Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 21-01-05, 15:47   #16
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Sa nu crezi ca radiatorul de ulei il raceste chiar asa de mult.Nu cred ca este vreo problema sa intre in turbina din radiator.Nu stiu sigur mai intreaba si tu. Te-am lamurit nu????
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 21-01-05, 17:17   #17
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

lamurit pe deplin nu stiu daca o sa fiu dar oi vedea cand oi trece la proba practica, oricum mi-ai mai dat niste idei orice alte idei ar fi apreciate

pana acuma avem radiator de oltcit si de calibra
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-04-05, 10:30   #18
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Am si eu o intrebare, stie cineva cum se numeste piesa asta in roamna asta in caz ca are o denumire anume(e incercuita cu verde in poza de mai jos)?

este un termostat pentru ulei (in engleza ii zice \"Thermostatic sandwich plate\")

si daca a vazut cineva asa ceva la noi in magazine si cam la ce pret?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	oilcoolerkit_173.jpg
Views:	146
Size:	89.0 KB
ID:	24116  
200SX is offline   Reply With Quote
Old 12-04-05, 16:46   #19
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Mie mi se pare a fii flansa care se monteaza sub filtrul de ulei si in ea probabil are si un termostat ceva.Nu stiu sigur dar asta cred ca este.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-05, 19:43   #20
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Chestia aia se numeste MODINA. Se interpune intre blocul motor si filtru, si din ea pleaca conductele spre radiator. Am si eu asa ceva la masina, dar nu am poza foarte clara. O puteti observa, e facuta din dural.
Mie mi-a facuto un frezor dupa cotele date de mine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	222_296.jpg
Views:	232
Size:	83.3 KB
ID:	24270  
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 12-04-05, 21:18   #21
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

are un termostat (mecanic) se monteaza inainte de radiator, in caz ca uleiul e rece si nu trebuie racit ocoleste radiatorul de ulei, in caz ca uleiul e incins, il lasa sa treaca prin radiator pentru al raci.

cel de care zice SGM nu are acest termostat , eu intreb de unul cu termostat .
200SX is offline   Reply With Quote
Old 14-04-05, 00:46   #22
CTL-ul

Stage 2
 
CTL-ul's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 59
Default

salut sefu ! eu cred ca ar fii mai bine sa iei un radiator de ulei de ///M3 si sa incerci sa il montezi oriunde ai tur si retur ! si sa fii sigur ca ai dai destul aer ca sa-l racesti!nu trebuie neaparat dupa turbo sau inainte pt ca pompa de ulei baga ca disperata si ai grija sa nu iti urce uleiul la mai mult de 220-240 grade FARANHEIT ! fa si tu transformarea in grade celsius si fii cu ochii pe ceasuri ! pt primele cateva zile ! vezi ca la sandler in germania au aia kit-uri universale !poate gasesti ceva ce sa se potriveasca ! daca ai posibilitatea sa schimbi si furtunele cu din alea de curse ar fii cel mai indicat !mult succes .....catalin B70 CTL
DACA mai ai intrebari lasa-le pe forum la mine !
CTL-ul is offline   Reply With Quote
Old 14-04-05, 00:49   #23
CTL-ul

Stage 2
 
CTL-ul's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 59
Default

salut sefu ! eu cred ca ar fii mai bine sa iei un radiator de ulei de ///M3 si sa incerci sa il montezi oriunde ai tur si retur ! si sa fii sigur ca ai dai destul aer ca sa-l racesti!nu trebuie neaparat dupa turbo sau inainte pt ca pompa de ulei baga ca disperata si ai grija sa nu iti urce uleiul la mai mult de 220-240 grade FARANHEIT ! fa si tu transformarea in grade celsius si fii cu ochii pe ceasuri ! pt primele cateva zile ! vezi ca la sandler in germania au aia kit-uri universale !poate gasesti ceva ce sa se potriveasca ! daca ai posibilitatea sa schimbi si furtunele cu din alea de curse ar fii cel mai indicat !mult succes .....catalin B70 CTL
DACA mai ai intrebari lasa-le pe forum la mine !
CTL-ul is offline   Reply With Quote
Old 14-04-05, 01:15   #24
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
are un termostat (mecanic) se monteaza inainte de radiator, in caz ca uleiul e rece si nu trebuie racit ocoleste radiatorul de ulei, in caz ca uleiul e incins, il lasa sa treaca prin radiator pentru al raci.

cel de care zice SGM nu are acest termostat , eu intreb de unul cu termostat .
daca vrei....am eu radiator de ulei cu tot cu termostatul mecanic....de la o croma 2.0 turbo...radiatorul este de 5-6 cm latime 2-3 grosime si 25-30 lungime...am tot ce ai zis mai sus ca iti trebuie furtune...termostat radiator....da-mi un pm si vorbim
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 02-12-05, 11:43   #25
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Am gasit pozele cu acesta \"modina\" sau cum i-o zice, (in poze este montata o sonda pentru temperatura uleiului), ce nu inteleg eu e ca poate fi folosita si pentru a monta un radiator de ulei, da nu prea inteleg cum se lega exact, si in caz ca se lega intre cele 2 gauri ale dispozitivului cum de o sa treca uleiul prin radiator si nu pe langa ?

astept sa am lumineze si pe mine careva ca m-am tot intrebat cum sta treba cu adaptoarele astea si nu am ajuns la nici o concluzie
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsc01571_144.jpg
Views:	124
Size:	112.9 KB
ID:	55277   Click image for larger version

Name:	dsc01565_113.jpg
Views:	91
Size:	74.0 KB
ID:	55278  
200SX is offline   Reply With Quote
Old 02-12-05, 15:26   #26
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

uleiul din cate stiu eu circula pe directia sagetilor colorate cu rosu, tracand prin filtrul de ulei

intre punctul A si B desenate cu albastru, este aceiasi presiune,

deci reluand intrebarea din postul de mai sus, cum de circula uleiul prin radiator intre punctul A si B, sau unde gresec eu ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	circuit_728.jpg
Views:	92
Size:	68.2 KB
ID:	55329  
200SX is offline   Reply With Quote
Old 02-01-06, 17:09   #27
mouse

Stock
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 9
Default

Poate este de ajutor..!!!! cand sa spart furtunul de presiune care duce catre radiatorul de ulei la masina mea am stat pe bara si am cautat peste tot fara sa gasesc si pt. ca masina este destul de batrana si pt ca este americana ...dupa multe cautari ..surpriza..pt cine nu stie ..la Brasov se fac la comanda ..in cateva ore si la preturi de nimic ..orice model si marime ..pe mine ma costat 550 000 lei vechi..si a fost gata in 3-4 ore...am postat acest anunt pt ca daca si eu stiam ca se fac la brasov nu mai cautam atat..despre calitate pot spune ca deja este pus pe masina de 1 an
mouse is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -