , stiu dar eu asa tin minte, poate gresesc . tocmai de asta , dupa cum ti-a mai scris cineva mai sus "suna la master tuner" si ei iti vor da niste informatii concrete. daca pe topicul tau intra numai persoane ca nu se pricep si iti dau niste date complet eronate apoi nu-ti vine bine daca iti cumperi nos si vezi ca se prajeste motoru' sau nu ajjunge la performanta care te astepti. sau, fii mai concret si poate te ajuta cineva.
__________________

\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
fanete is offline   Reply With Quote
Old 22-12-06, 14:07   #18
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Hai ma nene ... ce aveti cu omul ? Cu nitro e relativ simplu .... in functie de jetarile folosite ai caii . Poti avea 30 cai pana la direct port unde poti avea si 200 cai . Restul cu avansul ... cu detonatii .... sunt detalii .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 14:29   #19
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: N2O pe calibra???

frate, NOS poti sa-l pui d la nationala Dacie si pana la barcile cu motor. deci si p calibra ta, orice motorizare din cele 6 existente ai avea p ea. dar pentru detalii ar fi indicat sa suni la master tuner. sau poate ii prinzi in particular p SGM sau Zetemte.
david_david is offline   Reply With Quote
Old 16-01-07, 18:44   #20
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

ideea este ca sunt 2 tipuri de injectie N2O: Dry si Wett
Dry-este cand numai gazul este injectat (sunt limite maxime la cresterea puteri, din cauza ca mai multa benzina nu intra in motor) dar totusi se poate 20-30% in plus dacat era.
Wett-este cand nu numai gaz ci si benzina, sau alt carburant este injectat deodata...evident aici numai dumnezeu face limite..aproape, dar se poate scoate cam 70+200% in plus (sau cand dai la extrem..dregster, piterea litruca e aproape 800cai...). Dar aci tre modificari masive, aproape tot ce misca trebue schimbat!!! atat la motor cat si la transmisie....
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 18-01-07, 16:27   #21
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Una peste alta daca vrei un kit de nos wet iti pot aduce unul la 500 $ (nu euro) .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 18-01-07, 18:58   #22
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

Este foarte ieftin...ce firma? are ECU?
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 18-01-07, 19:02   #23
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Nu are ECU . NOS , NX sau ZEX . Sistemul clasic wet . Direct port si cu ECU sunt la sume mai ... frumusele . Sincer ... ca sa dai mai mult de 100 cai din nitro problema nu e la nitro ci la ... motor .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 18-01-07, 19:22   #24
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

la motor evident ca trebue modificat cam multe, ex aceasta biele
Imi trebue cu ecu, fiinadca atunce pot regla cand sa intre in actiune (pate de la 5000rot/min, se poate si de la pedapa, cand dai podea, sau de la buton)
Si cu cel care are poti regla cat se dea la ce turatie...
Eu m-am gandit la un Zex wett cu ecu, pe net este undeva la 800$
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	16.jpg
Views:	55
Size:	5.2 KB
ID:	202960  
Attached Images
 
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 17:21   #25
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: N2O pe calibra???

Salut. Vreau sa incep prin a spune ca mai stiu si eu asa putin despre "nos" , de aproape 5 ani am studiat tot ce se poate studia pe aceasta tema si apoi am si aplicat.

In primul rand, costurile sint mai mult decat tolerabile, daca nu esti comod. Daca nu te uiti la bani si nu stii o iota de masini, ii suni pe mastertuneri, iti vand un kit de baza cu 800E si ti-l fac ei. Nu stiu daca taxeaza in plus pt instalat sau nu. Insa trebuie mentionat ca nu au WOT switch si ca sistemul sa fie sigur si complet, ar trebui sa cheltuiesti 1200-1500E. Dar daca esti destept poti face totul la jumatate pret, cum am facut si eu. NX e o firma buna, primul kit de la ei l-am luat (din state, unde era 500$) insa am realizat repede ca ZEX e cea mai buna firma in domeniu. Pt 3 motive foarte simple, avantaje pe care le are fata de NOS, NX, ColdFusion etc:
1. controller electronic care permite activarea doar la accelerare maxima
2. un sistem special care adauga sau ia benzina in functie de presiunea (si cantitatea) de n2o, lucru care face ca in orice conditii amestecul sa fie ideal - se evita problemele cu detonatii/backfire
3. Toate componentele principale sint intr-o singura cutie, instalarea e cea mai simpla posibil.

Depinzand de motorizare, un maxim sigur variaza de la 50 la 100cp in plus pt turbo.
Ce trebuie sa vezi de la inceput e daca motorul e in stare buna de functionare. Daca mananca ulei, nici sa nu te gandesti.

In principiu, daca nu esti cretin si pui shot de 200 pe motor de 100 ori tii nosul in neutru la limitatorul de turatie sau la relanti, un kit de baza iti ajunge si te costa 450E. Contacteaza-ma pe pm daca mai vrei detalii.
Ca sa fie "cretin-proof" ti-ar mai trebui 300E si atunci ai scapat de orice grija.

With all due respect, Eaglee nu prea zice bine. ECU e folosit cu referire la chipul motorului, ce zice el defapt e un rpm window switch si se ia separat. Faca cu la buton/la pedala e inutila, niciodata nu trebuie activat decat la pedala maxima. Toate kiturile care au WOT se activeaza de la un buton/comutator numai cand pedala e la maxim
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat

Last edited by E31; 22-01-07 at 17:24.
E31 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 17:36   #26
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: N2O pe calibra???

Eu mi-am construit un sistem foarte dragut pe bmw, care pe langa sistemul de baza avea un switch care permitea activarea sistemului intre 3000-6000rpm. In rest aveam un purge care elimina nevoia de a desface conductele dupa fiecare folosire & de a avea n2o lichid din prima secunda; si iarasi pt comoditate mi-am mai luat un remote opener ca sa nu trebuiasca sa ma duc sa deschid manual butelia din portbagaj de fiecare data cand aveam nevoia sa-l folosesc. Progressive controller (cel care nu da totul deodata cand apesi pe buton ci treptat, in interval de ~1s) e o idee buna, dar eu aveam o versiune mai veche de cutie, care a fost pusa chiar pe bentley turbo si care rezista la 750Nm si 500+cp, deci nu a trebuit sa-mi fac griji> Dar la puteri mici nu ai nevoie de asa ceva, 20-30%cp in plus sint absorbiti cu usurinta de trenul de rulare.
Ca modificari la motor nu am facut nimic, pistoanele si totul sint stock, chiar daca mergea pe un shot de 170cp, asta pe langa evacuare. Doar bujii reci, in rest motorul adauga/scadea avansul scanteii ca sa nu fie probl cu detonatiile.
Ideea e ca se poate, e nevoie doar de curajul de a face primul mare pas in necunoscut. Faza nasoala pe la noi e ca desi nimeni nu a incercat, toti sint experti si avertizeaza ca explodeaza de numa numa. Trebuie numai sa stii ce faci si sa ai bun simt!
E31 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 19:01   #27
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: N2O pe calibra???

Frumoasa si corecta expunerea. Cu sistemul de safe-mode (full throtlle) e mai simplu ... exista un switch care se monteaza la clapeta si s-a rezolvat problema. Sistemul se activeaza din buton dar nu e ai shot pana nu esti cu clapeta deschisa .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 23:18   #28
alex_102

Stage 5
 
alex_102's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 483
Default Re: N2O pe calibra???

Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes View Post
Care sunt 6 ...
Man ... nu ma face de rusine !
Or fii ele 6.. dar a zis 4 pentru ca ECOTEC nu prea's motoare ))
alex_102 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 23:29   #29
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: N2O pe calibra???

De fapt erau 5 motoare....
2.0 8v 115cai
2.0 16v 136cai
2.0 16v 150cai
2.0 turbo 204cai de la '92
2.5 v6 170cai de la '93
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 23-01-07, 00:04   #30
alex_102

Stage 5
 
alex_102's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 483
Default Re: N2O pe calibra???

2.5 ecotec n-a fost?
alex_102 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -