Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-07, 02:21   #301
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Cam asa s-a inceput.
Turbo si westgate de la un audi 2.2
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kormány 00623.jpg
Views:	186
Size:	193.9 KB
ID:	395214  
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 24-11-07, 13:24   #302
cristea_rotitza

Stage 5
 
cristea_rotitza's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 3,090
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[VW]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by sco211 View Post
in bucuresti
o adresa,un numar de telefon sa pot discuta si eu cu cineva.ms mult
cristea_rotitza is offline   Reply With Quote
Old 24-11-07, 22:29   #303
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

sa nu se creeze confuzie...sunt puse p urs...nu? 2.5 banuiesc...
sco211 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-07, 22:48   #304
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Asa e, e30 325i, motorul nu este desfacut, cu cresterea presiunii pe rampade benzina se razolva plusul.
Este un proiect lowcost, wery low dar cred ca ajungem la 230 cai cu 0.5 bar

Conducta albastra intra in turbo, cealalta, cea mai groasa vine de la turbo si intra in carter, mai ramne racirea cu apa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	turbósítás 015.jpg
Views:	163
Size:	133.1 KB
ID:	395840  
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 09:00   #305
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Asta e motorul de 192cp??
A meritata montatul turbinei pentru castigul ala??
Sau exista si alte planuri pe viitor.
Nu de alta dar dupa mintea mea cu o axa cu came mai agresiva si putin comprimat reuseai sa-l duci pe acolo.
Nu cunosc f bine motoarele de bmw si poate vb in plus.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 13:46   #306
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Nu, e cea de 170 cau.
Totul costa pentru presiunea asta cam 1000 de euro.
Dar totul ce punem e de calitate, vom vedea cat tine motorul (probabul nu mult 20-25 ore de concurs). Daca facem praf construim una de la 0, cu bulele schimbate, pistoane forjate pentru presiune mica, toate suruburile schimbate din motor, o galerue de evacuare de calitate, la fel una de admisie pentru turbo din alumunium, injectoare 550, electronica vems, transmisie de M5 si undeva la 400-450 cai dar pentru pista, ce inseamna la liniute 600, pe strada 550.
Masina in anul 2008 o sa mearga in campionatul de drift, in anul 2007 era numai pentru invata si rally cat. 3.
Din pacate sub 250 cai nu ai sanse la drift cu un e30, numai daca este usurat, este una care are sub 800kg.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 14:38   #307
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Asta e motorul de 192cp??
A meritata montatul turbinei pentru castigul ala??
Sau exista si alte planuri pe viitor.
Nu de alta dar dupa mintea mea cu o axa cu came mai agresiva si putin comprimat reuseai sa-l duci pe acolo.
Nu cunosc f bine motoarele de bmw si poate vb in plus.
Parerea mea e ca un motor turbo e mult mai performant comparativ cu un motor aspirat de aceeasi putere. Are mai mult cuplu iar acesta si puterea sunt raspandite pe o plaja mai larga de turatie...comparativ cu un motor astpirat care trage cel mai bine in ture inalte + axa cu came sport are dezavantajele ei la capitolul mers prin oras, subturat, s.a.m.d.Bafta in continuare cu proiectul...keep us updated
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 15:59   #308
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

o sa pun numai detaliile strict necesare despre proiect, astfel in proportie de 90% va puteti aplica la toate motoarele aspirate.

Eu in special prefet compresorul mecanic, mai ales petnru drift, are presiune la turatii mici si cele mai noi lucreaza sus la fel cum turboul, nu genereaza caldura mare, evacuarea inca aduce plusul.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 17:32   #309
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
o sa pun numai detaliile strict necesare despre proiect, astfel in proportie de 90% va puteti aplica la toate motoarele aspirate.

Eu in special prefet compresorul mecanic, mai ales petnru drift, are presiune la turatii mici si cele mai noi lucreaza sus la fel cum turboul, nu genereaza caldura mare, evacuarea inca aduce plusul.
Intradevar...compresorul e sfant pt drift...cuplu la turatii mici-medii, lipsa lagului turbo, mai usor de montat, numai ca puterea nu e la fel de mare...depinde ce vrei de la masina respectiva.Multa bafta
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 17:46   #310
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Intradevar...compresorul e sfant pt drift...cuplu la turatii mici-medii, lipsa lagului turbo, mai usor de montat, numai ca puterea nu e la fel de mare...depinde ce vrei de la masina respectiva.Multa bafta

Nu neaparat!
Sunt compresoare care sunt la nivelul unui turbo sau peste.
Evident ca pana la o crestere normala (max 200cai/lirtu) Whipple Charger este o soputie foarte buna.
Comparare compresori si turbo.

Attached Files
File Type: doc SUPERCHARGER COMPARISON.doc (28.5 KB, 36 views)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 17:56   #311
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

sunt de acord cu tine....eu m-am referit la faptul ca, compresorul consuma din puterea motorului pt a se invartii...de aici si faptul ca puterea la volanta e mai mica comparativ cu un motor turbo
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 18:48   #312
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
sunt de acord cu tine....eu m-am referit la faptul ca, compresorul consuma din puterea motorului pt a se invartii...de aici si faptul ca puterea la volanta e mai mica comparativ cu un motor turbo
Nu neaparat.
Cu turbo pierzi efectul pozitiv a evacuarii si motorul trebue sa lucreze la apasarea gazelor prin turbina...deci tot solicit motorul, tot scade puterea la volnata.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 19:34   #313
cristea_rotitza

Stage 5
 
cristea_rotitza's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 3,090
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[VW]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by cristea_rotitza View Post
o adresa,un numar de telefon sa pot discuta si eu cu cineva.ms mult
fratilor vreau cat se poate d rpd un turbo montat pe un urs.la cine sa apelez?nr d tel,o firma ceva ?
cristea_rotitza is offline   Reply With Quote
Old 25-11-07, 21:26   #314
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Nu neaparat.
Cu turbo pierzi efectul pozitiv a evacuarii si motorul trebue sa lucreze la apasarea gazelor prin turbina...deci tot solicit motorul, tot scade puterea la volnata.
Intradevar..turbina e cel mai mare obturator pe evacuare dar pierderile date de turbina sunt mai mici comparativ cu cele date de un compresor mecanic.Un exemplu bine cunoscut(si un pic exagerat in cazul de fata) e compresorul dupa McLaren SLR care consuma ~ 156 cp. Nici mama turbinelor nu consuma atata putere doar prin obturarea evacuarii. Intradevar..in ultimul timp compresoarele mecanice sunt din ce in ce mai performante dar mai au pana ajung sa ofere aceeasi putere ca o turbina....felul cum distribuie si ofera aceea putere(mult mai rafinat compresorul mecanic) e alta discutie.Porche au facut o surpriza placuta cu noile turbine cu geometrie variabila pe benzina dar mai dureaza pana va putea tot omu sa se bucure de ele.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 26-11-07, 00:22   #315
sco211
FullSpeed Racing Member

Stage 5
 
sco211's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default Re: Turbo Charger ... Pe ce masina vreti sa il puneti ?

din toate cunostintele mele d drift...tin sa va spun ca exagerati rau d tot cu compresoarelel mecanice...
Drift Bible este un film d p torrente....il recomand maniacilor si celora care vor sa invete niste chestii.


1. in drift nu tre sa ajungi in turatii mici. daca faci asta ins ca ori habar nu ai, ori masina nu e buna
2. motoarele cu turbo au lag, intradevar, dar acesta se controleaza si se diminueaza. ba chiar e nevoie d acel lag pt a se aduna boost.(vezi drifting techniques )
3. toate masinile japoneze d drift sunt turbo sau aspirate.
conteaza f mult suspensia si setarile acesteia.

mi se pare o aberatie treaba cu compresorul mecanic...pt drift...
__________________
sco211 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -