Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 19-01-09, 22:17   #106
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

daca as fi respectat normele de protectie in tot ce as fi facut , acum de daparte nu as fi acolo unde sunt !
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 19-01-09, 22:18   #107
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

ok dar aici e groasa trebuie macar sa ai idee de ce se intampla si mai consulta un inginer chimist pentru reactia chimica...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 19-01-09, 22:22   #108
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

Ai dreptate nu e chiar o joaca , de acea nici nu am incercat inca !
Inca incerc sa imi dau seama cam ce rezultate as obtine .
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 22:20   #109
florin audi100typ43

Stage 4
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 298
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

parerea mea este ca se va topi foarte repede motorul, asta daca nu va exploda butelia de oxigen prima(in contact cu grasimi,uleiuri etc)
sa zicem ca nu explodeaza dar oricum temperatura din motor se va ridica foarte mult, si parca mai stiam ca se intampla o reactie cu aluminiul...daca cititi tot topicul scrie, e dezbatut si para dezbatut subiectul asta...
eu cred ca nu are nimeni curaj sa incerce si nici timp!
florin audi100typ43 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 10:25   #110
Al!en17**

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 2
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

Quote:
Originally Posted by Amytal View Post
Oxigenul nu explodeaza ci reprezinta o resursa pt orice fel de ardere.
Oxigenul nu reprezinta "O SURSA DE ARDERE" si nici nu este asa ceva... Defapt oxigenul doar intretine arderea... nu arde si nici nu explodeaza sau asa ceva.... doar intrun singur cazoate exploda oxigenul la o presiune foarte mare... ex:tuburi de autogen (dar e un caz izolat)nu are nici o leg...:P
Al!en17** is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 14:28   #111
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

am stat sa citesc tot topikul pina am obosit si ma mira faptul ca doar unul sau doi pe aicea spun ca au incercat sa testeze efectul O2-ului introdus fortat prin diferite mijloace la motor ...acum sincer vorbind am incercat si eu chestia asta si pot spune ca functioneaza insa nu stiu citi cai putere castigi la motor dar se observa cresterea destul de clar....experienta asta eu am facut-o pe un motor de 2000cmc si nu cu o butelie de oxigen de mare presiune pt sudura ci cu ceva mai simplu mai eftin (dar si pt o sigurat mai buna) cu o butelie tip pompa de zugravit sau stropit via curata in prealabil pe dinauntru in care am introdus o presiune de 3 bari si care am conectato printr-un furtu direct la galeria de amisie mai exact sub carburator pt a se amesteca mai bine si a se distribuii in mod egal la cilindri cu amestecul provenit din carb de deasupra ;rezultatul.......?!!...a fost unul neasteptat si anume ca masina fiind pe loc cu capota saltata si motorul putin accelerat in momentul eliberarii treptate a aerului in admisie motorul a inceput sa se tureze destul de tare ,iar treaba a tinut daor citeva secunde pina s-a golit recipientu...nu stiu cita putere o fi castigat motorul in acel moment dar stiu ca turatia crescuse de citeva ori mai mult decit cea initiala ....de folosit se pot folosii si butelii mai micute de oxigen pt sudura insa pt o SIGURANTA MAI MARE ar trebuii incarcate sub capacitatile lor medii chiar mai putin(respectindu-se binenteles normele de sigurata pt utilizarea lor deci fara contact cu grasimile) ,in rest la aceasta metoda de supraalimenbtare eu as numio 'semicomprimare'...neajunsul= durata mica de ultilizare dupa care trebuie reincarcata butelia ..

Last edited by catalliin; 24-03-10 at 14:33.
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 14:34   #112
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

pai daca zici ca merge ce ai zis tu , merge cu o butelie de sudura cu reductor reglat la presiune mica si o smecherie de aia de opreste flacara sa nu se intoarca in butelie (se gasesc in comert , mai nou majoritatea sudorilor le folosesc ).
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 11:24   #113
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

eu as avea o alta curiozitate si anume daca treaba asta ar merge si pe o admisie cu sistem de injectie ...spunea parca cineva de aici ca ar fi incercat pe un cielo dar nu prea a fost concludent prin explicatile lui putine care le-a dat,din cite stiu eu exista si tipul asta de admisie fortata sau supraalimentare cu aer direct in admisie care deci ocolesc carburatorul sau injectile ..nu stiu exact cum se numesc...eu am facut treaba asta cu o butelioara micuta incarcata cu maxim 3 bari(putin mai mult decit intra intr-o roata de masina) si a functionat ff bine ,...eu aveam la butelioara o clapeta tip brener cu care eliberam treptat aerul din ea ,insa indiferent cum apasam pe clapeta aceia brusc sau treptat motorul tot functiona raspunzind si el in functie de cum eliberam aerul in admisie rapid sau treptat....din pacate inca nu am si mers cu masina cu instalatia in functiune ,nu de teama pt n-avea ce sa se intimple rau ,ci pur si simplu pt ca n-am prea avut timp sa mai testez si asta ,dupa cum am spus in butelioara mea nu bagasem decit 3 bari (ar fi incaput si mai mult) si deci nu era vorba de vreun pericol de explozie asa cum se poate intimp la la o butelie veritabila de sudura cu oxigen in care incape parca vreo 100 de bari ......am mai explicat eu treaba asta cu pe un forum dar au si inceput intelectualimea cu mistourile si bartjocurile ....majoritatea nepriceputilor o sa-i vezi ca resping cu vehementa si nu accepta astfel de idei si inovatii si or sa spuna ca mai bine schimbi motorul cu unul mai mare sau schimbi alimentarile de carburant cu unele mai largi s-au schimbi chiar masina ..etc

Last edited by catalliin; 25-03-10 at 11:28.
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 19:26   #114
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

pai treaba cu ia motor mai mare , schimba carb , schimba masina e tipic pentru majoritatea cazurilor , din pacate. Daca mai faci ceva experientze te rog revino cu detalii ca sunt foarte curios.
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 01-04-10, 11:06   #115
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

Quote:
Originally Posted by sorcer View Post
pai treaba cu ia motor mai mare , schimba carb , schimba masina e tipic pentru majoritatea cazurilor , din pacate. Daca mai faci ceva experientze te rog revino cu detalii ca sunt foarte curios.
si mai este inca o treaba ;aceea ca daca nu te duci (ca toti pampalaii)la vreo firma din aceea pompoasa cu denumiri de SF-uri care te ia imvirteala de cap si te lamureste cu teorii enstainiene sa le dai lor vreo citeva mii de euro ca sa-ti faca nu stiu ce timpenie de doi bani pe la motor in ideea ca o sa-ti mareasca puterea tot de geaba!...sunt destui papagali detinatori de masini cara casca gura si deschide buzunarul la orice firma ''specializata'' in chip-tuninguri de performanta cu ''experienta' peste hotare'' si alte abureli in domeniu.....Concluzia; este ca pina una alta eu personal pot demonstra o crestere de putere la motor reala (nu pot spune exact cit ca n-am testat-o pe Dyno) si asta datorita unui sistem poate chiar cel mai eftin si mai simplu cu care le pot da din cind in cind fumuri pe la semafoare gretosilor cu masini fitoase ...si anume prin introducerea fortata de aer direct in galeria de admisie (exact ceea ce vorbin noi aici ,acum ramine de vazut care poate fii cel mai eficient sistem de introducere al aerului ;butelia,compresorul,sau chiar si turbochargerul modificat....ramane la obtiunea fiecaruia

Last edited by catalliin; 01-04-10 at 11:08.
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 01-04-10, 11:31   #116
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

aproape , da nu chiar asa , tu nu introduci aer fortat ci oxigen pur , care teoretic are trebui sa intretina arderea .
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 01-04-10, 11:47   #117
catalliin

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 180
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

normal ca oxigenul pur intretine foare bine arderea ,insa eu spuneam ce am facut eu si anume ca am introdus prin presiune aer atmosferic (cu o pompa simpla de tipul celor de zugravit)care contine doar o mica parte oxigen pur si restul alte amestecuri de gaze si ce se mai gasec in atmosfera...adica exact acelasi lucrui care-l baga si un supercharger sau o turbina ...si chestia e ca a functionat!....acum ramine de vazut cum se comporta si in mers la viteza ceva mai mare
catalliin is offline   Reply With Quote
Old 01-04-10, 16:41   #118
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

aaa , io am crezut ca ai bagat oxigen
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 20-04-10, 18:02   #119
victor_petrescu

Stage 3
 
victor_petrescu's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 131
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

n-am avut rabdare sa citesc tot topicul insa un lucru il stiu sigur din surse `` probate``

oxigenul si grasimile de orice fel nu se suporta,mai exact un tub de o2 (pt autogen)explodeaza daca intra in contact cu grasime la gura de iesire a gazului.
au fost cazuri (la mine in oras)unde un tub de co2 a fost umplut accidental cu o2 pt o sifonarie iar cand a fost conectat la instalatia de sifoane a explodat distrugand complet sifonaria cu ziduri cu tot si omorand sifonareasa
iar 2:la o uzin ade vagoane 3 tuburi de o2 au explodat sui au daramat o hala de productie.reductorul a fost gasit la aprox 3 km de locul exploziei:


reactii:cand un tub de o2 este deschis si prezinta urme de grasime care intra in contact cu gazul acesta incepe sa se clatine si sa faca zgomote ciudate daca nu este inchis repede si ferm.

asa ca o2 este extraordinar de periculos,distrugerile facute de un singur tub fiind comparabile cu bombe de medii dimensiuni(daca tubul este plin)
__________________
victor_petrescu is offline   Reply With Quote
Old 21-04-10, 10:15   #120
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: Utilizarea aerului imbogatit cu Oxigen in loc de NOS??

Amatorii le liniute pot folosi N2O fara probleme daca acesta este calibrat perfect cu aprinderea si luand in considerare rezistenta internelor... EMOkizii in schimb pot incerca oxigenul pur... chiar mai multe butelii inghesuite intr-un dric , na , poate se termina vreuna - treci repede la urmatoarea.
Si acum revenind la treburi serioase, Sebastian si restu care au incercat sa te convinga ca O2 este un gaz "dificil de manevrat" in conditiile din compartimentul motor au avut 100% dreptate , omule nu te juca sa nu te vedem la televizor !
__________________
"Take care of your body. It's the only place you have to live." http://www.naturalfit.ro/
-Caz- is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -