pai amandoua aduc o crestere substantiala de cai putere .. insa e de preferat o metoda de supralimentare prin turbo sau compresor mecanic.Avantajele sunt: Putere mare de lunga durata, fiabilitate mult mai ridicata a motorului decat in cazul folosirii unui sistem nitro.. Avantajele unui sistem nitro sunt pretul mult mai mic al instalatiei (dar sa nu uitam ca buteliile trebuie incarcate) si senzatia care e destul de tare cand se activeaza Nitro-ul..
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli.
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
Re: Supercharge vs Nitrous oxide
hmm....cel mai bine nu ar fi un topic intre turbocharged si supercharged??
ontopic: dintre astea 2, as alege logic supercharged...pretul final fiind unul mai mic decat al unei instalatii de nitro + reincarcarile ei.....
pt documentare, look here: http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
Re: Supercharge vs Nitrous oxide
poate un kit turbo facut pe vapor pe timp de furtuna sa fie mai ieftin decat un kit nitro.
oricum eu as alege turbo sau compresor mecanic in defavoarea nitroului, pt ca chiar daca investesti mai multi bani la inceput beneficezi ep urma de puterea respectiva mereu, nu duci grija buteliei...
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
Re: Supercharge vs Nitrous oxide
Quote:
Originally Posted by 200SX
chiar daca investesti mai multi bani la inceput beneficezi pe urma de puterea respectiva mereu, nu duci grija buteliei...
eu asta am vrut sa spun, la preturi folosind ce e in revista 4tuningro nr3.....un kit nitrous costa 1400 euro la master tuner, in timp ce un kompresor este 2100 euro.....ma scuzati daca nu mam facut asa de bine inteles.....
Hmmmm... pai depinde ce ai vrea si daca nu ai facut topicul degeaba ! Oricum N2Oul iti strica repede motorul pe cand suflanta nu ti-l strica ! Deci mai bina ai merge pe o suflanta buna. E mai bine si pentru tine si pentru masina
__________________
BMW 318i E90 /// Le-Mans Blau /// M Sport /// Conversie LCI /// Style 135
Plasti-DIP - DipYourCar
ba iti buleste shi turbina motoru. da in comparatie cu no2, mult mai putin... (asha am citi). da ma gandesc io:da masinile echipate cu turbo din fabrica... ma refer la motoarele diesel. bine, nu sant reglate la presiuni mari, dar totusi...